Ga naar inhoud

Vrouw kan haar ogen niet meer sluiten na ooglidcorrectie


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Een rechtbank behandelt de klacht van een vrouw uit New Jersey die na een ooglidcorrectie niet langer haar ogen kan sluiten. Zelfs wanneer ze slaapt sluit Marilyn Leisz haar ogen niet volledig, nadat ze een plastische chirurg in Bergen County opzocht om haar licht gezwollen oogleden onder handen te laten nemen. "Pas als ik mijn ogen echt dichtknijp slaag ik erin even te knipogen", aldus Marilyn. De moeder van twee klaagt dokter Paul Parker aan voor nalatigheid. De advocaat van die laatste stelde aan de rechter dat Marilyn gewaarschuwd was voor de risico's die de operatie inhield. Hij vond het ook vreemd dat Leisz pas zes jaar na de operatie de klacht indient.

De vrouw betwist dat eerste en komt met de opinie af van een andere chirurg, die stelt dat de operatie nooit had mogen uitgevoerd worden omdat Marilyn al eerdere ingrepen had ondergaan. "Hij had me andere mogelijkheden moeten voorleggen", aldus Leisz, die 's nachts een gel en verstuiver moet gebruiken opdat ze niet in haar ogen zou krabben. Ze zegt ook dat haar zicht er steeds minder op wordt. "Alle dingen die ik graag deed zoals tennis, zwemmen, paardrijden, mountainbiken en tuinieren kan ik nog nauwelijks doen." Leisz gaf wel toe dat ze voor de operatie al andere ingrepen aan haar ogen had ondergaan. Ze is uit op een fikse schadevergoeding.

bron HLN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.