Ga naar inhoud

RN27 : 5 juli 2021 : Dr. Arjan Damen : Janssen kliniek


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Frukje zei:

Gefeliciteerd met je Boobs! 

@Frukjedank je wel🙂. Jij ook! Fijne he nieuwe boobies:-). Had je al een berichtje gestuurd. Ik ga ook fotos uploaden. Mocht je die willen zien, geef dan maar een gil 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27het is gewoon al gebeurd! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 🥳🥳 Fijn dat het allemaal goed is gegaan en wat fijn dat je ex je helpt, kan me voorstellen dat dat hard nodig is. Als het kan spiek ik graag mee naar je foto’s. Voor mij nu nog iets meer dan 3 weken, gaat nu toch ook wel snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa! Jij hebt je boobs ook al! Ben een paar dagen niet op het forum en ik loop hopeloos achter haha. Wees trots op de band met je ex! Ik ga ook heel goed met m’n ex, dat maakt het leven zoveel makkelijker!

mag ik in je album meekijken? Ik ben 10 sept aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, boob1234 zei:

@RN27het is gewoon al gebeurd! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 🥳🥳 Fijn dat het allemaal goed is gegaan en wat fijn dat je ex je helpt, kan me voorstellen dat dat hard nodig is. Als het kan spiek ik graag mee naar je foto’s. Voor mij nu nog iets meer dan 3 weken, gaat nu toch ook wel snel.

@boob1234Haaai, dank je wel😀. Dat is zeker heel fijn. Het alleen doen was wel een hele optimistische gedachte bij mij en ben blij dat ik toch van te voren hulp heb ingeschakeld. Het gaat om zoveel praktische handelingen waar ik anders nooit bij stil sta en wat je wel "even" doet. Maar nu dus niet haha. Zelfs een ondergoed aantrekken was eerst lastig 😅. Jaaa voor jou is het nu ook aftellen. Spannend hoor🙂. Ik zal je zo even toevoegen. En gelukkig was de uitslag positief, dat is al zo geruststellend 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jenster zei:

Jaaaaaaa! Jij hebt je boobs ook al! Ben een paar dagen niet op het forum en ik loop hopeloos achter haha. Wees trots op de band met je ex! Ik ga ook heel goed met m’n ex, dat maakt het leven zoveel makkelijker!

mag ik in je album meekijken? Ik ben 10 sept aan de beurt!

Haaai, jaaa heb mijn boobs al😀. Ja de berichten gaan dan heel snel😅. Het contact ging in het begin niet van een leiend dakje, maar nu wel. Ben er nu ook blij om hoor. Ik zal je zo even toevoegen. Tijd gaat snel 🙂. Voor je het weet wordt je al bijna geopereerd. Heb jij ook al een album? Of nog niet aangemaakt omdat de operatie nog in het verschiet staat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, RN27 zei:

Haaai, jaaa heb mijn boobs al😀. Ja de berichten gaan dan heel snel😅. Het contact ging in het begin niet van een leiend dakje, maar nu wel. Ben er nu ook blij om hoor. Ik zal je zo even toevoegen. Tijd gaat snel 🙂. Voor je het weet wordt je al bijna geopereerd. Heb jij ook al een album? Of nog niet aangemaakt omdat de operatie nog in het verschiet staat? 

Ik heb je toegevoegd! Vorige week al 😉.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij een update. Vandaag ben ik alweer 10 dagen po. Tijd gaat snel, maar tegelijkertijd ook zooooo langzaam. Het liefst zie ik de dames al helemaal ingedaald en perfect op hun plek zitten, maar helaas is dat te optimistisch 😆. Ik heb sinds de operatie vrijwel geen pijn gehad. Dat is wel heel fijn. Alleen die 'nachten' zijn echt funest. Ook al loop ik zoveel mogelijk rond door huis. Het zittend slapen en het zitten werken is echt funest voor mijn stuitje. Gisteren heb ik een donut kussen besteld, in de hoop om mijn stuitje wat rust te geven:).

