Ga naar inhoud

Suri : 15 Juni 2011: Dr.. van de Kar : Rode kruis Ziekenhuis : Beverwijk


Aanbevolen berichten

Nee idd dan heb je geen optie.

Nou knap dat je het toch doet dan....maar denk eraan als je weer begint!

in de 4e week starten is erg vroeg! Dus denk aub goed aan jezelf en wat je wel en niet kan. Je denkt vlug dat het heel goed gaat maar je wordt teruggefloten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

+uister echt god ma je lichaam in al die weken en vooral als je aan het werk bent, je denkt dat je alles weer kan gaan doen, omdat je je niet ziek voelt. het is toch behoorlijk vermoeiend. je lichaam is bezig met herstellen van de operatie en alles in spanning die je er boven op doet is extra vermoeiend.

in iedergeval heel veel succes morgen, ik wen je een heel goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah ik herken die nesteldrag waar Dagmar het over heeft ik heb al begin april mijn kamer op orde gezet zodat iedereen er bij kan en mijn bed en extra stoel voor eten op te zetten...al mijn boeken op mijn nachtkastje die ik nog moet lezen( heb ze al allemaal uitgelezen) dus moet ik weer nieuwe gaan halen..haha tjah en tis nu alleen een kwestie van bijhouden....wat ik ook al me eigen aan het bedenken ben ff al mijn kledig uitzoeken die ik na de operatie aankan en de rest ff weg zetten tot ik erna kan kijken wat ik wil houden, pas en weg doe... :4: ...tjah beetje controle houden over alles :P terwijl ik straks hulp van mensen nodig heb..haha ^_^

Succes vanmiddag bij de PC!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suri,

Hoe is je gesprek gegaan vandaag?

En alvast veel suc6 morgen...laat het over je heen komen en dan horen we snel hoe het gegaan is. Blijf rustig en vergeet geen voor-foto's te maken want die oude boobs vergeet je heel snel hihi.

We zullen aan je denken morgen...spannend.

Hoe laat moet je eigenlijk?

Tot snel

Liefs

Deem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel lieverds!

Ik moet om half 1 in het ziekenhuis zijn vandaag. Spannend!!

ik heb nu al honger hahaha, mocht tot half 8 `s ochtends beschuit met jam eten.

Gesprek ging goed gister, ze zei dat ik een mooie vorm borsten heb en niet breed dus dat het resultaat dan waarschijnlijk mooi wordt.

Ze heeft alles ook al afgetekend haha dus zit onder de strepen.

Deze dr. van de Kar is een mevrouw. Ik probeerde haar ook al te zoeken op internet, maar heb niets kunnen vinden tot nu toe.

Ik laat jullie z.s.m. weten hoe het is gegaan.

Mocht het te snel zijn om na 3 weken weer te gaan werken dan kan ik altijd nog opbellen naar mijn werk dat ik een weekje langer thuis moet blijven.

Hopelijk begrijpen ze dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey,

fijn dat het gesprek gister goed is gegaan, en dat je der toch nog even gezien hebt. dat lijkt mij toch een prettiger gevoel dan dat je op de ok ligt en een wilt vreemde staat aan je bed. nou meid heel veel succes. doe het rustig aan en laat je lekker verwennen de komende tijd!!

wbt je werk: luister goed naar je lichaam.

Succes vanmiddag!! hihi wel grappig jij word om half 1 geopereerd en ik heb om 1 uur examen hihi :rolleyes: ik zal aan je denken meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorie, hopelijk ben ik nog niet te laat om je succes te wensen!! :145:

(moeilijk om bij te houden wie wat wanneer heeft... :69: )

Maar dus: veel succes gewenst!! Over een paar uurtjes ben je verlost!!

Veel liefs van Lies

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat mocht jij nog laat eten..ik moest 6 uur van te voren nog iets eten, of mocht eigenlijk haha. Dus had de wekker gezet om 05.50 uur, wat gegeten en weer naar bed haha.

Ik moest er ook om 12.30 uur zijn en toen om 14 uur eigenlijk operatie planning wat dan 14.50 uur is geworden.

