Ga naar inhoud

240 cc te weinig?


Aanbevolen berichten

Hoi! Daarnet mijn eerste consultatie gehad bij dr. De Meyere, goed gesprek, fijne man.  Ik vertelde hem dat ik graag van mijn A cup naar een gewone C cup wou gaan. Ik ben over het algemeen best mager gebouwd.  Hij zei dat ik heel goeie borsten had voor de prothesen, dat ik zeker voldoende plaats had en niet veel pijn zou hebben. Ook dat ik voldoende borstweefsel van mezelf heb. Hij zou gaan voor 240 cc en zei ook dat het misschien geen C cup zal worden, maar dicht bij een C.  Maar 240 cc, dat lijkt me echt heel weinig? of ligt het aan mij? Ik ben nu beetje bang dat ik het te weinig ga vinden, maar aan de andere kant wil ik wel dat het natuurlijk blijft. Het passen ging ook allemaal heel snel, heb zelf niet echt gepast, hij hield het gewoon voor mij ;). Maar alles ging zo snel, heb nu wel spijt dat ik niet meer pasmogelijkheden heb gevraagd. 

Iemand ervaring mee? Ik ben wel blij dat tijdens de operatie mijn zus mag komen om te kijken of het het gewenste resultaat is.. 

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lolo, 

 

Als je er twijfels bij hebt dan zou ik je aanraden om nog ergens anders te gaan passen. Of om nog een keer te gaan en er meer de tijd voor te nemen. 
Het is een behoorlijke ingreep en het zou zonde zijn als je er niet volledig achter staat. 
Mijn pc en zijn assistente namen alle tijd voor me. Hij merkte aan mij wat ik wel en niet mooi vond tijdens het passen. 
Ikzelf had een kleine 75a, weeg 56 kg, ben 1.74 en ben afgelopen maandag geopereerd. Bij mij is er mentor round, high profile xtra 425cc in gegaan. 

Bedenk voor jezelf goed wat je wil en zorg ervoor dat je er een goed gevoel bij hebt!! 
 

succes met je keuze. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Von5385, dankjewel voor je snelle reactie! Ja ik vond het wat vreemd dat hij 240cc zei.. Ik merk dat we ongeveer dezelfde lichaamsverhoudingen hebben (ik weeg 60kg, en ben 1,75, heb ook een 75a), dus 425cc is wel een groot verschil natuurlijk.. Had je zelf genoeg borstweefsel voor het aantal cc? Hij zei dat niets nog vaststaat, maar inderdaad, ik zal misschien nog eens contact opnemen... Ben je tevreden met de operatie? :) Welke cupmaat zou je nu ongeveer hebben? Je hebt een mentor round, high profile xtra, is dat dan een eerder bollige, iets grotere vorming? Ik weet zo niet goed wat ik me moet voorstellen, maar ben wel benieuwd, wil het wel graag zo natuurlijk mogelijk houden:D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had niet veel borstweefsel van mezelf. Ik zal je even toevoegen tot mijn album dan kan je de voorsituatie zien. (Is echt heel weinig!!!) En een foto van daarna. Ook kan je mn operatieverslag lezen in mijn topic. 
3mei, dr Fresow, klaver kliniek 
 

Welke cupmaat het nu ongeveer is durf ik niet precies te zeggen. Het is nu ook nog gezwollen en staat erg strak en bol. Als het goed is zakt alles en is het over een aantal weken wat duidelijker. De pc gaf aan dat het uiteindelijk een natuurlijk resultaat zou geven ook omdat het dual Plane is geplaatst. 
Qua pijn valt het me opzich mee, ik gebruik alleen paracetamol als pijnstilling. 
De operatie is verder heel goed gegaan. Dus dat scheelt. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lolo2121 zei:

Hoi! Daarnet mijn eerste consultatie gehad bij dr. De Meyere, goed gesprek, fijne man.  Ik vertelde hem dat ik graag van mijn A cup naar een gewone C cup wou gaan. Ik ben over het algemeen best mager gebouwd.  Hij zei dat ik heel goeie borsten had voor de prothesen, dat ik zeker voldoende plaats had en niet veel pijn zou hebben. Ook dat ik voldoende borstweefsel van mezelf heb. Hij zou gaan voor 240 cc en zei ook dat het misschien geen C cup zal worden, maar dicht bij een C.  Maar 240 cc, dat lijkt me echt heel weinig? of ligt het aan mij? Ik ben nu beetje bang dat ik het te weinig ga vinden, maar aan de andere kant wil ik wel dat het natuurlijk blijft. Het passen ging ook allemaal heel snel, heb zelf niet echt gepast, hij hield het gewoon voor mij ;). Maar alles ging zo snel, heb nu wel spijt dat ik niet meer pasmogelijkheden heb gevraagd. 

