Jump to content

Eva_V80 : 27 april 2011 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik ben hier nieuw. Ik volg hier al een tijdje het forum.

Ik ben 30 jaar en na mijn 2de zwangerschap zijn mijn borstjes echt slap geworden. Daarvoor had ik altijd een mooie volle B. Maar nu.... <_<

Ik heb vervolgens een afspraak gemaakt bij Dr. D'hondt in Tongeren op 13 april. Ik heb hier alleen nog maar hele goeie dingen van gelezen. Hij heeft ook een hele mooie site, enige wat mij opvalt is dat hij alleen maar werkt met anatomische (maar daar zal hij waarschijnlijk wel een goede rede voor hebben). Ik hoop, als ik het laat doen dat ik er wel wat van zie. Daarom zou ik opteren voor een grote c, kleine D. Ik ben maar 1.60m groot en weeg 56kg. Dus het moet wel een beetje in proportie blijven.

Zijn hier nog meiden die een afspraak hebben gemaakt bij Dr. D'hondt?

Groetjes

• Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Ja hoor, op dit moment is Appollon net geholpen(3 wkn geleden ofzo?) en ook Lizzy(vorige week).

Ikzelf en Sendai zijn volgende week aan de beurt.

Je hebt een hele goede keuze gemaakt:) :136:

Heey Eva,

Klopt wat Finimal zegt, ik ben vorige week vrijdag geopereerd door Dr D´hondt, en ben heel tevreden :7:

Dr D´hondt en zijn vrouw Veerle zijn ontzettend aardige, spontane mensen, waarbij ik mij meteen op mijn gemak voelde.

En wat jij zegt klopt ook, hij heeft een voorkeur voor anatomische prothesen, maar als je echt ronde prothesen zou willen, is dat volgens mij ook gelijk.

:116:

Ach, we zullen wel zien. Anatomische of ronde. Het maakt eigenlijk ook niet zoveel uit. Als het maar mooi is. :1big_boobs:

Hebben jullie lang moeten wachten op jullie operatiedatum na jullie beslissing om een borstvergroting te laten uitvoeren?

Ik hoop dat ik het redelijk snel kan laten doen. Want wij vertrekken in juni op vakantie en dan zou ik toch wel een beetje hersteld zijn.

Appollon en Lizzy, hoe voellen jullie zich? Al een beetje (bekomen)? Of kan ik dat op een ander topic meelezen.

Groetjes

Heb je ook gelijk in, maar toch heeft dr D'hondt een voorkeur voor anatomische prothesen.

Ik wist al 4 jaar dat wanneer het kon, ik naar dr D'hondt zou gaan, en toen was het eindelijk zover!

Ik heb 14 februari gebeld, consult afspraak gemaakt voor 9 maart, en operatiedatum meteen vast laten leggen voor 25 maart.

Je moet toch wel 4 weken wachttijd aanhouden, mits er tussendoor iemand uit valt.

Ik ben nu 9 dagen PO, voel me goed (op wat pijnscheuten en steken na), mijn verslag staat in mijn eigen forum.

• 2 weeks later...

Dag dames,

Ik ben dus vandaag op consult geweest bij dr. D'hondt. En zoals jullie al vertelden, een zeer spontane vriendelijke man. Dat doet ook al veel vind ik.

Alleen mijn man werkt niet zo fijn mee dan dat ik wilde.. Pfff

Hij leek alleen maar de nadelen op te sommen. Hij staat er nog steeds niet achter dat ik het laat doen hoor. Dat vond ik wel frustrerend. De PC zei ook, de meeste vrouwen die hier komen laten dit voor hun eigen doen, en niet voor hun man.

Ik heb dus toch besloten om het te laten doen. (met enige twijfel) Omdat ik het echt zo graag wil.

Het worden anatomische natrelle 280cc achter de spier.

Het lijkt niet zoveel, maar ik heb eens een maatje groter gepast en dat was echt veeeeeel te groot. Dat was niet mooi. Ik ben maar klein 1.60m

Spannende 2 weken dus.

Mijn mama zal bij de operatie zijn. Mijn man moet werken en kan geen verlof krijgen. Maar ik vind dat helemaal niet erg hoor. Ik heb dan iemand nodig die mij steunt en niet iemand die het telkens weer zit af te breken. Een mens zou nog complexen krijgen.

