Ga naar inhoud

Aangenaam! Tijd voor nieuwe b(o)(o)bs:)


Diana1984!!

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Na een tijdje rond gesnuffeld te hebben is het nu tijd om mezelf bloot te geven.

Heeeel lang geleden, inmiddels 15 jaar, zijn mijn borsten vergroot. Destijds gekozen voor Mc Ghan St-410 280 gr. dual plane bij Dr. d'Hondt in Tongeren.

Inmiddels, 2 kids en wat zwaartekracht verder is het tijd voor een wissel.

 

Twee maand geleden kreeg ik klachten. Heb een echo en een MRI laten maken waarin een scheurtje zichtbaar was. Op medische indicatie wouden mijn oude protheses  (als het goed is.. wacht nog op goedkeuring van de verzekering) eruit gehaald.

 

Vandaag op consult geweest bij Dr. Selms. Mijn borsten staan er bij als 2 bezopen protheses die beide een andere kant op kijken. Niet heel florisant, daarnaast is 1 borstplooi 2 cm te hoog waardoor mijn borst ook 2 cm te hoog eindigt. Allemaal te fixen volgens Dr. Selms dmv mijn pocket opnieuw maken met wat hechtingen bovenin.

 

Mijn borst heeft hij gemeten en hij kwam op 12 cm breed en 11 hoog (ik weeg ong. 65 kg en ben 1.67 lang).

Ik heb mijn ladies niet helemaal gelijk waardoor hij adviseerde 400 cc & 425 cc. Had zelf iets meer in gedachten, rond de 450 cc. Hoe is dit bij jullie gegaan? Twijfelde jullie ook over de maat? mag ik eens bij jullie mee kijken? En ik kom regelmatig het woord side boob tegen, wat is dat precies? 

 

Al met al, aangenaam:)

 

x Diana

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik heb exact dezelfde protheses als jij gehad, 2005 geplaatst vóór de spier.

17 dec j.l. ben ik geopereerd door drs. Smulders bij de Velthuis Kliniek en heb ik 550 cc dual plane gekregen. Ben tot nu toe tevreden. 

Lees vooral veel operatieverslagen van prothesewissels. Dit heeft mij goed geholpen. Ik twijfelde erg en heb nog twee keer een consult gehad na het eerste advies.

Succes met je beslissing! Groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2020 om 10:43, Fiore76 zei:

Hi!

Ik heb exact dezelfde protheses als jij gehad, 2005 geplaatst vóór de spier.

17 dec j.l. ben ik geopereerd door drs. Smulders bij de Velthuis Kliniek en heb ik 550 cc dual plane gekregen. Ben tot nu toe tevreden. 

Lees vooral veel operatieverslagen van prothesewissels. Dit heeft mij goed geholpen. Ik twijfelde erg en heb nog twee keer een consult gehad na het eerste advies.

Succes met je beslissing! Groetjes Es

bedankt voor je reactie. Nog van harte met je nieuwe boobs! Is alles goed gegaan? Heb je ook een album zodat ik mee kan kijken?

 

Zo lastig om de juiste maat te kiezen, zo te lezen hebben heel veel dames hier moeite mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diana, lastige keuze, het. Vooral doordat je  niks kan passen is het toch moeilijk om een voorstelling er van te maken. 

13 januari heb ik een prothesewissel van 260cc anatomisch naar motiva 400cc ergonomix high bij Selms.

Bij het consult heb ik aangeven dat ik het erg mooi zou vinden als me borsten wat dichter bij elkaar zouden komen, Selms gaf aan dat ze me de vorige keer te weinig cc hebben gegeven waardoor mijn cleavage gap te groot is. Dus hij rade me aan voor maatje meer te gaan dit wil zelf ook graag. Ik ben net zo lang als jou maar 53 kg dus wil ook niet te groot. Ik zal je toevoegen aan me album dan kan je na de 13e kijken. Weet je al welk type prothese jij krijgt? O ja, en side boobs bedoelen ze de ronding van je borst ten aanzien van je contour, dus dat bolling er iets voorbij komt. Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2021 om 09:56, Fiore76 zei:

Alles is goed gegaan, al valt het herstel me wel zwaar, nu 2,5 weken later nog erg moe. Gelukkig heb ik nog tot februari om helemaal te herstellen. Had 6 weken vrij gepland.

Ik voeg je toe!

Wow wat zijn ze mooi geworden. Welk merk heb je? weet je nog hoe breed je vorige waren en hoeveel cm je nieuwe zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2021 om 10:34, Mac zei:

Hey Diana, lastige keuze, het. Vooral doordat je  niks kan passen is het toch moeilijk om een voorstelling er van te maken. 

13 januari heb ik een prothesewissel van 260cc anatomisch naar motiva 400cc ergonomix high bij Selms.

Bij het consult heb ik aangeven dat ik het erg mooi zou vinden als me borsten wat dichter bij elkaar zouden komen, Selms gaf aan dat ze me de vorige keer te weinig cc hebben gegeven waardoor mijn cleavage gap te groot is. Dus hij rade me aan voor maatje meer te gaan dit wil zelf ook graag. Ik ben net zo lang als jou maar 53 kg dus wil ook niet te groot. Ik zal je toevoegen aan me album dan kan je na de 13e kijken. Weet je al welk type prothese jij krijgt? O ja, en side boobs bedoelen ze de ronding van je borst ten aanzien van je contour, dus dat bolling er iets voorbij komt. Succes met je keuze.

Voor jou is het bijna zover! Al zenuwachtig? Ik neig naar Motiva round full 500 cc, wsl komt er dan links 450cc ivm verschil in de maat.  Vond het consult met dr van Selms wel heel plezierig. Omdat ik het deels vergoed krijg is de aanvraag naar de verzekering gegaan, zodra die akkoord heeft gegeven ontvang ik een offerte met een restantbedrag en kan ik een operatie inplannen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi hoi! Oud topic, maar ben aan het rondzoeken.  

 

Het is zo erg moeilijk hoeveel cc te nemen. Te groot wil ik niet, dan het kan zo fake worden. Maar te klein is gewoon echt zonde voor alle moeite 

 

Er wordt mij nu 305 geadviseerd, maar ben zo bang dat het te klein / groot wordt. 

 

Hoe heb jij voor 550 gekozen?  Mijn wordt ook 11.5 aangeraden met 305 namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.