Ga naar inhoud

Eva_V80 : 27 april 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eva,

Gefeliciteerd, en blij te horen dat alles goed is verlopen! Hopelijk krijg je nu goede steun en hulp van je man (die van mij heeft mij heeft mij ook een beetje aan mijn lot overgelaten).

Maar indd de grootte zegt nog niets, ze moeten nog indalen en de spier moet nog oprekken.

Ik heb 380cc anatomisch en mijn borsten zijn in de 6 herstel weken nog wat cm's gegroeid. Met een beetje geluk kom je mischien wel uit op een kleine D cup.

Heel veel beterschap gewenst en indd na de 3e dag ga je je iets beter voelen!!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!!

Komt helemaal goed en net wat renate zegt ze gaan nog groeien hoor! Bij zijn ze 6 cm naar voren toe gekomen een hele cup nog dus :D

Rust lekker uit en die pijn vanaf dag 3 zal het stukken beter gaan meid!

Wat vind je mannetje er nu van?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Bedankt voor jullie medeleven!

Mijn man zegt er nog niet veel van. Snapt nog steeds niet goed dat ik het heb laten doen. Maar hij helpt me wel SUPER! Ik hoef dus totaal niets te doen hier, en hij klaagt ook niet. Het kon ook anders hé.

Oke, er ligt nu meer rommel van de kids, maar dat zie ik maar door de vingers.

Vannacht heb ik wel iets akeligs meegemaakt. Ik ben iemand die heel vaak hardop droomt. En sta dan ook vaak in de gang of beneden zonder dat ik het zelf weet. Vannacht ben ik in mijn droom rechtgesprongen in bed. Dus ik heb druk op mijn armen gezet en borstspier. Ik werd wakker van de pijn in mijn borsten. Ik hoop maar niet dat er iets mis is gegaan in mijn borsten want nu doen mijn borsten meer pijn dan gisteren. Of zou dat zijn dat de verdoving eruit is gegaan?

Ik heb nog steeds van de vervelende pijnlijke steken onder m'n oksels. Maar dat zal wel normaal zijn zeker?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eva,

Dit is de link van de ticker die je zelf kunt ontwerpen.

http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php

Ik denk dat het met je borsten wel goed is gegaan hoor vanacht. Ze zeggen dat je je borstspieren niet mag gebruiken omdat de prothesen dan niet goed kunnen inkapselen. Als je nu de hele dag door je borstspier gaat gebruiken heb je denk ik wel een probleem, maar dat dit nu eenmaal per ongeluk is gebeurd kan denk ik geen kwaad.

De pijn die je hebt is normaal meis, de een heeft het erger en langer dan de ander. Ik raakte zelfs na 2 weken po in paniek omdat ik nog steeds best veel pijn had en van anderen hoorde dat alles super ging, maar door een aantal lieve dames hier op het forum gerust gesteld dat het normaal is. Nu 2 maanden po heb ik weer sinds 2 dagen last van mijn rechter borst, maar tja het is een genezingsproces en hoort er allemaal bij.

Als je nu echt ongerust bent meid, bel dan gewoon met de kliniek want daar zijn ze voor!

Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal en wordt je pijn snel minder.

Liefsss

Hoi Eva,

Dit is de link van de ticker die je zelf kunt ontwerpen.

http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php

Ik denk dat het met je borsten wel goed is gegaan hoor vanacht. Ze zeggen dat je je borstspieren niet mag gebruiken omdat de prothesen dan niet goed kunnen inkapselen. Als je nu de hele dag door je borstspier gaat gebruiken heb je denk ik wel een probleem, maar dat dit nu eenmaal per ongeluk is gebeurd kan denk ik geen kwaad.

De pijn die je hebt is normaal meis, de een heeft het erger en langer dan de ander. Ik raakte zelfs na 2 weken po in paniek omdat ik nog steeds best veel pijn had en van anderen hoorde dat alles super ging, maar door een aantal lieve dames hier op het forum gerust gesteld dat het normaal is. Nu 2 maanden po heb ik weer sinds 2 dagen last van mijn rechter borst, maar tja het is een genezingsproces en hoort er allemaal bij.

Als je nu echt ongerust bent meid, bel dan gewoon met de kliniek want daar zijn ze voor!

Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal en wordt je pijn snel minder.

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik heb de start van deze topic blijkbaar gemist doordat ik in die periode door dokter D'Hondt onder handen genomen ben en nadien in Frankrijk zat.

Super dat je man zo behulpzaam is (ik had ook zo'n schatje tot mijn beschikking) en eens hij ziet hoe mooi ze worden zal hij ook nog wel bijdraaien wat betreft zijn vooroordelen.

Zou me ook niet al te veel zorgen maken over dat rechtspringen vannacht (maar probeer er geen gewoonte van te maken he :141:

Nog even doorbijten en je kan gaan genieten van je nieuwe boobies.

