Ga naar inhoud

ximo : 29 juli 2021 : Dr. Gabriel Jansen : Janssen Kliniek


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, boob1234 zei:

Ik ben toch gezwicht; twee badpakken zonder cups bij de h&m besteld toen ik toch iets anders moest bestellen 🙈

Haha you go! Mocht je het toch niets vinden, dan kan je het altijd nog verkopen via markplaats of Vinted😃

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, boob1234 zei:

@ximomorgen is het zover! Ben je zenuwachtig? Hoe laat mag je je melden?

 

Hopelijk kan je lekker slapen vannacht! Succes voor morgen 🍀🍀🍀

Jaa eindelijk!! Ik mag me om 13.00uur melden! Ik heb totaal geen zenuwen nog. Meer bang voor hoe het eruit gaat zien, de operatie zelf niet. Misschien komt dat nog hahaha. Dankjeeeeee nog !! Slapen komt denk wel goed🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, RN27 zei:

 Jaa, precies dat gevoel. Haha nou zit nu op de helft en ben 3 weekje po, dus moet nog 3 weekjes geduld hebben, dan ga ik shoppen, maar vind het lastig om geduldig te blijven. Wil het liefst nu al inslaan:). Ik voel me heel goed eigenlijk. van die 3 weken heb ik 1 week heel slecht geslapen, waardoor werken ook minder ging. maar slaap nu alweer meer dan een week door. Of nou ja wordt heel soms 1x wakker om naar de wc te gaan, maar daar krijg ik geen slaaptekort van haha. Nou nu blijft het qua vorm wel gelijk, maar ze worden heeeeeel langzaam aan zachter. 

 

Hoe laat moet je je morgen melden? Ben je zenuwachtig? Heel veel succes vast😃😃

Oke, hopelijk krijg je dat niet nog een keer en blijf je lekker doorslapen. Rust is zo belangrijk voor herstel. 

Fijn dat je het allemaal al mooi vindt!! 

Ik moet mij morgen om 13.00uur melden. Net alvast mijn tas ingepakt. Ik ben nog totaal niet zenuwachtig (maar ik ben ook nooit bang bij het ziekenhuis, de tandarts of dat soort dingen) Misschien dat de spanningen nog komen als ik daar eenmaal lig haha. Ben alleen bang voor ERNA, hoe het eruit zal zien. Maar we gaan natuurlijk van het mooiste uit😇 Daar doen we het voor! Dankje nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, ximo zei:

Oke, hopelijk krijg je dat niet nog een keer en blijf je lekker doorslapen. Rust is zo belangrijk voor herstel. 

Fijn dat je het allemaal al mooi vindt!! 

Ik moet mij morgen om 13.00uur melden. Net alvast mijn tas ingepakt. Ik ben nog totaal niet zenuwachtig (maar ik ben ook nooit bang bij het ziekenhuis, de tandarts of dat soort dingen) Misschien dat de spanningen nog komen als ik daar eenmaal lig haha. Ben alleen bang voor ERNA, hoe het eruit zal zien. Maar we gaan natuurlijk van het mooiste uit😇 Daar doen we het voor! Dankje nog!!

Heeeeeel veel succes 😃. En ik vind het zooo mooi. Gevoel is niet te beschrijven en dat zal jij straks ook hebben:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, RN27 zei:

