Ga naar inhoud

Fleur : 1 juni 2011 : Dr. Stevens : Bergman Kliniek.


Aanbevolen berichten

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes,voel me redelijk van de band heb ik het meest last. Inderdaad een martelding :-( Neem lekker op tijd alle pijnstillers en hoop op een redelijke nacht. Morgen mischien meer.

Groetjes

Dag Fleur ! Gaat het een beetje met je?? Met mij gaat het sinds een 3tal uur best goed ^^

Ik heb gelukkig géén band :D heb direct mijn sportbeha mogen aan doen !!

Hopelijk zullen we de nacht goed doorkomen he!! Ik hoor je wel nog ;)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes,voel me redelijk van de band heb ik het meest last. Inderdaad een martelding :-( Neem lekker op tijd alle pijnstillers en hoop op een redelijke nacht. Morgen mischien meer.

Groetjes

Wat fijn dat het achter de rug is! Hoop dat je een beetje kunt slapen. Ik ga vannacht om 5 uur rijden richting Belgie, ben er nu wel erg zenuwachtig van.. pff wordt er niet goed van! Rustze en veeeeel sterkte met je herstel spreek je hopelijk snel als ik er ook weer toe in staat ben :)

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat vroeg, blijf je er morgen ook slapen? Of ga je gelijk door naar huis? Was wel blij dat ik met tien minuten thuis was. Anders lekker rustig rijden. Wens je heel veel succes, op zich viel het me reuze mee ook narcose enzo. Alleen die martelband, haat hem nu al. Maar goed is voor een goed doel :-)

Liefs Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat vroeg, blijf je er morgen ook slapen? Of ga je gelijk door naar huis? Was wel blij dat ik met tien minuten thuis was. Anders lekker rustig rijden. Wens je heel veel succes, op zich viel het me reuze mee ook narcose enzo. Alleen die martelband, haat hem nu al. Maar goed is voor een goed doel :-)

Liefs Fleur

Ja heel vroeg haha, moet er om 8 uur zijn en het is 2 uur rijden dus tussen 5 en 6 weg (wil wel iets speling, je weet maar nooit). Na de operatie gelijk naar huis... dus mijn vriend moet heeeeel rustig rijden.. en neem een kotszak mee haha. Ben ook altijd heel erg ziek van narcose. Ben nu ook al beetje misselijk, maar dan van de zenuwen :( maar net wat je zegt: is allemaal voor een goed doel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn operatieverslag van 1 juni.

Ik moest er om negen uur zijn, gelukkig lekker vroeg. Eerst mijn zoon weggebracht naar een vriendje, er zou ernstig verkeershinder zijn in de buurt dus lekker op tijd weg. Vervolgens zijn we er al om vijf voor half negen, niets aan de hand dus :-) Even gewacht in de auto en toen naar binnen. We worden opgehaald door een hele lieve verpleegkundige, ze legt alles goed uit maar dan horen we dat mijn vriend niet gelijk mag komen als ik uit de narcose kom. Op de een of andere manier dacht ik dat, maar ja niets aan te doen. Arts en anesthesioloog ( moet het woord gewoon googelen en kan het echt niet uitspreken hahahaha ) Arts zegt dat dit echt een hele goede beslissing is, zou ik ook zeggen als ik mijn dure auto betaal door boobies ;-)

En dan is het zover ik mag mee, laatste kusjes aan mijn vriend en daar lig ik. Infuus was heel vervelend, tweede keer prikken lukt het pas maar ze zijn heel lief. Ik kijk nog even op de klok, half tien voel dan gekriebel in mijn hoofd en weg ben ik. Als ik wakker word vraag ik als eerste hoe laat het is, half elf. Om tien voor half elf heeft ze mijn vriend al gebeld, vlot gegaan dus. Als alles gaat zoals het moet moet ik vier uur blijven, en na eerst een uurtje (geen idee van tijd ) voor me uitgestaard te hebben krijg ik thee en koekjes heerlijk :-)

