Ga naar inhoud

khll16 : 31 maart 2021 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Wat fijn @khll16 dat het er op zit, goed gegaan is en dat het qua pijn te doen is. Super om te lezen. Kan me voorstellen dat het auto ritje echt vreselijk is een nog vreselijke om er dan uit te moeten stappen. Maar vanaf nu... enkel op naar verbetering. En proficiat met je boobs!!! 😁😁😁🤗🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83

 

dank je wel! 🤗

 

ja het gaat tot nu toe echt goed! Alleen het uit bed komen is hel, alleen zoals mensen hier aangaven word je er handiger in. Het autoritje was inderdaad niet grappig, en het eruit komen ik weet niet eens meer hoe ik het heb gedaan. 
 

maar nu lekker in bed netflix kijken en een klein zonnestraaltje meepakken door het raam. Ik klop het nog even af, maar tot nu toe gaat het echt heel erg goed 🌞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83

 

dank je wel! 🤗

 

ja het gaat tot nu toe echt goed! Alleen het uit bed komen is hel, alleen zoals mensen hier aangaven word je er handiger in. Het autoritje was inderdaad niet grappig, en het eruit komen ik weet niet eens meer hoe ik het heb gedaan. 
 

maar nu lekker in bed netflix kijken en een klein zonnestraaltje meepakken door het raam. Ik klop het nog even af, maar tot nu toe gaat het echt heel erg goed 🌞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, khll16 zei:

@Myrthe83

 

dank je wel! 🤗

 

ja het gaat tot nu toe echt goed! Alleen het uit bed komen is hel, alleen zoals mensen hier aangaven word je er handiger in. Het autoritje was inderdaad niet grappig, en het eruit komen ik weet niet eens meer hoe ik het heb gedaan. 
 

maar nu lekker in bed netflix kijken en een klein zonnestraaltje meepakken door het raam. Ik klop het nog even af, maar tot nu toe gaat het echt heel erg goed 🌞 

Wat super fijn om te horen . Dat geeft hoop 😊 Ik duim voor je dat zo positief blijft. 🤞

Link naar reactie
Delen op andere sites

@khll16 fijn om te horen dat het allemaal goed gaat!! Je moet idd ff overal je handigheid in vinden en voor je het weet voel je je ook al weer een stukje beter. Kan mij zelf de autorit naar huis niet meer echt herinneren, ik was nog zo moe van de narcose dat ik achterover in de stoel half heb liggen slapen en eigenlijk niet echt veel ongemak heb gevoeld, nu hoeven wij maar 3 kwartier en hebben alleen bij ons huis wat hobbels enzo dus dat scheelt denk ik heel veel. Hoe is je afspraak gegaan vandaag? Hoop dat je vannacht weer beetje kan slapen! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichtjes. 🤗

 

Eigenlijk vind ik dat ik nog steeds niet mag klagen, met hoe bang ik er voor was valt het me echt mee. Natuurlijk is alles gevoelig, maar ik had het nog zoveel erger verwacht. Het opstaan gaat steeds beter, je went toch een beetje aan de pijn denk ik. 
 

Vannacht heb ik 6 uur geslapen, waar ik mezelf echt gelukkig mee prijs. Ik merk wel dat ik af en toe moedeloos word van mijn rug en nek, die soms niet meer weten wat ze met me aan moeten. Vandaag zit ik voor het eerst beneden op de bank, en dat doet me echt heel goed. Even uit bed, een andere omgeving, een fijne rugleuning en de hond weer eventjes zien. Dat doet een mens echt goed. Ook waggel ik al lekker door de woonkamer, met mate natuurlijk. Maar oh zo fijn, om even uit dat bed te zijn. Vandaag zijn mn armen nog wel weer wat gevoeliger dan gisteren, waar ik gisteren en eergisteren nog gewoon mn onderarm kon buigen kan ik vandaag alleen mijn telefoon vasthouden. Maar zo lang dat alles is, ben ik heel tevreden.

 

Gisteren een poging gedaan tot douchen, dat vond ik nog erg spannend. Het werd uiteindelijk meer wassen en even afspoelen, maar heb mijn bh aangelaten. Ik heb ook nog niet durven kijken, dat vind ik allemaal nog iets te spannend omdat de bh zoveel steun geeft. 
 

Het telefoontje met de Kliniek was positief, ze waren blij dat het zo goed ging. Vooral omdat ik in de kliniek zo gespannen en paniekerig was. Volgende week donderdag mogen de pleisters eraf.

 

Hebben jullie meteen gekeken? Ik merk echt aan mezelf dat ik bang ben dat er er ineens uitvallen, wat natuurlijk niet kan. Maar de bh durf ik echt nog niet los te doen. 
 

@Jill olivia succes met je afspraak vandaag! Ben heel benieuwd! 🤞🏼
 

@kverhage gelukkig maar! ik was eigenlijk al vrij snel weer ‘fris’ van de narcose, had er liever de terugweg nog iets meer onder gezeten haha. Maar goed dat is inmiddels alweer twee dagen geleden, de tijd vliegt!