Je hebt nu boobs🎉🎉🎉. Hoe ging de operatie? En hopelijk voel je je goed 😀

Nou, ik heb ze hoor!! Wat een dag. Ze liepen uit want de eerste patiënt die dag had blijkbaar veel vertraging gehad dus ik zat lekker in me eentje 2uur te wachten. Nou kon zeggen dat ik toen af en toe wel even spanning voelde. Patiënt na mij was hele tijd allemaal mensen aan het opzoeken die haar konden vertellen hoe lang het allemaal nog zou duren en daar werd ik ook heel geïrriteerd van🤣 (al kon ik het ergens wel begrijpen). Toen was ik eindelijk aan de beurt en jeetje wat was iedereen lief zeg. Toen ik dat merkte had ik geen zenuwen meer. Eenmaal op de OK stond er een muziekje aan en lekker kletsen iedereen en zo. En die narcose, echt het was heerlijk. Ik zei al komen jullie elke avond even langs voor dit 🤣. En daarna werd ik ergens wakker en naar andere kamer gereden, even gekletst en toen ben ik volgens mij weer zo ineens in slaap gevallen. Daarna weer wakker geworden en toen kwamen ze kijken en vragen of alles goed ging. Blijkbaar kwam ik super goed uit me narcose want was helemaal bij, alsof ik jaren slaap had ingehaald. (Heb reuma dus slaap altijd slecht) toen lekker wat gegeten en kop thee en even spieken. Zag direct al in dat de linkerborst groter was en daar maakte ik me beetje zorgen om. Aangezien die vooraf ook al iets groter was. Maar de arts zei dat dit zou bijtrekken. Ik hoop het want rechts lijkt mini zo. En begin al te twijfelen of ik niet te weinig cc heb🤣.. en hou absoluut niet van groot groot. Moest nog wel 1 uur en 3 kwartier terug in de auto dus dat was wat minder maar allemaal wel goed gegaan. Thuis lekker op het bankje en af en toe even de benen strekken. Ben nu net wakker en heb heel goed geslapen. Ben wel super super stijf nu dus dat is wel te voelen. Wilde gister al direct zelf thee maken etc maar dat is best nog wel zwaar. Moet echt proberen me armen niet teveel te gebruiken. 
mij ga straks even spieken dat durfde ik gister nog niet helemaal. Ik ga denk ik ook een album aanmaken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, RN27 zei:

Heeeeeel veel succes 😃. En ik vind het zooo mooi. Gevoel is niet te beschrijven en dat zal jij straks ook hebben:).

DANKJE. Zie hieronder het verhaal 💕

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ximoik ging even kijken om te zien of er een update was en daar is je verslag! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 🥳🤩

 

Twee uur wachten is wel killing inderdaad, kan me voorstellen dat je dan soms even de zenuwen kreeg. Fijn dat je redelijk geslapen hebt. En die narcose klinkt goed op jouw manier 😊

 

Lekker rustig aandoen nu, succes met je herstel! 🍀🍀🍀

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Von5385 zei:

Gefeliciteerd 🎉🎉 

Wat fijn dat het goed is gegaan. probeer inderdaad zo min mogelijk met je armen te doen. Je spieren hebben echt een flinke optater gehad en hebben rust nodig. 

Succes met het herstel!!! 🍀

Jaa, moet echt rust nemen! Dankjewel 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jenster zei:

Je bent al geweest! Gefelicitoeterd met je nieuwe boobs! Op naar een spoedig herstel! Viel net mee of tegen? Ik mag 10 sept, duurt dus nog ff!

Hoi!

Ja, eindelijk was het zo ver!! Ik ben sws niet zo snel zenuwachtig voor dit soort dingen dus ik ging er erg nuchter in. Vond de zorg echt super trouwens! Heb vannacht lekker doorgeslapen maar ben wel heel stijf hoor. En last van me rug. Slik paracetamol en mijn eigen medicatie voor reuma erbij (ook ontstekingsremmers). Dus voel me wel goed. Mocht het niet gaat heb ik nog tramadol maar daar ben ik niet zo fan van haha. Ik moet me vooral proberen in te houden om niet te veel te doen. Net foto's gemaakt dus als je geïnteresseerd bent kun je ze in mijn album bekijken. Laat jij je ook opereren door PC Gabriel Jansen? 10 september komt sneller dan je denkt haha!! Wat zul je blij zijn tegen die tijd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag in je album kijken! Ik zal je ook aan mijn album toevoegen. Heb foto’s van mijn vóór situatie en de passessie. 
ik word geopereerd in Boerhaave door Dr vd Weij. Ik krijg anatomisch mentor, 380 cc. Kijk er erg naar uit haha. En nu door jouw enthousiaste verhaal nóg meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jenster zei:

Ik wil graag in je album kijken! Ik zal je ook aan mijn album toevoegen. Heb foto’s van mijn vóór situatie en de passessie. 
ik word geopereerd in Boerhaave door Dr vd Weij. Ik krijg anatomisch mentor, 380 cc. Kijk er erg naar uit haha. En nu door jouw enthousiaste verhaal nóg meer!

