Ga naar inhoud

BV Kliniek Mooi Maastricht - Drs. Feijen


Robie

Aanbevolen berichten

Goedemiddag lieve dames,

 

Mijn naam is Robie, 35 jaar en woon samen met man en hond in het mooie Zuid-Limburg.

Ik ben de afgelopen 2 jaar 35 kg. afgevallen waardoor er van mijn borsten helaas nog maar weinig over is, lees een lege 75A. Ik ben 1.63 en 58,5 kg.

 

Ik heb aanstaande woensdag 4 augustus een eerste consult bij Drs. Michelle Feijen van de Mooi Kliniek in Maastricht.

 

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze dokter en deze kliniek en zou dan ook jullie ervaringen willen lezen en foto’s willen zien.

 

Liefs,

 

Robie

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Robie zei:

Goedemiddag lieve dames,

 

Mijn naam is Robie, 35 jaar en woon samen met man en hond in het mooie Zuid-Limburg.

Ik ben de afgelopen 2 jaar 35 kg. afgevallen waardoor er van mijn borsten helaas nog maar weinig over is, lees een lege 75A. Ik ben 1.63 en 58,5 kg.

 

Ik heb aanstaande woensdag 4 augustus een eerste consult bij Drs. Michelle Feijen van de Mooi Kliniek in Maastricht.

 

Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaringen hebben met deze dokter en deze kliniek en zou dan ook jullie ervaringen willen lezen en foto’s willen zien.

 

Liefs,

 

Robie

Hoi Robin,

 

Geen ervaring met die kliniek, dus kan je niet helpen. Maar wil je alvast veel plezier en succes wensen bij het consult. En wat enorm knap die -35 kg 💪🏻🙌🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, boob1234 zei:

Hoi Robin,

 

Geen ervaring met die kliniek, dus kan je niet helpen. Maar wil je alvast veel plezier en succes wensen bij het consult. En wat enorm knap die -35 kg 💪🏻🙌🏻

Ahh wat lief, dankjewel! Ik vind het ontzettend spannend en heb er enorm veel zin in 😊.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.