Ga naar inhoud

ximo : 29 juli 2021 : Dr. Gabriel Jansen : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

Al tien jaar denk ik erover na om een borstvergroting te ondergaan. Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en staat op 29 juli de operatie gepland. 

Ik ga de operatie laten uitvoeren in Janssen Kliniek in Oisterwijk. Dokter Gabriel Jansen gaat mij opereren. 

Zijn er meer dames die in deze kliniek en door hem zijn behandeld?

En zou ik daar foto's van mogen zien? Zelf ben ik 171 meter lang, rond de 62 kilo en krijg ik 340 cc Motiva demi. 

Tips, andere vergelijkbare foto's of alleen ervaringsverhalen etc zijn natuurlijk ook welkom! 

Ik ben benieuwd! Liefs 🙋‍♀️

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 19-5-2021 om 20:21, ximo zei:

Hi allemaal, 

Al tien jaar denk ik erover na om een borstvergroting te ondergaan. Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en staat op 29 juli de operatie gepland. 

Ik ga de operatie laten uitvoeren in Janssen Kliniek in Oisterwijk. Dokter Gabriel Jansen gaat mij opereren. 

Zijn er meer dames die in deze kliniek en door hem zijn behandeld?

En zou ik daar foto's van mogen zien? Zelf ben ik 171 meter lang, rond de 62 kilo en krijg ik 340 cc Motiva demi. 

Tips, andere vergelijkbare foto's of alleen ervaringsverhalen etc zijn natuurlijk ook welkom! 

Ik ben benieuwd! Liefs 🙋‍♀️

 

 

Haai @ximofijn dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt. Ik kan je helaas niet helpen aan tips. Zit zelf nog in de oriënterende fase 🙂. Hoe beviel jouw consult bij Janssen kliniek? En is er een reden dat er meer tijd zit tussen je consult en operatie? Reden waarom ik dit vraag is omdat ik benieuwd ben of de wachttijden lang zijn:-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 9-6-2021 om 22:45, RN27 zei:

Haai @ximofijn dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt. Ik kan je helaas niet helpen aan tips. Zit zelf nog in de oriënterende fase 🙂. Hoe beviel jouw consult bij Janssen kliniek? En is er een reden dat er meer tijd zit tussen je consult en operatie? Reden waarom ik dit vraag is omdat ik benieuwd ben of de wachttijden lang zijn:-). 

Hoi! Sorry hele late reactie. Mijn consult beviel mij prima! Ik had een erg leuke en duidelijke consultant en dokter Jansen was erg nuchter maar wel professioneel. Nee, er waren wel eerder plekken beschikbaar maar ik kan zelf alleen rond die datum ivm werk! Heb je inmiddels al een consult gehad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-7-2021 om 16:46, ximo zei:

Hoi! Sorry hele late reactie. Mijn consult beviel mij prima! Ik had een erg leuke en duidelijke consultant en dokter Jansen was erg nuchter maar wel professioneel. Nee, er waren wel eerder plekken beschikbaar maar ik kan zelf alleen rond die datum ivm werk! Heb je inmiddels al een consult gehad??

Haai, maakt niet uit hoor. Fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden van het consult. Ik heb in totaal twee consultaties gehad. 1 bij A-Klinieken, maar dit gesprek voelde niet fijn. Toen heb ik een consult aangevraagd bij Parktijk Diana Gabriels. Dit voelde wel goed en  ik heb zelfs de borstoperatie achter de rug haha. Vorige week heeft dr. Arjan Damen mij geopereerd in Janssen Kliniek. Ga je nog meerdere consultaties doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2021 om 18:11, RN27 zei:

Oh nee je gaat niet meerdere consultaties doen haha. Je operatie staat al bijna gepland😃

 

Haha, klopt! 29 juli. Spannend! Oh je bent zelfs al onder het mes geweest haha!! En hoe is het je bevallen?? Hoe vind je je resultaat? Ben erg benieuwd! Hopelijk is je herstel goed gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ximo zei:

Haha, klopt! 29 juli. Spannend! Oh je bent zelfs al onder het mes geweest haha!! En hoe is het je bevallen?? Hoe vind je je resultaat? Ben erg benieuwd! Hopelijk is je herstel goed gegaan. 

