Ga naar inhoud

Shaanyje7 : 21 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Mii,

foto's staan erop! Heb jij in het begin ook zoveel last gehad met vocht dat je ophield? Mijn buik is zo gespannen niet te doen :-(.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Ik reageer zelden meer hier op het bf,lees eigenlijk alleen nog maar en kijk foto"s,maar moest na het zien van jouwe toch even reageren.

Zeldzame mooie boobs,nu al,gaat wat worden als ze eenmaal genezen zijn.

Het word hier voor mij iegenlijk alleen maar frustrerender,zie dat er vaak veel cc"s geplaatst worden tegenwoordig en dat daar grote borsten uitkomen.Je kent mijn verhaal waarschijnlijk niet ( heb wel een topic bij de wissels),maar steek met mijn 700cc bij menigeen maar karig af.

Als ik jouw boobs zo zie denk ik,ja dat is waar ik ooit op hoopte en van droomde,groot,maar met een mooie natuurlijke vorm.( mijne zijn ook wel mooi van vorm ,maar idioot "klein"voor 700cc)

Echt meid,draag ze met trots,zo mooi zijn ze niet voor iedereen weggelegd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx itsme,

super lieve tekst waar ik eigenlijk al wat vochtige oogjes van krijg. Ik ben nu ook al super blij met mijn boobs en ik had ook uitdrukkelijk gevraagd om ze natuurlijk te houden en niet te. Ja Dr. Plovier heeft echt wel mijn wensen aanhoord en ik raad hem ook aan iedereen aan.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Girls,

Ik heb me vandaag laten opmeten voor een sportbh zodat ik mijn kliniekbh af en toe eens kan uitdoen, ik zit op een 80E Happy Happy Happy :wub:.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo meid daar kun je heel trots op zijn. Ze zijn prachtig en ben stik jaloers op ze!! Ik wilde ook door plovier geholpen worden maar in de periode dat ik kon was plovier op vakantie:( dus ben ik door van der Weij geholpen.. Hij heeft super mooi resultaat geleverd alleen ze hadden voor mij wel 2 cupmaten groter gemogen.. Dus als ik na die van jou kijk word ik wel beetje jaloers. Pracht tieten heb je! WAUWWW ...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

foto's staan erop! Heb jij in het begin ook zoveel last gehad met vocht dat je ophield? Mijn buik is zo gespannen niet te doen :-(.

Groetjes

Wauw mooie borsten zeg! Je mag supertrots zijn :-) Ik ben de 20e mei geholpen en mijn buik was ook ontzetten gespannen was sinds vorige week donderochtend al niet meer naar het toilet geweest voor grote boodschap. Gisteravond eindelijk......pfffffff ik voelde met net een olifant. Vandaag een hoop naar het toilet geweest en eindelijk weer plat buikje :-)

Mijn tape mag er morgen pas vanaf dus ben heel nieuwsgierig. Ik voel me ook supergoed en heb weinig pijn gehad. Hou jij je nog rustig of doe je ook al wat?

groetjes Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo meid daar kun je heel trots op zijn. Ze zijn prachtig en ben stik jaloers op ze!! Ik wilde ook door plovier geholpen worden maar in de periode dat ik kon was plovier op vakantie:( dus ben ik door van der Weij geholpen.. Hij heeft super mooi resultaat geleverd alleen ze hadden voor mij wel 2 cupmaten groter gemogen.. Dus als ik na die van jou kijk word ik wel beetje jaloers. Pracht tieten heb je! WAUWWW ...

Liefs

Thx meis,

Ik ben ook super tevreden van het resultaat natuurlijk en niet te zoals ik het wilde :rolleyes:, het was het wachten in mijn geval dus dubbel en dik waard.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw mooie borsten zeg! Je mag supertrots zijn :-) Ik ben de 20e mei geholpen en mijn buik was ook ontzetten gespannen was sinds vorige week donderochtend al niet meer naar het toilet geweest voor grote boodschap. Gisteravond eindelijk......pfffffff ik voelde met net een olifant. Vandaag een hoop naar het toilet geweest en eindelijk weer plat buikje :-)

Mijn tape mag er morgen pas vanaf dus ben heel nieuwsgierig. Ik voel me ook supergoed en heb weinig pijn gehad. Hou jij je nog rustig of doe je ook al wat?

groetjes Roos

Thx meid,

ik heb dus hetzelfde voor gehad dan jouw ik ben gisteren sinds donderdag eindelijk ook weer naar het toilet kunnen gaan en dat voelde echt heel verlossend :rolleyes:. Ik ben benieuwd hoe je borsten eruit zullen zien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt nauwelijks last heb gehad, ik ga sinds dinsdag zelf al terug naar school, heffen met zware dingen doe ik nog niet maar voor de rest ben ik wel vrij actief. Ik kan vanaf de dag van de operatie eigenlijk al mijn armen boven de schouders doen maar dat probeer ik toch nog niet teveel te doen. Aangezien ik alleen woon is het niet echt mogelijk om het heel de tijd rustig aan te doen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai shaan super ze! Je mag heel tevreden zijn met zo'n boobs!

Hoe gaat het verder met je? Nog last van iets? Waar ben je juist geweest voor je sportbeha?

Thx Hayden,

Ik ben super tevreden met mijn nieuwe tweeling :1boobs:. Verder gaat het super met mij, ik heb totaal geen last! Ik heb me laten opmeten in hunkemoller zodat ik mijn kliniekbh af en toe kan wassen. Ik heb me ineens twee sportbh's aangeschaft die ik hierna ook nog kan gebruiken. Het enige wat ik nu wel mis is mijn sport, ik loop 3 à 4 keer in de week en dat mag nu 4 weken niet maarja daarna vliegen we er terug in.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

vanaf vandaag ben ik beginnen blokken want ik begin maandag met de examens t.e.m. 17 juni. Ik Heb dus vandaag eigenlijk alleen maar mijn studieboeken vast gehad. Ik moet ook wel bekennen dat ik met de swiffer ben rond geweest en twee wasmachines heb gedaan, ja het is sterker dan mezelf. Het strijken laat ik momenteel wel aan mijn mama over.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Saartje,

Mijn borsten zijn nog altijd hetzelfde hoor, ik zal morgen nog eens wat fotokes trekken en erop zetten. Ik heb gisteren al een lange wandeling gemaakt maar lopen geeft me toch meer voldoening hoor. Verder is alles goed met mij en nog steeds pijnvrij :rolleyes:.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.