Ga naar inhoud

Shaanyje7 : 21 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey Vrouwke 21,

Idd wat van celebs een Christina Aguilera zat ertss en een paar van die mooie vrouwen uit van die mannentijdschriften daar vind je genoeg materiaal in hoor :-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie

Verschrikkelijk die laatste dagen wat ben ik blij dat ik nog wat uren op de schoolbanken zit zodat ik mijn zinnen wat kan verzetten. Ja ik ben een luxepaard om op een zaterdag op de operatietafel te mogen. Ik ben ook benieuwd hoe het resultaat gaat worden. Kan het al zaterdag zijn :-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden bedankt voor de lieve woorden. Hier komt mijn verslagje al want ik moet eerlijk toegeven dat ik me vandaag al super goed voel :-). Om 7.30 zijn we aangekomen en hebben we ons naar de luxekamer begeven. Dam kwam de anesthesist nog eventjes langs en dan was er de fotosessie van Dr. Plovier eventjes nog de foto's laten zien van wat ik graag wilde grote E- kleine F cup :-). Daarna eventjes met de stiftjes op het lichaam en tegen 8u15 mocht ik naar de operatiekamer. Eenmaal in de operatiekamer infuusje geprikt en medicatie Erin en ik was vertrokken. Om 9.15 was ik al terug op de kamer en eigenlijk al klaarwakker, ik heb direct het tvke opgezet. De verpleegkundige is meedere malen komen checken of alles in orde was met mij. Dan is Dr. Plovier langsgekomen en vertelde mij dat ik 650cc cereform medium profile heb gekregen was me dat eventjes verschieten bleek dat ik toch geen C-cupje had zoals verwacht maar eerder een B-cup. Aangezien ik heel veel volume heb verloren met 10 kilo te vermageren moesten ze toch wat meer opgevuld worden Dan verwacht. Om 10.45 mocht ik naar huis nadat Dr. Plovier voor de tweede maal was langsgekomen en de verpleegkundige mijn infuusje verwijderde. Eenmaal thuisgekomen eigenlijk nog niet veel pijn ondervonden, ik pas mijn pijnmedicatie goed toe. Ik ervaar het eerder als pijnlijke borstspieren, ik moet wel zeggen dat ik liever in de relaxzetel zit Dan ik lig is comfy zo. Ik heb ook geen last van de narcose geen suf gevoel en voel me ook helemaal niet moe. Ik heb vandaag al lekker van het zonnetje genoten met mijn roddelboekjes en natuurlijk ook van mijn ouders die mij lekker in de watten leggen. Ik Ben in ieder geval super tevreden van de service die ik gekregen heb bij de Be-Clinic dus al die nog moet beslissen, zeker doen zou ik zeggen. Zo dames ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb kunnen maken met mijn verslagje. Foto's volgen maandag trouwens. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je boobs!

Leuk dat het allemaal zo goed gegaan is seg, daar droomt iedereen toch van denk ik.

Heb een vraagje voor je,ik las dat je om 07u30 in de kliniek was, om hoe laat was je operatie eigenlijk gepland?

Want ik moet om 8u onder het mes maar moet wel al om 7uur aanwezig zijn.

Geniet nog van het zonnetje de komende dagen en uiteraard ook van je nieuwe 'ik'!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was niet gezegd geweest om hoe laat ik geopereerd moest worden maar om 8u15 lag ik al op de tafel. Ja Mii idd ook al zoveel cc ik denk dat hij in zijn "Ik hou van grote boobiesfase zit" :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Shaanyje,

Gefeliciteerd meid! :64: Wow, 650cc hihi, dat worden big boobies!!! :D Fijn dat alles zo goed is verlopen, wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen door je ouders!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet zeggen dat mijn ouders mij heel goed verwennen, alleen thuiszitten zou toch niet zo verstandig zijn geweest. Ik ben al eens gaan spieken en ik vind ze alvast super mooi! Ik zal blij zijn dat ik morgen mijn bh eventjes mag uitdoen en dan begin ik ineens aan de fotoshoot :-).

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met de nieuwe 650cc boobies.

Dat gaan kanjer worden.

Ik lees dat het goed gaat met de pij heel goed voor jou; Maar laat je maar lekker verwennen.

Daar zij de ouders voor.

Ik moet daar ook een uur op voorhand zijn om 7u om de ingreep om 8u te doen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.