Ga naar inhoud

Afua89 : 8 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum dus ik zal me even voorstellen.

Ik woon vlakbij Den Bosch, ik heb een zoontje van 18 maanden en na mijn zwangerschap nog maar een slappe B-cup overgehouden. Ik heb half februari mijn eerste consult gehad bij de Wellnesskliniek in Genk bij Dr. Visser, halverwege maart nog een tweede consult omdat ik zoals gewoonlijk wat vragen was vergeten te stellen en nou sinds 2 weken staat mijn datum vast :126:

8 april 2011 van een slappe :166: naar een mooie :168:

425cc rond, op de spier via het tepelhof, dr. Visser Wellnesskliniek.

Het aftellen kan beginnen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ook ik kan gan beginnen met aftellen voor mijn BV.

op 8 april ben ik aan de beurt bij dr. Visser, Wellnesskliniek in Genk.

Ik ben 1.68m en weeg 72kg. Na mijn zwangerschap heb ik nog een slappe B en ik wil/krijg hopelijk een volle D/DD.

Ze hebben me vandaag gebeld om het tijdstip door te geven! Pff kan nu al helemaal nergens anders meer aan denken hihi.

Heeft iemand nog tips voor wat je makkelijk kan dragen op de operatiedag of andere tips zijn ook van harte welkom.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aufa,

Waar heb je gekozen voor het plaatsen via de tepelhof? Dat lees ik niet zo vaak joh. Hoe is jou consult gegaan?

En ow ja......Welkom op het forum!!!!!

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aufa,

Waar heb je gekozen voor het plaatsen via de tepelhof? Dat lees ik niet zo vaak joh. Hoe is jou consult gegaan?

En ow ja......Welkom op het forum!!!!!

groetjes Mireille

Hey Mireille,

Via het tepelhof had ik ook nog niet zo vaak gehoord maar dat adviseerde de dr. Visser omdat ik een donkere huid heb en ik hele lelijke littekens maak. Als ze het dan in de huidplooi doen dan blijf je daar een dikke donkere lijn zien. Dus vandaar.

Tijdens mijn tweede consult zat ik in de wachtkamer naast een meisje dat 3 maanden geleden was geopereerd door dr. Visser ook via het tepelhof en zij was zeer tevreden. Zag er ook echt goed uit moet ik zeggen.

Maar bij mijn eerste consult stond in na 15 minuten weer kijken, het was vragenlijstje, passen en naar buiten! Vandaar dat ik nog een tweede consult heb aangevraagd waarbij ik mn stoute schoenen had aangetrokken en gewoon alles heb gevraagd wat ik wilde weten.

En hoe was jouw consult?

groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise,

Heb nog geen consult gehad. Die heb ik 12 april om 12.10.

Dus ik weet nog niet hoe of wat. Ik ben ook donker(surinaams) en vraag me

af of ze mij dat ook zal adviseren. Of heb je zelf aangegeven dat je wonden niet goed genezen? Ik wil erg graag een volle C. Groter wil ik echt niet.

Ben benieuwd wat ze gaat zeggen tegen mij. Bij de meeste heb ik wel gehoord dat ze erg snel buiten waren. Ik heb niet veel vragen meer. De meeste zijn hier al beantwoord. Dat is wel lekker makkelijk.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum voor je borstvergroting!!!

Ik ben zelf vorige week bij dr.Visser geweest voor een borstvergroting en ik ben superblij!!!

Ik zag dat jij ze via tepelhof ingebracht krijgt, is daar een speciale reden voor? Bij mij zei ze namelijk dat ze liever via de borstplooi de incisie maakt.

Wel super dat je zoveel cc krijgt! Bij mij kon dat niet omdat ik niet zo groot ben en 55 kg weeg.

Ik heb er wel een D cup aan over gehouden gelukkig!!

Groetjes,

Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise,

Ik heb net een berichtje achtergelaten in je andere topic maar hier zie ik al je antwoord op mijn vraag naar jou! Ik ben ook half Surinaams maar ik ben niet heel donker dus kon ze bij mij wel in de borstplooi snijden. Echt spannend joh dat je bijna aan de beurt bent!!!! Ik heb ook een topic, daar heb ik mijn hele verslag in staan van de bv, misschien dat je daar wat aan hebt....

