Ga naar inhoud

Afua89 : 8 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Denise,

Ik wens je erg veel succes morgen!!! Ik hoop dat alles goed gaat! Kan niet wachten op je verslag.

Morgen heb je lekker je borsten!

Dikke knuffel Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

allereerst allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes. Hier heb ik echt veel steun aan gehad. Ik zal hieronder mijn verslagje even neertypen...

donderdag de dag voor mijn operatie was ik ineens zenuwachtig over vanalles en nog wat. Over of ik wel of niet ook de nagellak van mijn tenen moest afhalen, of ik mijn slipje aan zou mogen houden, over of de dokters over mij zouden praten tijdens de operatie, over hoeveel strijk er nog lag etc. etc. Zoals jullie kunnen lezen was ik mezelf echt helemaal gek aan het maken. Gelukkig heb ik de nacht voor de operatie heerlijk geslapen en toen om half 6 mijn wekker ging was ik ook helemaal tot rust gekomen. Toen heb ik een lekkere grondige douche genomen, mijn nieuwe joggingpak en slippers aangetrokken en mijn kindje klaargemaakt. Mijn moeder was gekomen en mijn vriend ging natuurlijk ook mee. Om half 8 mijn zoontje op het kinderdagverblij afgezet en toen door naar de Wellnesskliniek. Het was lekker rustig op de weg dus we kwamen om 09:15 uur aan terwijl ik er om 09:40uur moest zijn. Ruim op tijd dus. Ik heb toen gelijk even mijn sportbh afgerekend en nadat we een kwartiertje in de wachtruimthe hadden gezeten werd ik opgehaald door een man in operatiekostuum, ik denk een arts of verpleger.

We gingen met de lift naar boven waar ik naar privekamer 4 werd gebracht,daar lag een operatiehemd, badjas, slippers, haarnetje en slipje klaar. De verpleger ging even weg zodat ik me om kon kleden en ik moest nogmaals een medische vragenlijst invullen. Toen werd er op de deur geklopt en kwam het vrouwtje dat onder achter de bali zat even fotos meenemen. Dat was even genant want ik moest dus nog een keer met mijn slappe b-cupje van alle kanten op de foto hihi. Maar ze verzekerde me dat de fotos niet op de website kwamen maar alleen voor het dossier van de arts gebruikt zouden worden. Na de fotos ging zij weer weg. Dus ik ging maar even liggen op het bed tv te kijken. Na ongeveer een half uur kwam dr. Visser binnen, zij kwam me aftekenen en zij dat ik over een half uur, 3 kwartier zou worden opgehaald. Nou goed, wij dus maar weer verder tv kijken.

Om 11 uur werd ik opgehaald door een andere dame die me meenam naar de ok. Daar mocht ik op een hard koud bed gaan liggen in de Jezushouding zal ik maar zeggen, dus mijn armer werden na de zijkant gespreid. Ik kreeg een prikje in mijn rechterpols waar ze het infuus op aansloot, Hierdoor kreeg ik vocht toegediend, om mijn vinger kreeg ik een hartslag meter en om mijn linkerbovenarm een bloeddrukmeter. Ik was nog vrij rustig, de dames van de ok liepen lekker te kletsen en zij zei me dat ik via het infuus wat Valium toegediend zou krijgen zodat ik nog wat rustiger zou worden, dit was een beetje een prikkelend gevoel.

Mijn borsten en omgeving werden toen helemaal ingesmeerd met een soort jodium en ik mocht mezelf niet meer aanraken. Daarom werden mijn armen vastgegespt, maar door de valium was ik zo relaxt dat ik daar allemaal niets meer om gaf. Ik had het alleen heel erg koud maar dat was normaal. Toen kreeg ik allemaal van die blauwe zeilen op mijn lichaam geplakt, dus over mijn benen,armen en ook een voor mijn hoofd zodat ik niet naar beneden kon kijken. Ik hoorde dat. dr. Visser binnenkwam en toen zei de OKdame van; je gaat zo lekker slapen. Ik voelde in mijn arm weer een prikkend gevoel dus ik denk dat ik toen de slaapmedicatie toegediend kreeg. Dr. Visser vroeg slaapt ze al dus ik in lichte paniek zei Nee, ik ben nog wakker. Waarop ze zei oke dan val je zo in slaap.