 

@Myrthe83 ja echt niet normaal. Had het zelf helemaal niet verwacht. Niet alles is rozengeur en maneschijn natuurlijk, maar so far so good. 🍀

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Fijn om te horen dat het goed gaat zeg, gefeliciteerd met je boobs! Die gevoelloze armen herken ik wel, dat heeft wel 2 weken geduurd bij mij. Ik kon er wel wat mee hoor, maar wel met een heel raar, doof gevoel.

Ik heb de eerste 3 dagen in mijn eigen vuiligheid gezwelgd, daarna wel gelijk alles uit en onder de douche. Nu heb ik kort haar, ik weet niet of dat bij jou meespeelt, maar dat was voor mij niet hard werken met lange haren inzepen, uitspoelen, conditioner e.d. 👍 Toen ik eenmaal gezien had hoe strak alles dichtgenaaid zat, had ik er ook wel meer vertrouwen in dat alles blijft zitten. Toch een soort psychische barrière die je over moet hè 😄 Rustigaan, stapje voor stapje bouw je op naar vertrouwen in je nieuwe lichaam, je borsten worden steeds meer eigen, komt echt goed. Laat je verwennen en geniet van je nieuwe uitzicht :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Salander dank je wel! Dat met die psychische barrière is echt perfect omschreven haha! Ik heb nog steeds echt een heel fijn herstel, en alles gaat echt heel goed! 

 

Gisteren heb ik voor het eerst een stukje buiten gelopen, dat was nog wel even pittig maar op zich prima te doen. Het was zooo lekker om even buiten te zijn! Gisteren het ook aangedurfd om even te kijken, dat vond ik echt heeeel spannend en ook echt heel gek. Het besef dat ze gewoon van mij zijn, is er nog niet echt. Ik ben tot dusver echt superblij met het resultaat, al hangt het er nu nog niet ideaal bij natuurlijk haha. Ik schrok wel even van hoe strak de bh weer dicht moest, maar dat viel uiteindelijk mee. De littekens zagen er ook echt goed uit, dus dat is ook weer een zorg minder. 

 

Ik heb nog niet echt durven douchen, ik douche nu op een stoel en mijn vriend die helpt me met wassen. Dat komt meer omdat ik mijn armen nog niet goed kan bewegen. Links gaat het een stuk beter dan rechts, en gisteren heb ik voor het eerst ook zelf weer wat kunnen eten, maar echt dingen aan een vork prikken lukt niet. Ook hou ik met het douchen de bh wel aan. Maar alles went, dus dat komt vanzelf wel. Vandaag wel eindelijk mijn haar gewassen, dus dat is voor mijn gevoel ook wel echt even fijn. 

 

Vannacht heb ik ook 7 uur in een stuk geslapen, dus ik voel me echt bevoorrecht. Vind het nog steeds een beetje spannend om te zeggen en ik wil niks jinxen, maar tot dus ver gaat het echt heel goed met me! 

 

@Jill olivia Hoe was je afspraak met de PC? Is alles goed gegaan? En hoe gaat het verder met je? 

 

@Nk138 Dank je wel! Hoe gaat het bij jou inmiddels, heb je verslag gelezen en daar schrok ik wel echt even van! Gaat het inmiddels wat voorspoediger met je herstel? 

 

@Myrthe83 Ja het gaat echt heel goed! Hoe gaat het met jou? Het aftellen is nu echt begonnen, zo spannend! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@khll16 Alles zag er goed uit de pleisters mogen er vanzelf afvallen en anders over twee weken eraf peuteren na de douche. Ik herken het proces wat je schrijft echt helemaal. Je durft je amper te bewegen. Ik kan m’n armen nog niet goed gebruiken maar elke dag win ik weer iets aan kracht. Ik loop lekker op maar lig smiddags op bed en ik doe echt niets wat niet mag ik ben als de dood dat ik het proces verstoor. Fijn dat je zo goed slaapt! En dat je schone haartjes hebt. Geniet van je Pasen meid lekker het zit erop allemaal en elke dag dichterbij nieuwe bh’s😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je al een stukje loopt enzo! Ik heb daar nog steeds best lastig mee, misschien omdat ik ook best groot ben gegaan in 1x, voelt ook gewoon eng dat gewicht wat zachtjes heen en weer gaat ofzo. Dat douchen vond ik ook mega spannend, nu sta ik nog niet normaal onder de douche, doe snel de belangrijke plekken en snel er uit, zit toch ook tussen me oren denk ik 😂 slaap je wel een beetje? Zo fijn als je wel wat slaapt, hoop dat je je nogsteeds goed voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage ik loop nu een klein rondje buiten mee met de hond, al 3 dagen nu. Merk wel dat het aan het einde ook wel echt wat zwaarder is, dus ik loop ook niet verder dan. Ik heb een dikke winterjas aan, maar hou ze alsnog vast haha. Wat zullen de mensen wel niet denken op straat hahaha. Merk wel dat de frisse lucht me goed doet.  Onder de douche sta ik ook nog steeds niet normaal, en ik douche ook nog steeds niet zelf.  Ook heb ik onder de douche de bh en borstband nog aan/om, vind het allemaal iets te spannend. Mijn vriend wast me en spoelt me af, omdat ik zelf met mn handen nog niet overal kom. Het gaat wel steeds beter gelukkig en ik wen er steeds meer aan. Het slapen gaat echt nog steeds goed, ik heb gewoon nachten van 8 uur dus daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

