Ga naar inhoud

Nientje1008 : 22 mei 2023 : Dr. Bolster : Martini ziekenhuis Groningen


Aanbevolen berichten

Hé Nien @Nientje1008,ik denk doe nog even een update. Ik zit nu in week 6 en pijn heb ik nog nauwelijks, wel soms nog jeuk en einde van de dag alles nog opgezet. Wel merk ik dat energie level nog laag is ,alles nog weer langzaam moet gaan opbouwen.Net of je hele zware griep hebt gehad.Slapen blijft nog wel lastig. Zou zo blij zijn wanneer ik weer op de buik kan slapen pfffff.

Gisteren bij de bedrijfsarts geweest en deze had alle begrip kon mij zelfs nog het een ander uitleggen omdat hij huisarts is geweest. Gaf mij het advies om alles rustig op te bouwen zodat de  littekens mooi kunnen genezen.Goed hé? Volgende week eerst even koffie drinken en dan daarna halve dagen als overtollig naar wat ik kan. Dus dat is echt top geregeld! Ik merk ook dat ik die ruimte echt nodig heb. Vind het naast het lichamelijk ook psychisch best een impact. Ben er heel blij mee hoor maar maakt emotioneel best veel los.En dat kun je van te voren niet inschatten. Na deze week ook weer andere bh's aan,lijkt mij ook wel fijn ook eerst wennen denk ik🙈 We komen er wel,straks ben je het allemaal weer vergeten.  Kan ik het hier lezen hoe het was😅

 

Liefs van Marjolein 💐🍀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Marjolein ☺️ @kreeft73 !! 

Wat fijn dat je updates hebt geplaatst! Sorry dat ik niet zo vaak op het forum in checkte! Heel stom, steeds herinnerde ik mezelf eraan om te kijken of je alweer wat geplaatst had en zodra ik thuis was vergat ik het weer, super stom. Maar nu weer even gelezen!

Goed dat je werkgever je de rust en ruimte geeft om alles weer op te bouwen! En dat met die beha maat had ik ook. Zo bizar dat het nu zo'n stuk kleiner is en dat je brein automatisch denkt oh dat gaat echt niet passen, maar toch wel haha. Net als dat ik altijd de lingerie afdeling in bijvoorbeeld de h&m voorbij liep, moet ik mezelf nu eraan herinneren dat ik daar ook tussen kan gaan shoppen. 

Jaa je hebt natuurlijk ook lange tijd stil gezeten dus dat je energie level laag is is wel logisch. Ik kan mij er ook wel iets bij voorstellen dat het emotioneel veel los maakt. Jij hebt er ook nog eens veel langer mee gelopen en uiteindelijk ZO GOED dat je deze stap gemaakt hebt!! Kun je echt super trots op zijn!! 

Hahah het feit dat je het hier dan kan terug lezen heb ik ook, want nu ligt het alweer zo ver achter mij haha gewone leven gaat weer door. 

Hoe reageerde je omgeving erop? of merkt niemand het op (zoals bij mij behalve de mensen die ervan af wisten)

 

Hoop dat het je goed gaat 😘❤️ 

Liefs Nien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hé Nien @Nientje1008,

Begrijpelijk dat je nu minder op het forum kijkt,  ik voel mij nu al heel wat beter. Vorige week weer begonnen met sporten 3x in de week langzaam opbouwen en daarnaast werken langzaam opbouwen en tussen door opladen en genieten dat ik deze beslissing genomen heb. Zo blij mee en heb een badpak gekocht ik wil het zwemmen weer gaan oppakken dat is denk ik 20 jaar geleden dat ik voor het laatst gezwommen heb🙈. Ook overal aan het kijken voor andere kleding maar wil eerst nog beetje afvallen.

Hoe mijn omgeving er op reageert...,  mijn vriendin ziet mij weer stralen en vindt dat het bij mij past. Collega viel het op dat er wel wat weg was😉. Verder draag ik  nog wel kleding waar het nog niet zo opvalt zeg maar  heeft nog tijd nodig, ik zelf ook kan het nog steeds niet geloven 😊

Pijn heb ik niet echt meer, wel nog opletten dat ik niet te veel doe en af en toe branderig gevoel aan de littekens en ik op het moment katoenen bh's nog het fijns vind zitten. Eind november de eindcontrole benieuwd naar de voor en na foto. 

Lieve Nien wens jouw het allerbeste en fijn en dankbaar dat we zo hebben kunnen contacten.

 

Liefs van Marjolein 😘💝🍀🦋

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@kreeft73
Hey Marjolein,

Fijn dat je je weer beter voelt en ook weer aan het sporten bent! Ongelofelijk heh wat je dan hebt laten liggen al die tijd.. Ik ben heel blij voor je dat je die dingen allemaal weer kunt gaan doen 😊 Wat leuk om te horen dat je ook weer straalt!  

Nee, het duurt ook even voordat je brein door heeft wat voor verandering er heeft plaatsgevonden! Is heel logisch. Maar geloof het maar, tis echt waar haha. 
Dankjewel Marjolein, ik wens jou ook het allerbeste en vond het heel fijn dat we zo contact hadden over onze levensverandering! 

Liefs van Niene🥰💕🌸

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.