 

Over werken gesproken, ik las hier en daar op dit forum dat een kantoorbaan wel te doen is, na een week operatie. Ik dacht (verkeerd dus) dat gaat mij ook wel lukken. Werk al vanaf vorig jaar maart thuis. Dus hoef niet te reizen en ook niet dressed up naar het werk. Nou ik vind het wel tegenvallen 😁. Dit komt door het slaapgebrek. De concentratie was bij soms ver te zoeken. Dit merkte ik al op de eerste dag. Toen ik heb meteen mijn vrouwelijke leidinggevenden verteld dat ik een week geleden ben geopereerd. Ook merkte ik de eerste dagen dat het hele dag typen niet heel fijn is voor de dames. Voelde soort tintelingen en de spieren trokken soms samen. Gelukkig reageerde ze heel begripvol en hebben ze mij lichtere taken gegeven. Wellicht was het typen een kwestie van wennen, want vandaag heb ik er niet zoveel last van en toch behoorlijk wat afgetypt. Ik heb geen idee eigenlijk.

 

Ik heb respect voor de dames die ook een borstvergroting hebben laten doen, gebroken nachten hebben en ook nog kleine kids in huis hebben rond hobbelen. Mijn advies is echt om minstens twee weken vrij te nemen. Maar goed, het verschilt ook wel per persoon. Ik ben niet iemand die heel goed kan tegen weinig slaap. 1 nachtje red ik nog wel, maar niet meerdere. 

 

Verder doe ik echt vrij weinig.  Ik werk en slaap! Zo saai, maar ik concentreer mij eerst op mijn herstel en het werken. Auto rijden of fietsen durf ik eigenlijk ook nog niet. Dus laat vrienden bij mij komen in plaats van dat ik naar hun ga 🙂Mijn ex was gisteravond op bezoek en heb hem meteen aan het werk gezet. Hij heeft mijn bed verschoont, vuilnis in de ondergrondse container gedumpt en was gedaan. Ideaal zo'n ex 😜

Oh ja voor de vrijgezelle dames die geen vaatwasser hebben. Om veel afwas te voorkomen, gebruik ik papieren bordjes voor mijn ontbijt. 

 

Aankomende zondag heb ik mijn eerste controle in Amsterdam. Ben benieuwd wat ze zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een klein updatje. Ben nu 16 dagen po. Afgelopen zondag was ik op de eerste controle. De knoopjes van de hechtingen zijn door geknipt. De boobs en de hechtingen zien er goed uit. Ik was alleen wel even bang......en dat klinkt misschien heel stom, dat als ze de knoopjes door zou knippen, en ik maak per ongeluk een verkeerde beweging, de hechtingen los zou schieten 🤣.  Ze stelde mij gerust, dat dit niet zou gebeuren 🙃

 

De consulente gaf aan dat ik weer mocht douchen. Jeej dat was een feest! Ik krijg niet echt een schoon gevoel van alleen het boven lichaam wassen met een washandje en het onderlichaam wel onder de douche. Het is zo half half. 😅. Las al tips op dit forum om mijn hoofd schuin te houden om mijn haren te wassen en dat werkt. 

 

Ook moch ik vanaf afgelopen dinsdag weer plat op mijn rug en/of zij slapen. Ik ben een rug en zij slaper. Dus heb meteen uurtjes slaap ingehaald🙂. Slaap nu door of wordt nog maar 1x wakker om naar de wc te gaan. 

 

Als ik terugblik dan heb ik de week van de operatie goed geslapen, tweede week was ellende, drama en ontzettend k*t en deze week gaat het heel goed en slaap ik door. 

 

Sinds de operatie tot nu heb ik vrijwel geen pijn gehad aan mij boobs. Behalve heel erg aan mijn stuitje, maar dat is zo goed als voorbij. Ook (nog) geen last gehad van steken oid. Terwijl ik wisselende verhalen lees als ze dual plane zijn geplaatst 🙂. Ook ben ik na een week weer gaan werken, maar dat viel mij zwaar ivm mijn slaap gebrek. Werken gaat nu ook veel beter dan vorige week. 