Ik heb een beetje het gevoel of ik in een droomwereld zit, dacht geloof ik wel van ik moet bellen maar vraag niet naar mijn telefoon. Dochter en vriend ondertussen in spanning thuis en op het werk zittend. Dan moet ik opgemeten worden, onderwijdte 88 cm normaal 80 en boven 108! Jammer vergeten te meten voor mijn bv. En dan moet de bh en band aan, en dan vind ik het ineens een stuk minder leuk. Veel te strak, het enige wat mijn lichaam denkt is UIT. Gelukkig heb ik gevraagd om een foto te maken, zodat mijn vriend ze toch gister nog kon zien. Ik geloof dat ze zei dat als ik mijn onderlichaam wil douchen de bh wel even uit mag, maar hoe graag ik ook wil heb het gevoel dat ze eraf vallen als ik dat doe hahaha. Kan toch op de vroege ochtend een beetje glimlachen, vannacht was kut heb geprobeerd wat rechtop te slapen zoals ik veel hier heb gelezen maar mijn rug vond dat niet zo lekker. Ergens halverwege de nacht heb ik me onderuit laten zakken en heb gewoon plat gelegen. Dat ging gelukkig een stuk beter, uit bed ging redelijk al dat yoga en bodypump was goed voor mijn buik en beenspieren :-)

Nou toch langer verhaaltje dan ik dacht, hoop alleen dat nacht twee beter gaat. Kan erg slecht tegen gebroken nachten.

Gr Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur, leuk om je verslagje te lezen!

Ik ben de héle namiddag misselijk geweest.. En nochtans had ik ook iets gekregen tegen de misselijkheid (2x zelfs).. toch moeten overgeven...

Mij hebben ze wel niet opgemeten !

Mss een tip om te slapen 's nachts. Ik ben namelijk een zijslaper en heb heel vaak last van mijn rug.

Ik gebruik 2 kussens onder mjn hoofd, zodat ik toch ietsje rechter lig, dan een kussen voor tussen mijn benen (die ik optrek ipv te strekken)

en nog een kussen voor naast mijn benen, zodat ik mijn benen daarop kan laten rusten!

Goed geslapen heb ik zeker niet, maar ik heb wel geen rugpijn !! :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das nog heel pijnlijk ook overgeven denk ik, als ik al een beetje lach voelt mijn borst niet prettig.

Ze had me opgemeten om de goede maat te halen van de bh, jouw verpleegkundige had vast een geoefend oog voor maat :-)

Ga je tips met kussens zeker proberen vanavond.

Hoe gaat het verder met jou?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje Fleur, hoop dat je je de komende nachten beter kunt behelpen, iig goede tips van Hanneke, heb het ook zo gedaan, en wat ook kan schelen, maar is misschien meer iets voor binnen een paar dagen is zo half tussen rug en zijslapen in liggen en een stevig kussen in je rug duwen zodat je niet terug rolt, scheelt ook al weer tegenover dat helemaal op de rug liggen een hele nacht! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fleur.

wat onwijs ... dat je zo slecht slaapt. Ik had het ook,maar haalde het de eerste week s'middags vaak in.

als je helemaal recht op zit en dan een rolkussentje in je nek doet, misschien geeft dat verbetering.

Zo viel ik uiteindelijk steeds in slaap.

Hoe gaat het voor de rest? Wel al kunnen genieten van je nieuwe boobs?

Knuf shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur,

Leuk je verslag te lezen. Balen van het slapen, ik had het ook. Ben een buikslaper, dus op mn rug is echt vervelend. Ik haalde het met middagslaapjes in.

Heb je veel pijn? En de tape mag er toch na 1 dag weer af?

Je hebt ze in elk geval :-) Ik mag nu zonder die band en bh mag eigenlijk ook al uit. Maar die heb ik nog aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sushi,

Het gaat nu gelukkig veel beter, neem sinds gister 3x per dag paracetamol en tramadol. Daar slaap ik een stuk beter van en ook geen last van mijn rug meer. Tape moet er tot donderdag op blijven en de band dan geloof ik nog een week.

Donderdag mag ik ook voor het eerst helemaal douchen yeahh wat ben ik toch met kleine dingen blij :-)

Hoe gaat het bij jou? Ja denk dat ik ook mijn bh best wat langer zal dragen, beugel is denk ik nog niet echt comfortabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een late proficiat fleur! :1bouncingboobs:

De eerste nachten heb ik ook heel slecht geslapen! Rechtzittend of in de zetel :122: echt balen!

Goed je pijnstillers blijven nemen en niet wachten tot je pijn hebt om ze te nemen. Hebben ze mij ook gezegd en heeft echt geholpen!

Ben jij dat op je profielfoto? :126:

Laat je maar goed verwennen de eerste weken :54::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel :-)

Gaat gelukkig een heel stuk beter, neem mijn pijnstillers ook goed op tijd dat werkt toch het best.

