Ga naar inhoud

Suri : 15 Juni 2011: Dr.. van de Kar : Rode kruis Ziekenhuis : Beverwijk


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben vorige week op gesprek geweest in het ziekenhuis voor een verkleining.

De arts vond het heel hard nodig en zei dat hij er niet eens over na hoefde te denken.

Hij zei ook dat mijn borstkas veel te smal ik voor deze maat.

De aanvraag voor vergoeding is ook verzonden naar de verzekering. erg spannend.

Hoop niet dat ze moeilijk doen over mijn gewicht. Voor een 100% gezond gewicht zou er nl. wel 5 kilo af moeten.

Ik heb het wel geprobeerd, maar het lukt mij even niet. Ik ben wel lang, 1,81 m. En ben niet niet, maar dus wel 5 kilo te zwaar.

Hoewel ik het idee heb dat mijn boezem alleen al 10 kilo weegt haha.

Wat ik wel dubbel vind is dat ik hier meiden zie met een cup F die het laten verkleinen en er zijn meiden die het juist laten vergroten tot een cup F.

Maar dit zal vast ook wel met het postuur te maken hebben.

Ik zit zelf aan een normale D te denken. Niet te groot en niet te klein voor mijn lengte.

Ik heb nog geen kinderen en daarom heb ik wel een tijd gewtwijfeld ivm borstvoeding. Maar toch de knoop doorgehakt omdat het zo niet verder kan.

Teveel pijn en daardoor ook snel hoofdpijn.

Leuk om jullie verhalen te lezen.

:71: Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum Suri!!

Goed dat je de knoop hebt door gehakt, met pijn lopen heeft geen zin. Zeker niet als er wat aan gedaan kan worden.

Vriendin van mij had net zoveel last als jou, dan is het gewoon nodig ;)

Heel veel succes de komende tijd.

Liefs Fem :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Suri :101: ,

Goed van je dat je de knoop eindelijk hebt doorgehakt...van de verzekering krijg je binnen 2 weken antwoord als je in Nederland zit:D ...ik zet zelf nu ook te wachten tot juli tot het eindelijk zover is voor mijn BVK.

Naar welke ziekenhuis en Plastisch chirurg ben je geweest voor je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

Ik ben naar het rodekruis ziekenhuis geweest in Beverwijk.

Ik ben alleen de naam van de chirurg even kwijt. Een super vriendelijke man in ieder geval.

Maar ik zal niet door hem worden behandeld om die wachtlijst veel langer zou zijn, omdat hij

ook brandwonden behandeld. Toen heb ik ervoor gekozen dat een andere arts mij mag opereren, maar het is

nog even afwachten wie dat wordt.

Ik was ook al meteen bij de anesthesist geweest.

Wat super dat ik al zo snel bericht zal krijgen van de verzekering. Dat had ik niet verwacht.

Een paar jaar geleden was ik bang dat ik spijt zou krijgen, maar nu denk ik dat het echt een opluchting zal zijn.

Bovendien is de boel bij mij ook weer groter geworden vergeleken met een paar jaar geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hopelijk ontmoet je snel de andere PC die jou gaat opereren om te kletsen over cup maat enzo...en tegenwoordig in nederland zijn de verzekeringen best snel met dit soort dingen omdat je art het rechtstreeks stuurt enzo...er is wel een mogelijkheid dat de arts van de verzekering je nog wilt zien maar die heel klein aangezien bijna iedereen gelijk goedgekeurd word:D

Met alle verhalen die ik heb gelezen op deze forum weet ik zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen ..je kwaliteit van leven gaat erop vooruit en tjah borstvoeding is niet voor iedereen weggelegd zelfs zonder operatie dus vind k dat stukje van de operatie niet erg...tis 50/50..en er zijn tig babies die keigezond zijn opgevoed zonder dus.. :blush: ...hop naar nieuwe boobs :1bouncingboobs:

mag ik vragen hoe oud je bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!!

Groot gelijk dat je er iets aan laat doen...

Altijd met pijn rondlopen is ook niks!!

Ja het is inderdaad dubbel om te lezen,

maar een prothese F is echt NIET te vergelijken met een natuurlijke F..

Prothesen borsten lijken zoizo altijd kleiner.. Kijk maar eens rond in de gallerij..

Succes verder :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suri,

Ook in de orientatiefase zie ik.

Ik ook, heb de 18e mijn eerste gesprek.

Spannend allemaal he?

Ik vroeg me trouwens hetzelfde af als jij: waarom laten meiden hun borsten vergroten tot E/F??

Ik ben blij als ik er straks vanaf ben!!

Laat je weten hoe alles verloopt bij je?

Liefs Hilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek maar eens een foto van een natuurlijke E/F en kijk dan naar een prothese E/F..

Ik heb mijn borsten laten vergroten tot cup E maar kijk mar naar mijn fotos..

het lijkt er echt niet op??

Wij kunenn ook hetzelfde zeggen, wij hebben geen borsten en jij wel en jij laat ze verkleine....!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Suri, hoe gaat het? heb je al een dokter uitgekozen en een datum gekregen? :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry meiden dat ik zo laat reageer!

Druk gehad.

Ik heb vorige week bericht gekregen van de verzekering en ze gaan het vergoeden!!! Dat is super natuurlijk.

Ik sta nu met terugwerkende kracht per eind maart op de wachtlijst.

Weet nog niet wie mij gaat opereren en ik weet ook nog niet welke maat ik nou moet nemen. De 1 zegt een volle C en de ander zegt D.

Ik moet dit nog met de PC bespreken.

Ik wist niet dat een borstvergroting in bvb cup F er kleiner uit ziet dan natuurlijk borsten in die maat.

Wat ik wel wil zeggen is dat dames hun borsten laten verkleinen vanwegen hun gezondheid dus het is niet helemaal met elkaar te vergelijken.

Ik heb zelf cup H dus dat is echt veel te groot en te zwaar.

Maar ik kan het mij ook voorstellen dat wanneer iemand erg weinig heeft haar borsten laat vergroten.

@yc_angel ik ben 27.

Liefs,

Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel waar dat BV en BVK niet met elkaar te vergelijken zijn en ben blij dat de dames die een BV laten doen zulke mooie resultaten krijgen van hun PC zonder der lasten van te zware borsten. :101:

Als je weet wie je opereert en welke datum geef een gilletje en ik pas dan je titel aan en verhuis dan je topic naar borstverkleining operatie verslagen. :lol:

Gefeliciteerd met de vergoeding hopelijk hoor je snel waneer je moet. :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey

welkom op de forum. goed om te lezen dat je de stap hebt gezet voor een bvk. om met pijn klachten te lopen is geen pret spreek ook uit eigen ervaring. ik heb ook eerst een tijd zitten denken om de bvk te laten doen nadat ik klaar ben met mijn kinderwens, alleen de klachten werden steeds erger, waardoor dat niet meer haal baar was. aangezien ik nu 21 ben en ik zeker niet nog een aantal jaren wil rond lopen met de pijn.

zoek gerust informatie op die je wilt, en als je vragen hebt laat maar horen. ik ben 1 april dit jaar geopereerd.

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Ik weet gewoon niet goed welke maat bij mij past.

Ik ben 1,80 m en heb omvang 80.

Ook ben ik opeens een beetje bang voor de vorm die ze zullen krijgen. Ik wil niet van die brede borsten :unsure:

Op mijn werk heb ik gezegd dat ik uiterlijk na 3 weken wel weer kan werken, ik werk op kantoor. Is dat reëel, mits er geen complicaties optreden?

Vandaag werd ik nog een laatste keer gebeld door het ziekenhuis om wat vragen te beantwoorden over medicijngebruik enzo.

Ik denk dat ik al vrij snel aan de beurt ben, maar weet dus nog niets over de maat e.d.

Liefs,

Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Suri weet je al door wie en wanneer?

Je moet niet bang zijn voor de vorm want de PC gaat er gewoon van jouw vorm uit daarom maakt tie ook foto's voordat tie begint...het zijn jou borsten maar dan in mini formaat...alles komt helemaal goed :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Ik weet gewoon niet goed welke maat bij mij past.

Ik ben 1,80 m en heb omvang 80.

Ook ben ik opeens een beetje bang voor de vorm die ze zullen krijgen. Ik wil niet van die brede borsten :unsure:

Op mijn werk heb ik gezegd dat ik uiterlijk na 3 weken wel weer kan werken, ik werk op kantoor. Is dat reëel, mits er geen complicaties optreden?

Vandaag werd ik nog een laatste keer gebeld door het ziekenhuis om wat vragen te beantwoorden over medicijngebruik enzo.

Ik denk dat ik al vrij snel aan de beurt ben, maar weet dus nog niets over de maat e.d.

Liefs,

hoi,

ik denk ook zeker wel dat jou pc ook kijkt wat erbij jou lichaam past. ik ben 1,77 en mijn omvang is ook 80. en heb nu een cup C ik persoonlijk vind dit een mooi maat. moet je maar even na me foto's kijken. in het begin zijn je borsten behoorlijk gezwollen, maar dat trek na een tijd weg en worden ze mooi rond. heeft je pc bij je eerste consult geen foto's laten zien van zijn resultaat die hij heeft gemaakt bij andere vrouwen met een bvk?

dat is een nadeel van het ziekenhuis, je hebt lange wachttijden! en je weet dus niet wanneer je aan de beurt bent. hebben ze jou geen richtlijn gegeven wanneer het ongeveer plaats gaat vinden..?

Liefs Silvia,

Suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Suri weet je al door wie en wanneer?

Je moet niet bang zijn voor de vorm want de PC gaat er gewoon van jouw vorm uit daarom maakt tie ook foto's voordat tie begint...het zijn jou borsten maar dan in mini formaat...alles komt helemaal goed :136:

Hoihoi,

Nee ik weet nog geen datum en ook nog steeds niet welke chirurg. Ik ben nu toch wel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jah ik ook :3: hopelijk krijg je binnenkort goed nieuws en kan je ons de datum en chirurg vermelden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het resultaat van Silvia gezien en dat ziet er goed uit. Ik denk dat ik ook voor een volle C ga.

Zij is ook vrij lang en het staat haar goed. Niet te klein.

heey suri,

Dank je, ik vind ze zeker niet te klein. mijn scharel waar ik vroeger 2 jaar mee aan het scharrel was en nu weer vind ze nu ook echt super. hij hielt van grote boobs, maar hij vind deze ook echt super! niet te klein en zeker niet te groot. gewoon perfect!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey suri,

Dank je, ik vind ze zeker niet te klein. mijn scharel waar ik vroeger 2 jaar mee aan het scharrel was en nu weer vind ze nu ook echt super. hij hielt van grote boobs, maar hij vind deze ook echt super! niet te klein en zeker niet te groot. gewoon perfect!

liefs

Haha dat klinkt goed Silvia. Dat is toch wel prettig om even te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.