Ga naar inhoud

Fiertje : 7 oktober 2021: Dr. Zaal: Velthuis Kliniek : Amsterdam


Aanbevolen berichten

Afgelopen week ben ik ( 44 jaar) voor een consult geweest bij dr Zaal in de Velthoven kliniek in Amsterdam.

In 2008 heb ronde Arion siliconen implantaten laten plaatsen van 310 CC door dr Visser van de Arenborg kliniek. 
Uiteraard ben ik blij geweest met  de vergroting aangezien ik ineens borsten had. 
Maar zeker de afgelopen jaren werd ik kritischer en vond ik ze steeds minder mooi worden. Met kleding ben ik blij, maar naakt voelde ik me vaak toch een beetje onzeker. 

Ze zitten vrij hoog en zijn hierdoor best bol van boven. Ik dacht dat ik ook kapselvorming had omdat mijn borsten altijd wat hard aanvoelden.

 

Dr Zaal was erg proffesioneler en aardig. Zij gaf aan dat mijn huidige implantaten erg strak in mijn borsten zitten, ze zijn smal en bol, daardoor zitten ze dus ook wat hoog en lopen niet ver genoeg door aan de zijkant van mijn lichaam. En er is geen sprake van kapselvorming. 

 

Haar advies is om Mentor Xtra te plaatsen van 405CC, Doordat deze breder zijn, wordt de verhouding beter, voelen ze zachter aan en wordt de omvang ook als vanzelf iets groter.


Zijn er meer dames die komende zomer een prothese wissel laten doen?

Wat zijn jullie ervaringen?

En door wie worden jullie geopereerd? 
 

Aangezien ik een goed gevoel heb bij dr Zaal denk ik dat ik een afspraak ga inplannen na de zomervakantie. 
mij ben er benieuwd naar jullie voor/ na foto’s en ervaringen 

 

 

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels al een en ander geplaatst, maar ben helemaal vergeten om mezelf voor te stellen. Oeps 😬 

Ik ben moeder van 4 zoons(2 eigen en 2 bonus) 44 jaar oud en heb in 2008 mijn eerste borstvergroting laten doen bij dr Visser in kliniek de Arenborghoeve in Venlo (310cc Arion)
Ik ben in principe erg blij geweest met mijn borstvergroting aangezien ik van 75A naar een 75D ben gegaan.  Wel ben ik altijd van mening geweest dat ze er niet zo natuurlijk uit zagen.

Wat te bol aan de bovenkant en ik dacht ook dat ik last had van kapselvorming. Met kleding superblij, naakt toch wel wat onzekere gevoelens. 
 

Ik ben afgelopen maand teruggegaan naar Dr Visser voor een consult. Zij gaf aan kapselvorming weg te kunnen halen en mentor Saline 445cc terug te kunnen plaatsen. Dit zijn watergevulde implantaten. Dr Visser gaf aan niet meer te werken met siliconen implantaten. Er is ook geen keuzemogelijkheid. Ik kon niet passen. Wat ook lastig is met al protheses. Maar er lagen ook geen voorbeelden van de gevulde protheses.

want ze kunnen op verschillende manieren gevuld worden. Ik je graag willen voelen hoe het zou aanvoelen en klinken. Of het klotsen erg hoorbaar zou zijn.  Alles bij elkaar had ik er geen fijn gevoel bij. Ook de laag om dit implantaat is van siliconen.


Wel hebben zij mij gewezen op een onderzoek die wordt gedaan door het Maastricht UMC ivm siliconen protheses en eventuele klachten. 
 

Ik heb me inmiddels aangemeld voor dit onderzoek. Een geselecteerde groep vrouwen krijgen een hersenscan en er wordt dan gekeken of er bijInderheden te zien zijn. En of er een verschil is tussen vrouwen die wel of geen klachten hebben.

Ik ben wel benieuwd. 09 juli ga ik onder de scan.

 

Aangezien ik dus geen fijn gevoel over had gehouden aan mijn eerste oriënterende gesprek, heb ik twee andere gesprekken ingepland.

bij dr Zaal en de van der Weij.

 

ik ben bij dr Zaal geweest. Dat was een fijn  bezoek. Ik bleek geen kapselvorming te hebben, maar mijn implantaten zitten er te straks in. Vandaar dat de randjes goed te voelen zijn en ze minder zacht aanvoelen.

Ook zitten ze te hoog en zijn ze te bol van boven. Precies redenen waarom ik ze niet “ natuurlijk” vond ogen. 

 

ik ben eigenlijk zo tevreden over het consult dat ik al heb besloten om mij operatie uit te laten voeren door dr Zaal.