Op de dag van de bv is het handig om gemakkelijke kleding aan te trekken (dat zit lekker en is makkelijk aan en uit te doen voor jezelf). Iets van een joggingpak, legging ofzo. Al je sieraden en piercings moet je uitdoen, je mag geen bodylotion op en ook geen nepnagels of nagellak.

Dit forum is wel heel fijn hoor, je komt een hoop te weten.

Groetjes, Channy

@Mireile": Ik ben benieuwd naar je consult!!! Bereid je voor op alles wat je wilt vragen omdat het, zoals Denise al zei, heel erg snel gaat. Ik was niet goed voorbereid waardoor ik weer voor een tweede consult moest gaan en ik moet er drie uur voor rijden daar te komen. Heb je ook een topic?

Groetjes, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey denise ,

welkom !

om je vraag over kledij te beantwoorden : doe een joggingpak met ritssluiting aan !! lekker makkelijk ! moet niet over je hoofd ( dit gaat echt moeilijk door de pijn )

succes met aftellen !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Welkom op het forum. Zelf ben ik gisteren door dr Visser geopereerd. Heel blij dat ik het daar heb gedaan, iedereen is er zeer vriendelijk, hulpzaam, mooie kliniek! Ik had een cup AAA, en ze heeft 240cc bij me ingebracht. Achter mijn spier en via borstplooi.

Ik wou meer cc, maar ik had helemaal niet genoeg weefsel en te mager dus kon ze zelf ni 25cc meer insteken.

Welke cup ik nu heb weet ik nog niet, want heb mijn sportbh nog aan en ook heeft ze mij met rekbaar band ingetaped. Deze moet ik nog aanhouden tot zondag. Dus ben benieuwd naar de zondag want dan zie ik ze eindelijk!

Veel succes want 8 april is al volgende week!

't zal er snel zijn!

Groetjes,

yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je datum! :64: Heb je twee topics samengevoegd, zo blijft je hele verhaal samen staan en is handiger en overzichtelijker.

Veel aftelplezier, is niet lang meer! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Welkom! :D

Gefeliciteerd met je datum! :64: Heb je twee topics samengevoegd, zo blijft je hele verhaal samen staan en is handiger en overzichtelijker.

Veel aftelplezier, is niet lang meer! :101:

Liefs, :54:

@Mireille: 12 april is ook al bijna, gelukkig heb je al goed rondgekeken en heb je niet veel vragen meer want het gaat wel snel inderdaad. Ik had niet gevraagd om het via het tepelhof te doen maar ze zag mijn litteken van mijn keizersnede, en dat is best een flink litteken, en daaruit maakte ze op dat mijn lichaam dus lelijke littekens maakt. En dat is ook zo, in het begin vond ik eng klinken maar ik lees er veel goede verhalen over en het litteken zou mooi genezen. Ik ben zelf ook niet heel donker, ben half maar ze zei wel dat de donkere huid eerder van die dikke littekens maakt. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik ben benieuwd wat ze bij jou zeggen ;). Een volle C is mooi natuurlijk, ik ben vrij groot 1.68m en brede schouders dus dr. Visser zei eigenlijk gelijk dat 425cc bij mij mooi natuurlijk zou ogen, dus ik ga maar uit van haar ervaring hihi.

Moet ik wel zeggen dat toen ik die blauwe geldingen mocht passen dat het mij niet echt groot leek, maar groter ging er volgens haar niet in en dan zou ik voorover kiepen hihi. Dus ik heb er nu alle vertrouwen in dat 425cc goed bij mij past maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.

@Channy: proficiat met je nieuw Boobs, gelukkig ben je er zo tevreden mee. Het verschilt ook per persoon wat er kwa cc;s in past, dr. Visser zei tegen mij dat ik 425cc nodig heb om ook op een D uit te komen dus dat ligt ook helemaal aan je bouw. Ik ben 1.68m en weeg 72 kilo dus dat is ook een flink stuk meer dan jou.

Is het meegevallen de operatie? Heb je last van het litteken? Ik ben wel benieuwd hoe jou die slaapverdoving is bevallen want daar ben ik heel zenuwachtig voor.

De reden dat ik via het tepelhof krijg is omdat ik een donkere huid en lelijke littekens maak. De donkere littekens zouden dan wegvallen in de kleur van het tepelhof. Ze hadden me vandaag gebeld dat je geen nepnagels op moest dus ik denk ik ga m;n nagels mooi lakken maar dat mag dus ook al niet haha.

