Ga naar inhoud

Botox tegen tanden knarsen


Ellen1997

Aanbevolen berichten

Hee dames keer een andere vraag dan over borsten, weet niet of zo het juiste onderwerp aangevinkt heb. Nu knars ik erg met me tanden zowel overdag maar snachts ook veel in me slaap zo veel dat wakker word met spierpijn in me kaken, ook overdag klem ik me kaken heel strak op elkaar. Nu ben ik me aan het inlezen over Botox tegen tanden knarsen maar kom verschillende klinieken tegen en zie door de bomen het bos niet meer. Ook zie ik prijzen voorbij komen van €200 tot €400 is er iemand die hier ervaring mee heeft? Dankjewel alvast Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen ervaring mee, klinkt me ook beetje vreemd in de oren, maar ja wie weet helpt het. 

ik weet wel van een bitje, dat is een soort siliconen frame rond je tanden, wat het knarsen voorkomt. Dat kan je gewoon via je tandarts doen. 
Ik zou die ook zeker om informatie vragen rondom de botox behandeling. (Die kan je vanuit zijn deskundigheid adviseren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loessss Ja klopt van een bitje heb ik ook gehoord maar dat is alleen voor snachts en doe het de hele dag door. Botox zorgt ervoor dat een spier niet meer optimaal kracht kan zetten en aan kan spannen om zo maar te zeggen zelfde als je fronst als je daar Botox laat zetten verslapt die spier ook zodat je niet meer zo erg kunt fronzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier zelf ook wel eens (heel kort) naar gekeken. Ik knars niet met mijn tanden maar klem wel ontzettend waardoor ik regelmatig met hoofdpijn wakker word.

Dus ik was van plan om dit eens met een fysiotherapeut te bespreken maar het is weer een beetje naar de achtergrond van mijn gedachten vervaagd. Bedankt voor de reminder, haha!

 

Ik lees ook graag mee want zal botox niet uitsluiten als een professional het aanraadt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.