Ah kijk! Spannend zeg. Boerhaave stond ook op mijn lijstje en dan Xander Bakker, helaas kon die niet/ of zat vol in de periode dat ik alleen kon. Mooie maat krijg je! Op de foto's lijken mijne aan de kleine kant maar als ik het in het echt zie weer niet. Maar wil niet dat ze nog veel kleiner worden want dan zou ik wel een beetje balen.. 🤣 MAARGOED, geduld is een schone zaak. 

Ik zou graag in je album meekijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je toegevoegd. Ik ben 1,80 m en weeg 75 kg. Dus ik gok dat ik op een mooie D kleine E uitkom. Althans, dat hoop ik wel haha. Ik ga voor het maximale.

heb net al in jouw album gekeken, dat wordt echt prachtig. Ik ben vooral jaloers om de symmetrie. Mijn borsten zijn erg ongelijk en daar is niets aan te doen zonder te snijden in de tepel. En dat ga ik niet doen, dus ze blijven ongelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, ximo zei:

Ah kijk! Spannend zeg. Boerhaave stond ook op mijn lijstje en dan Xander Bakker, helaas kon die niet/ of zat vol in de periode dat ik alleen kon. Mooie maat krijg je! Op de foto's lijken mijne aan de kleine kant maar als ik het in het echt zie weer niet. Maar wil niet dat ze nog veel kleiner worden want dan zou ik wel een beetje balen.. 🤣 MAARGOED, geduld is een schone zaak. 

Ik zou graag in je album meekijken! 

Wacht maar tot de drop and fluff!! Dan zijn ze echt niet meer klein hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ximo heb net even in je album gekeken. Heel erg mooi! Onze voorsituatie lijkt wel beetje op elkaar. Ik ben nu 3 maanden PO en ze komen echt nog een heel stuk naar voren en worden groter. Het gaat heel mooi worden bij je! Ik zal je toevoegen aan mijn album. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jenster zei:

Heb je toegevoegd. Ik ben 1,80 m en weeg 75 kg. Dus ik gok dat ik op een mooie D kleine E uitkom. Althans, dat hoop ik wel haha. Ik ga voor het maximale.

heb net al in jouw album gekeken, dat wordt echt prachtig. Ik ben vooral jaloers om de symmetrie. Mijn borsten zijn erg ongelijk en daar is niets aan te doen zonder te snijden in de tepel. En dat ga ik niet doen, dus ze blijven ongelijk.

Ja, dat zal heel erg mooi worden. Wat vervelend dat ze ongelijk zijn qua symmetrie. Qua  grootte hadden ze dan twee verschillende protheses kunnen plaatsen maar met dit word het inderdaad een ander verhaal. Maar, ook daarvan heb ik hele mooie resultaten gezien. Alleen de begin foto's schrikken inderdaad wel af. En als je iets niet wilt doen, niet doen. Normaal gesproken is geen enkele borst hetzelfde. 

JA, die drop&fluff, ben benieuwd haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

@ximo heb net even in je album gekeken. Heel erg mooi! Onze voorsituatie lijkt wel beetje op elkaar. Ik ben nu 3 maanden PO en ze komen echt nog een heel stuk naar voren en worden groter. Het gaat heel mooi worden bij je! Ik zal je toevoegen aan mijn album. x

Nou inderdaad! En, wat is het mooi geworden bij je zeg! Daar mag je trots op zijn. Ondervind je nog problemen met bepaalde handelingen of niet? Lees soms nog wel eens dat men dat steekgevoel houdt met sporten, dat zou wel vervelend zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.