Bedankt voor de tip, ik ga zo even jouw verslag lezen, ben benieuwd!

@Anne: Dankjewel, ja ik zat al te kijken naar een joggingpak maar ik heb niet echt een flatteus joggingpak en ik ben eigenlijk bang dat ik de rits van mijn huidige joggingpak niet dicht krijg als ik straks mijn nieuwe boobies heb hihi, dus dan zal ik een nieuw joggingpak moeten kopen maar dat draag ik verder nooit pff.

@Yola,

ik zat net al even mee te lezen op jouw topic! Waarom heeft ze bij jouw nog ingetaped? is daar een speciale reden voor? Ik hoop dat de operatie een beetje is meegevallen voor je? heb je al stiekem gespiekt haha, het is zo zondag hoor, ik ben benieuwd wat voor cup je hebt gekregen. Welke cup wilde je eigenlijk? tegen mij zei ze ook dat er niet meer in kon want dan zou ze me gaan misvormen. dus ik vertrouw gewoon op haar, zij heeft zoveel expertise dus dat komt vast goed. Hoe zit het eigenlijk na zondag? mag je dan alweer een gewone Bh aan of moeten we een lading sport bhs aanschaffen?

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

He afua89

Ik word de 7 april geopereerd door dr verdonck in de wellness kl genk.

Ik weet nog van niets omdat mijn consult de dag ervoor is.

Moet om 9uur 10min binnen zijn,dit lieten ze mij weten.

Ik ben 1.70 cm en weeg 64kg zou zeer graag een volle mooie C hebben nu een Ake.

Veel snuffel plezier hier .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Dank je wel!!! Het is mij allemaal heel erg meegevallen! Ik was wel zenuwachtig van te voren maar ik heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad na de bv, zelfs niet de eerste dagen!

In mijn topic heb ik het hele verslag geschreven over de verdoving, als je het niet vind kan ik het even op jouw topic plaatsen dan kan je het even lezen, het is namelijk een heel verhaal. (topic heet Channy : 25 Maart 2011 : Dr.Visser : Wellnesskliniek : Genk).

Je hoeft echt niet een heel nieuw joggingpak te kopen, ik zou gewoon die aandoen die je al hebt met daaronder een stretch truitje waar je eventueel in kan stappen en dan zo omhoog schuiven, dat werkt ook prima!! Dan geeft het niet als je jasje niet meer dicht kan, je hebt dan toch een truitje eronder (of een wijd shirt ofzo). Ik had gewoon een legging met een stretch truitje en een vest daarover aan.

Je krijgt direct na de operatie een sportbh aan (nog tijdens je verdoving). Je moet die wel apart bij kopen bij de Wellnesskliniek voor 49 euro of je mag er zelf één meebrengen. Ik heb 'm daar gekocht omdat je toch van te voren niet zeker weet welke cup maat je krijgt. De sport bh moet je drie weken dag en nacht aanhouden (met douchen en het wassen van de bh mag die even uit). Na drie weken mag je overdag een normale bh aan en 's nachts nog drie weken de sportbh!!!

Ik mag woensdag de hechtingen laten verwijderen (het is alleen maar de uiteindes laten afknippen, de rest is oplosbaar). Ik heb ook geen last van de wonden. Ik ben benieuwd als ik het straks kan zien als de hechtingen eruit zijn!!

Wat het aantal cc betreft heb je echt gelijk! Je ziet echt hele verschillende cupmaten bij vrouwen met hetzelfde aantal geplaatste cc. Wel mooi dat ze bij jouw op de spier komen, ook minder pijnlijk!

Bij mij kon het niet boven de spier maar wel dual plane. Ik ben echt veel afgevallen na mijn zwangerschappen daardoor zijn mijn borsten ook weggegaan (had ooit een C/D en daarna een AA cup!!!!)

We kunnen nu al voor je gaan aftellen!!!! Nog maar 6 dagen en dan is het al zover!!!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise,

Ik ben ook erg benieuwd wat ze mij zal zeggen over de littekens. Ik heb zelf eigenlijk helemaal nergens littekens :141:. Dus ik ga voor het eerst

echt een litteken krijgen. Heb geen moeilijke huid. Ik ben vol surinaams en dus lekker donker. Ben benieuwd. Maar duurt het genezingsproces via de tepel niet langer of zo :unsure: . Ik weet daar eigenlijk niet zo veel van joh.