Oh ik zie dat je foto’s hebt toegevoegd. Mag ik deze ook bekijken? (Snap deze site niet helemaal, kan soms wel en soms geen foto’s zien haha) Ik krijg zelf 360cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, ximo zei:

Haha, klopt! 29 juli. Spannend! Oh je bent zelfs al onder het mes geweest haha!! En hoe is het je bevallen?? Hoe vind je je resultaat? Ben erg benieuwd! Hopelijk is je herstel goed gegaan. 

Haha ja was er snel bij 😜. Operatie viel mij 100% mee. Moest me om 15.00 melden en liep om 17.45 weer naar buiten. Heb vrijwel geen pijn gehad na de operatie. Tenminste niet aan mijn boobs. Wel van mijn stuitje 🙈. De eerste nachten sliep ik wel goed. Misschien werkte de narcose nog wat door 🙂. Daarna kwam de pijn aan mijn stuitje van het zittend slapen en zittend werken (Was na een week weer thuis gaan werken). Hoe lang ben jij vrij? 

 

Deze website is soms wel een doolhof ja. Voeg je zo even toe. Sommige hebben hun album openbaar staan. Ik op prive. Heb jij een album? 

 

En zag zo straks je chat. Ik heb 375 cc Motiva Round Silk. Ik ben maar 1.58 en weeg 50 kilo. Jij bent een stuk langer. Denk dat 360 cc een mooie maat is hoor. 

 

Voor jou is het nog 10 dagen wachten 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw dat is vlug gegaan. Ik heb even je foto's bekeken, wat mooi zeg!! Mag je trots op zijn. Ben je tot nu toe blij met de maat etc? Voor mij is het nu aftellen inderdaad, nog acht daagjes!! Kan niet wachten gewoon. Het liefst ga ik al allemaal topjes bestellen die ik graag aan wil, maar dat heeft helemaal geen zin haha. 

Ik denk zelf ook dat 360cc prima gaat worden. Af en toe nog een twijfel maar ik ga het gewoon doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ben er helemaal blij mee. Het gevoel is overweldigend haha. Zo lang onzeker over geweest en nu heb ik gewoon mooie boobs. En het herstel gaat tot nu toe ook goed. Heb een nieuwe foto geplaatst en ze zakken al heel mooi🙂. Ze zijn nog wel wat hard, maar daarvoor moet ik nog geduld hebben. Jaaaaa daar heb ik ook zo zin in. En bikini's en bh's kopen. Maar moet eerst mijn kledingkast doorspitten. Denk dat ik een kwart niet meer pas 🤣. Het is ook lastig, maar persoonlijk denk ik dat die maat heel mooi bij jou past bij jouw lengte en gewicht. En wat ik hier ook veel lees, is dat het snel went. En zoveel verschil in cc is het niet🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, RN27 zei:

Jaa ben er helemaal blij mee. Het gevoel is overweldigend haha. Zo lang onzeker over geweest en nu heb ik gewoon mooie boobs. En het herstel gaat tot nu toe ook goed. Heb een nieuwe foto geplaatst en ze zakken al heel mooi🙂. Ze zijn nog wel wat hard, maar daarvoor moet ik nog geduld hebben. Jaaaaa daar heb ik ook zo zin in. En bikini's en bh's kopen. Maar moet eerst mijn kledingkast doorspitten. Denk dat ik een kwart niet meer pas 🤣. Het is ook lastig, maar persoonlijk denk ik dat die maat heel mooi bij jou past bij jouw lengte en gewicht. En wat ik hier ook veel lees, is dat het snel went. En zoveel verschil in cc is het niet🙂

Kan me voorstellen!! Weet precies hoe het voelt. Ik ben ook al bijna aan de beurt. YES. Heb je foto gezien, echt bizar hoe het elke dag veranderd. Ziet er echt al super uit en denk dat de maat ook perfect is voor je! Haha, zonde van je kleding maar wel voor een goed doel en lekker opnieuw shoppen ALTIJD GOED. 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat shoppen, ik heb er zin al zin in! Zag gisteren een mooie bikini zonder (voorgevormde) cups, iets wat ik nu echt niet kan dragen, in de uitverkoop en had m bijna alvast gekocht voor straks. Kon me nog met op tijd bedwingen omdat ik natuurlijk nog helemaal niet weet welke maat en wat straks goed staat. Eerst maar eens de operatie en het herstel 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ximoen @boob1234

