Ga naar inhoud

Suri : 15 Juni 2011: Dr.. van de Kar : Rode kruis Ziekenhuis : Beverwijk


Aanbevolen berichten

Hey Suri

Wat balen van je arm idd....heb je een bvk gehad heb je last van je arm.

Het moet niet gekker worden....Hopelijk gaat het snel over, als dan idd je been niet gaat beginnen.

Met douchen zal het wel gaan toch?! als je iets niet mag zeggen ze dat wel.

Fijn te horen dat het zo goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

hey meid,

wat vervelend zeg. hoe gaat het nu...? werken de spierverslappers een beetje..? ik hoop dat het allemaal snel weer over gaat voor je. wat het is zo te lezen geen pretje!!

sterkte meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Wat vervelend! En dat het nog dik is onder je oksel kan kloppen hoor.

Omdat je geen drains hebt gehad die dit allemaal afvoert lost je lichaam dit uit zichzelf op.

Alleen duurt het wat langer..

Ben je wel blij met het resultaat tot nog toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook geen drains gehad maar was niet dikker onder me oksels. miss is het bij iedereen anders. ik zou het gewoon in de gaten houden meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Door wat nare omstandigheden kon ik even niet schrijven.

Ik ben inmiddels op controle geweest en de arts zei dat het normaal was dat ik nog 2 open plekken heb die bloeden, omdat

er bij mij iets meer dan 2 kilo is verwijderd.

Voor de zekerheid wil ze mij nog wel terug zien over 1,5 week.

Ik kan dus nog niet aan het werk komende woensdag (dan heb ik 3 weken vakantie gehad) en zal mij dan ziek moeten melden

voor minimaal nog 1 of 2 weken.

Ik ben nog erg moe van het herstellen en de narcose. Slaap iedere middag nog een paar uur.

Ik slik ook nog steeds 8 paracetamollen per dag en merk het meteen als ze zijn uitgewerkt, dan gaat alles steken.

Als iemand mij zou vragen "is het je meegevallen?' dan zeg ik: nee. (Maar ik heb er geen spijt van).

De arts zei dus wel dat het brede aan de zijkanten niet veel meer zal veranderen. Daar was ik dus al bang voor en dat was wel teleurstellend.

De dag voor mijn operatie hadden we dat nl. nog besproken en toen zei de dokter mij nog dat ik dat niet zou krijgen met mijn vorm borsten.

Maar na het even te hebben laten bezinken ben ik wel tevreden hoor, maar het was gewoon even een teleurstelling. De operatie moest hoe dan ook gebeuren en ik had gewoon

een enorme maat. Ze kunnen niet toveren.

XO Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suri,

Lekker dat je hebt kunnen regelen dat je nog 2 weken langer thuis kan blijven. Is gewoon ook beter.

Ik ben inmiddels alweer aan het werk, en het valt tegen. Ondanks dat ik dacht dat ik toch wel fit was en ik geen complicaties oid heb ben ik 's middags helemaal gesloopt.

Vandaag daarom ook een dagje thuis gebleven.

Dus doe gewoon rustig aan.

Nicola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niekie,

Verstandig dat je vandaag thuis bent gebleven.

Pas heel goed op jezelf en geef het echt aan als je denkt toch nog een weekje of 2 weekjes nodig hebt thuis.

Ik kan zelf niet eens een halve kilometer lopen, dan ben ik al doodmoe en krijg ik pijn.

Een paar dagen geleden toen ik naar de apotheek ging lopen, was ik onderweg een paar winkels ingegaan, wilde een aardigheidje kopen

voor mijn moeder en zus, ivm het logeren en verzorgen.

Toen ik weer terug naar huis wilde, kwam ik amper vooruit.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suri....

Nou eens ff tellen....ik had 80F (als ik 85 zou hebben gehad was dat 85E)...dus als jij H had...F,G,H, nou dan had je behoorlijke borsten idd....

Bij mij is er 800 gram af...dus dan zou het wel eens kunnen idd dat het tussen de 1,5 a 2 kg kan zijn bij jou...nou moet je kijken...dat zeulde je altijd mee!!! pffff wat een verlichting meid.

Ja van die drains vind ik raar...maar idd dan mag je ook gelijk douchen. Ik mocht dat niet omdat ik die drains nog in had en die moesten er eerst uit zijn.

Ik had ook een bh aan (heb jij ook van Emdaplast ???, die is nl. ook met klitteband en ik heb dan gewoon een voorsluiting met haakjes).

Dan heb jij de Bianca? http://www.emdaplast.nl/_site1199/images/Nieuw_bestel_BH_met_logo.pdf

Die zit wel fijn he!!

Ik heb vandaag een nieuwe bh gekocht...een leuke voor klein prijsje...ff wennen aan de beugel enzo...en dan over een weekje wat bijhalen hihi.

Hoi Deempje,

Ik heb de verpakking van 1 van mijn bh`s gevonden en ik heb inderdaad de Bianca van Emdaplast.

Hij zit inderdaad wel fijn, maar het klittenband word wel al gauw minder goed.

Ik heb er 2 en doe natuurlijk elke dag een schone aan, dus ze worden veel gewassen.

X Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suri, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Wanneer moet jij terug gaan werken? Overmorgen op controle, niet?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik had vandaag wel weer meer pijn.

Blijf nog minimaal een week thuis en als het nodig zou zijn langer. Mijn leidinggevende was gister op bezoek.

Ik moet morgen weer op controle in het ziekenhuis en ben benieuwd wat de arts zal zeggen.