Ja 12 april is volgende week dinsdag alweer. Ben erg benieuwd joh,kan bijna niet wachten. JIj nog 6d te gaan.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mireille: 12 april is ook al bijna, gelukkig heb je al goed rondgekeken en heb je niet veel vragen meer want het gaat wel snel inderdaad. Ik had niet gevraagd om het via het tepelhof te doen maar ze zag mijn litteken van mijn keizersnede, en dat is best een flink litteken, en daaruit maakte ze op dat mijn lichaam dus lelijke littekens maakt. En dat is ook zo, in het begin vond ik eng klinken maar ik lees er veel goede verhalen over en het litteken zou mooi genezen. Ik ben zelf ook niet heel donker, ben half maar ze zei wel dat de donkere huid eerder van die dikke littekens maakt. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik ben benieuwd wat ze bij jou zeggen ;). Een volle C is mooi natuurlijk, ik ben vrij groot 1.68m en brede schouders dus dr. Visser zei eigenlijk gelijk dat 425cc bij mij mooi natuurlijk zou ogen, dus ik ga maar uit van haar ervaring hihi.

Moet ik wel zeggen dat toen ik die blauwe geldingen mocht passen dat het mij niet echt groot leek, maar groter ging er volgens haar niet in en dan zou ik voorover kiepen hihi. Dus ik heb er nu alle vertrouwen in dat 425cc goed bij mij past maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit.

@Channy: proficiat met je nieuw Boobs, gelukkig ben je er zo tevreden mee. Het verschilt ook per persoon wat er kwa cc;s in past, dr. Visser zei tegen mij dat ik 425cc nodig heb om ook op een D uit te komen dus dat ligt ook helemaal aan je bouw. Ik ben 1.68m en weeg 72 kilo dus dat is ook een flink stuk meer dan jou.

Is het meegevallen de operatie? Heb je last van het litteken? Ik ben wel benieuwd hoe jou die slaapverdoving is bevallen want daar ben ik heel zenuwachtig voor.

De reden dat ik via het tepelhof krijg is omdat ik een donkere huid en lelijke littekens maak. De donkere littekens zouden dan wegvallen in de kleur van het tepelhof. Ze hadden me vandaag gebeld dat je geen nepnagels op moest dus ik denk ik ga m;n nagels mooi lakken maar dat mag dus ook al niet haha.

Bedankt voor de tip, ik ga zo even jouw verslag lezen, ben benieuwd!

@Anne: Dankjewel, ja ik zat al te kijken naar een joggingpak maar ik heb niet echt een flatteus joggingpak en ik ben eigenlijk bang dat ik de rits van mijn huidige joggingpak niet dicht krijg als ik straks mijn nieuwe boobies heb hihi, dus dan zal ik een nieuw joggingpak moeten kopen maar dat draag ik verder nooit pff.

@Yola,

ik zat net al even mee te lezen op jouw topic! Waarom heeft ze bij jouw nog ingetaped? is daar een speciale reden voor? Ik hoop dat de operatie een beetje is meegevallen voor je? heb je al stiekem gespiekt haha, het is zo zondag hoor, ik ben benieuwd wat voor cup je hebt gekregen. Welke cup wilde je eigenlijk? tegen mij zei ze ook dat er niet meer in kon want dan zou ze me gaan misvormen. dus ik vertrouw gewoon op haar, zij heeft zoveel expertise dus dat komt vast goed. Hoe zit het eigenlijk na zondag? mag je dan alweer een gewone Bh aan of moeten we een lading sport bhs aanschaffen?

Groetjes Denise

Hé Denise,

Ik weet niet waarom ze me ook heeft ingetaped. Het is eerder zo een rekverbandt. Moet ze dan ook geen 2 weken aanhouden maar wel 3 dagen. Ik heb proberen te spieken, maar lukt toch niet zo goed. Maar straks ga ik ze eindelijk zien, joepie!

Ik had graag een volle c, kleine D. Maar D zal ik zeker niet hebben.

Bij mij kon er echt niet meer in, of ze kreeg het niet dicht; Ze hebben nog is gekeken tijdens de operatie maar ging echt niet.

Na zondag, moet ik nog steeds mijn sport bh dag en nacht aanhouden tot 21 april. En dan nog 3 weken enkel 's nachts en in de dag mag ik dan een gewone aandoen...

