Ga naar inhoud

Borsten zitten erg hoog en tepels zijn opgezwollen


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 10 dagen PO en ik kan wel janken als ik mijn borsten nu zie. 
 

Ze zitten erg hoog en onder heb ik eigenlijk niks. Ook zit mijn litteken best hoog, ik kan me niet voorstellen dat het in de plooi gaat vallen als alles zou gaan dalen. 
 

Daarnaast zijn mijn tepels ook erg groot... Voor de operatie waren ze helaas al puntig, ik hoopte heel erg dat dit na de operatie minder zou worden. Kan dit nog veranderen?

 

Ik kan nu al best veel en heb weinig pijn. Mijn vriend zegt alleen dat ik wel meer rust moet houden, maar als ik het allemaal kan zonder pijn dan is het toch goed? Of moet ik dan alsnog rust houden? Ik slik sinds 5 dagen po geen pijnstillers meer. 

 

Wat is jullie ervaring? Zal het er natuurlijker uit gaan zien? Ze staan ook nog best ver naar buiten, trekt dit nog meer samen? 
 

Hopelijk kan ik een beetje gerustgesteld worden...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lottejanna zei:

Hey meid, zijn ze dual plane geplaatst? Van wat ik hier voorbij heb zien komen ziet dat er na 10 dagen po hetzelfde uit als wat jij hebt, dus hoef je je dan nergens druk om te maken :) volgens mij noemen ze dat dan wachten op de 'drop and fluff', zodat ze dan mooi gaan zakken

 

Jaa klopt! Ze zijn dual plane geplaatst. Ik wist niet dat het dan anders zou zijn dan bij onder of op de borstspier. Thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lottejanna zei:

Hey meid, zijn ze dual plane geplaatst? Van wat ik hier voorbij heb zien komen ziet dat er na 10 dagen po hetzelfde uit als wat jij hebt, dus hoef je je dan nergens druk om te maken :) volgens mij noemen ze dat dan wachten op de 'drop and fluff', zodat ze dan mooi gaan zakken

 

Ik heb zelf nog geen ervaring maar zoals ik het hier heb begrepen, klopt het wat hierboven staat! 

En wellicht helpt het om dagelijks foto's te maken, dan zie je goed het verschil met nu en een week geleden :). 

 

Maar nogmaals: ik heb zelf nog geen ervaring.

Je kan ook altijd je kliniek bellen/mailen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, BBD zei:

Ik ben nu 10 dagen PO en ik kan wel janken als ik mijn borsten nu zie. 
 

Ze zitten erg hoog en onder heb ik eigenlijk niks. Ook zit mijn litteken best hoog, ik kan me niet voorstellen dat het in de plooi gaat vallen als alles zou gaan dalen. 
 

Daarnaast zijn mijn tepels ook erg groot... Voor de operatie waren ze helaas al puntig, ik hoopte heel erg dat dit na de operatie minder zou worden. Kan dit nog veranderen?

 

Ik kan nu al best veel en heb weinig pijn. Mijn vriend zegt alleen dat ik wel meer rust moet houden, maar als ik het allemaal kan zonder pijn dan is het toch goed? Of moet ik dan alsnog rust houden? Ik slik sinds 5 dagen po geen pijnstillers meer. 

 

Wat is jullie ervaring? Zal het er natuurlijker uit gaan zien? Ze staan ook nog best ver naar buiten, trekt dit nog meer samen? 
 

Hopelijk kan ik een beetje gerustgesteld worden...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het gaat er zeker nog natuurlijker uitzien hoor. Je ziet dat je tepel nu nog niet mooi in het midden zit. Heb geduld! Het is moeilijk, maar pas na 6 weken tot 3maanden kun je het eindresultaat enigszins beoordelen. He en wat is nou 6 weken als je straks jaren kunt genieten van mooie borsten.. Je borsten veranderen sowieso nog tot een jaar.

Als je spier gaat ontspannen dan zullen ze ook nog iets meer naar elkaar komen. Maar je voorsituatie is daarin wel bepalend.

Voor wat betreft de grootte van je tepels, js tepelhoven rekken makkelijker mee dan je huid, bij mij was het na 3 maanden grotendeels weer hersteld.

Je zegt zelf dat je al puntige tepels had. Heeft dd arts toevallig het woord tubulair of tubureus genoemd? Ik had dar zelf wel en het puntige is er door het herverdelen van mijn klierweefsel sterk verbeterd. 

Maar geduld is, hoe moeilijk het ook is, echt het sleutelwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.