Ga naar inhoud

Wie wordt er eind september of in Oktober geopereerd?


Fiertje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Voor wie staat de operatie voor een borstvergroting of wissel gepland in deze periode?

Mijn operatie staat gepland op 07 oktober, voor een wissel in de Velthuis kliniek , Dr Zaal. 

Ik zou het leuk vinden om wat ervaringen uit te wisselen. Het is toch een spannende tijd 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw er ging iets mis. @Fiertje Ik heb voor Heyendael gekozen omdat ik daar heb beste gevoel bij had. Ben bij meerdere klinieken op consult geweest. Ook aan de hand van foto’s en ervaringen van bekende die bij deze kliniek zijn geweest. 
mentor memorygel extra high profile 285cc óf 325cc. Ik twijfel enorm tussen deze twee maten. Ben 165cm en 54 kg .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fiertje ik moet zeggen dat ik nog verassende kalm ben. Ben veel dingen op het werk aan het afronden, wat veel werk is. Thuis de nodige voorbereiding treffen.

 

Ik krijg een bv, MemoryGel Xtra High Profile 365 cc. Ik heb ook voor deze kliniek gekozen omdat ik er een heel fijn gevoel had toen ik daar was en vanwege mijn omgeving die een prettige ervaring had.

 

Jij al zenuwachtig? Wat krijg jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sammytjuhbehoorlijk zenuwachtig ja ! Na 3  zwangerschappen is er niets over van mijn 70C ( zelfde als 75B) Ik twijfel zo erg omdat ik niet al te groot ben en redelijk smal.  Ben bang dat ze te groot worden. Maar als ik hier bij de foto’s kijk met 325cc vind ik ze wel ontzettend mooi. Bij sommige aan de grote kant maar hun  hebben dan al iets meer van zichzelf. 
Ben jij 1x gaan passen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Latitude, ik snap je keuze stress wel. Het is en blijft een lastige keuze. Ik heb toen aangegeven bij Frans want ik totaal niet wou. Kreeg toen pasbh aan, zonder dat hij zei hoeveel cc. En meteen had ik zoiets, jaa dit is wat ik wil. Toen bleek het 365 cc te zijn. Ik ben maar 1x gaan pasens, voor mij was dit voldoende. Ik heb nooit grote borsten gehad tijdens mijn zwangerschappen. Ikzelf ben ook niet groot, zelfde als jou 165 cm en 64,5 kilo. 

 

Ben je meerdere keren gaan passen? Wanneer moet je dan uiterlijk de keuze doorgeven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SammytjuhOp de dag zelf mag ik nog de keuze maken, óf aan Frans overlaten. 
Bij de eerste keer passen kwamen we uit op 345cc of 325cc. Maar voor mijn gevoel was het toch niet de juiste keuze en ben daarom nog een keer terug gegaan om te passen. Ik denk dat de twijfel komt omdat ik ook nog bij Bergman op consult ben geweest, en daar adviseerde ze 250cc of 285cc. 
ohhwww hellup Hahahaha konden we maar even meekijken tijdens het plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Latitude, wat fijn dat die mogelijkheid er is. Keuze maken op de dag zelf. Soms is het gewoon niet mogelijk om 123 een keuze direct te maken. jé wilt natuurlijk wel 100% achter je keuze staan! Of in ieder geval zo dicht mogelijk bij die 100% hihi. Ik snap je twijfel enorm, vooral om dat er verschil in zit bij de cc. Probeer je gevoel te volgen, en anders probeer op de arts te vertrouwen. Ik heb persoonlijk zelf het idee dat Frans echt wel weet wat hij doet en wat mooi is. Ook als ik de resultaten zie van de mensen in mijn omgeving

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Latitude alles is goed verlopen.

 

Ik werd om 9u geholpen, om 815 melden. Fijn ontvangen door de verpleging. Gepraat over vanalles, totaal niet zenuwachtig! Werd door de verpleging gecheckt, infuus ingebracht. Toen kwam Frans aftekenen en een praatje maken. Erna de anesthesist, die nam mij mee naar de ok. Eenmaal op het bed nog even gesproken en voordat ik het wist werd ik weer wakker op de kamer. Op de papieren stond dat ik om 1030 terug was op de kamer. Om 11u had ik al een ijsje op, gegeten en aangekleed. Om 1145 mocht ik naar huis. 

 

De 1e nacht is goed gegaan, goed geslapen tot de medicatie. Neem wel de medicatie op voorhand om mijn bloedspiegel op pijl te houden en te voorkomen dat ik veel pijn heb.

 

2e nacht was pittiger, ook veel last van de rug ivm veel zelfde houding. 

 

De pijn is zeker weten aanwezig, maar te doen. Maar mijn mindset is een beetje van, ik heb hier zelf voor gekozen dus je accepteert de pijn op de een of andere manier iets makkelijk. 

 

Jij heel veel succes dinsdag, laat je iets weten hoe het is gegaan? Mocht je nog iets willen weten, vraag maar ;).

 

@Shadow waar wordt jij geholpen? Wat krijg je? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Latitude ik word in het Viecuri ziekenhuis in Venray behandeld. Zou eerst Venlo zijn maar daar was een hele lange wachttijd. Ik heb Tijdens het consult 300 en 350 cc gepast. Maar ben er nog niet uit 1 November ga ik nog eens passen en een keus maken. T worden wel Mentor protheses.

 

@Maria1382 30 November  is ook al erg snel ! Ik vind het ook erg spannend hoor, zou eigenlijk pas rond Maart aan de beurt zijn, dus toen ze gisteren belde stond ik even perplex. Uiteraard na een half uur een vreugde dansje gedaan🤣 wel leuk dat we zo dicht bijeen zitten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sammytjuhwat fijn om te horen ! Neem je paracetamol en de voorgeschreven pijnstillers ? Ben je overdag op of even lekker in bed ? 
Dinsdag mag ik mij om 07.30u melden 😅. Zo spannend !! Heb je al stiekem kunnen kijken ? 
 

@Shadowvenlo had idd hele lange wachttijden, Maastricht ook. Maar mijn voorkeur ging sowieso naar Dr. Van Straten. 
Bij welke arts ben jij op consult geweest ? En welke cup heb je nu ? Moeilijk hè als je twijfelt, ik kon ook geen keuze maken 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.