Iemand ervaring mee? Ik ben wel blij dat tijdens de operatie mijn zus mag komen om te kijken of het het gewenste resultaat is.. 

 

groetjes! 

Ik heb hier al gelezen dat dr De Meyere enorm slecht is in maten schatten. Vandaar misschien dat het wat vreemd klinkt. Op zich vind ik 'een maat' nu ook niet belangrijk, zolang het er mooi uit ziet en aan mijn verwachtingen voldoet. Als je niet zeker bent, ga eens terug voor een uitgebreide passessie?

Volgende week is het aan mij. Ben benieuwd. Met welke merken van prothesen werkt hij?

Ik ben wel enorm opgelucht dat er in coronatijden blijkbaar nog iemand binnen mag om te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cassie! Oh dat heb ik hier nog niet gelezen, ;), Je hebt gelijk! de maat is niet belangrijk, maar het resultaat! ik hoop echt dat het wordt zoals ik wil .. De Meyere werkt met de motiva implantaten, daar gaat zijn voorkeur naar uit, hij gaf ook wel een korte uitleg enzo. Ik was bang dat ik lang ging moeten wachten op een operatie, maar ik kan al geopereerd worden binnen 3 weken!! Ben ik wel heel blij mee, heb al lang gewacht.. :) Ik heb ondertussen ook nog wat opzoekingswerk gedaan en ik zie dat bij sommige mensen 240cc wel een groot resultaat kan geven. Die cc's zijn dus niet zo makkelijk in te schatten, echt wel van persoon tot persoon.. Ik denk dat ik op mijn operatiedag zal vragen of iets meer cc nog mogelijk is.. Ik ging naar buiten met nog de mogelijkheid om nog wat foto's te zoeken van borsten die ik mooi vind, dus het uiteindelijke resultaat ligt nog niet vast (foto's van de bovenkant van de borst! misschien moet je dat ook even doen, dat maakt het makkelijker..) Heb jij al een idee van hoeveel cc, welke cup je graag zou willen? Ik hoor het graag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Lolo2121 zei:

Hoi Cassie! Oh dat heb ik hier nog niet gelezen, ;), Je hebt gelijk! de maat is niet belangrijk, maar het resultaat! ik hoop echt dat het wordt zoals ik wil .. De Meyere werkt met de motiva implantaten, daar gaat zijn voorkeur naar uit, hij gaf ook wel een korte uitleg enzo. Ik was bang dat ik lang ging moeten wachten op een operatie, maar ik kan al geopereerd worden binnen 3 weken!! Ben ik wel heel blij mee, heb al lang gewacht.. :) Ik heb ondertussen ook nog wat opzoekingswerk gedaan en ik zie dat bij sommige mensen 240cc wel een groot resultaat kan geven. Die cc's zijn dus niet zo makkelijk in te schatten, echt wel van persoon tot persoon.. Ik denk dat ik op mijn operatiedag zal vragen of iets meer cc nog mogelijk is.. Ik ging naar buiten met nog de mogelijkheid om nog wat foto's te zoeken van borsten die ik mooi vind, dus het uiteindelijke resultaat ligt nog niet vast (foto's van de bovenkant van de borst! misschien moet je dat ook even doen, dat maakt het makkelijker..) Heb jij al een idee van hoeveel cc, welke cup je graag zou willen? Ik hoor het graag! :)

Ik heb al een mapje met foto's klaar! Ik heb al een eerste consultatie achter de rug vorige week. Die dokter stelde een 260 tot 300cc voor. En dat lijkt me op het eerste zicht ook het volume te worden die ik wil. Ik heb hier al enige uren in albums zitten bladeren om te vergelijken. Zaterdag heb ik een afspraak bij dr Verdonck, en dan woensdag bij De Meyere. Ik wou toch drie meningen horen alvorens ik mijn keuze maak. Het is geen paar kousen dat je koopt hé.

