Ga naar inhoud

Wie wordt er eind september of in Oktober geopereerd?


Fiertje

Aanbevolen berichten

@Latitude ik heb mijn consult gehad bij Dr Deliaert, hele lieve vrouw, zij gaat ook mijn operatie doen. Nu heb ik cup B75, ik heb 300 cc gepast en 350 cc, 350 vond ik het mooiste. Maar om echt een keuze te maken moet ik toch nog een keer terug, vind het zo moeilijk. Maar ik neig na de 350cc voor nu. 1November wil ik toch echt een keus maken. En hoop ik van het gepieker af te zijn🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ShadowGoedemorgen. Dan hebben wij ongeveer dezelfde situatie. Ik heb ook zo lang getwijfeld tussen 285cc en 325cc maar ga toch voor 325cc. Ik ben ook meerdere malen gaan passen en advies bij 3 verschillende klinieken gehad. Eigenlijk kwam het overal op hetzelfde uit. 
Dr. Deliaert moet heel goed zijn. Drie vriendinnen van mij zijn door haar geopereerd. Allemaal tevreden😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2021 om 11:26, Maria1382 zei:

@Sammytjuhfijn om te lezen dat je er goed op terug kijkt. Nu idd rusten en langzaam gaan genieten van he nieuwe boobs❤😊!! 

Ik ben 30 nov aan de beurt ...spannend spannend!! 

@Maria1382Ja genieten doe ik nu al zeker hihi. Oh 30 november, dat is het zo. Snap volledig dat je het spannend vind, is ook niet niets. Maar voor mijn gevoel alles al waard hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2021 om 12:25, Shadow zei:

@Latitude ik word in het Viecuri ziekenhuis in Venray behandeld. Zou eerst Venlo zijn maar daar was een hele lange wachttijd. Ik heb Tijdens het consult 300 en 350 cc gepast. Maar ben er nog niet uit 1 November ga ik nog eens passen en een keus maken. T worden wel Mentor protheses.

 

@Maria1382 30 November  is ook al erg snel ! Ik vind het ook erg spannend hoor, zou eigenlijk pas rond Maart aan de beurt zijn, dus toen ze gisteren belde stond ik even perplex. Uiteraard na een half uur een vreugde dansje gedaan🤣 wel leuk dat we zo dicht bijeen zitten !

@Shadow je kunt beter 1x te veel gaan passen dan dat je twijfelt. Snap je dat je even werd overvallen door het telefoontje, maar als je eenmaal de keuze hebt gemaakt om dit te onder gaan wil je ook zsm geholpen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Latitude zei:

@Sammytjuhwat fijn om te horen ! Neem je paracetamol en de voorgeschreven pijnstillers ? Ben je overdag op of even lekker in bed ? 
Dinsdag mag ik mij om 07.30u melden 😅. Zo spannend !! Heb je al stiekem kunnen kijken ? 
 

@Shadowvenlo had idd hele lange wachttijden, Maastricht ook. Maar mijn voorkeur ging sowieso naar Dr. Van Straten. 
Bij welke arts ben jij op consult geweest ? En welke cup heb je nu ? Moeilijk hè als je twijfelt, ik kon ook geen keuze maken 😂

@Latitude jip, neem beide pijnstillers maximaal. Ze raden aan om dit de eerst 2 a 3 dagen gewoon te doen en erna af te bouwen. Ik heb een nestje gemaakt op de bank haha. Wij hebben een hoekbank dus dat gaat makkelijk. K slaap nog niet boven, onder stoor ik tenminste niemand als ik niet kan slapen haha. Heb vandaag voor het eerst gedouched en goed erna gekeken. Ben nu al tevreden, ondanks dat er veel vocht zit. Bijna niet blauw, alleen een beetje bij mijn decolleté. Dat is wel een fijne tijd half 8. Hik je er niet de hele dag tegen aan en ben je in de middag weer lekker thuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Latitude ik had al van hier lezen op het forum begrepen dat ik echt niet de enige was die twijfelde over de cc. Ga dus gewoon nog een keer passen. Moest ook alles even op me in laten werken van het eerste consult.

Maar wat leuk om te lezen dat jouw vriendinnen dezelfde chirurg hebben gehad. Heel fijn om te horen dat ze allemaal tevreden zijn👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 26-10-2021 om 07:48, Latitude zei:

@Sammytjuh

Hoe gaat het met je ? Ook zo blij ? 
Hoe is je herstel verlopen ? Ik heb nagenoeg geen pijn gehad, alleen snachts 😵💫

@Latitude, hier gaat het goed. Herstel loopt prima, iedere dag een beetje beter. Heb tot dag 4 wel wat last gehad, maar vanaf dag 4 iedere dag beter. Waar ik het meeste last van heb is dat ik overal moet nadenken bij wat ik doe haha. De nachten vind ik verschrikkelijk, ben geen rug slaper. Kan nu wel al sinds een aantal nachten op de zij slapen, maar dat hou ik niet een hele nacht vol. Sochtends als ik wakker word zijn mijn borsten erg stijf en gespannen, ook last van een spierpijn gevoel. Als ik eenmaal op ben, dan trek het weg. 

 

Buiten de ongemakken, ben ik super tevreden. Erg blij met het resultaat! Hoe gaat het nu met jou? En de nachten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.