Ga naar inhoud

BabsDM : 13 oktober 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Beste leden,

sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik ben 40 jaar en twijfel al sinds mijn 18 jaar om een borstvergroting te doen. Na vele jaren twijfelen heb ik eindelijk besloten om er iets aan te doen. Mijn operatie is ingepland 13 oktober bij Dokter Verdonck Belgian Beauty Clinic. Ik heb een kleine 195B en zou gaan naar een mooie D.

Van nature heb ik iets wat de dokter "kissing breasts" noemt. De afstand tussen mijn borsten is niet groot hierdoor heb ik iets meer kans op een uniboob na de operatie. Voordeel is wel dat ik dan van nature het effect zou hebben alsof ik een push-up zou dragen. Ook mijn tepels staan redelijk hoog en meer in het midden. Dit zal ook zo zijn na de operatie. De dokter zei me, moest ik mij hieraan storen er altijd nog nadien een correctie/operatie kan uitgevoerd worden. Nu gezien ik al zolang gewoon ben dat mijn tepels zo staan en ik dit nooit storend vond, vermoed ik niet dat ik dit nadien ook niet als storend zal ervaren. De dokter was dezelfde mening toegedaan. 

Ik heb enkele foto's toegevoegd voor de operatie. Moesten er leden zijn die gelijkaardige borsten hebben zoals mijzelf en willen foto's delen van voor en na de operatie zou ik dit waarderen.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai, welkom op dit forum @BabsDMSpannend dat je al een datum hebt voor je operatie. Tijd gaat super snel, dus voor je het weet ben je aan de beurt😃 Ik ben zelf twee jaartjes jonger dan jou en beter te laat dan nooit. Ik ben nu 9 weekjes po en heb er in ieder geval geen moment spijt van gehad. Persoonlijk vind ik dat wel heel mooi als je nieuwe boobs dichter bij elkaar staan. Mijn boobs voor de operatie waren wel iets kleiner en had een 70A. Ikzelf heb gekozen voor de Motiva Round Silk 375 cc en zijn dual plane geplaatst. Hoeveel cc krijg jij? Ik kan je wel toegang geven tot mijn album als je wilt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom! Ik kende de term kissing breasts nog niet. Maar velen willen graag hun borsten dicht bij elkaar voor een mooi decolleté, maar jij hebt dit van nature al! Gaat straks vast extra mooi worden!

 

Ik ben in augustus geopereerd en 41 jaar oud, dus lang twijfelen is mij ook niet vreemd 😅 Veel aftel plezier gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai! Welkom. Deze term kende ik nog niet! Een vriendin van mij heeft dit ook, maar wist niet dat het zo heet! Ennuh....ik behoor ook tot de groep langtwijfelaars........ik ben 51 nu en word morgen geopereerd!! Ik hoop dat mijn boobs ook wat dichter bij elkaar komen, maar heb geen idee.....volgens vd Weij zou het goedkomen, maar eerst zien dan geloven. Ik ben al blij als ik mbv een bh een mooi decolleté kan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Jenster zei:

Haaaai! Welkom. Deze term kende ik nog niet! Een vriendin van mij heeft dit ook, maar wist niet dat het zo heet! Ennuh....ik behoor ook tot de groep langtwijfelaars........ik ben 51 nu en word morgen geopereerd!! Ik hoop dat mijn boobs ook wat dichter bij elkaar komen, maar heb geen idee.....volgens vd Weij zou het goedkomen, maar eerst zien dan geloven. Ik ben al blij als ik mbv een bh een mooi decolleté kan maken.

Veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2021 om 20:12, RN27 zei:

Haaai, welkom op dit forum @BabsDMSpannend dat je al een datum hebt Ik twijfel voor je operatie. Tijd gaat super snel, dus voor je het weet ben je aan de beurt😃 Ik ben zelf twee jaartjes jonger dan jou en beter te laat dan nooit. Ik ben nu 9 weekjes po en heb er in ieder geval geen moment spijt van gehad. Persoonlijk vind ik dat wel heel mooi als je nieuwe boobs dichter bij elkaar staan. Mijn boobs voor de operatie waren wel iets kleiner en had een 70A. Ikzelf heb gekozen voor de Motiva Round Silk 375 cc en zijn dual plane geplaatst. Hoeveel cc krijg jij? Ik kan je wel toegang geven tot mijn album als je wilt? 

