Ga naar inhoud

Undercover89 : ? - Dr. Schietecatte : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

8 jaar na mijn eerste borstvergroting ben ik er weer.... misschien dat er nog dames zijn die mij herkennen. Ik ben in 2013 geopereerd door Dr Luijendijk bij de Bergman Kliniek.

Ik zag tot mijn schrik vorig jaar dat mijn protheses inmiddels "op de zwarte lijst" staan, dus eigenlijk wil ik ze er gewoon uit hebben. Een geweldig excuus ook voor een maat groter! In die 8 jaar is mijn lichaam ook gegroeid van meisje naar vrouw, en mag het van mij iets minder bescheiden. Ik heb toen anatomische 375 cc Natrelle high profile dual plane gekregen, en als het goed is, wat ik nog kon vinden, met een projectie van 5.2 cm. In het begin droeg ik een 75E. Echter na alle jaren zijn ze flink geslonken...... meer vrouwen hier last van? Ik heb gelukkig verder helemaal geen klachten, geen asia gerelateerde klachten, maar ook geen borstklachten. 

Ik ga op eerste gesprek bij Dr. Schietecatte a.s. donderdag. Ook heb ik nog een gesprek bij Dr Straaten, maar als de eerste bevalt blijf ik daarbij. 

 

de vragen die door mijn hoofd gaan, waar de kenners hier vast een antwoord op hebben :D :

- klopt het dat ze bij een wissel van anatomische dual plane vaak hierna kiezen voor rond ivm draaien in een te grote pocket? Of zou ik opnieuw voor anatomisch kunnen kiezen? Dit heeft qua vorm wel echt mijn voorkeur

- hoeveel cm projectie zou ik minimaal omhoog moeten gaan voor ik verschil ga zien? ik vind het veel geld en wil graag best wel aanwezige borsten. De 5,2 cm die ik nu er in heb zitten, is wat mij betreft echt geen 5.2 meer en sowieso te bescheiden op mijn lichaam. Mijn borstbreedte was toen 13 cm, die zal niet veel veranderd zijn aangezien ik nog op gewicht ben gebleven.

- ze gebruiken in deze kliniek Mentor protheses, kan ik ivm de projectie dan het beste kiezen voor de uhp? 

- laatste, hoe kun je in godsnaam een fatsoenlijke passessie doen als je al siliconen hebt? hoe gaat dit :)

 

Alvast hartelijk bedankt, en glad to be back :D 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug! 🤗

Das wel even schrikken ja als je protheses inmiddels op de zwarte lijst staan. Kan me goed voorstellen dat je wilt wisselen en waarom dat niet meteen ietsjes groter aangezien je huid en de binnenkant waarschijnlijk wat is uitgerekt in die 8 jaar.

Ik wist trouwens niet dat je borsten na zoveel jaar nog kleiner kunnen worden?? 😯

Heb zelf ook mentor anatomisch 300 cc begin januari gekregen en ben er echt superblij mee!

 

Helaas heb ik geen antwoord op je vragen maar misschien zijn er anderen die ook een wissel hebben ondergaan.

 

Succes met het maken je keuzes! 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Undercover89 zei:

Toch hartstikke lief dat je reageert!

 

Persoonlijk denk ik toch dat dit door het zweten of zo komt door de jaren heen.

 

Wat fijn dat je er blij mee bent :)

 

Ik ben inmiddels op consult geweest en wacht op privé reactie van @best_boobie die voorheen altijd overal een antwoord op had 🤭😄

Wou dat ik je advies kon geven maar helaas!

Dat ze door het zweten zijn geslonken bedoel je?

 

Hopelijk kan best_boobie je goed advies geven, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb advies nodig over de maat, maar zie dat ze maandag voor het laatst online was, dat gaat dus niets meer worden op tijd ben ik bang. Shit zeg. Voorheen was zij 24/7 online maar ik snap dat ze inmiddels ook een eigen leven heeft 😄 zijn hier nog mensen die veel verstand hebben van afmetingen etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi!

 

Ik ben geen expert in de maten maar vind wel gezellig om berichtjes te sturen hoor! Ik heb vijftien jaar geleden een vergroting gehad en was toen ook hier op het forum maaaaar ik ga morgen! Ja morgen!! Voor een prothese wissel bij dr Nio! Super spannend. 
Dus mocht je toch besluiten hier meer te gaan posten zal ik reageren hoor!

ben je al wat wijzer inmiddels?

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.