 

Haha jaaa shoppen is altijd goed. Daar word ik altijd wel blij van 😜. Gisteren ook een beetje mijn kledingkast bekeken en werd er een beetje chaggie van haha. Bij nieuwe boobs hoort ook een nieuwe garderobe 🙂. Haha ja heel herkenbaar, zie ook hele leuke bikini's en bh's, maar ik heb ook geen flauw idee welke maat ik moet nemen. Ik had ook altijd voorgevormde cups. Nu hoeft dat niet meer🎉. En jullie ook niet. Ben morgen 3 weken po. Ben op de helft. Nog 3 weekjes wachten en kan dan ook bh's en bikini's shoppen 🙂

 

Jullie zijn bijna aan de beurt dames🎉🎊🎉. SPANNEND!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ximo en @boob1234 Spannend! Jullie zijn bijna aan de beurt 🎉

 

En ik kan jullie vertellen dat shoppen na 6 weken echt heerlijk Is!!! Zo fijn om niet meer te schamen in een pashokje en keuze te hebben uit een selecte collectie. Ik stond te huilen van blijdschap in het pashokje! 

Ik ben inmiddels 12 weken po en had een strapless bh nodig. Dus vandaag naar de hunkemoller… Ik heel zelfverzekerd zeggen dat ik maat 75D heb. Zegt die verkoopster dat de bh die ik aan paste echt te klein oogt… (ook de bh die ik aanhad van mezelf vond ze aan de kleine kant… en eerlijk gezegd vond ik hem ook al niet meer zo fijn zitten) dus ging uiteindelijk met een 75e naar huis. 🙈 75e!!!! Ik viel haast om in dat pashokje! Ik kom van een 75aa🤭
Mijn boobies zijn dus in 6 weken tijd toch weer van cupmaat veranderd. Ik had al best veel lingerie gekocht en gelukkig zitten de bh’s 75d zonder beugel nog wel fijn dus hoef ik ze niet gelijk weg te doen. Dus lady’s. Houd er rekening mee dat je boobies nog erg veranderen na 6 weken ☺️  Al is dit natuurlijk wel weer een excuus om weer nieuwe lingerie te kopen 😉. Vindt mijn portemonnee alleen minder leuk! 
 

Fijne avond en succes! 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Von5385 zei:

@ximo en @boob1234 Spannend! Jullie zijn bijna aan de beurt 🎉

 

En ik kan jullie vertellen dat shoppen na 6 weken echt heerlijk Is!!! Zo fijn om niet meer te schamen in een pashokje en keuze te hebben uit een selecte collectie. Ik stond te huilen van blijdschap in het pashokje! 

Ik ben inmiddels 12 weken po en had een strapless bh nodig. Dus vandaag naar de hunkemoller… Ik heel zelfverzekerd zeggen dat ik maat 75D heb. Zegt die verkoopster dat de bh die ik aan paste echt te klein oogt… (ook de bh die ik aanhad van mezelf vond ze aan de kleine kant… en eerlijk gezegd vond ik hem ook al niet meer zo fijn zitten) dus ging uiteindelijk met een 75e naar huis. 🙈 75e!!!! Ik viel haast om in dat pashokje! Ik kom van een 75aa🤭
Mijn boobies zijn dus in 6 weken tijd toch weer van cupmaat veranderd. Ik had al best veel lingerie gekocht en gelukkig zitten de bh’s 75d zonder beugel nog wel fijn dus hoef ik ze niet gelijk weg te doen. Dus lady’s. Houd er rekening mee dat je boobies nog erg veranderen na 6 weken ☺️  Al is dit natuurlijk wel weer een excuus om weer nieuwe lingerie te kopen 😉. Vindt mijn portemonnee alleen minder leuk! 
 

Fijne avond en succes! 