Groetjes

Hoi Hoi,

Over 2 weken mag je dus al? Super hoor! Nou dat is spannend dan.

Ja je doet het ook voor jezelf, mijn man zei ook dat het niet nodig was maar nu vindt hij het wel heel mooi.

Waarom is je man er zo op tegen?

Succes met aftellen .

Groetjes

Hey Eva,

Fijn dat je consult zo goed is bevallen! Jammer van je man, maar hij zal vast nog wel bijdraaien, je doet zoiets inderdaad voor jezelf, maar toch leuk als hij je een beetje zou steunen, waarschijnlijk is hij gewoon bang...

Als je je datum nog even doorgeeft kan ik je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen!

Aftellen maar! :101:

Liefs, :54:

Hoi Eva, met die 280cc kom je wel op een mooie grote c cup uit denk ik,

ik ben ook 1.60 maar dan 10 kilo lichter, ik krijg rond de 385cc, dus wel wat meer maar ik wil dan ook wel op een grote D uit komen.

Zie dat je operatie datum veranderd is, 5 dagen voor mij dus nog even aftellen, alvast veel succes :116:

Hoi Eva, met die 280cc kom je wel op een mooie grote c cup uit denk ik,

ik ben ook 1.60 maar dan 10 kilo lichter, ik krijg rond de 385cc, dus wel wat meer maar ik wil dan ook wel op een grote D uit komen.

Zie dat je operatie datum veranderd is, 5 dagen voor mij dus nog even aftellen, alvast veel succes :116:

Vrouwke, ik wil jou alvast ook al veel succes wensen. Oh das wel wat meer dan mij ja. Ik wil ze niet te groot. Ze hoeven niet zo heel fel op te vallen. Ik heb ook iets meer gepast, maar dat was niet zo mooi bij mij. Ik zie net dat jij iets later geopereerd word.

Een vraagje, heb je een man/vriend? Hoe reageert hij erop? Wij hebben hier niets anders dan discussies sinds ik gisteren het voorschot betaald heb. Heel vervelend hoor. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij me een beetje zou steunen. Ookal staat hij er niet zo achter. Hij vindt het een enorm risico en hij zegt: je moet alleen een operatie ondergaan als het écht noodzakelijk is. Hij snapt niet dat ik in mijn lijf laat snijden en er iets 'onnatuurlijks' in laat steken. En hij ziet elk rampscenario voor zicht. Ik ben al blij dat mijn mama meegaat op de dag van de operatie en niet mijn man.

Pfff, ik heb op dit moment zin om het helemaal af te bellen. Maar dan ben ik wel mijn voorschot van 500,- kwijt.

Sorry voor mijn klaagzang maar het moest ff van mij af. :134:

Spannend meis, je operatiedatum op 27 april, gefeliciteerd.

Wel heel vervelend dat je man er niet achter staat, maar het is jou keuze en jou lichaam.

Weet niet of die vraag hierboven voor vrouwke21 was, of een algemene vraag.

Maar ik heb een vriend ja, bijna 6 jaar, en al die tijd wist hij al dat ik hier heel erg mee zat, en heeft mij gesteund, hoop dat jou man dat ook nog gaat doen.

Maar zet door, anders ga je spijt krijgen én ben je ook nog eens 500,- kwijt..

Vrouwke, ik wil jou alvast ook al veel succes wensen. Oh das wel wat meer dan mij ja. Ik wil ze niet te groot. Ze hoeven niet zo heel fel op te vallen. Ik heb ook iets meer gepast, maar dat was niet zo mooi bij mij. Ik zie net dat jij iets later geopereerd word.

Een vraagje, heb je een man/vriend? Hoe reageert hij erop? Wij hebben hier niets anders dan discussies sinds ik gisteren het voorschot betaald heb. Heel vervelend hoor. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij me een beetje zou steunen. Ookal staat hij er niet zo achter. Hij vindt het een enorm risico en hij zegt: je moet alleen een operatie ondergaan als het écht noodzakelijk is. Hij snapt niet dat ik in mijn lijf laat snijden en er iets 'onnatuurlijks' in laat steken. En hij ziet elk rampscenario voor zicht. Ik ben al blij dat mijn mama meegaat op de dag van de operatie en niet mijn man.