Dan zal ik mijn eerste BH kunnen gaan kopen en weet ik welke maat ik mag kopen...

Vele groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Denise,

Ik weet niet waarom ze me ook heeft ingetaped. Het is eerder zo een rekverbandt. Moet ze dan ook geen 2 weken aanhouden maar wel 3 dagen. Ik heb proberen te spieken, maar lukt toch niet zo goed. Maar straks ga ik ze eindelijk zien, joepie!

Ik had graag een volle c, kleine D. Maar D zal ik zeker niet hebben.

Bij mij kon er echt niet meer in, of ze kreeg het niet dicht; Ze hebben nog is gekeken tijdens de operatie maar ging echt niet.

Na zondag, moet ik nog steeds mijn sport bh dag en nacht aanhouden tot 21 april. En dan nog 3 weken enkel 's nachts en in de dag mag ik dan een gewone aandoen...

Dan zal ik mijn eerste BH kunnen gaan kopen en weet ik welke maat ik mag kopen...

Vele groeten,

Yola x

Hey meiden,

hier zijn we weer na n lange dag werken waarbij ik me natuurlijk helemaal niet heb kunnen concentreren. Ik denk alleen maar nog 4 dagen woeeehh!!

@channy: ik heb jouw verslag kunnen terugvinden dus ik zat druk te lezen. Fijn dat het allemaal zo is meegevallen zeg. Jij weet echt nog precies de details maar dat maakt me ook wel een beetje bang hihi. Dat je zegt dat je ze nog kon horen enz.

@Yola: en is het rekverband er al en heb je het resultaat kunnen bekijken? ik ben benieuwd!Hoop dat je er tevreden mee bent meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij 'moeten' allebei vrijdag,ik wil je daarom alvast veel sterkte wensen:)) :35:

Dag meisje

Als ik donderdag ben geweest is het de dag erna aan u , zal snel gaan denk ik nu,

begin toch wel wat zenuwen te hebben ze.

Hoe is het bij u?

Groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Ja, ik weet inderdaad nog alle details! Ik hoorde echt gepraat om mij heen maar ik heb echt niets gevoeld!!!

Je moet je er echt niet druk om maken, het was niet eng ofzo gewoon heel erg vaag.

Ik ben ook zo blij dat het zo is meegevallen, ik had mij op het ergste voorbereid. Ik heb er bijna geen last van gehad en zeker geen pijn. Nu kan ik alweer een paar dagen op mijn zij slapen en voel ik mij echt goed. Borsten beginnen nu elke dag zachter aan te voelen en woensdag mogen de hechtingen er uit!!

Nu nog maar 4 dagen en je krijgt je nieuwe boobs!!! Ik hoop dat het jouw ook allemaal zo mee zal vallen, in ieder geval ben je straks zo gelukkig met een mooie gevulde boezem :D. Ik voel me in ieder geval weer vrouwelijk en erg happy met m'n nieuwe aanwinsten, hahaha! Ik had dan ook niets meer over voor mijn bv dan twee hangende theezakjes :4: dus het verschil is echt te merken!

Hoe gaat het nu met jouw? Hoe laat moet je daar zijn vrijdag?

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

hier zijn we weer na n lange dag werken waarbij ik me natuurlijk helemaal niet heb kunnen concentreren. Ik denk alleen maar nog 4 dagen woeeehh!!

@channy: ik heb jouw verslag kunnen terugvinden dus ik zat druk te lezen. Fijn dat het allemaal zo is meegevallen zeg. Jij weet echt nog precies de details maar dat maakt me ook wel een beetje bang hihi. Dat je zegt dat je ze nog kon horen enz.

@Yola: en is het rekverband er al en heb je het resultaat kunnen bekijken? ik ben benieuwd!Hoop dat je er tevreden mee bent meid.

Hé Denise,

Verband is er af sinds zondag. Ik heb ze kunnen bewonderen. En ben blij van het resultaat. Maar had toch zo graag 25 cc meer gekregen. Ik weet ook niet welke maat ik nu heb in gewone bh. In sport bh is het een 75B

Ik hoop op gewone bh uit te komen op een C, maar daarvoor moet ik nog even geduld voor hebben.

Nog 3 dagen te gaan en dan is het jou beurt! toi toi toi!!