 

 

Haha, oooh nog even wachten en ik sta ook blij in het pashokje!! Hoop ik haha. Enige waar ik bang voor ben is dat het te groot gaat worden. Maar iedereen zegt dat dat niet zo zal zijn.. Maar jeetje 75e klinkt direct ZO groot haha. Maar komt omdat je omvang natuurlijk ook smal is. Echt bizar dat het nog zo kan veranderen. Moeten het echt een jaar gaan geven. hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2021 om 08:53, boob1234 zei:

Oh dat shoppen, ik heb er zin al zin in! Zag gisteren een mooie bikini zonder (voorgevormde) cups, iets wat ik nu echt niet kan dragen, in de uitverkoop en had m bijna alvast gekocht voor straks. Kon me nog met op tijd bedwingen omdat ik natuurlijk nog helemaal niet weet welke maat en wat straks goed staat. Eerst maar eens de operatie en het herstel 🙈

OOOOh ja wat leuk!!! Hopelijk past die nog straks hahaha. Ik ben er ook zo eentje die nu al van alles in het winkelkarretje gooit maar dan de site afsluit haha. Wil alles kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 19:32, RN27 zei:

@ximoen @boob1234

 

Haha jaaa shoppen is altijd goed. Daar word ik altijd wel blij van 😜. Gisteren ook een beetje mijn kledingkast bekeken en werd er een beetje chaggie van haha. Bij nieuwe boobs hoort ook een nieuwe garderobe 🙂. Haha ja heel herkenbaar, zie ook hele leuke bikini's en bh's, maar ik heb ook geen flauw idee welke maat ik moet nemen. Ik had ook altijd voorgevormde cups. Nu hoeft dat niet meer🎉. En jullie ook niet. Ben morgen 3 weken po. Ben op de helft. Nog 3 weekjes wachten en kan dan ook bh's en bikini's shoppen 🙂

 

Jullie zijn bijna aan de beurt dames🎉🎊🎉. SPANNEND!!! 

Ja.. dat gevoel dat je alles voorbij loopt want je ziet geen voorgevormde cups.. 'Laat maar weer'. 

Jij kan bijna shopppppen! Althans iig iets kopen haha. Hoe voel je je? Veranderen je boobs met de dag denk ik?

Ben je er blij mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ximo zei:

OOOOh ja wat leuk!!! Hopelijk past die nog straks hahaha. Ik ben er ook zo eentje die nu al van alles in het winkelkarretje gooit maar dan de site afsluit haha. Wil alles kopen. 

Deel jij foto's op dit forum trouwens?? Ben wel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

75e klinkt idd heel groot. Maar mn boobies ogen niet zo groot hoor. 😇
Het heeft ook te maken met het feit dat prothese borsten minder meevormen met de bh, dus de cup groter moet zijn. (Heb ik me laten vertellen) Als de bh’s maar goed en fijn zitten. Dat is get belangrijkste 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 22:11, Von5385 zei:

@ximo en @boob1234 Spannend! Jullie zijn bijna aan de beurt 🎉

 

En ik kan jullie vertellen dat shoppen na 6 weken echt heerlijk Is!!! Zo fijn om niet meer te schamen in een pashokje en keuze te hebben uit een selecte collectie. Ik stond te huilen van blijdschap in het pashokje! 

Ik ben inmiddels 12 weken po en had een strapless bh nodig. Dus vandaag naar de hunkemoller… Ik heel zelfverzekerd zeggen dat ik maat 75D heb. Zegt die verkoopster dat de bh die ik aan paste echt te klein oogt… (ook de bh die ik aanhad van mezelf vond ze aan de kleine kant… en eerlijk gezegd vond ik hem ook al niet meer zo fijn zitten) dus ging uiteindelijk met een 75e naar huis. 🙈 75e!!!! Ik viel haast om in dat pashokje! Ik kom van een 75aa🤭
Mijn boobies zijn dus in 6 weken tijd toch weer van cupmaat veranderd. Ik had al best veel lingerie gekocht en gelukkig zitten de bh’s 75d zonder beugel nog wel fijn dus hoef ik ze niet gelijk weg te doen. Dus lady’s. Houd er rekening mee dat je boobies nog erg veranderen na 6 weken ☺️  Al is dit natuurlijk wel weer een excuus om weer nieuwe lingerie te kopen 😉. Vindt mijn portemonnee alleen minder leuk! 
 

Fijne avond en succes! 