Leuk dat je zo snel kan geholpen worden. Ikzelf kan ook al niet meer wachten en nu ik de knoop doorgehakt heb dat ik wil doorzetten kunnen ze er niet snel genoeg in zitten. Ik zou het ook liefst voor begin juni laten doen, zodat ik kan genieten van de zomervakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lolo2121! Ik ben van 70AA met 250cc naar een 70D gegaan. Ik wilde zelf voor een grote B, kleine C en zo natuurlijk mogelijk. Ik kon ook kiezen voor een maatje groter, maar heb er geen spijt van gehad want vind de maat niet tegenvallen! Het ligt denk ik echt aan je lichaamsbouw en voorsituatie hoe groot het oogt.

 

Ik zal je toevoegen aan mn album, dan heb je een beetje een beeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lolo2121 zei:

Hoi! Daarnet mijn eerste consultatie gehad bij dr. De Meyere, goed gesprek, fijne man.  Ik vertelde hem dat ik graag van mijn A cup naar een gewone C cup wou gaan. Ik ben over het algemeen best mager gebouwd.  Hij zei dat ik heel goeie borsten had voor de prothesen, dat ik zeker voldoende plaats had en niet veel pijn zou hebben. Ook dat ik voldoende borstweefsel van mezelf heb. Hij zou gaan voor 240 cc en zei ook dat het misschien geen C cup zal worden, maar dicht bij een C.  Maar 240 cc, dat lijkt me echt heel weinig? of ligt het aan mij? Ik ben nu beetje bang dat ik het te weinig ga vinden, maar aan de andere kant wil ik wel dat het natuurlijk blijft. Het passen ging ook allemaal heel snel, heb zelf niet echt gepast, hij hield het gewoon voor mij ;). Maar alles ging zo snel, heb nu wel spijt dat ik niet meer pasmogelijkheden heb gevraagd. 

Iemand ervaring mee? Ik ben wel blij dat tijdens de operatie mijn zus mag komen om te kijken of het het gewenste resultaat is.. 

 

groetjes! 

Eventueel nog eens teruggaan om te passen? En vooral foto's laten zien want niet iedereen heeft hetzelfde idee van wat groot of klein is en ook een C-cup is echt niet hetzelfde voor iedere persoon. 

 

Ik had rechts een b-cup en ben met 210 cc naar een (75) D-cup gegaan. Maar ik heb een anatomische prothese met veel projectie en slechts 10,5 borstbreedte. Links had ik een A-cup en heb 330 cc gekregen. Maar opnieuw wel veel projectie en niet zoveel borstbreedte dus. In mijn geval is 110cc dus ongeveer 1maat. Maar het is echt bij iedereen zo verschillend, dat je moet vertrouwen op je pc... Niet gemakkelijk he. ☺️

 

Ze zien er een stevige C-cup uit. 

 

Ik ben 1m75 en weeg 59kg trouwens. Nog groter zou echt niet in verhouding zijn bij me. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2021 om 23:38, Lillly zei:

Hey Lolo2121! Ik ben van 70AA met 250cc naar een 70D gegaan. Ik wilde zelf voor een grote B, kleine C en zo natuurlijk mogelijk. Ik kon ook kiezen voor een maatje groter, maar heb er geen spijt van gehad want vind de maat niet tegenvallen! Het ligt denk ik echt aan je lichaamsbouw en voorsituatie hoe groot het oogt.

 

Ik zal je toevoegen aan mn album, dan heb je een beetje een beeld!

Ooh heel fijn om te horen, zit er wel een beetje mee natuurlijk! Maar heb nu wel al meer vertrouwen in de pc. Wat een mooi resultaat heb je al! Vond je het verschil niet té groot, omdat ik dat las bij een van je foto's, of ben je er reeds al aan gewend? :) Door wie ben je geopereerd geweest? Groetjes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2021 om 00:03, Amaryllis zei:

Eventueel nog eens teruggaan om te passen? En vooral foto's laten zien want niet iedereen heeft hetzelfde idee van wat groot of klein is en ook een C-cup is echt niet hetzelfde voor iedere persoon. 

