Ga naar inhoud

Buik slapen


Gast anomiepje

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

lijkt me echt hel!! ik heb echt nog nooit om me rug geslapen alleen na bevalling van mijn dochtertje even 2uurtjes maar meteen rug pijn geen gevoel meer in mn kont maak me hier wel zorgen op ik slaap altijd op me zij en moet voor ik kan slapen eerst nog eens 3 a 4x draaien van zij naar zij

wordt voor 6 weken niet slapen haha zal me goed staan zombie look :156: :160:

nog 17 dagen pfff vindt toch nog lang duren maar nog ff gedult en ik heb ook eindelijk 2 big boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hahah ja mooie boobs maar een rotkop laten we hopen van niet kan me namelijk nu geen facelift veroorloven

had dat woord ff van een film gepikt die ik net aant kijken was (gare film btw Zombieland) niet kijken

te gaar voor woorden haha en die idd ook mooie boobs maar dan ook echt een rotkop:P

ey meissie nog 5.5 dagen spannend joh heb je alles al geregeld? en weet je al wat je wilt een D of een E

ben zo benieuwd naar je verslag ben alleen al zenuwachtig voor jou en pat71 haha lijkt net alsof ik de 20ste aan de beurt ben was het maar waar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha nee a.u.b. geen rotkop hoor hahahha... dan moet ik nu gAan sparen voor facelift ;)

ja,eigenlijk nog 4 he?! ik moet al heel vroeg op pas (half 7 's ochtends) dusja haha..

wat moet ik regelen? alleen mijn boodschappen haal ik morgen ff en de rest? mag manlief op commando doen :38:

ja ik ga voor een E,D heb ik al eens gehad :D

probeer zo snel mogelijk te mailen hoor! :)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

haha nee die rotkop laten we achterwegen of ja uiteraad zien we er de eerste week neem ik aan ook niet zo

vrolijk uit:P

is toch fijn dat je al boodschappen gaat halen voor na je bv geeft vindt ik dan echt zo bevestiging van

dat het toch wel heel snel gaat gebeuren of dit ligt aan mij dat ik dit vindt omdat ik het nu nog steeds

onwerkelijk vindt

haha laat je man maar eens de vrouw spelen you go girl!! en wij dames ff luieren haha lijkt me toch

moeilijk dat we de eerste week maar weinig kunnen agh voor n goed doel!! en is zo weer vergeten als we in de spiegel kijken of eindelijk zonder schaamte kunnen zwemmen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.