Spannend hoor. Fijn datje haar nog gesproken hebt...en het is een vrouw die weet nog beter dat ze het heel mooi moet maken haha.

Suc6 en tot snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VAndaag is jouw dag :116:

Hey Suri nou lig je waarschijnlijk al onder het mes.

Wel goed dat je een fijn gesprek hebt gehad met de PC ;)

Ik wou je een voorspoedig herstel wensen en ik hoop snel weer van je te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend....Suri heeft gewoon al nieuwe boobs nu!

Ze is vast lekker wakker nu...en kan hopelijk van het bezoek genieten net als ik heb gedaan die avond.

Ben benieuwd hoe ze zich voelt enzo...en hoe het verder met haar gaat.

Afwachten maar...

Gek dat je gelijk weer herinnerd hoe het bij jezelf was....echt leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Even een verslagje van mij.

Ik ben bij mijn ouders, omdat mijn man overdag niet thuis is.

De operatie is goed gegaan, alleen ik kwam net weer op mijn kamer terug met bezoekuur.

Toen kwamen er een stuk of 8 familieleden bij de turkse mevrouw naast mij op bezoek.

Dat was mij even te druk. Er bleek achteraf 1,2 liter vocht in mijn blaas te zitten en toen deden ze tijdens het bezoekuur mijn gordijntjes dicht

en hebben ze mij op de po in mijn bed gezet. Nou dat ging dus echt niet, er kwam geen druppeltje.

Mijn blaas deed zoveel pijn, ik dacht dat hij zou knappen. Mijn man maar hulp zoeken. Uiteindelijk hebben ze het bezoek bij de buurvrouw weggestuurd en hebben ze een catheter aangesloten. oeeeef wat was ik toen blij.

Slapen ging niet `s nachts, het bed lag niet geweldig en ik was niet meer moe. Ik kon ook maar in 1 houding liggen dus dat is ook niet zo fantastich.

Met de wonden gaat het goed. Ik moet elke dag de gaasjes verschonen 1 week en ik mag sinds vandaag ook al douchen.

Ik slaap wel veel, wordt snel moe. Verder voelen mijn darmen niet lekker en heb ik regelmatig hoofdpijn, maar dat laatste zal komen omdat ik niet plat mag liggen. Mijn nek

ligt dus een beetje raar

Vandaag deed mijn arm veel pijn van het infuus, maar mijn moeder had er een koud doekje opgelegd en toen werd het al minder dik.

Dit was het even, bedankt voor de steun!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey suri:D

fijn dat alles goed verlopen is, ben je tevreden met het resultaat? erg he als er veel bezoek op de kamer is. fijn dat ze weg gejaagd werden haha. haha 1,2 liter vocht pff is wel veel ja. dan ben je echt blij als er een catheter in gebracht werd! ik heb hem ook gehad. maar het was een hele opluchting:D.

houdt je lekker rustig meid! en hou voldoen de rust. en als je moe bent gewoon slapen.

Liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suri,

Fijn van je te horen meissie en zeker dat alles goed is gegaan....jeetje zoveel mensen idd wegsturen...wat denken ze wel!

Dat van die po had ik ook maar toen hebben ze de po-stoel gepakt en kon ik zitten.

Waarom mag je niet plat liggen? Lekker veel kussens in je nek en rug leggen.

Hopelijk kan je weer wat beter slapen de aankomende dagen. Laat je lekker verwennen.

heb je nog drains in? denk t niet he want anders mocht je ook nog niet douchen.

Heb je al wat gezien en wat vond je ervan?

Nou nogmaals veel sterkte en tot snel

x|

Dagmar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb geen drains gehad eigenlijk.

Vind het nog een beetje eng om mezelf te bekijken. De arts had gezegd dat het niet breed zou worden, maar ik vind ze nu wel breed.

Maar misschien is dat door de zwelling.

Ik heb nog een beetje gemengde gevoelens.

Voelde mij ook niet zo lekker vandaag, veel last van mijn buik (darmen werken nog steeds niet) en mijn linkerarm doet erg veel pijn. Die kan ik niet zo goed bewegen.

Ik had begrepen van de arts dat er in totaal 2 kilo af is. Maar kan dat wel?