Vooral wat hij vindt van het lelijke wondje aan de rechterkant.

Ik draag ook nog steeds verband.

Ik laat morgen even weten wat de arts heeft gezegd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gister in het ziekenhuis geweest voor controle.

Er waren 2 plekjes van de buitenkant een beetje ontstoken. Ze hebben de viezigheid verwijderd en ik moet nu over 2 weken toch weer terugkomen voor

de zekerheid. Het kwam waarschijnlijk omdat er een paar stukjes hechting niet waren opgelost.

Ik mag nu wel de meeste dingen weer doen, al is het wel met mate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat wel beter nu. Wel verschillend per dag, maar dat zal iedereen wel hebben. Soms doe je de ene dag wat meer dan de andere dag en dan merk

je aan het einde van de dag dat je meer pijn hebt.

Aan de rechterkant een gat van ca. 1 bij 1 cm dat nog steeds dicht moet gaan.

Ik ga morgen weer voor het eerst werken na 5 weken. Ik begin de eerste 7 werkdagen met halve dagen, daarna zien we wel verder. Maar denk dat dat

wel goed moet komen met mijn kantoorbaan.

Ik vind het wel heerlijk dat de kleding allemaal niet meer strak zit van boven en dat mijn boezem eindelijk niet meer zo opvalt. Het is een mooie maat geworden, niet te groot of te klein.

Ben wel wat zwaarder geworden in de afgelopen 5 weken heb ik het idee. Mijn moeder heeft mij erg goed verwend haha en ik heb bijna alleen maar stil gezeten. Mijn buik voelt een beetje dikkig.

Hoe is het met jou Silvia? Ik las dat bij jou de pijn ook weer een beetje terug was gekomen.

liefs Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

nou doe het rustig aan meid, luister goed na je lichaam. meeste mensen verwachten niet dat werken vermoeiend is. hihi. hopelijk gaat het wondje snel weer dicht meid!

fijn dat je te vreden bent over je boobs. hihi een hele verademing dat alles weer lekker zit, en zo fijn dat je boobs niet meer opvallen he:D

hier gaat het goed hoor:D. soms nog last van me borstspier. maar ja kwestie van even masseren en dan is het wel over!!:D

Liefs

p.s heb jij ergens foto's staan die ik mag bekijken ik ben benieuwd..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag weer op controle geweest. Ging wel goed, nog wat verdwaalde hechtingen verwijderd. Over 2 maanden weer terugkomen.

Ze was bang dat die wond die nu aan het helen is misschien een litteken wordt, maar dat zien we over 2 maanden wel. Als dat het geval is

dan moeten ze weer in mij gaan snijden om het litteken te verminderen.

Ik heb eigenlijk vanaf volgende week ramadan en ben vergeten te vragen of dat ok is. Maar het lijkt mij dat het geen kwaad kan voor de genezing.

Heb vandaag ook meteen een afspraak voor volgende week gemaakt met de huisarts. Ik wil echt iets aan mijn houding en schouder/rug en nekklachten gaan doen

d.m.v. mensendieck ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik loop inmiddels sinds 2 weken bij de fysio vanwegen de pijn in mijn rug, nek en schouders.

Die spieren in je rug lopen helemaal van onder in je rug tot aan het einde van je nek. Het middelste gedeelte van mijn rug zat altijd krom en dan moet de rest daar boven dat corrigeren. Nu al dat gewicht niet meer aan mijn nek enzo hangt moeten mijn spieren daaraan wennen en aan een nieuwe houding. Zij vond het dus niet gek dat ik pijn had.

Ik heb wel het idee dat mijn borsten weer groter zijn geworden, maar misschien denk ik dat maar.

Soms vind ik ze weer te groot.

Ik ben wel wat dikker geworden door het lange stilzitten.

Ik loop inmiddels sinds 2 weken bij de fysio vanwegen de pijn in mijn rug, nek en schouders.

Die spieren in je rug lopen helemaal van onder in je rug tot aan het einde van je nek. Het middelste gedeelte van mijn rug zat altijd krom en dan moet de rest daar boven dat corrigeren. Nu al dat gewicht niet meer aan mijn nek enzo hangt moeten mijn spieren daaraan wennen en aan een nieuwe houding. Zij vond het dus niet gek dat ik pijn had.

Ik heb wel het idee dat mijn borsten weer groter zijn geworden, maar misschien denk ik dat maar.

Soms vind ik ze weer te groot.

Ik ben wel wat dikker geworden door het lange stilzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je bij de fysio gaat, hopelijk wennen je spieren snel en is je lichaam er zo weer aan gewend...ik denk dat je perceptie van je borsten misschien kloppen omdat de vorm nog aan het veranderen is..het is nu mooi ingedaald en heeft nu een volle vorm als het goed is..en dat kan nog blijven veranderen :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister nieuwe bh`s gekocht met mam bij een goede lingeriezaak.

Ik dacht dat ik nu 90 C had, maar dat was helemaal fout.

We hadden hulp ingeschakeld en uiteindelijk ging ik weg met 2 bh`s in 80 F.

Ik was wel in shock, want ik heb net een borstverkleining gehad. Maar het meisje in de winkel zei

dat de cupmaat niet zoveel zegt.

Ik kwam er dus ook achter dat ik voor de operatie eigenlijk 80 i had, dat was ook shocking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey suri,

nou dan schrik je toch wel als je in de winkel staat. 80 1 pff flinken maat. en als je dan denkt dat het een c is n vervolgens ga je de winkel uit met 80 f schrik je je dood, kan ik me voorstellen.

hoe is het verder met je?

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.