Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi @Twijfel88, Boerhaave is een geweldige kliniek! Ik ben fan en denk er zeker over om nog een ingreep daar te laten uitvoeren 😍💕 ik heb geen ervaring met dr. Bakker, ik ben geopereerd door dr. Van Hal. Ik denk dat je met de zoekfunctie ook heel wat ervaringen kunt vinden over dr. Bakker. De verpleging en assistentes waren allemaal even fantastisch, nogmaals, ik ben fan! De prijzen zijn ook goed, en duidelijk op de website weergegeven (vind ik fijn, een consult boeken om dan te horen dat je daar het dubbele zou moeten betalen vind ik zonde van ieders tijd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Twijfel88 zei:

Dank voor je bericht @Salander, fijn dat je het zo positief ervaren hebt! Ik las net je topic, zou ik mogen kijken in jouw album😊? Ik google dr van Hal ook even, ben benieuwd! 

Yes, ik voeg je zo toe. Dr. Van Hal is zwanger en gaat vanaf mei of juni met zwangerschapsverlof, volgens mij is ze sept. of okt. weer terug, dan kun je daar rekening mee houden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Twijfel88 zei:

Hi dames, 

 

Gebeld voor een consult bij dr Nio zoals @Daniëla89 voorstelde. Kan daar waarschijnlijk pas in juli terecht, ze hebben nog geen rooster. Ben verder gaan kijken, kom uit bij Boerhaave. Lees dat veel meiden bij dr vd Weij zijn geweest. Zijn er ook positieve ervaringen met dr Bakker?

 

Groetjes! 


Hi! Ik zie net dit berichtje - ik ben toevallig 6 weken geleden geopereerd door dr Bakker! Ik geef hem echt een 10+, ontzettend aardige man, kundig, geduldig, en hij heeft mij hele mooie boobies gegeven 🙂 Ik heb het in ieder geval als heel positief ervaren, de operatie is heel netjes uitgevoerd met minimale littekens en overall vond ik Boerhaave Kliniek een hele prettige omgeving met allemaal vriendelijke personeel! Ik hoop dat je hier wat aan hebt 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites