Ga naar inhoud

Buik slapen


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Gast anomiepje

Hallo allemaal,

Na hoeveel weken zijn jullie buikslapers weer op de buik gaan slapen?

Ik hou het nog wel vol op mijn rug maar op mijn buik is prettiger (als ik aan die 2 heuveltjes kan wennen)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi

ik ben 3 dagen po goed op mijn zij kon slapen. op mijn buik durfde ik nog niet. een week geleden (week 6 PO) werd ik wakker op mijn buik en het voelde heerlijk! Geen pijn, geen rare gevoel in mijn borsten. Alleen weet ik nog niet of dat mag: op buik slapen... Maar ja, ik kan ook niets aan doen als ik in me slaap op mijn buik ga liggen...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buikslapen wordt de eerste 6 weken afgeraden omdat je borsten die tijd nodig hebben om in te dalen en in te kapselen .

Heb zelf 3 weken op me'n rug geslapen en daarna stilletjesaan op men zij .

Pas na 3 maanden was 't te doen om op me'n buik te liggen maar wel met me'n armen onder me'n borsten : je kan op die plek ook een opgerolde handdoek leggen zodat je borsten in 'kuilen' vallen > zo lag ik in de zon :rolleyes:

Je moet wat naar je lichaam luisteren : als 't niet prettig voelt , niet doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2 maanden po en ik slaap nog steeds niet op mijn buik, vind het ook wel een raar idee hoor!

Ben een paar weken geleden op vakantie geweest en daar kon ik ook echt nog niet op mijn buik zonnen, heb ook geprobeerd er een handdoek tussen te leggen

maar na 5 minuten had ik dat ook wel weer gehad.

Dus nu lekker bruin van voren en wit van achteren haha.

In mijn papieren staat ook dat het beter is om de eerste 6 weken niet op je buik te slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Kom ik aan met 6 maanden hoor :P

Ik mocht van mijn arts al na 2 weken op mijn zij slapen. Nou, er was NO way dat me dat lukte. Ipv nog eens 2 weken extra op mijn rug geslapen (dus 8 weken in totaal) en toen langzaam op mijn zij gaan slapen.

Ik heb echt zoveel pijn gehad sochtends als ik op mijn zij sliep dat ik liever op mijn rug lag te pitten, had ik tenminste geen pijn :)

Nu heb ik nog steeds wel eens pijn in de boob. Die spier is dan zo stram dat ik serieuze spierpijn heb. AUW!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je het al kan/mag, maar ik sliep na een week al volledig op mijn zij...heerlijk! Buik slapen mag pas na 6 weken geloof ik...maar op mijn zij slapen is al helemaal geweldig! Was ook kreupel van het rugslapen! :wacko:

XxX Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Ben nu dik 3 maanden en ik kan helaas nog steeds niet op mijn buik.

BALE!!!

Ik heb nergens meer last van overigens, maar op mijn buik slapen voelt gewoon nog niet lekker.

Nou ja, komt vast wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het ook nog steeds niet, wel vermoeiend hoor, want daardoor word ik nog steeds

een paar keer per nacht wakker... Wanneer kon jij het weer Chantal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal

Volgens mij ging het pas na een maand of 5/6 echt goed. Dat ik zonder pijn kon slapen. Heb het voor die tijd zo vaak geprobeerd, maar dan lag je vijf minuten en ging het alweer pijn doen. Tja, toen maar lekker op mijn zij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi lady's!

Ik lig eigenlijk al vanaf een week of 6/8 op mijn buik (weet het niet meer precies) en het ligt zalig...... ik leg wel mijn arm(en) eronder, maar het gaat prima, geen pijntjes gelukkig.

Zo zie je maar: ieder herstel is toch weer anders.

Het gaat vast snel lukken girls!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

haahahah

Klopt excella en Johanna net als of je op 2 tennis ballen ligt erruggggg onprettig

en na 8 weken ofzo kon ik pas lichtjes op mijn zij liggen eerder luktte echt niet

heb echt enorm zeer extreem hoge pijn grens, maar

............... het lukte gewoon echt niet leken wel 2 steenbakken :ph34r::ph34r::mellow:

:blush::wacko::blink::unsure:

BTW: ook als ik een jointje rook lijken/voelen mijn meloentjes als bakstenen hebben jullie dat ook..?

(ik rook wel hees de zwaarste soms snowwhite) :blush::unsure:

Toeteleloet Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. I know, heb het eerder wel es gedaan maar laatste tijd al lang niet meer. De laatste keer had ik zelfs van een paar hijsjes al dat ik geen idee had wat we ook alweer gingen doen :lol: ik doe dat nooit en ik drink bijna nooit dus als ik het doe, dan heb ik het ook gelijk hangen hahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.