 

Ik had rechts een b-cup en ben met 210 cc naar een (75) D-cup gegaan. Maar ik heb een anatomische prothese met veel projectie en slechts 10,5 borstbreedte. Links had ik een A-cup en heb 330 cc gekregen. Maar opnieuw wel veel projectie en niet zoveel borstbreedte dus. In mijn geval is 110cc dus ongeveer 1maat. Maar het is echt bij iedereen zo verschillend, dat je moet vertrouwen op je pc... Niet gemakkelijk he. ☺️

 

Ze zien er een stevige C-cup uit. 

 

Ik ben 1m75 en weeg 59kg trouwens. Nog groter zou echt niet in verhouding zijn bij me. 

 

 

Dankjewel voor je reactie! :) Wauw, naar een D-cup, inderdaad het ligt echt wel aan de vorm van je lichaam, niet zozeer aan het aantal cc dat er in gaat.. Wilde je graag een D-cup? Ik zal denk ik kiezen voor een ronde prothese, want las ook veel dat anatomisch misschien een beetje plat kan zijn vanboven? Toch twijfel ik, want ik zie wel graag natuurlijk hangende borsten, dus niet zo opgebold :) 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Cassie zei:

@Lolo2121Heb je toevallig gevraagd of de dokter een attest van arbeidsongeschiktheid schrijft? Blijkbaar maken ze daar op mijn werk onderscheid in. Met zo'n attest zou ik een weekje onbetaald verlof kunnen krijgen. Anders moet ik een week verlof opofferen.

Hoi Cassie, ik heb daar eigenlijk niets over gevraagd, ik ben namelijk nog student dus het viel bij mij wel perfect met het studeren enzo! Er zijn hier nog wel mensen geopereerd door De Meyere, misschien weten zij meer? groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lolo2121 zei:

Hoi Cassie, ik heb daar eigenlijk niets over gevraagd, ik ben namelijk nog student dus het viel bij mij wel perfect met het studeren enzo! Er zijn hier nog wel mensen geopereerd door De Meyere, misschien weten zij meer? groetjes!!

Heb het op het werk nog eens nagevraagd en het is sowieso ziekteverlof.

Mag ik daar uit afleiden dat je uw afspraak voor de bv al gemaakt hebt?? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Cassie zei:

Heb het op het werk nog eens nagevraagd en het is sowieso ziekteverlof.

Mag ik daar uit afleiden dat je uw afspraak voor de bv al gemaakt hebt?? 😁

Jazeker, mijn afspraak staat nu vast op 28 mei! Ik ben enorm benieuwd!  Ik ben ook heel benieuwd naar jouw keuze, laat je me iets weten als je je consultatie hebt gehad? :) groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2021 om 19:45, Lolo2121 zei:

Jazeker, mijn afspraak staat nu vast op 28 mei! Ik ben enorm benieuwd!  Ik ben ook heel benieuwd naar jouw keuze, laat je me iets weten als je je consultatie hebt gehad? :) groetjes!

Woensdag!

Zaterdag bij Verdonck geweest. Fijne consultatie, maar weer een mening erbij en veel stof tot nadenken. Vooral dat "subfasciaal" houdt me wakker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Cassie zei:

Woensdag!

Zaterdag bij Verdonck geweest. Fijne consultatie, maar weer een mening erbij en veel stof tot nadenken. Vooral dat "subfasciaal" houdt me wakker. 

ja dat versta ik! Bij De Meyere is het wel bijna uitsluitend voor de spier.. Terwijl ik voornamelijk achter of dual plane hoor op het forum, maar heb er wel vertrouwen in! Succes met de laatse consultatie morgen , laat maar iets weten dan, ben benieuwd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lolo2121 zei:

ja dat versta ik! Bij De Meyere is het wel bijna uitsluitend voor de spier.. Terwijl ik voornamelijk achter of dual plane hoor op het forum, maar heb er wel vertrouwen in! Succes met de laatse consultatie morgen , laat maar iets weten dan, ben benieuwd :) 

Subfasciaal is voor de borstspier, maar onder het vlies dat op de spier ligt. Voor zover ik het begrijp natuurlijk. Op die manier zou het implantaat iets vaster zitten (dus minder kans op doorhangen binnen enkele jaren) en heb je minder risico om het implantaat te zien zitten van boven. En aangezien ik blijkbaar een dunne huid heb en weinig weefsel van boven, is dat wel iets waar ik wat ongerust over ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.