 

 

Haha, dus nog beter even geduld hebben dus. Ben bang dat het voor mij 2 keer shoppen wordt 🙈 
 

Ik kan me je tranen van blijdschap heel goed voorstellen! Die bh’s staan je ook supermooi! En van 75a naar 75e, wat een verschil 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, ximo zei:

OOOOh ja wat leuk!!! Hopelijk past die nog straks hahaha. Ik ben er ook zo eentje die nu al van alles in het winkelkarretje gooit maar dan de site afsluit haha. Wil alles kopen. 

Ik ben toch gezwicht; twee badpakken zonder cups bij de h&m besteld toen ik toch iets anders moest bestellen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 22:11, Von5385 zei:

@ximo en @boob1234 Spannend! Jullie zijn bijna aan de beurt 🎉

 

En ik kan jullie vertellen dat shoppen na 6 weken echt heerlijk Is!!! Zo fijn om niet meer te schamen in een pashokje en keuze te hebben uit een selecte collectie. Ik stond te huilen van blijdschap in het pashokje! 

Ik ben inmiddels 12 weken po en had een strapless bh nodig. Dus vandaag naar de hunkemoller… Ik heel zelfverzekerd zeggen dat ik maat 75D heb. Zegt die verkoopster dat de bh die ik aan paste echt te klein oogt… (ook de bh die ik aanhad van mezelf vond ze aan de kleine kant… en eerlijk gezegd vond ik hem ook al niet meer zo fijn zitten) dus ging uiteindelijk met een 75e naar huis. 🙈 75e!!!! Ik viel haast om in dat pashokje! Ik kom van een 75aa🤭
Mijn boobies zijn dus in 6 weken tijd toch weer van cupmaat veranderd. Ik had al best veel lingerie gekocht en gelukkig zitten de bh’s 75d zonder beugel nog wel fijn dus hoef ik ze niet gelijk weg te doen. Dus lady’s. Houd er rekening mee dat je boobies nog erg veranderen na 6 weken ☺️  Al is dit natuurlijk wel weer een excuus om weer nieuwe lingerie te kopen 😉. Vindt mijn portemonnee alleen minder leuk! 
 

Fijne avond en succes! 


 

 

Dat lijkt me ook een heeeeerrrrrrrlijk gevoel, kan me ook voorstellen dat je er toen emotioneel van werd. Echt een verschil van 75aa naar 75E😜. Grappig dat je spreekwoordelijk gezien, bijna haast om viel haha. Hallo boobs 75e halleluja 😍

Bikini's en bh's kopen vond ik ook zo'n drama. De keuze is dan zo beperkt en vaak ook vrij saai. Strapless bh's of bikini's kocht ik al niet, omdat die echt voor geen meter stonden met zo'n platte voorgevel.

Heb dat wel gelezen dat de borsten nog een behoorlijke lange tijd veranderen. Jouwe zijn ook zo mooi. Ik ben zooo benieuwd hoe mijne nog gaan veranderen en op welke maat ik uit kom.  Haha ja de boobs aanschaffen is al een hele uitgave. Maar kan niet wachten om er geld aan uit te geven😃

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, ximo zei:

Ja.. dat gevoel dat je alles voorbij loopt want je ziet geen voorgevormde cups.. 'Laat maar weer'. 

Jij kan bijna shopppppen! Althans iig iets kopen haha. Hoe voel je je? Veranderen je boobs met de dag denk ik?

Ben je er blij mee? 

 Jaa, precies dat gevoel. Haha nou zit nu op de helft en ben 3 weekje po, dus moet nog 3 weekjes geduld hebben, dan ga ik shoppen, maar vind het lastig om geduldig te blijven. Wil het liefst nu al inslaan:). Ik voel me heel goed eigenlijk. van die 3 weken heb ik 1 week heel slecht geslapen, waardoor werken ook minder ging. maar slaap nu alweer meer dan een week door. Of nou ja wordt heel soms 1x wakker om naar de wc te gaan, maar daar krijg ik geen slaaptekort van haha. Nou nu blijft het qua vorm wel gelijk, maar ze worden heeeeeel langzaam aan zachter. 

 

Hoe laat moet je je morgen melden? Ben je zenuwachtig? Heel veel succes vast😃😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.