Liefs

Sendai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hier gaat het steeds beter.

Ik heb nog wel van die pijnlijke steken onder mijn oksel maar als ik dat verband een beetje wegtrek lijkt het of het wel beter is. Ik dacht al, mss kan ik gewoon niet tegen die tape. Maar dan zou ik an de andere kant toch ook pijn hebben hé?

Wonder boven wonder, slaap ik wel zeer goed ook al lig ik op mijn rug.

Ik heb nog geen foto'tjes gemaakt. Ik durf mijn sport bh nu eigenlijk nog niet uit te doen. Ik ben bang dat het dan ineens zo zwaar word. Dus daar wacht ik toch liever mee.

Ik heb me vanochtend toch ff half gedouched. Vanaf mijn buik tot mijn tenen. De rest heb ik zo maar wat gewassen. En daarna ben ik lekker naar de kapper geweest voor een wasbeurt en brushing. Zalig.

Hoe gaat het met jullie dames?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sportBH gaat hier vanaf dag 1 dagelijks even uit om ze te bewonderen en zachtjes te betasten. Maar na vijf tot tien minuutjes wil ik hem dan toch weer aan hoor, dan voel ik dat het tijd is <_<

Zit nu op 3 weken en hoewel ik die vervelende BH begin te vervloeken, vermoed ik dat ik hem na die zes weken toch niet ga kunnen missen. Het voelt zo veilig en vertrouwd :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sendai,

Ik heb mijn sportbh dus nog niet uitgehad hé. Ik durf niet :blush:

Onder mijn oksel doet het ook zo'n pijn dat ik mijn arm amper omhoog krijg. Normaal zou het nu toch al moeten beteren dacht ik dan hé. Pffff, ben het ff allemaal beu. En als ik hier thuis dan iets zeg over de pijn, dan zeggen ze: ach je moet niet klagen, je hebt het zelf gewillen. Ok das waar, maar ik heb niet om die helse pijn gevraagd. Ik ging er vanuit dat mijn herstel niet zo moeizaam zou gaan.

De pijn lijkt gewoon niet te beteren.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je niet enorm benieuwd dan??? Het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam was die BH uitdoen om mijn boobies te bewonderen <_<

Wat betreft de pijn ben ik een slechte raadgever aangezien ik eigenlijk nauwelijks pijn had (maar dat lijkt uitzonderlijk te zijn hoor). Als ik de meeste dames hier hoor, hebben die de eerste week toch ook behoorlijk wat last gehad. Alles is natuurlijk afhankelijk van het aantal CC's dat je gekregen hebt en hoe ver je spier moet oprekken.

Geduld is het sleutelwoord.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eva

misschien is het juist wel goed als je die bh een keertje uitttrekt!

zo´n sportbh zit heel erg strak, is wel lekker als je even ruimte krijgt!

het kan geen kwaad als je hem een half uurtje uit doet, zolang je dan maar niets gaat doen: gewoon lekker blijven zitten.

wie weet wordt de pijn daardoor ook wel minder!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff, iedereen die hier op bezoek komt (die weet dat ik het heb laten doen) zegt dat het hen nogal tegenvalt en dat je het bijna niet ziet. tsssssss

Hoe zat dat bij jullie? Ik heb ze achter de spier, komt dat nog een beetje naar voren. Nu zit ook alles zo ingepakt. De tape is er ook nog niet vanaf, sportbh nog aan.

Ik hoop dat ik niet voor niets zo moet lijden. :102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar dat ik ook vrijwel tegen niemand gezegd heb dat ik dit ging doen..! Mensen verwachten nu eenmaal van een borstvergroting dat ge ineens met enorme tetten terug thuis komt!

Bij mij zie je er in kleding, als ik dat wil, ook niets van!!! Terwijl van een A naar een D cup toch wel een degelijk verschil is niet waar?! <_<

Maar tis maar net hoe je het bekijkt... Je bent ook nog maar net een paar dagen PO , geef het ffkes tijd hè?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen mega grote boobs. Als je het niet weet, zou je het bij mij ook niet zien.

Je doet het voor jezelf en niet voor een ander. Ik heb nu een c cup en ben er reuze blij mee.

Je prothese's worden nu ook nog een beetje tegen gehouden door je borstspier.

Laat je jezelf niet gek maken en de pijn is over een paar dagen ook een stuk minder.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen mega grote boobs. Als je het niet weet, zou je het bij mij ook niet zien.

Je doet het voor jezelf en niet voor een ander. Ik heb nu een c cup en ben er reuze blij mee.

Je prothese's worden nu ook nog een beetje tegen gehouden door je borstspier.

Laat je jezelf niet gek maken en de pijn is over een paar dagen ook een stuk minder.