Ik twijfel tussen 350 cc en 375 cc. Ik heb van andere vrouwen gehoord dat je beter toch wat groter gaat omdat je zo snel gewoon wordt aan je "nieuwe" borsten. Ook de dokter raadde me ook aan om toch iets groter te gaan omdat veel patiënten nadien spijt hebben dit niet gedaan te hebben. 

Ik zou het zeker appreciëren mocht ik toegang tot he album hebben. Dan weet ik wat te verwachten. Groetjes Babs

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, JR1981 zei:

Hey, welkom op dit forum.

Ik word op 27 oktober geopereerd door dr Verdonck 😃

Welke implantaten heb je gekozen en hoeveel cc?

spannend allemaal hé?!

ohja ik ben ook 1 van de lange twijfelaars… 40 jaar dit jaar…

 

Ik zou voor de motiva implantaten gaan. Ze zijn duurder maar zou minder kan kaspelvorming zijn.  Ik twijfel tussen 350 en 375 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan andere leden.

Was het duidelijk voor je omgeving, je collega's dat je een borstvergoting had gedaan? Enkel mijn partner, dichte vrienden en familie weten nl. dat ik deze operatie zal laten doen. Ik wil niet hebben dat iedereen meteen door heeft van ja die heeft haar borsten laten doen, zeker niet op mijn werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, BabsDM zei:

 

Ik zou voor de motiva implantaten gaan. Ze zijn duurder maar zou minder kan kaspelvorming zijn.  Ik twijfel tussen 350 en 375 cc.

Ik ben nog aan het twijfelen, maar denk toch voor mentor te gaan. Volgens dr Verdonck is er weinig verschil buiten het blue-shield.

ivm kapselvorming verschilt het percentage niet zoveel.

15 oktober heb ik een extra consult om mijn keuze definitief te maken. 
Bij mij zijn het ook enkel mijn partner en mijn man die het weten.

Wat zeg jij op je werk? Neem je verlof of ziekte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, BabsDM zei:

Vraagje aan andere leden.

Was het duidelijk voor je omgeving, je collega's dat je een borstvergoting had gedaan? Enkel mijn partner, dichte vrienden en familie weten nl. dat ik deze operatie zal laten doen. Ik wil niet hebben dat iedereen meteen door heeft van ja die heeft haar borsten laten doen, zeker niet op mijn werk.

Ik heb het ook verteld aan goede vrienden, directe familie, mijn kinderen en een twee collega’s op werk. Sommige dingen kan je in het begin nog niet, dus wel goed om daar van te voren dan alvast een excuus voor te verzinnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, JR1981 zei:

Ik ben nog aan het twijfelen, maar denk toch voor mentor te gaan. Volgens dr Verdonck is er weinig verschil buiten het blue-shield.

ivm kapselvorming verschilt het percentage niet zoveel.

15 oktober heb ik een extra consult om mijn keuze definitief te maken. 
Bij mij zijn het ook enkel mijn partner en mijn man die het weten.

Wat zeg jij op je werk? Neem je verlof of ziekte?

 

Ik ben heel de maand oktober in verlof. Heb met opzet mijn verlof wat opgespaard. Ik moet maar beginnen werken in november. Draag nu al wat extra vulling in mijn reeds gevulde push-up bh's. Dus ze lijken nu al groter dan ze zijn 😉. Na de operatie ga ik geen gevulde bh's meer dragen dus ik hoop dat het zo minder opvalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, boob1234 zei:

Ik heb het ook verteld aan goede vrienden, directe familie, mijn kinderen en een twee collega’s op werk. Sommige dingen kan je in het begin nog niet, dus wel goed om daar van te voren dan alvast een excuus voor te verzinnen. 