Wat daarna gebeurde was echt vreemd, Het klinkt een beetje stom om hier zo op te schrijven maar ik zat in een soort 3D droom waaron ik in mijn ziekenhuisbedje door een kamer reed die bestond uit allemaal ruitvormen hihi. Ik denk door de slaapverdoving was ik lichtelijk high ofzo. Ik voelde wel dat er aan me getrokken werd en net toen ik dacht van nou gaat het een beetje pijn doen, werd ik wakker in een soort gang tussen de OK kamers in. Ik zag iedereen langslopen maar ik was nog zo duizelig en moe van de verdoving dat ik niks kon zeggen. Ineens zag ik dat ik nog maar 1 slipper aanhad en begon ik te roepen om mijn andere slipper. cht genant, maar ik had hele koude voeten haha. Toen kwam de vrouw weer die eerder de fotos had genomen, ik vroeg aan haar of ik al klaar was want voor mijn gevoel was ik maar 5 minuten weg geweest. Zij zei me dat het anderhalf uur later was en dat ze me nou terug zou brengen naar mijn familie. Eenmaal in de familiekamer begon ik weer verder te zeuren over mijn andere slippen en heb ik denk ik wel 10 keer gevraagd hoe laat het was. Ik dacht dat iedereen mij voor de gek hield. Totaal geen besef van tijd dus. Mijn moeder en vriend zeiden me dat het toen half 1 was en ik mocht even gaan slapen. Hun gingen even de stad in. Om 2 uur kwam de mannelijke verpleger weer die me eerder naar boven had gebracht, hij vroeg me op een schaal van 0 tot 10 hoeveel pijn ik had. Ik zei een 7 waarop ik een glas cola kreeg en twee paracetamol. Ik was echt nog niet uitgeslapen maar hij haalde het infuus uit mijn arm. Ik dacht dat het infuus niet goed zat maar hij zei dat het hem tijd leek dat ik naar huis ging en dat ik mijn familie moest bellen om me op te halen. Dus hij gaf me mijn telefoon en ik belde mijn moeder dat ze moesten komen. Toen ze er waren besefte ik pas dat ik niet zelf op kon komen uit mijn bed en ook het aankleden ging niet zo goed. Dus dames, bedankt voor de tip om een jasje met ritsje aan te trekken haha.

Mijn vriend hielp me naar beneden maar eenmaal beneden was ik zo duizelig en misselijk dat ik gelijk weer moest gaan zitten. Mijn moeder ging vragen of ik nog medicatie mee naar huis kreeg en toen reageerde de meisjes achter de bali heel verbaasd, ze vroegen wie het infuus eruit had gehaald en wisten niet eens dat ik al uit bed was. Ze zei van volgens mij voel je je helemaal nog niet goed genoeg om naar huis te gaan. Ik zei nee eigenlijk had ik nog willen slapen. Maargoed, nu weer naar bovengaan had geen zin dus de meisjes maakten hun excuses, ik kreeg een rolstoel en een recept voor de zetpillen en toen reden ze me naar de auto. Ik moet over anderehalve week terugkomen om de hechtingen te laten verwijderen en om de littekenolie op te halen. De weg terug naar huis ging goed alleen verrek ik nu van de spierpijn. Ik kan nog steeds niet zelf mijn armer optillen, moeilijk naar de wc, niet zelf mijn kleren aan en uit en heb veel druk op mijn borst. Ik heb mijn borsten dus nog steeds niet gezien, ik zie wel dat ze groot zijn en ze wegen ook aardig wat maar ik mag pas na 5 dagen de eerste keer mijn bh uit doen en volgens de assistente pas nadat ik op controle ben geweest douchen pff. Daar zie ik wel echt tegenop!

Ik heb nu een sportbh 80D aan en die zit echt strak. Ik vind ze wel niet echt heel groot en hoop stiekem dat ze nog iets groter worden. Echter passen ze nu wel natuurlijk bij mn lichaam. Ze zijn nu nog gezwollen dus het lijkt me dan dat ze na een paar dagen als de zwelling weg is alleen maar kleiner worden? of hebben jullie andere ervaringen hiermee??? Al met al is het dus goed gegaan, alleen het weggaan bij de kliniek verliep dus raar en de pijn valt me niet mee moet ik eerlijk zeggen. Ik hoop dat die spierpijn snel weg is en ik ga dadelijk proberen om een stukje te wandelen.