 

Ik ben zo blij met mijn boobs. Nu al na 16 dagen en over mijn herstel mag echt niet klagen. Ik heb alleen spijt dat ik dit niet veel eerder heb gedaan. Maar goed beter laat dan nooit🙂

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heloowww allemaal, 

 

Ben een tijdje niet meer online geweest, maar dacht laat ik maar eens een update plaatsen. Ben nu 8 weekjes en 2 dagen PO. Bij het starten van dit topic heb ik helemaal niets vermeld over dat ik een vorm van Bechterew heb. Ik kan op dit forum vrijwel niets vinden hierover of op internet zelf, maar bedacht me dat het wel handig is om voor meiden/vrouwen die ook een borstvergroting overwegen en ook Bechterew hebben om hierover iets te schrijven. Ik kan je vertellen dat ik er tot nu toe geen moment spijt van heb gehad. 

 

Bij mij is Bechterew de laatste paar jaren vrij rustig. Slik ook al een hele tijd geen medicatie. Ook ben ik de afgelopen jaren niet op consult geweest bij een reumatoloog. Om die reden heb ik ook niet overlegd met mijn reumatoloog of een borstvergroting wel een verstandig idee is in combinatie met Bechterew. Ik ben in die zin uit gegaan dat mijn lichaam (ondanks dat ik een verzwakt immuunsysteem heb) dit wel aan kan. Werk ook 36 uren en meld mij 1x per jaar ziek ivm griep. Wat ik heb begrepen van de reumatoloog is dat ons levensjaar 5 jaar verkort is ten aanzien van een gemiddeld gezond mens. Misschien vinden mensen mij naïef (nog niet gehoord, maar dat boeit mij niet), maar ik wil later niet dood gaan met het idee dat ik spijt heb, dat ik nooit een bv heb laten uitvoeren. Ik leef maar 1x. Als mijn lichaam de implanteten wel zouden afstoten of ik voel mij slechter, dan heb ik liever dat ik het heb geprobeerd. 

 

Maar kan heel goed begrijpen als iemand wel medicatie slikt of toch twijfels heeft of het wel een verstandig idee is, om dit te overleggen met de reumatoloog. Ik ben na een week wel gaan werken en dat was iets te enthousiast i.v.m. een weekje slaaptekort. Mijn algemene advies of iemand nu Bechterew heeft of niet, neem vooral twee weekjes vrij😃. Ik heb ook niet langer pijnstillers geslikt dan dat ik voorgeschreven heb gekregen. 

 

Zoals ik in eerdere berichten heb aangegeven ging mijn herstel heel goed. Vrijwel geen pijn gehad of last van steekjes ed. Ze voelen ook al veel zachter. Het enige wat ik nu wel meer merk is dat ik sneller moe ben na een week werken. Maar geen idee of anderen dit ook herkennen zonder Bechterew. En anders denk ik dat het een combinatie is van Bechterew en het herstellen. Want herstellen vergt ook veel energie van je lichaam. 

 

Ik draag overigens nog steeds mijn postoperatieve bh bij het slapen. De bh voelt toch wel heel vertrouwd en de ondersteuning vind ik wel fijn 😅. Toen ik 6 weken po was, ben ik meteen gaan shoppen. En bij het passen kwam ik uit op 70 E. Het klinkt zooo huge. Mijn kleding zit zo veel mooier en voel mij zoveel zelf verzekerder. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een beugelbh, omdat deze meer ondersteuning bied. Wat ik wel herken is het kleine tietensyndroom. Wanneer ik in de spiegel kijk dan lijkt het wel groot, maar wanneer ik de dames vast pak, voelen ze helemaal niet zo groot 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2021 om 19:48, RN27 zei:

Heloowww allemaal, 

 

Ben een tijdje niet meer online geweest, maar dacht laat ik maar eens een update plaatsen. Ben nu 8 weekjes en 2 dagen PO. Bij het starten van dit topic heb ik helemaal niets vermeld over dat ik een vorm van Bechterew heb. Ik kan op dit forum vrijwel niets vinden hierover of op internet zelf, maar bedacht me dat het wel handig is om voor meiden/vrouwen die ook een borstvergroting overwegen en ook Bechterew hebben om hierover iets te schrijven. Ik kan je vertellen dat ik er tot nu toe geen moment spijt van heb gehad. 

