Ga naar inhoud

Shaanyje7 : 21 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Beste Dames,

Ik ben een 27 jarige meid uit het Antwerpse, na 10 kilo te zijn vermagert blijft er van mijn mooie D-cup amper een kleine lege C- cup meer over :-(.

Omdat ik me tegenwoordig zo ongelukkig voel (lees: ik ben het ook altijd gewoon geweest om mooie volle borsten te hebben) heb ik besloten om een borstvergroting te laten uitvoeren.

Zaterdag 9 april heb ik een consult bij dr. plovier op aanraden van vele dames hier op het borstenforum en 21 mei zou de operatie doorgaan.

Ideaal om de zomer in te gaan met mijn nieuwe borsten :-).

Verder ben ik wel een beetje zenuwachtig voor mijn consult en de operatie maar ik denk dat iedereen dat wel meegemaakt zal hebben.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Shaanyje,

Welkom! :D

Wens je alvast veel succes met je consult en veel aftelplezier naar je operatie! Straks heb jij je mooie volle boobs terug, gelukkig maar dat we er iets aan kunnen laten doen hé! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Eefje ik ben héél blij dat ik er iets kan aan laten doen. Ik moet zeggen dat mijn mama er eerst niet positief tegenover stond maar

ze is ondertussen al bijgedraaid. Zolang ik maar gelukkig ben, wat voor mij toch wel een hele

geruststelling is. Ook al ben je toch volwassen toch wil je nog steeds de goedkeuring van je ouders zo te zien :-).

Het aftellen kan inderdaad beginnen...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag meid,

je moet helemaal niet zenuwachtig zijn,ik denk dat je al heel veel weet van dit forum,en als je op consult gaat vergeet je vragenlijst niet,het is een lieve dr plovier.Ik ben ook van het antwerpse en mijn BV staat vast op 11/04 bij dr plovier spannend hé,maar ik kijk er naar uit om borsten te hebben hihi :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nadia,

Ik moet wel zeggen dat dit forum een hele hulp is geweest. Trouwens lijstje is al een tijdje klaar en dient alleen nog maar

afgedrukt te worden, ik ben lekker goed voorbereid :-). Ja borsten hebben is zalig ik ken er alles van en ze moeten afgeven is een hele

kwelling maarja binnenkort heb ik ze terug en kan ik weer stralend de zomer in. Mmmmm ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers dat jij

al zo vroeg aan de beurt bent, spannend...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Chaanyje,

Hartelijk welkom op het .......Forum.

Je zal hier heel veel info terug vinden.

Je zal heel blij zijn bij Dr Plovier.

Nog een nieuwe persoon bij voor zijn fanclub ;)

Je zal wel te vreden zijn na zijn gesprek.

Ben benieuuwd hoeveel cc er gaan geplaatst worden.

Veel succes.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinki,

Ik ben door het forum alvast fan van hem en ik heb de man nog niet eens ontmoet. Ik kijk

alvast uit naar volgende week zaterdag. Mijn droomcup is E-cup maar het moet

wel vrij natuurlijk blijven en niet te...ik zal dus zeker luisteren naar de raad van de dokter :-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi..

welkom hier en gefeliciteerd met je datum :D

goede keus drplovier..

ben zelf ook bij hem geweest en helemaal tevreden!!

weet zeker dat hij jou ook bevalt !

hoeveel cc wil je ?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii18,

Ik heb volgende week zaterdag een afspraak bij Dr. Plovier dan zal ik meer weten over de cc's. Ik zou heel graag uitkomen op een mooie E-cup

maar niet te onnatuurlijk, dus we zullen zien wat hij mij aanraad.

Ik had zoveel goeds over hem gehoord en zoveel mooie foto's gezien dat ik dan toch maar bij hem een afspraak heb gemaakt.

Normaal ging mijn voorkeur uit naar Dr. Vissers maar ben dan toch maar van gedacht veranderd :-).

Ik kijk al uit naar zaterdag al vind ik het toch allemaal best spannend...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh oke... :D nou word vast mooi!

Ik ben ook op een E uitgekomen ..

maar eerlijk gezegd vind ik het meer op een D lijken..

T went ook zo ontzettend snel !

nu heb ik spijt dat ik niet meer cc heb genome haha !

succes zaterdag... het is ook allemaal erg spannend !

