Ga naar inhoud

BabsDM : 13 oktober 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Is inderdaad nu moeilijk te zeggen. Zeer benieuwd naar 30/10 dan gaat het verband eraf en zal ik ze voor de eerste maal zien.

Het herstel verloopt goed. Ik volg de regels van de nazorg. Op tijd en stond de nodige medicatie. De pijn valt mee, heb mijn pijnstilling zelf al wat afgebouwd. Normaal mag je om de 6 uur iets nemen afwisselend tss 2 soorten pijnstilling. Ik laat er nu al 8 à 9 uur tussen zitten. Ik doe wel geen huishoudelijke taken, mijn partner neemt deze voor zijn rekening.  Ook het wandelen met de hond en zo. Tis een schat. Ze zeggen dat de eerste twee weken het belangrijkste zijn qua herstel dus wil dan ook het maximale er uit halen. Niet altijd makkelijk, maar heb geen zin om mezelf te overdoen en dan complicaties krijgen. Ik doe ook veel koude packs, zeker de eerste dagen is dat belangrijk. Ik heb dit reeds na de operatie bij thuiskomst gedaan en merk al een verschil. Ze zijn al minder gezwollen. Enkel het slapen blijft moeilijk gezien ik geen rugslaper ben. Maar je moet er iets voor over hebben. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jenster zei:

Je hebt het al gehad! Fijn! Wel apart om te zien dat het overal zo verschillend is. Je zit helemaal in verband ingesnoerd. Ik had na de operatie een compressie bh. Die moet ik 6 weken dag en nacht aan. 
Hoe gaat het nu? Beetje te doen?

Ja pas binnen 2 weken mag verband eraf en dan 6 weken een compressie BH voor dag en nacht. 

Pijn valt heel goed mee, net alsof ik mega hard getraind heb in de fitness en overal stijf ben. Maar nu heb ik enkel nog wat last van druk, gelukkig niet veel pijn. Ook niet bij het rechtkomen of opstaan uit bed, zetel.  Af en toe wel raar gevoel in mijn borsten, precies zo elektrische stootjes die er door gaan. Doet geen pijn maar wel raar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2021 om 18:00, BabsDM zei:

Geen extra consultatie meer gehad maar wel telefonische uitleg gehad over mijn vragen en twijfels. Daardoor toch iets groter gegaan, ook na gesprek met vriendin die al een borstvergroting heeft laten doen.

 

Nu het zit er al op. Zeer hartelijk onthaalt geweest. Door de zenuwen was mijn temperatuur wat omhoog gegaan maar zat gelukkig nog binnen de marge. Zeer vriendelijk personeel, anesthesist , dokter Verdonck. Stellen je op je gemak, zeer tevreden. 

 

De pijn is momenteel zeer dragelijk, ook niets extra moeten nemen. Was de eerste patiënt vandaag die zo positief was en zo weinig pijn. Hopelijk blijft het zo. 

Dame naast me in de recovery zag erg af. Ze zei zelf dat ze een zeer lage pijngrens heeft. Ben blij dat ik dat niet heb. 

Nu thuis in de zetel met ijspacks tegen het zwelle en  beetje Netflixen. Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop. 

Vlug foto genomen net na het wakker komen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik hoop dat je de nachten ook goed door komt. Ik zelf heb 90b en krijg een anatomisch 425 cc prothese op 14 jan. Mag ik je hier volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, BabsDM zei:

Is inderdaad nu moeilijk te zeggen. Zeer benieuwd naar 30/10 dan gaat het verband eraf en zal ik ze voor de eerste maal zien.

Het herstel verloopt goed. Ik volg de regels van de nazorg. Op tijd en stond de nodige medicatie. De pijn valt mee, heb mijn pijnstilling zelf al wat afgebouwd. Normaal mag je om de 6 uur iets nemen afwisselend tss 2 soorten pijnstilling. Ik laat er nu al 8 à 9 uur tussen zitten. Ik doe wel geen huishoudelijke taken, mijn partner neemt deze voor zijn rekening.  Ook het wandelen met de hond en zo. Tis een schat. Ze zeggen dat de eerste twee weken het belangrijkste zijn qua herstel dus wil dan ook het maximale er uit halen. Niet altijd makkelijk, maar heb geen zin om mezelf te overdoen en dan complicaties krijgen. Ik doe ook veel koude packs, zeker de eerste dagen is dat belangrijk. Ik heb dit reeds na de operatie bij thuiskomst gedaan en merk al een verschil. Ze zijn al minder gezwollen. Enkel het slapen blijft moeilijk gezien ik geen rugslaper ben. Maar je moet er iets voor over hebben. 

 

Super dat je herstel goed verloopt!

Ik wil ook nog zoveel nu doen (strijk, eten voorbereiden, tuinhuis schilderen 😅, ...) zodat ik dan na de operatie op mijn gemak ben. Maar de tijd begint echt te korten, zie er echt naar uit om wat te netflixen 😜😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Boops1984 zei:

Ik hoop dat je de nachten ook goed door komt. Ik zelf heb 90b en krijg een anatomisch 425 cc prothese op 14 jan. Mag ik je hier volgen?

Ja hoor. Vannacht eerste maal in bed geslapen. Lag nu ook wat platter. Viel al bij al mee. Verlang om terug op mijn zij te kunnen slapen. Zwelling is ook al minder. Heb mijn borstband zelf al wat moeten aanspannen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, BabsDM zei:

Ja hoor. Vannacht eerste maal in bed geslapen. Lag nu ook wat platter. Viel al bij al mee. Verlang om terug op mijn zij te kunnen slapen. Zwelling is ook al minder. Heb mijn borstband zelf al wat moeten aanspannen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dat ziet er idd al minder gezwollen uit. Ja als je een echte zij slaper bent is dat dan ook wel echt even schakelen. Fijn dat het goed gaat en al bij al meegevallen is tot heden. Een goed herstel toegewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 😀. Wauw, je bent wel helemaal ingepakt. Qua ondersteuning lijkt het mij wel fijn, maar qua beweeglijkheid wat minder. Ervaar je dit ook of helemaal niet. Fijn dat je partner alle taken op zich neemt 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beweeglijkheid valt goed mee, voelt wel veilig zo volledig ingepakt 😄 Natuurlijk wel nieuwsgierig naar het resultaat. 

Maar dat rugslapen werkt echt op mijn zenuwen. Heb meer last van mijn rug dan wat anders. Ik slaap terug in de zetel, half rechtop omdat ik zo toch tenminste enkele uren slaap heb ipv korte stukjes van max een 30 min. 

Deze week ook 1 dag gehad dat ik mega emo was, wenen zonder reden, enz.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zwelling is serieus geminderd en daardoor zitten de windels veel losser. Ik kon hierdoor al eens kijken naar het voorlopige resultaat. Ze zitten nog zeer hoog. Op de foto lijken ze veel minder groot. Ze voelen ook nog heel hard aan. Ik heb ook redelijk wat jeuk thv de incisie. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verband gaat er pas volgende week af hoor maar door dat de boobs veel minder gezwollen zijn kan ik het verband gewoon naar beneden doen. En kon het niet laten om eens te piepen. 😁

Mijn tepels zijn nog zo wat gevoelloos maar hebben soms ook heel warm. Heeft er iemand dit ook gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.