 

Ik ga nog 2,5 weken thuis zijn vooraleer ik terug moet gaan werken. Ik hoop dat dit genoeg zal zijn om te herstellen want ik heb wel een nogal fysieke job. Moest het zijn dat ik nog niet optimaal ben en niet mogelijk ben om terug te gaan werken dan zal ik ziekte aanvragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, BabsDM zei:

 

Ik ben heel de maand oktober in verlof. Heb met opzet mijn verlof wat opgespaard. Ik moet maar beginnen werken in november. Draag nu al wat extra vulling in mijn reeds gevulde push-up bh's. Dus ze lijken nu al groter dan ze zijn 😉. Na de operatie ga ik geen gevulde bh's meer dragen dus ik hoop dat het zo minder opvalt. 

Hier ook een maxi push up waar nog heel veel plaats in is 😜 maar onder kledij lijkt het alsof ik een redelijke cup heb, ook om het minder te doen opvallen.

Ik ben wel bang dat het met het sporten wel zal opvallen want daar draag ik gewone sportbh onder spannend truitje. Dan maar meer losse t-shirts dragen 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, BabsDM zei:

Ik twijfel tussen 350 cc en 375 cc. Ik heb van andere vrouwen gehoord dat je beter toch wat groter gaat omdat je zo snel gewoon wordt aan je "nieuwe" borsten. Ook de dokter raadde me ook aan om toch iets groter te gaan omdat veel patiënten nadien spijt hebben dit niet gedaan te hebben. 

Ik zou het zeker appreciëren mocht ik toegang tot he album hebben. Dan weet ik wat te verwachten. Groetjes Babs

Ik zou voor het maximale gegaan. Bij mij is 375 cc ook de max. Ik herken zelf ook wat anderen zeggen. Ik ben er ook al aan gewend 😅. Ik voeg je toe.

 

Bij gewone kleding aan valt het niet op, maar ik ben op het strand door de mand gevallen. Mijn push-up bikin's die ik had, halen niet het volume wat ik nu heb.  Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Spannend hé... bij mij beginnen de zenuwen ook al te komen hoor. 🙃 

Nu we de maand oktober ingegaan zijn..., soms komen de twijfels wel opsteken... Zou ik dit nu echt wel doen?! 

Ben je nog voor laatste consult geweest?

Ik ga 15 oktober om definitief te beslissen welke implantaten en hoe groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Geen extra consultatie meer gehad maar wel telefonische uitleg gehad over mijn vragen en twijfels. Daardoor toch iets groter gegaan, ook na gesprek met vriendin die al een borstvergroting heeft laten doen.

 

Nu het zit er al op. Zeer hartelijk onthaalt geweest. Door de zenuwen was mijn temperatuur wat omhoog gegaan maar zat gelukkig nog binnen de marge. Zeer vriendelijk personeel, anesthesist , dokter Verdonck. Stellen je op je gemak, zeer tevreden. 

 

De pijn is momenteel zeer dragelijk, ook niets extra moeten nemen. Was de eerste patiënt vandaag die zo positief was en zo weinig pijn. Hopelijk blijft het zo. 

Dame naast me in de recovery zag erg af. Ze zei zelf dat ze een zeer lage pijngrens heeft. Ben blij dat ik dat niet heb. 

Nu thuis in de zetel met ijspacks tegen het zwelle en  beetje Netflixen. Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop. 

Vlug foto genomen net na het wakker komen. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het bij het passen de 375 ook eerst te groot maar als ik dan weer een kleinere maat paste dacht ik van das dan te klein. Ik heb het met de dokter besproken. 

Dit is de info die ik heb gekregen van de chirurg.

Die 20 cc is verspreid over de volledig prothese, dus is een 2 á 3 mm max extra erbij. 

De 2 maten zullen normaal in de operatiekamer liggen. Moest blijken dat de grote 375 cc niet mooi zijn dan gaan ze de 350 cc kiezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.