Jump to content

ximo : 29 juli 2021 : Dr. Gabriel Jansen : Janssen Kliniek

Recommended Posts

Hi allemaal, 

Al tien jaar denk ik erover na om een borstvergroting te ondergaan. Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en staat op 29 juli de operatie gepland. 

Ik ga de operatie laten uitvoeren in Janssen Kliniek in Oisterwijk. Dokter Gabriel Jansen gaat mij opereren. 

Zijn er meer dames die in deze kliniek en door hem zijn behandeld?

En zou ik daar foto's van mogen zien? Zelf ben ik 171 meter lang, rond de 62 kilo en krijg ik 340 cc Motiva demi. 

Tips, andere vergelijkbare foto's of alleen ervaringsverhalen etc zijn natuurlijk ook welkom! 

Ik ben benieuwd! Liefs 🙋‍♀️

• Desert-Rose changed the title to ximo : 29 juli 2021 : Dr. Gabriel Jansen : Janssen Kliniek
  • 2 weeks later...
Op 19-5-2021 om 20:21, ximo zei:

Hi allemaal, 

Al tien jaar denk ik erover na om een borstvergroting te ondergaan. Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en staat op 29 juli de operatie gepland. 

Ik ga de operatie laten uitvoeren in Janssen Kliniek in Oisterwijk. Dokter Gabriel Jansen gaat mij opereren. 

Zijn er meer dames die in deze kliniek en door hem zijn behandeld?

En zou ik daar foto's van mogen zien? Zelf ben ik 171 meter lang, rond de 62 kilo en krijg ik 340 cc Motiva demi. 

Tips, andere vergelijkbare foto's of alleen ervaringsverhalen etc zijn natuurlijk ook welkom! 

Ik ben benieuwd! Liefs 🙋‍♀️

Haai @ximofijn dat je voor jezelf de keuze hebt gemaakt. Ik kan je helaas niet helpen aan tips. Zit zelf nog in de oriënterende fase 🙂. Hoe beviel jouw consult bij Janssen kliniek? En is er een reden dat er meer tijd zit tussen je consult en operatie? Reden waarom ik dit vraag is omdat ik benieuwd ben of de wachttijden lang zijn:-). 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.