Zij adviseerde mij Mentor Xtra 410cc, de extra grootte gaat hem bij mij nu vooral zitten in de breedte van het implantaat. 
Ik heb gisteren de afspraak voor mijn operatie vastgezet. 

Het is pas in Oktober,  dat komt beter uit met werk en vakantie etc. Vind het heel heel erg  spannend. Voor mijn gevoel moet het nu echt goed. 
Waarschijnlijk  zitten mijn huidige implantaten onder de spier. Ook de nieuw zullen op dezelfde plek worden teruggeplaatst. 


Zijn er dames die ook geopereerd zijn door dr Zaal? Of een operatie gaan krijgen?

 

Zijn er dames waarvan de operatie gepland staat in oktober?


 

ik hoor t heel graag. In 2007/2008 heb ik ook erg veel gehad aan een soortgelijke site als deze. Leuk om ervaringen met elkaar te kunnen delen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Fiertje zei:

Ik heb inmiddels al een en ander geplaatst, maar ben helemaal vergeten om mezelf voor te stellen. Oeps 😬 

Ik ben moeder van 4 zoons(2 eigen en 2 bonus) 44 jaar oud en heb in 2008 mijn eerste borstvergroting laten doen bij dr Visser in kliniek de Arenborghoeve in Venlo (310cc Arion)
Ik ben in principe erg blij geweest met mijn borstvergroting aangezien ik van 75A naar een 75D ben gegaan.  Wel ben ik altijd van mening geweest dat ze er niet zo natuurlijk uit zagen.

Wat te bol aan de bovenkant en ik dacht ook dat ik last had van kapselvorming. Met kleding superblij, naakt toch wel wat onzekere gevoelens. 
 

Ik ben afgelopen maand teruggegaan naar Dr Visser voor een consult. Zij gaf aan kapselvorming weg te kunnen halen en mentor Saline 445cc terug te kunnen plaatsen. Dit zijn watergevulde implantaten. Dr Visser gaf aan niet meer te werken met siliconen implantaten. Er is ook geen keuzemogelijkheid. Ik kon niet passen. Wat ook lastig is met al protheses. Maar er lagen ook geen voorbeelden van de gevulde protheses.

want ze kunnen op verschillende manieren gevuld worden. Ik je graag willen voelen hoe het zou aanvoelen en klinken. Of het klotsen erg hoorbaar zou zijn.  Alles bij elkaar had ik er geen fijn gevoel bij. Ook de laag om dit implantaat is van siliconen.


Wel hebben zij mij gewezen op een onderzoek die wordt gedaan door het Maastricht UMC ivm siliconen protheses en eventuele klachten. 
 

Ik heb me inmiddels aangemeld voor dit onderzoek. Een geselecteerde groep vrouwen krijgen een hersenscan en er wordt dan gekeken of er bijInderheden te zien zijn. En of er een verschil is tussen vrouwen die wel of geen klachten hebben.

Ik ben wel benieuwd. 09 juli ga ik onder de scan.

 

Aangezien ik dus geen fijn gevoel over had gehouden aan mijn eerste oriënterende gesprek, heb ik twee andere gesprekken ingepland.

bij dr Zaal en de van der Weij.

 

ik ben bij dr Zaal geweest. Dat was een fijn  bezoek. Ik bleek geen kapselvorming te hebben, maar mijn implantaten zitten er te straks in. Vandaar dat de randjes goed te voelen zijn en ze minder zacht aanvoelen.

Ook zitten ze te hoog en zijn ze te bol van boven. Precies redenen waarom ik ze niet “ natuurlijk” vond ogen. 

 

ik ben eigenlijk zo tevreden over het consult dat ik al heb besloten om mij operatie uit te laten voeren door dr Zaal.

Zij adviseerde mij Mentor Xtra 410cc, de extra grootte gaat hem bij mij nu vooral zitten in de breedte van het implantaat. 
Ik heb gisteren de afspraak voor mijn operatie vastgezet. 

Het is pas in Oktober,  dat komt beter uit met werk en vakantie etc. Vind het heel heel erg  spannend. Voor mijn gevoel moet het nu echt goed. 
Waarschijnlijk  zitten mijn huidige implantaten onder de spier. Ook de nieuw zullen op dezelfde plek worden teruggeplaatst. 


Zijn er dames die ook geopereerd zijn door dr Zaal? Of een operatie gaan krijgen?

 

Zijn er dames waarvan de operatie gepland staat in oktober?


 

ik hoor t heel graag. In 2007/2008 heb ik ook erg veel gehad aan een soortgelijke site als deze. Leuk om ervaringen met elkaar te kunnen delen 

 

Hoi, welkom terug. Spannend weer. @D. Smit Is maandag door Dr Zaal geopereerd. Misschien kan zij je verder helpen.

