Ga naar inhoud

Fleur : 1 juni 2011 : Dr. Stevens : Bergman Kliniek.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Heeft mijn vriend ook gedaan ja twee keer mijn haar gewassen, we moeten ons niet afhankelijk voelen. Maar juist een fijn gevoel geven van, mochten we nu echt ziek worden of wat, we zo`n super iemand hebben die voor ons zorgt. Vind ik zo`n fijn idee :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je heerlijk hebt kunnen douchen en dat je al zo blij met je boobies bent!

Aha, Dr. Tan, daar is mijn zus 10 jaar geleden door geholpen en 'verminkt' kan ik wel zeggen. Ze krijgt binnenkort een herstel operatie, dus ik pas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heerlijk lijkt me dat, weer lekker kunnen douchen!

Tja, zij had een hele rare vorm borsten en heeft een anatomische prothese, beide gelijk ingepaseld en 1 is er helemaal gedraaid. Daar kan hij op zich niets aan doen, maar toen ze laatst bij Dr. Zweep was (Ter Gooi ziekenhuis, Hilversum) zei hij dat dit nooit zo gedaan had mogen worden, hele verkeerde prothese vorm voor haar en dat haar borsten echt verminkt waren. Dat gaat hij herstellen.

Vandaag bikini's gepast....ai, dan weet ik echt zo zeker dat de operatie er moet komen, zo'n zielig leeg hoopje vel, echt het is een schijntje van wat het ooit was! Kan nu al dromen van het moment dat ik mooie bh's kan kopen, die gewoon gevuld worden. Trouwens uiteindelijk wel geslaagd voor een mooi badpak.

Heb je eigenlijk nog veel pijn? Waren ze bij jou nou voor de spier geplaatst?

Groet Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie,

Ik ben zelf ook nog op consult geweest bij dr Tan, maar zijn manier van doen en weinig info beviel ons niet, daarom zijn we ook bij de Bergman kliniek gegaan. Ik weet niet wat voor prothese mijn schoonzus en haar zus hebben gekregen.

Ik heb ze dual plane en de pijn valt me mee, heb nog wel bloeduitstortingen en daar kan ik nog wel even pijn van houden volgens de verpleegkundige gisteren. Ik heb wel goed op tijd pijnstilling gebruikt, dat kan ik je echt aanraden dan blijf je de pijn ook voor. Ik hou er zelf ook niet van, maar als het nodig is zoals met een BV gewoon doen.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.