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii18,

als ik je zo al bezig hoor begin ik al te twijfelen of ik dan toch niet voor een F-cup ga maar ik zal me zeker laten adviseren door de meester himself wat hij ervan vind. In ieder geval heb ik al gehoord van het forum dat hij wel graag grote borsten ziet en ik ook dus is me dat eventjes een geukstreffer :-). En ja ik wou dat het al volgende week zaterdag was maaja de weken vliegen toch snel voorbij dus voor ik het weet lig ik al op de tafel en voor ik het weet ben ik al aan het pronken met mijn twee nieuwe vriendinnen :-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shaanyje,

Wat leuk dat je net als ik op 9 april op consult gaat bij dokter Plovier.

Ik heb m'n datum op 5 mei laten vastzetten nog voor m'n consult, daar ik na het lezen van alle berichten en het hebben gezien van alle mooie resultaten op dit forum zo enthousiast over dokter Plovier ben geworden, dat ik zeker door hem wil worden geholpen.

Nou veel succes volgende week en misschien lopen we elkaar nog tegen het lijf.

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anouk,

Ik heb zaterdag om 14.30 een afspraak bij Dr. Plovier, het zou wel leuk zijn moest ik je treffen :-). Aangezien ik nog naar school ga (studie op latere leeftijd) moest ik een beetje schipperen met mijn dagen wanneer ik de operatie kon laten uitvoeren. Ik ben in ieder geval super blij dat ik met de zomer mijn nieuwe borsten zal hebben. Ik ben wel een beetje jaloers dat je 5 mei al aan de beurt bent dan moet ik nog 14 dagen wachten. In ieder geval veel succes voor zaterdag en we weten allebei dat the master himself prachtwerkjes aflevert.

event.png

Dr. Plovier - Be-clinic

21 mei 2011 Overijse, België

Van een lege 75C naar een ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

Ik heb samen met mijn moeder een consult om 15.30 dus we tikken elkaar af :6: Ik ga voor de BV en m'n moeder voor een buikwandcorrectie. Tis voor ons alleen net wat verder rijden vanuit Arnhem maar we hebben het er vanzelfsprekend voor over. Heb der ook echt zin in! Ben super benieuwd hoeveel cc hij bij mij aanraadt :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anouk,

Mijn mama gaat ook met mij mee om me te steunen. Ik zal jullie zeker zien zaterdag, ik kijk er alvast naar uit twee dochters op stap met de mama's :-).

Ja en wat de cc's gaan worden zal een surprise zijn bij mij, ik neem alvast wat foto's mee op usb-stick. Nog vijf nachtjes slapen en we hebben ons consult, ik ben er in ieder geval al

klaar voor.

Groetjes

http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10723;87/st/20110521/e/Boobies/dt/6/k/550f/event.png

Dr. Plovier - Be-clinic

21 mei 2011 Overijse, België

Van een lege 75C naar een ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii18,

Idd ik had gisteren mijn consult en ik voelde me super goed bij Dr. Plovier. Ik heb hem wat foto's laten zien wat ik wilde en ik heb met hem wat gesproken over de merken van de implantaten maar welke hij gaat kiezen beslist hij tijdens de operatie (heeft te maken met de breedte van de borsten). Ik ben dus wel al zeker dat het een E/F- cup gaat worden :-). Ik heb me trouwens ook laten opschrijven op de reservelijst van de paasvakantie want ik hoop toch ergens stiekem dat er iemand wegvalt en ik sneller aan de beurt kan dan 21 mei, dus fingers crossed :-p.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een E/F-Cup zal wel iets anders zijn dan nu :-) maarja ik ben een 1m72 dus niet echt klein. De PC zei dat me dit wel zou staan dus we vertrouwen hem volledig daarin, hij zal er wel iets moois van maken in ieder geval. Trouwens ik ben elke dag maar aan het wachten op een telefoontje dat er iemand niet komt opdagen in de paasvakantie. Ik wil ze nu echt snel hebben en wachten is niet zo mijn sterkste kant als ik iets in mijn hoofdje heb moet dat snel gebeuren :-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Saartje,

Ik ben superbllij vr je dat je nog zo snel bij Dr. Plovier terecht kan voor je BV en geloof me je zal er zeker geen spijt van hebben. Je hebt je consult trouwens een dag voor mijn BV :-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Blue,

nog niks concreet gezegd over de cc's maar daar zit ik ni mee hoor zolang ik maar de cup bereik waar ik zo naar verlang. Dr. Plovier werkt trouwens niet met passessies dus foto's zeker niet vergeten mee te nemen op je consult.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.