Pfff, ik heb op dit moment zin om het helemaal af te bellen. Maar dan ben ik wel mijn voorschot van 500,- kwijt.

Sorry voor mijn klaagzang maar het moest ff van mij af. :134:

Voor mijn vriend hoeft het niet maar hij staat wel achter me en als ik het doe moet ik het wel meteen goed doen zei hij want hij weet anders dat ik weer ga klagen dat het te klein is of zo.. Dus hoop dat het aantal cc's voldoende zijn voor het resultaat wat ik wil, maar daar moet ik de pc op vertrouwen.

Mijn moeder was er juist op tegen, dat ik in een gezond lichaam laat snijden enz.. Maar nu ze weet dat half NL haar borsten heeft laten vergroten (oké dit is wel een beetje overdreven :36: ) maar dat het dus dagelijkse kost is, + dat ik wel 10 meiden op kan noemen die het hebben laten doen die zij ook kent is ze er wel een beetje overheen en steunt me nu volledig, ze komt namelijk het huishouden doen.

Gelukkig gaat je mama mee! Dat is toch heel fijn!!

Maar jou man wil zijn eigen toch ook goed voelen in zijn lijf? Sport hij niet of besteed hij geen aandacht aan zijn uiterlijk om er leuk uit te zien ?!

Voor mijn vriend hoeft het niet maar hij staat wel achter me en als ik het doe moet ik het wel meteen goed doen zei hij want hij weet anders dat ik weer ga klagen dat het te klein is of zo.. Dus hoop dat het aantal cc's voldoende zijn voor het resultaat wat ik wil, maar daar moet ik de pc op vertrouwen.

Mijn moeder was er juist op tegen, dat ik in een gezond lichaam laat snijden enz.. Maar nu ze weet dat half NL haar borsten heeft laten vergroten (oké dit is wel een beetje overdreven :36: ) maar dat het dus dagelijkse kost is, + dat ik wel 10 meiden op kan noemen die het hebben laten doen die zij ook kent is ze er wel een beetje overheen en steunt me nu volledig, ze komt namelijk het huishouden doen.

Gelukkig gaat je mama mee! Dat is toch heel fijn!!

Maar jou man wil zijn eigen toch ook goed voelen in zijn lijf? Sport hij niet of besteed hij geen aandacht aan zijn uiterlijk om er leuk uit te zien ?!

Vrouwke,

Mijn man sport heel vaak. Maar dit doet hij niet omdat hij er leuk wil uitzien, maar omdat het zijn bijberoep is.

Fijn dat je mama nu wel aan je kant staat. Ik vind het heel erg jammer dat mensen me daar niet in begrijpen. Ik worstel hier al heel lang mee. En ik heb precies het gevoel dat ik me constant moet bewijzen. Maar ja, het staat gepland dus.... we zullen wel zien hé.

Groetjes

Ik begrijp wel hoe je je voelt, in mijntopic heb ik ook zitten klagen over mn vriend,het is dat het medisch noodzakelijk was dat ik nu (eindelijk) een prothesewissel moest doen

want 23 jaar is echt wel erg lang,en zijn ze echt aan vervanging toe,tenminste de protheses van de oudere generatie,ik hoop dat de tegenwoordige misschien wel langer mee gaan.

Zonder noodzaak was het er hier ook niet van gekomen,voor mij dus een geluk dat ik ze dan meteen wat groter kon nemen,ik had nml maar 160cc eerst.

MN vriend heeft mij de eerste dagen gewoon laten zitten en mij niet verwent zoals je dat meestal wel leest van anderen,dat steekt wel.

Nu is hij gelukkig wat bijgedraaid nadat we er flinke woorden over hebben gehad.

Ik hoop dat jou vriend jou keuze nog gaat respecteren,blijf op je strepen staan hoor!Anders ga je later weer spijt krijgen!!

Veel sterkte gewenst :147:

Ik begrijp wel hoe je je voelt, in mijntopic heb ik ook zitten klagen over mn vriend,het is dat het medisch noodzakelijk was dat ik nu (eindelijk) een prothesewissel moest doen

want 23 jaar is echt wel erg lang,en zijn ze echt aan vervanging toe,tenminste de protheses van de oudere generatie,ik hoop dat de tegenwoordige misschien wel langer mee gaan.

