Ga naar inhoud

Fleur : 1 juni 2011 : Dr. Stevens : Bergman Kliniek.


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik heb vandaag twee afspraken gemaakt voor een 1e consult. 21 maart bij Dr Tan in het bronovo ziekenhuis, en de tweede

7 april bij dr Postma bij de Bergmankliniek.

Ik kan niet wachten, nu ik heb besloten ja ik wil heb ik ze liever vandaag dan morgen :D

Groetjes Shirley

Vergeten bij de titel te zetten het gaat om een bv.

Oh wat betekend PO eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Fleur,

Ik heb zelf 28 maart mijn 1e afspraak bij de Bergman kliniek. En nu ik eenmaal de stap heb gezet kan het voor mij ook niet snel genoeg gaan.

Heb je al een beetje een idee wat je zou willen?

Dank jullie wel.

Ik heb nu een 80b, niet heel vreselijk maar jeetje mooie volle borsten :D Graag.

Ik wil graag een volle C dus ben veel foto`s aan het kijken hoeveel cc dat ongeveer zou kunnen zijn.

Ik heb een beetje idee zo rond de 280/300? Maar ik lees ook wel dat dat ook weer afhangt van je lichaam enzo.

Ik ben 1.78 en weeg 66 kilo. Zouden dus denk ik ook wel iets groter mogen maar mijn vriend vind dat weer helemaal niets. Ook maar afwachten wat de twee pc`s zeggen.

Weet jij al een beetje wat je wil Amber?

Jayro dat zijn hele mooie borsten zo zou ik ze ook graag willen :1:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shirley,

Welkom hier op het forum! :D

Welke maat bh draag je nu als ik vragen mag?

Succes met je consulten die je in de planning hebt staan :35:

Liefs :116:

Hi Kiki,

Ik zie dat je na drie weken alweer een beetje hebt gesport, daar zie ik het meest tegenop niet sporten.

Ik doe yoga en bodypump en das zo heerlijk :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf 1.77 en 62 kilo. Ik zou ook graag naar een volle c gaan. Ik heb ook altijd een c gehad. Maar door twee zwangerschappen

is er niet meer overgebleven dan een 80A....

Het liefst ga ik eigenlijk ook wat groter, maar mijn man vindt het ook niks. Hij denkt dat het niet bij mijn lichaam zal passen. Maar als ik

de foto's hier bekijk dan denk ik dat het best wel mee zal vallen. Als ik de boobs van Jayro bekijk dan denk ik ook WOW......Maar je zou niet verwachen dat

het een E is. Ik vind het wel een mooie maat. Dus ik denk dat als ik voor een C zou gaan ik er later spijt van zou krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Eindelijk heb mijn eerste consult gehad :-) Bij pc Tan in Den Haag, gesprek ging heel goed, geen mooie praatjes.

Hij adviseert 350/400cc voor de spier, low profile. Omdat ik iets brede borsten heb is het beter er wat meer in te doen om de borst mooi te vullen. Dan zou ik uit komen op een volle C kleine D, helemaal goed.

Nu heb ik nog een afspraak staan bij de Bergman kliniek, maar ik twijfel om te gaan. Dr Tan geeft me een goed gevoel

is goedkoper en in het ziekenhuis. Bij de Bergman kliniek verwacht ik meer mooie praatjes, ze willen je tenslotte wel een paar borsten verkopen à 4000 euro. Maar stel deze pc geeft mij ook een goed gevoel, zegt dat hij me de borsten gaat geven die ik graag wil, wie kies je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi fleur

ik heb me eerste consult ook achter de rug

was ook in een ziekenhuis (belgie)heb alleen te horen gekregen dat het ronde protheses zouden worden en dan achter de spier ik zou uitkomen op een

grote B

weet niets van cc of zo voelde me wel goed bij deze arts maar hat eigenlijk meer verwacht als een grote B (meer paste niet vertelde hij)heb nu mijn 2 e consult op 1 april bij dr plovier ben benieuwd wat hij voorsteld

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Fleur,

Moeilijk he al die keuzes! Ik heb 9 april mijn eerste consult vij dr. Koopmann van de Bergmankliniek.

Heb ook nergens anders een consult gepland, hij lijkt mij een goede arts (gezien op tv)en de kliniek is in de buurt. Dan maar iets meer betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Bianca Kan me voorstellen dat je wel wat groter wil, als je dan toch gaat voor een vergroting dan toch wel een leuke cup :-) Maar ja achter de spier gaat dan mischien ook echt niet meer. Benieuwd wat pc Plovier zegt.

@ Sushi Heb je hem op rtl4 gezien op zondagochtend? Heb het progamma 1 keer gezien, vandaar ook mijn tweede consult daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fleur,

350-400cc gaat inderdaad een mooie D-cup geven.

Ik had ook een lege 80B (van het afvallen i.p.v. kids) en ik ben 1.73m lang en weeg 69kg.

Wat voor vorm protheses raadde dr. Tan je aan?

Rond of druppel?

Succes bij dr. Postma nog :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Gast poekie83

O meid hoop dat alles goed is gegaan en dat je je (redelijk) goed voelt

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!haha

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes,voel me redelijk van de band heb ik het meest last. Inderdaad een martelding :-( Neem lekker op tijd alle pijnstillers en hoop op een redelijke nacht. Morgen mischien meer.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.