Jump to content

Prothesewissel Velthuis kliniek /dr Zaal zomer 2021

Recommended Posts

Afgelopen week ben ik ( 44 jaar) voor een consult geweest bij dr Zaal in de Velthoven kliniek in Amsterdam.

In 2008 heb ronde Arion siliconen implantaten laten plaatsen van 310 CC door dr Visser van de Arenborg kliniek. 
Uiteraard ben ik blij geweest met  de vergroting aangezien ik ineens borsten had. 
Maar zeker de afgelopen jaren werd ik kritischer en vond ik ze steeds minder mooi worden. Met kleding ben ik blij, maar naakt voelde ik me vaak toch een beetje onzeker. 

Ze zitten vrij hoog en zijn hierdoor best bol van boven. Ik dacht dat ik ook kapselvorming had omdat mijn borsten altijd wat hard aanvoelden.

Dr Zaal was erg proffesioneler en aardig. Zij gaf aan dat mijn huidige implantaten erg strak in mijn borsten zitten, ze zijn smal en bol, daardoor zitten ze dus ook wat hoog en lopen niet ver genoeg door aan de zijkant van mijn lichaam. En er is geen sprake van kapselvorming. 

Haar advies is om Mentor Xtra te plaatsen van 405CC, Doordat deze breder zijn, wordt de verhouding beter, voelen ze zachter aan en wordt de omvang ook als vanzelf iets groter.

Zijn er meer dames die komende zomer een prothese wissel laten doen?

Wat zijn jullie ervaringen?

En door wie worden jullie geopereerd? 

Aangezien ik een goed gevoel heb bij dr Zaal denk ik dat ik een afspraak ga inplannen na de zomervakantie. 
mij ben er benieuwd naar jullie voor/ na foto’s en ervaringen 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.