Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi @Twijfel88, Boerhaave is een geweldige kliniek! Ik ben fan en denk er zeker over om nog een ingreep daar te laten uitvoeren 😍💕 ik heb geen ervaring met dr. Bakker, ik ben geopereerd door dr. Van Hal. Ik denk dat je met de zoekfunctie ook heel wat ervaringen kunt vinden over dr. Bakker. De verpleging en assistentes waren allemaal even fantastisch, nogmaals, ik ben fan! De prijzen zijn ook goed, en duidelijk op de website weergegeven (vind ik fijn, een consult boeken om dan te horen dat je daar het dubbele zou moeten betalen vind ik zonde van ieders tijd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Twijfel88 zei:

Dank voor je bericht @Salander, fijn dat je het zo positief ervaren hebt! Ik las net je topic, zou ik mogen kijken in jouw album😊? Ik google dr van Hal ook even, ben benieuwd! 

Yes, ik voeg je zo toe. Dr. Van Hal is zwanger en gaat vanaf mei of juni met zwangerschapsverlof, volgens mij is ze sept. of okt. weer terug, dan kun je daar rekening mee houden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Twijfel88 zei:

Hi dames, 

 

Gebeld voor een consult bij dr Nio zoals @Daniëla89 voorstelde. Kan daar waarschijnlijk pas in juli terecht, ze hebben nog geen rooster. Ben verder gaan kijken, kom uit bij Boerhaave. Lees dat veel meiden bij dr vd Weij zijn geweest. Zijn er ook positieve ervaringen met dr Bakker?

 

Groetjes! 


Hi! Ik zie net dit berichtje - ik ben toevallig 6 weken geleden geopereerd door dr Bakker! Ik geef hem echt een 10+, ontzettend aardige man, kundig, geduldig, en hij heeft mij hele mooie boobies gegeven 🙂 Ik heb het in ieder geval als heel positief ervaren, de operatie is heel netjes uitgevoerd met minimale littekens en overall vond ik Boerhaave Kliniek een hele prettige omgeving met allemaal vriendelijke personeel! Ik hoop dat je hier wat aan hebt 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank @Salander voor het toevoegen. Wauw! Wat ziet het er al mooi uit! Viel zn dubbele operatie achteraf mee of tegen? Jij hebt motiva gekregen las ik, als je aangeeft dat je deze implantaten graag wilt dan bestellen ze dat? Ik zag er niks over op de site. 
 

@Fiedewiet Thnx voor je berichtje☺️! Ik zie dat je een topic hebt, ga het lezen!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Twijfel88 zei:

Dank @Salander voor het toevoegen. Wauw! Wat ziet het er al mooi uit! Viel zn dubbele operatie achteraf mee of tegen? Jij hebt motiva gekregen las ik, als je aangeeft dat je deze implantaten graag wilt dan bestellen ze dat? Ik zag er niks over op de site. 
 

@Fiedewiet Thnx voor je berichtje☺️! Ik zie dat je een topic hebt, ga het lezen!

Dank je 🤩 het viel me echt enorm mee, je kunt mijn verslag bij de afdeling Mommy make-over lezen 👍

 

Motiva is nog niet zo héél lang op de markt in NL, 4 jaar geloof ik dat dr. Van Hal zei, en daarom werken de meeste artsen er niet als vanzelf mee. Gezien de risico's kwam motiva als ideaal uit de bus, en Van Hal is wel voor vernieuwing. Wel later op telefonisch consult gesproken over de risico's op scheuren, ik kwam daar wat over tegen op internet. Door dat gesprek was mijn zorg daarover ook weggenomen, duset rust en vetrouwen voor zowel de arts als de protheses gekozen! Dus als je daar nieiwsgierig naar bent, gewoon maar vragen, ze hebben het zeker in hun 'assortiment'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Twijfel88 zei:

Hi @Noor45, lees net je topic! Er zit best een tijd tussen jouw consult en de uiteindelijke operatie datum. Heb je daar zelf voor gekozen? Wat fijn dat je zo een goed gevoel hebt bij hem😄! Ik moet even kijken hoe het werkt, maar ga je volgen😂

Hoi. Ja dat was mijn eigen keuze. Ik weet niet wat de wachttijden zijn bij Boerhaave. Ben benieuwd wat je gaat doen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.