Ik was wel een stuk lichter op de weegschaal.

XO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja wie ben ik om die pc tegen te spreken....maar 2 kg is wel veel...das 1 kg per borst...wat had je ook weer omvang en cup???

En je zou op de weegschaal ook moeten zien wat eraf is...ik ging 72,8kg de ok in en kwam er 72 uit..en er was ook 800 gram af dus het zou ong. moeten kloppen haha.

Geen drains, vreemd...maar goed tis overal anders dus het zal wel goed zijn. Dan vraag ik me wel af waar jou wondvocht naar toe moet.

Heb je een post surgery van het ziekenhuis of zelf een aan...is de tape er wel al af.

Breed??? ja mss omdat er bij jou nu meer wondvocht in zit dat het breder lijkt...ik vond dat zelf niet...vond ze klein hihi.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 85 H en nu zou ik een volle c, kleine d krijgen.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat zit met het wondvocht.

Er zit bij mij ook nergens tape. ik moet 1 week lang elke dag 1 vierkant gaasje op mijn tepels doen en een lange gaas onder mijn borsten. Verder niks.

Mocht ook al meteen douchen vrijdag, terwijl ik woensdag ben geopereerd.

Ik heb van het ziekenhuis 2 bh`s gekocht voor 25 euro p/s met een klittenband voorsluiting.

Ik was vrijdagochtend 5 kilo lichter dan woensdagochtend, maar de ene weegschaal was bij mij thuis en de andere bij mijn moeder. Misschien dat die bij mij thuis dan niet goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suri....

Nou eens ff tellen....ik had 80F (als ik 85 zou hebben gehad was dat 85E)...dus als jij H had...F,G,H, nou dan had je behoorlijke borsten idd....

Bij mij is er 800 gram af...dus dan zou het wel eens kunnen idd dat het tussen de 1,5 a 2 kg kan zijn bij jou...nou moet je kijken...dat zeulde je altijd mee!!! pffff wat een verlichting meid.

Ja van die drains vind ik raar...maar idd dan mag je ook gelijk douchen. Ik mocht dat niet omdat ik die drains nog in had en die moesten er eerst uit zijn.

Ik had ook een bh aan (heb jij ook van Emdaplast ???, die is nl. ook met klitteband en ik heb dan gewoon een voorsluiting met haakjes).

Dan heb jij de Bianca? http://www.emdaplast.nl/_site1199/images/Nieuw_bestel_BH_met_logo.pdf

Die zit wel fijn he!!

Ik heb vandaag een nieuwe bh gekocht...een leuke voor klein prijsje...ff wennen aan de beugel enzo...en dan over een weekje wat bijhalen hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Suri met je nieuwe aanwinsten.

Je zal nu erg breed zijn door de zwelling...dat gaat straks allemaal weg en dan heb je prachtige borsten :3:

Het kan zijn dan je darmen door de medicaties die je hebt gekregen enzo niet in orde zijn...je kan bepaalde soorten thee drinken om je stoelgang op weg te helpen of bij de apotheek of drogist pilletjes om je ermee te helpen...

Ik vind ook best vreemd dat je geen drains hebt maar alle PC's zijn anders dus dat komt ook helemaal goed :7:

Van je arm zal een idd een paar dagen tot 1 week erna last hebben waar de naald heeft gezeten enzo...ik had dat ook vorig jaar toen ik aan mijn luchtwegen in mijn neus werd geopereerd...had toen een 1,5 week een blauwe hand... -_-:4:

Yey en wat is er veel bij jou weggehaald?..pfff wat zal je blij zijn dat je dat gewicht niet meer mee draagt..haha :7: ..Weet je ook al hoeveel per borst? En heb je al foto's gemaakt?