 

Wat ik me afvroeg; ga je de hersenscan ook nog laten doen?  Mijn operatie staat voor augustus gepland. Ik heb besloten ermee door te gaan en sta daar ook achter maar volg alles wel.

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry voor de late reactie. Dank voor jouw reactie. Ik ben bij dr Florissen geweest, aardige pc maar ze werkt met Motiva Ergonomics en deze staan niet heel goed te boek. Scheuren snel. Ik ga wat meer info inwinnen bij de namen die jij gaf. 
groet Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2021 om 21:51, kim75 zei:

Sorry voor de late reactie. Dank voor jouw reactie. Ik ben bij dr Florissen geweest, aardige pc maar ze werkt met Motiva Ergonomics en deze staan niet heel goed te boek. Scheuren snel. Ik ga wat meer info inwinnen bij de namen die jij gaf. 
groet Kim

Spannend , ik ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik ben 45 jaar en moeder van 2 kids (19 en 13) en 2 bonuskinderen (15 en 17)

In 2007 ben ik heel actief geweest op een soort gelijkplatform (.nl) en heb daar veel informatie vandaan gehaald en leuke gesprekken gevoerd.
Ik heb eind 2008 een borstvergroting laten doen bij kliniek de Arenborghoeve in Venlo. Bij dr Visser.

Ik heb ronde siliconen protheses 310 CC op de spier geplaatst gekregen. Ik ben uitgekomen op een 75D ( was 75 A).

Ik ben tevreden geweest de afgelopen jaren. Wel heb ik wat harde plekken in mijn beide borsten, vind ik ze stug en ogen ze soms wat onnatuurlijk. Ronde ballen. 

Gezien de tijd en de harde plekken in mijn borsten en ik wat ouder word en het soms wat onnatuurlijk oogt die strakke borsten op mijn leeftijd, wil ik graag een prothese wissel laten doen. En ook gelijk een beetje  groter, lijkt mij wel leuk 🙂 

Ik ben 3 weken geleden teruggewenst naar dr Visser voor een consult. Zij plaatst momenteel alleen nog maar de Mentor Saline.

Watergevuld spreekt mij wel aan, maar ik kon de implantaten niet voelen. Ook was er geen pasprotheses of iets dergelijks. Ik vind het heel lastig om er een beeld bij te krijgen. Ik wil nu wel graag zachte bewegende natuurlijk ogende  borsten willen.
Ik zou bij dr Visser de mentor Saline 330 krijgen, die opgevuld zou worden tot 445 (medium gespannen), waardoor een minimaal risico op klotsen zou ontstaan.

Klotsen??   Daar schrik ik dan ook weer van. Wel heb ik begrepen dat je ze in principe niet meer hoeft te vervangen.

 

En toch heb ik er geen goed gevoel bij. Om te kiezen voor een implantaat die ik niet van tevoren kan voelen en waar heel weinig online over te vinden is. Dat er kans is op klotsen lijkt me ook erg naar. 

 

is er iemand die ervaring heeft met bovenstaand implantaat?

 

Ik heb een afspraak ingepland met dr van der Weij en met Dr van Zaal ivm siliconen mentor implantaten. Ik zou graag willen weten of anatomische implantaten mogelijk zijn.

dr Visser zegt van niet omdat er een risico is dat ze gaan draaien. Maar ik lees ook verhalen dat het ligt aan degene die ze plaatst.....

Daarnaast zijn er nu ook ergonomische implantaten...dat lijkt me ook wel mooi.

 

.

Zo zie je... aan de ene kant al veel ervaring, aan de andere kant is het toch weer een hele zoektocht.

 

Ik zie veel dames die geholpen zijn door bovenstaande artsen, zouden jullie wat foto’s willen en kunnen delen? 
 

ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Ik heb ook het gevoel , het moet nu wel “perfect” zijn.

herkent iemand deze gevoelens? 
 

ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ben ik bij Dr Zaal geweest

Zij heeft mij goed geadviseerd. Ik vind haar kundig en realistisch.

 

Ik bleek geen last te hebben van kapselvorming, maar mijn protheses zitten eigenlijk te strak in/onder de huid en ze lopen niet mooi door naar de zijkant van mijn lichaam. En voelen ze vrij hard aan. 

 

Dr Zaal adviseert mij Mentor Xtra (rond)doordat het implantaat breder is, ogen zij automatisch natuurlijker en iets groter.

 

Ik ben helemaal blij. De afspraak staat  gepland voor donderdag 07 oktober in Amsterdam.

 

De afspraak bij dr Verweij heb ik laten vervallen aangezien ik het consult bij dr zaal geslaagd vond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.