Knuffie shoompie

:184::172::165::178::175::183: shoompie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat jij niet in je blootje zit wanneer het bezoek er is?

Ben zelf van randje 80A/B naar een 80D gegaan, toch wel een duidelijk verschil en onder kleding valt het bij mij ook nauwelijks op hoor. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, nee sendai ik zit niet in m'n blootje als er bezoek komt. 1bouncingboobs.gif

Ach, ik ben gewoon iemand die geen geduld heeft. Liever vandaag dan morgen..hihi

Joehooeeeeeee, vanavond gaat die verrekte tape er vanaf. Hell Yeah, ben ik daar ook al lekker van verlost....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb sinds vorige week woensdag een BV ondergaan. Natrelle 410, anatomisch 280cc achter de borstspier.

Nu na een week komt bij mij de vraag: heb ik niet te weinig cc's genomen????

Ik krijg overal de reactie: "waar zitten die prothesen"???? 139.gif Als ik mijn sportbh aan heb en mn tshirt erover zie je bijna geen verschil met ervoor. Ik baal daar dus echt van hé. Toen ik die pasprothese pastte, leek ik echt een volle boezem te hebben, meer vond ik er echt over. Schelen die pasprotheses nou echt zoveel met de realiteit. Dat had hij dan ook wel eens mogen zeggen vind ik.

Mijn vraag is aan diegenen die ook ongeveer hetzelde van cc's hebben, kwamen jullie borsten nog een beetje naar voren toe? Ik hoop het echt wel hoor. Anders heb ik het bijna voor niets laten doen. Ze zijn wel stevig, dat wel. Maar ik twijfel echt of ik niet iets meer had moeten nemen. Of ze voor de spier laten plaatsen. spijt komt altijd achteraf hé.....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Eva,

Ik heb 420 cc gekregen bij Bruno, maar wanneer ik kleding aan heb, zie je ook weinig verschil, en dat terwijl ik zo plat als een dubbeltje was voorheen. (sowieso lijken ze veel platter in een sport bh)

Uiteraard geven pasprothesen best wel een vertekend beeld.

Verder denk ik dat je toch echt nog wat geduld zal moeten hebben, geef je huid de tijd om op te rekken.

Jezelf gek maken heeft ook totaal geen zin.. Je hebt ze nu, neem aan dat je niet in de planning hebt om op korte termijn weer onder het mes te gaan? Geef het tijd meis..

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm tsja moeilijk...ik ben nu 4 dagn po.en ik heb 450cc voor de spier...das niet weinig he lijkt me!!

Maar goed als ik nu dan ff kijk zo in een sport bh denk ik van...hmmm word dat niet te klein....maar goed ik moet geduld hebben...

Ik heb nu gemeten en kom op een cup D uit.

Maar ben dus als de dood dat het nog gaat slinken en dat het minder word.

Dan vraag ik me af...zit het nou in miijn hoofd...of niet.....

Ben gewoon bang dat ik teleur gesteld word.

Voor mij is het dus afwachten,maar ik pas echt mijn ouwe bhtjes niet meer hoor hahah

Voor jou ja weet ik het niet...als jij er goed bij voelt is het toch goed!!

Heb je er echt spijt van dan??

En ze zeggen dat zo een sport bh alles plat drukt dus misschien over een tijdje met een gewone bh dat het er weer heel anders uit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Ten eerste je bent pas een kleine week PO!! Ze komen nog naar voren toe dus het word meer hoor meisje!

Bij mij zijn ze in totaal 6 cm naar voren toe gekomen dat was een flinke cup maat!

Zou me pas zorgen hierover maken als je een paar maandjes verder bent ;)

Maar ik moet toegeven in kleding valt het bij ook wel mee (ligt eraan wat ik aan heb)

Ik ben met 325 van een aa/a naar E/F gegaan maar vind het precies goed zo (we hebben 45 cc verschil)!! Maar pasprothese heb ik niet gehad maar hoor wel vaker dat het een verkeerd beeld geeft, tenslotte ligt het op je eigen borst dus lijkt het groter dan wanneer het onder je borst zit en nog achter een spier ook!!

Maar meisje probeer alles even een kans te geven het moet dalen, rekken zakken hihi dat heeft echt minstens maanden tijd nodig!

Hoop dat ik je een beetje gerust kan stellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eva,

Wat jammer dat je er niet happy mee bent.

Ze komen nog wel een beetje naar voren. Dit gebeurde bij mij in week 4 ong. Dus dan worden ze nog wel groter.

Je kan ook altijd nog even een strak wit hemdje/topje aandoen, hierin lijken ze sowieso al groter dan in een los zittend shirt.

280 cc wordt volgens mij een hele mooi cup hoor! Nog even geduld :141:

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.