Rust lekker uit en geniet nu van je nieuwe aanwinsten :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey suri,

ik heb oko geen drains gehad. dus zo erg is dat niet. ik had ook alleen een vierkant verband om me borst. maar ik mocht de volgende dag al douche. alhoewel ik dit niet gedaan heb. ze wond mag niet al te nat worden. en met lang haar krijg ik dat niet voor elkaar.

maar 2 kilo wo dat is wel veel. heb jij geen operatie verslag gehad van je pc..? daar moet het ook in staan.

de breedheid van je borst is de vocht die erin zit dat trekt allemaal wel weg!! dus maak je daar maar geen zorgen over. en dat je je arm moeilijk kan bewegen komt waarschijnlijk ook door de operatie, het word wel veel soepeler allemaal..

alleen GEDULD hebben dat is moeilijk maar je zou toch moeten voor een goed herstel en een mooi resultaat!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Fijn dat alles goed gegaan is..En wow 2 kg eraf..Das een hoop .

maar het zou zo maar kunnen.ik had voorheen 85 F en nu 85 C..en er is in totaal bij mij 1174 gr afgehaald.Dus die 2 kg zou echt kunnen..

Ik heb het gewicht wat er van de borsten af gegaan is weer erbij .gggrr.hahaahah door 6 weken niks te doen..Maar goed.volgende week ga ik weer beginnen en dan komt het wel weer eraf..

Veel succes meid verder..en geniet ervan..Ik vind zelf die van mij aan de buitenkanten weinig volume hebben,,,,,,,,,,,,maar alles beter als wat ik had..Ik ben echt gelukkig met mijn borsten nu en voel me echt zo veel zelfverzekerder...

succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Suri,

Hoe voel je je vandaag? Ik merk dat het steeds een beetje beter gaat,maar dat ik echt heel rustig aan moet doen. Zodra ik overmoedig wordt,voel ik dat direct.

Ik heb een operatie gehad zonder drains en bij mij zat er ook geen verband om. Ik heb wel een soort doorzichtige pleister/tape die over mijn hechtingen zit. Die blijven in iedergeval tot mijn eerste controle zitten.

Ook ik mocht meteen douchen, maar dan wel de wonden droog houden. Een dit tape kan tegen de spetters.

Bij mij is het aan de zijkant, zeg onder mijn oksels dik. Heb jij dat ook? Volgens mij moet dat nog wegtrekken.

Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste controle bij de chirurg. Ga ik dat navragen.

groetjes,

Niekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Suri

Ik weet wél dat dr. van de Kar bij mij wél drains geplaatst had (na een prothesewissel)

het zal dus wel van persoon tot persoon anders zijn!

wat zul jij je lekker licht voelen straks...of eigenlijk nu al! <_<

Ik denk dat ik een andere dr. van de Kar heb, want dit is een mevrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi niekie en de andere dames,

Bij mij is het nu een week geleden.

De zijkant, ca. onder de oksels zijn inderdaad dik/breed, maar het lijkt al wel wat smaller te worden.

Alles is natuurlijk nog erg beurs.

Ik ben wel maandagnacht bij de2 huisartsenpost geweest, werd huilen wakker van de pijn in mijn arm. `s middags ook naar het ziekenhuis.

Ze bleken inderdaad toch waarschijnlijk mijn arm erg verdraaid te hebben, er zat het 1 en ander knel of was uitgerekt ofzo,

Ik kreeg vrij zware pijnstiller en spierverslappers mee die ik vandaag weer een beetje aan het afbouwen ben.

Gaat al beter, maar mijn arm kan nog niet helemaal recht naar beneden.

Van de week kwam er ook nog wat bloed uit 1 van de littekens. mijn zus was met haar kindjes op bezoek geweest. ik probeerde mij rustig

te houden, maar heb mij blijkbaar toch teveel bewogen. Inmiddels is dat ook weer dicht.

Ik maak zelf de wonden wel schoon en dus nat onder de douche. Bij mij hebben ze niet gezegd dat dat niet mocht.

Ik heb er ook geen tape zitten.

Het stomme is dat ik meer last heb van vervelende bijwerkingen, zoals die arm. En nu krijg ik elke dag weer meer last van mijn linkerkuit, omdat ik daar

waarschijnlijk teveel op heb gelegen. Probeer hem nu te ontzien, maarja het zal allemaal wel meevallen.

Fijn dat het met jou ook goed gaat Niekie. Wordt je goed verzorgd? Ik wel, zit nog steeds bij mijn ouders hihi.

liefs suri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.