 

Ja het gaat nog steeds echt supergoed! Ook het slapen. Gisteren voor de tweede keer gekeken, en vond het al iets minder spannend dan de eerste keer haha. Toch blijft het een heeeel onwerkelijk gevoel, dat dat ineens mijn borsten zijn. Ik vind het zelf heel gek dat de littekens voor mijn gevoel echt midden op mijn buik zitten. Dat is natuurlijk niet zo, maar omdat ze nog moeten zakken is de plooi er ook nog niet. Dat komt natuurlijk allemaal met de tijd, maar dat kan dan niet snel genoeg gaan haha. Morgen mag ik de pleisters eraf halen en foto's naar de kliniek mailen. Ze zien er tot dusver goed uit (doorzichtige pleisters), dus ik hoop dat de kliniek morgen hetzelfde zegt. 

 

Ik merk echt elke dag hele grote stappen, gisteren ben ik voor het eerst alleen thuis geweest en dat ging eigenlijk prima. Ik had nog wel last van mijn armen dus mijn broek optrekken na het naar de wc gaan duurde voor mijn gevoel uren. Maar vandaag gaat ook dat al weer stukken beter. Ik vind het persoonlijk echt heel fijn dat ik niet meer voor alles iemand nodig heb. Je voelt je soms zooo bezwaard, maar het ergste is achter de rug. Vanaf nu alleen maar een stijgende lijn. 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen! Frisse lucht vind ik idd ook lekker, vond het ook lekker met dat warme weer van laatst (en nu sneeuw wehhhh) lekker in de zon te zitten even. Ik snap je met douchen, ik vind het ook nogsteeds spannend als die bh uit is en dan zit ik te stressen tegen me vriend dat alles snel moet 😂 fijne dag vandaag meis😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage

 

Hier hetzelfde hoor met dat stressen, mijn vriend heeft ook echt een gouden geduld wat dat betreft haha. Gisteren heb ik weer gekeken, en ik vind het aantrekken van die bh echt nog wel spannend blijven. De haakjes hangen dan echt onder mijn oksels en ik krijg dan bijna een zenuwinzinking als ik me bedenk dat die helemaal in het midden van mijn borsten dichtmoeten. Moet wel zeggen dat het al veel beter gaat dan de eerste keer kijken, ik denk dat het langzaam begint te wennen. 

 

En dat weer, echt heel stom inderdaad. Ik krijg mijn dikke jas niet zelf aan dus daar baal ik wel van, want ik kan niet zelf naar buiten gaan nu. En daarnaast doet een zonnetje ook al zoveel voor je energie. Maar daar moeten we nog even geduld voor hebben. En als het dan wel mooi weer is, kunnen we optimaal genieten. Fijne dag!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@khll16 hahaha ik ben zo blij dat we met ze alle lekker knullig zijn 😂 zijn we iig niet alleen haha. Ik had dat ook met die haakjes dicht doen, scheelt voor mij als ik het een beetje naar beneden trek maar het went ook allemaal zo snel! Ik krijg mijn eigen winterjas dus nog niet dicht, hij gaat wel dicht maar zit dan best strak op me boobs, voor later prima maar nu nog niet lekker. Dus ik loop in de veelste grote jas van mijn vriend 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden wat heerlijk om al deze knulligheden lekker mee te lezen! 
En dat we het lekker van ons af kunnen schrijven hier. @khll16 idd je borsten moeten nog zakken hoor. Mijn rechterborst was de eerste dagen echt Frankenstein en begint nu na bijna twee weken te ontspannen en te zakken ook.

En wat lekker om alleen thuis te zijn even hè! Even rust om je heen en genieten van je beetje zelfstandigheid

@kverhage ja die winterjas dicht gaat niet hè🤩😂 zit allemaal te strak

Ik kan nu wel zelf die bh’s aan en uit krijgen maar idd jas nog niet. Sta ik zo hulpeloos in de woonkamer van hoi... 

Moet wel zeggen dat ik m’n vent wel echt bewonder voor z’n engelen geduld haha en der ie weer keurig m’n haar heeft gedaan vandaag het model is twijfelachtig maar oké we mogen niet klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.