Zonder noodzaak was het er hier ook niet van gekomen,voor mij dus een geluk dat ik ze dan meteen wat groter kon nemen,ik had nml maar 160cc eerst.

MN vriend heeft mij de eerste dagen gewoon laten zitten en mij niet verwent zoals je dat meestal wel leest van anderen,dat steekt wel.

Nu is hij gelukkig wat bijgedraaid nadat we er flinke woorden over hebben gehad.

Ik hoop dat jou vriend jou keuze nog gaat respecteren,blijf op je strepen staan hoor!Anders ga je later weer spijt krijgen!!

Veel sterkte gewenst :147:

Bedankt Finimal,

Hier wordt er eigenlijk niet meer over gepraat en volgende week woensdag is mijn operatie dag. Hij staat er nog steeds niet achter. Koppig wezen. Ook is hij bang dat ik veel 'bekijks' ga hebben achteraf en dat mensen mij gaan uitlachen. Wel dat zullen we dan nog wel zien. Mensen die dat doen zijn het niet waard volgens mij om er nog tegen te praten.

Ik hoop in ieder geval dat hij me een beetje gaat helpen in de herstelperiode. Ik zit hier met 2 kids van 5 jaar en 14 maanden.

Ik heb wel een vriendin die ervan weet dus... ik hoop dat ik wat op haar hulp kan rekenen.

Doeiii

Dikke kans dat hij toch bijdraait als hij t resultaat ziet en ziet dat het geen onnatuurlijke look gaat geven.

Ook dikke kans dat je omgeving niets in de gaten heeft mits je het gaat vertellen natuurlijk.

280cc is een mooie maat,zeker als je niet lang bent.

Ik duim voor je dat hij straks toch gaat meehelpen en lief voor je gaat zijn. :116:

Dikke kans dat hij toch bijdraait als hij t resultaat ziet en ziet dat het geen onnatuurlijke look gaat geven.

Ook dikke kans dat je omgeving niets in de gaten heeft mits je het gaat vertellen natuurlijk.

280cc is een mooie maat,zeker als je niet lang bent.

Ik duim voor je dat hij straks toch gaat meehelpen en lief voor je gaat zijn. :116:

Finimal, bedankt voor de peptalk.

Nog een klein weekje en tis de beurt aan mij. En ik heb er eigenlijk nog geen zenuwen voor. Normaal ben ik een stresskip. hihi

Hallo,

Hier vandaag terug met mijn nieuwe boobies. Ik vind ze heel mooi, alleen wat kleiner uitgevallen dan verwacht, maar ik zal wel wat geduld moeten hebben é.

Ik vond het allemaal razendsnel gaan. Binnengekomen, meteen de vragenlijst overlopen, borsten afgetekend, en nog geen 10 min lag ik al op de operatietafel. Ik had dus geen tijd om mij druk te maken in iets.

Infuus prikken, daar heb ik zelfs helemaal niets van gevoeld.

Toen ik wakker werd had ik wel een heel trekkerig gevoel. Mijn linker borst doet ook heel pijn. Eigenlijk zit de pijn meer onder mijn oksel. Aan de zijkant van mijn borst.

Maar ze zei dat er altijd 1 borst is die meer pijn doet dan de andere.

Ik heb toch wel pijnstilling nodig hoor. Het beste is als ik ga liggen, dan voel ik het het minste. Ik denk dat ik morgenvroeg als ik wakker word nog ga piepen van de pijn. Dan zal alles wel stijf zijn.

Maar ja, wie mooi wil zijn..... inderdaad.

Zo, ik ga nu lekker op mijne zetel liggen.

Doei

Hoi hoi...

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs !! :43: Hoeveel cc heb je gekregen? Fijn dat je ze al mooi vind!! Van de grootte kun je nu nog echt niks zeggen natuurlijk.. Het moet allemaal nog rekken enz. Rust maar lekker uit en laat je maar verwennen!! :116:

proficiat met je nieuwe beste vriendinnen !

de eerste 2 dagen moet je eerst door de hel ... maar dan keer je langzamerhand naar het paradijs terug !!

doe het maar rustig aan de eerste dagen !

gr ,

anne

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.