Je hoef ni bang te zijn voor de narcose! Ik wist ni eens wanneer ze me in het slaap hebben gedaan :-)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yola:

Hey meid,

Ah fijn zeg dat het verband eraf is zeg. En dat je blij bent met je nieuwe boobies!

Heb je geen pijn meer nou? Een volle B in een sportbh is toch zeker niet slecht maar ze veranderen ook nog met de dag he?

Dus ik denk dat een een C wel gaat halen! Jammer dat je zo lang moet wachten voordat je echt bhs kan gaan kopen he? Maar misschien kan je er al stiekem eentje proberen ;).

@Channy: heey Meis,

hoe is gegaan vandaag met de hechtingen eruit halen? Hopelijk deed het geen pijn en is het je meegevallen! Wat goed zeg dat jij alweer op je zij kan liggen, dat is echt snel. Ik denk dat je boobies iedere dag natuurlijker worden, weet je al ongeveer op welke maat je uitgekomen bent?

Ik moet vrijdag om 9:40uur aanwezig zijn maar ik denk dat ik dan niet meteen geopereerd word he? Morgen komt mijn moeder om mij lekker een weekje te verzorgen :) Ik heb nu nog geen zenuwen maar die komen vast morgenavond haha!

fijne avond,

@Belleke: Hey meid,

hoe is je consult geweest? Wat hebben ze gezegd? weet je al wat je gaat krijgen of twijfel je nog? Hoelaat ben jij morgen aan de beurt? In ieder geval succes alvast en ik zal aan je denken!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Denise,

Vandaag mijn eerste dagje kunnen genieten van de zon. Zoontje had een halve dag, dus eerst wat geknutseld met hem, dan in de namiddag naar de huisarts, heb mijn ziekteverlof laten verlengen tot volgende week vrijdag, en daarna met m'n zoontje gefietst naar de speeltuin en dochtertje gaan afhalen.

Dus pijn valt al beter mee... maar vrees voor de nacht...

Ik hoop echt dat ze nog gaan veranderen (iets groter worden dan he). Heb een bh van mijn mams gepast en zij heeft een c, en zat goed vol dus ben benieuwd op welke maat ik uiteindelijk ga uitkomen.

Hou jullie op de hoogte!

groeten,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Morgen is het zover!!!! Je krijgt eindelijk je nieuwe BOOBS :1bouncingboobs:.

Hoe gaat het met de zenuwen?

De hechtingen zijn eruit! Lief dat je er naar vroeg.

Het stelde niet zoveel voor hoor! Knoopje doorknippen en dan trok ze zo het draadje eruit. Aan één kant bleef het wat vastzitten en dat voelde niet echt prettig maar pijn deed het ook niet.

Ze zei dat het prachtig gehecht was en dat je er bijna niets van zag.

Thuis heb ik even gekeken en je ziet er inderdaad weinig van, ik had een hele wond verwacht maar het zijn maar twee mini streepjes. Ik mag nu eindelijk weer normaal douchen!!! De eerste twee weken mogen de wonden niet echt nat worden dus dan moet je heel voorzichtig doen met douchen en dat is echt vervelend.

Ik kon al vrij snel op mijn zij liggen, daar ben ik echt blij het slaapt een stuk lekkerder!

Oja van de sportbh heb ik een B maar die zit erg krap..... Ik heb een oude bh van mij gepast (een D) en die zit goed. Mijn boobs zien er niet super groot uit maar ik vind ze echt perfect bij mijn lichaam passen.

Gelukkig ga je in de ochtend, dan heb je niet veel tijd om zenuwachtig te zijn!

Ik moest mij om 8.10 daar melden en ik ben rond 9:15 geopereerd. Je moet eerst het resterende bedrag betalen (als je dat nog niet gedaan hebt) en de bh betalen (als je die daar koopt). Daarna mag je mee naar je privé kamer of de slaapzaal om je om te kleden en een zetpil in te doen en dan wordt je gehaald om mee te gaan naar de operatiekamer.

Maak je niet te druk, voor je het weet ben je weer thuis en heb je je prachtige boobs!

Wel fijn dat je mams komt om je te helpen want de eerste dagen kan je echt niet zoveel zelf doen (in het huishouden). Wie gaat er met je mee naar België?

Ik wens je heel veel succes en ik kijk al uit naar je verslag!!!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.