Liefs

ps de fotos volgens, maar ik heb dus alleen maar fotos gemaakt met mijn bh aan, ik zal kijken of ik ze dadelijk in de fotogalerij kan zetten en ik hoor graag wat jullie vinden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, van harte met je boobs :1bouncingboobs:

De spierpijn en de druk op je borst voel je alleen de eerste paar dagen. Je zal zien dat het morgen al beter gaat!

Wel vervelend dat ze je eigenlijk te vroeg naar huis hadden gestuurd, dat is een slechte zaak.

Ik kon de eerste dag ook geen kopje oppakken hihi, dat voel heel gek he.

Heel veel beterschap en ben benieuwd naar je foto's!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Van harte gefeliciteerd met je boobs!!!! Wat een tof verslagje zeg. Lekker uitgebreid. Hoe je het hebt beschreven viel het allemaal wel mee. Alleen het bijkomen na de operatie en de afronding van de kliniek was wel minder.

Hoe zit het met pijnstilling. Heb je aan paracetamol genoeg of moet je meer hebben.

En nog iets wat ik erg belangrijk vind......waarom mag je zo lang niet douchen!?! Dat hoor ik bij dr visser niet vaak,je bent toch niet ingetaped? Moet er niet aan denken dat ik zo lang niet kan douchen.

Maar goed schat,ik wens je een goed en pijnloos herstel!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Denise,

gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

Leuk uitgebreid verslagje!

Kan tussen de lijnen lezen dat alles goed is gegaan, juist dat ze u te vroeg naar huis hebben gestuurd. Dacht het wel als ik je verslagje aan het lezen was...

Zo lang niet douchen vind ik ook raar. Je hebt een sport bh aan, dus douchen mag je normaal wel vanaf wanneer je denkt dat het lukt. Je mag gewoon de wonden niet weken in het water, dus een snelle douche mag. Staat toch ook op de documenten dat je hebt meegekregen wanneer je het kliniek mocht verlaten.

Wens je verder een goed herstel toe!!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise,

Ben vandaag op consult geweest bij dr Visser en ik krijg 300cc op de spier via het tepelhof ivm littekens. Je had dus toch gelijk. Omdat ik

donker ben zei ze dat ik waarschijnlijk een donkere streep zou over houden. ze gaf ook aan dat ik het in het tepelhof beter kon wegwerken via tatoo in huidskleur dan in de borstplooi.

Ik was best teleurgesteld in het aantal cc omdat het tijdens het passen niet groot leek. Me lichaam kon wel wat meer hebben. Maar ze zei dat er niet meer kon omdat me huid te strak is. wat goed is voor de toekomst maar nu dus in mijn nadeel werkt.

Hoe gaat het nu met je

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Denise,

Ben vandaag op consult geweest bij dr Visser en ik krijg 300cc op de spier via het tepelhof ivm littekens. Je had dus toch gelijk. Omdat ik

donker ben zei ze dat ik waarschijnlijk een donkere streep zou over houden. ze gaf ook aan dat ik het in het tepelhof beter kon wegwerken via tatoo in huidskleur dan in de borstplooi.

Ik was best teleurgesteld in het aantal cc omdat het tijdens het passen niet groot leek. Me lichaam kon wel wat meer hebben. Maar ze zei dat er niet meer kon omdat me huid te strak is. wat goed is voor de toekomst maar nu dus in mijn nadeel werkt.

Hoe gaat het nu met je

groetjes Mireille

Hey miemsje.. ga eens langs dr plovier.. die geeft je wel meer cc's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Denise,

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!!! :1bouncingboobs:

Volgens mij heb je er een prachtige cup aan over gehouden!!! :D

Wel naar dat ze je zo snel naar huis hebben gestuurd, dat vind ik echt niet kunnen.

Ik vind het zo raar dat jij niet mag douchen? Ik mocht gelijk daarna douchen (ook bij dr.Visser), ik ben dezelfde avond na de operatie nog onder de douche geweest. Ik had waterdichte pleisters over de hechtingen gekregen en ook een sportbh aan.

Ik vond je verslag echt heel mooi geschreven, ik zat er helemaal in toen ik het las!

Ik hoop dat je herstel spoedig zal gaan.

Veel beterschap :71: ,

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.