Ik ben heel goed verwend de afgelopen vijf dagen door mijn vriend, echt een schatje is het. Hij is nu aan het bijkomen op zijn werk denk ik hahaha.

Groetjes Fleur

Oh nee helaas ben ik niet op de foto, ze maakt bepaalde films heb ik me laten vertellen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahhahaha, bepaalde films :130: nou dan zal ik ze niet meteen herkennen hihi...

Kan het ook niet helemaal goed zien, kan de foto niet uitvergroten jammer genoeg :106:

Wat goed dat het nu beter gaat!En dan nog eventjes geduld voor je nieuwe bh's aankan :P

Ik voel me altijd als een kind dat een cadeautje heeft gekregen, maar het nog niet mag openmaken zooooooooo ongeduldig ben ik! :27::41:

Ben ook benieuwd naar fotootjes :6:

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We moesten al zo veel geduld hebben voor de bv en nu ik weer voor de tape onder mijn borsten er donderdag eindelijk af mag. Dan mag ik voor het eerst weer douchen. Dus daar kijk ik echt naar uit.

Ik heb al foto`s, maar dat zijn van twee geplette borsten die wil ik niet op het forum zetten :-( Maar donderdag zonder tape en even zonder band dan zet ik er 1 op :-)

Mag ik de jouwe mischien wel al zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja laat je maar lekker verwennen hoor! Mijn vriend was ook echt een schat, had zorgverlof opgenomen en deed alles voor me :-)

Maar eigenlijk best vreemd dat we naar dezelfde kliniek zijn gegaan en er verschillend wordt gewerkt. Jij was toch ook in Den Haag of heb ik het nu fout?

Tape mocht er bij mij na 48 uur af en toen mocht ik dus ook weer douchen, die band moest ik 4 weken dragen...

Ik mocht na 2 weken 's nachts al zonder bh slapen, maar dat doe ik nog niet. En ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst een normale bh aangehad (ik had een feestje)...stond erg mooi :-) Heb nog wel een beetje pijn, een soort druk in mn borst. Maar merk dat ik dat alleen heb wanneer ik die sportbh aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sushi,

Ik vind het ook heel vreemd ja, zo verschillend alles. Je zou denken in de zelfde kliniek werk je een beetje het zelfde. Maar ik geloof dat het ook komt door wie ze weer zijn opgeleid, over arnica druppels had ik een beetje gegoogeld en daar zijn ook veel verschillende adviezen over en hangt het ook af of ze het zelf weer van hun opleider hadden geleerd of niet.

Maar goed ik zit nog steeds met die klote tape hahahah, ik hoop eigenlijk na twee weken klaar te zijn met de band. Ik hoor het donderdag wel.

Je zag er vast heel goed uit op dat feestje :-) had gisteravond even een bh van mijn dochter aangedaan, cup D ohhhh super hoor zag er mooi uit. Bijna verliefd op mijn eigen borsten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast poekie83

Hey Fleur,

Hoe gaat het nu met je?is het je tegen of meegevallen nu bijna week later. Mooie foto,zeker natuurlijk en joh worden alleen maar mooier hoor na paar weken! Ik moet woensdag op gesprek dus ben erg benieuwd maar gek dat ze low profile hebben gezegd wat voor argument gaven ze daarvoor?Want dat zullen ze bij mij dan ook wel zeggen!

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Het is me meegevallen, zolang ik wel op tijd pijnstilling neem. Ik ben niet zo van de pillen maar heb het toch nog wel even nodig gehad.

Spannend jij mag vandaag op consult, benieuwd wat hij adviseerd.

Ik weet niet meer waarom hij low profile wilde, allebei de pc`s waar ik was stelde dat voor. Volgens mijn vriend omdat ik brede borsten heb, maar sommige hier op het forum zeggen ook weer dat ook al heb je brede borsten je toch meer profile kunt hebben. Zal het in augustus nog eens vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fleur,

Jij hebt dan sowieso meer cc gekregen dan ze bij mij voorstelde. Dat zou dan 320cc worden. En inderdaad, deze pc raadde de anatomisch gevormde prothese aan, terwijl ik zelf eigenlijk meer voor ronde wil gaan. Denk daarom ook dat de prijs zo hoog is daar!

Weet jij toevallig door welke PC je schoonzus is geholpen? Vind dat zeker de moeite om eens te bekijken.

Morgen mag je tape er af! Dat zal wel even heel fijn zijn!

Groet Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.