 

Bij mij is Bechterew de laatste paar jaren vrij rustig. Slik ook al een hele tijd geen medicatie. Ook ben ik de afgelopen jaren niet op consult geweest bij een reumatoloog. Om die reden heb ik ook niet overlegd met mijn reumatoloog of een borstvergroting wel een verstandig idee is in combinatie met Bechterew. Ik ben in die zin uit gegaan dat mijn lichaam (ondanks dat ik een verzwakt immuunsysteem heb) dit wel aan kan. Werk ook 36 uren en meld mij 1x per jaar ziek ivm griep. Wat ik heb begrepen van de reumatoloog is dat ons levensjaar 5 jaar verkort is ten aanzien van een gemiddeld gezond mens. Misschien vinden mensen mij naïef (nog niet gehoord, maar dat boeit mij niet), maar ik wil later niet dood gaan met het idee dat ik spijt heb, dat ik nooit een bv heb laten uitvoeren. Ik leef maar 1x. Als mijn lichaam de implanteten wel zouden afstoten of ik voel mij slechter, dan heb ik liever dat ik het heb geprobeerd. 

 

Maar kan heel goed begrijpen als iemand wel medicatie slikt of toch twijfels heeft of het wel een verstandig idee is, om dit te overleggen met de reumatoloog. Ik ben na een week wel gaan werken en dat was iets te enthousiast i.v.m. een weekje slaaptekort. Mijn algemene advies of iemand nu Bechterew heeft of niet, neem vooral twee weekjes vrij😃. Ik heb ook niet langer pijnstillers geslikt dan dat ik voorgeschreven heb gekregen. 

 

Zoals ik in eerdere berichten heb aangegeven ging mijn herstel heel goed. Vrijwel geen pijn gehad of last van steekjes ed. Ze voelen ook al veel zachter. Het enige wat ik nu wel meer merk is dat ik sneller moe ben na een week werken. Maar geen idee of anderen dit ook herkennen zonder Bechterew. En anders denk ik dat het een combinatie is van Bechterew en het herstellen. Want herstellen vergt ook veel energie van je lichaam. 

 

Ik draag overigens nog steeds mijn postoperatieve bh bij het slapen. De bh voelt toch wel heel vertrouwd en de ondersteuning vind ik wel fijn 😅. Toen ik 6 weken po was, ben ik meteen gaan shoppen. En bij het passen kwam ik uit op 70 E. Het klinkt zooo huge. Mijn kleding zit zo veel mooier en voel mij zoveel zelf verzekerder. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een beugelbh, omdat deze meer ondersteuning bied. Wat ik wel herken is het kleine tietensyndroom. Wanneer ik in de spiegel kijk dan lijkt het wel groot, maar wanneer ik de dames vast pak, voelen ze helemaal niet zo groot 🙃

Hi! Ik heb net bij mijn topic gevraagd hoe het met je ging, maar zie hier je update. Zo fijn dat alles goed gaat. 
 

Ik ben ook moe na het werk, dus zou inderdaad wel daarvan kunnen komen. Maar idd misschien dat het bij jou langer duurt, ik kan me voorstellen dat alles je lijf dan meer energie kost.

 

Net je 6 weken foto’s gekeken en ziet er mooi uit zeg. Zijn al weer een stukje gezakt tov de foto’s ervoor. En wat heb je mooie bikini’s en bh’s geshopt 😍 Vind de maat je ook heel mooi staan!

 

Ben je gestart met sporten? Ik mag over ruim een week officieel. Heb er aan de ene kant veel zin in, maar vind het ook wel erg spannend…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai, ja ik zag het🙂. Heb net even terug gereageerd. Ik denk wel dat het komt door de operatie, tenminste dat dit wel een grotere rol speelt. Voor de operatie had ik genoeg aan 7.5 slaap. Nu heb ik wel meer nodig haha. Dank je wel 😘. Ze zijn nu al een heel stuk zachter, dus dat is wel heel fijn. Ik vraag mij of of het nog wel zachter wordt of dat dit het is haha.

 

Ja, ben pas begonnen (thuis), en doe alleen oefeningen voor de buik, benen en billen met elastiek. Planken doe ik ook wel, omdat dit niet zoveel kracht kost in de armen. Zodra ik weer in het ritme zit, ga ik weer naar de sportschool. Soms denk ik ook, zal ik ook weer beginnen met hardlopen, maar als ik nu een lichte jog doe voor de warming up, houd ik mijn boobs wel vast. Dat houd me wel tegen om buiten te gaan hardlopen of in de sportschool. Staat anders ook zo raar als mijn boobs vast houd🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.