Ga naar inhoud

Twijfel twijfel!


Annevl1985

Aanbevolen berichten

Op 28-12-2020 om 14:55, Annem1985 zei:

@Goowheel erg aan het twijfelen! Ben drie weken geleden zelf bij dr bruekers in diak geweest! Wat een fijne man hé! Ik was er toen met als doel lipofilling. Heb begin januari nog twee andere afspraken ( bij Bergman en Velthuis voor lipofilling) en ook nog bij Jan van goyen voor vergroting met prothesen. Lekker veel gesprekken haha. Welk implantaat ga jij krijgen?! En heb je al idee hoeveel cc? Wat is jouw situatie nu? Hier helaas een trieste lege 75 a...

x

Wat toevallig! Ja ik vond hem heel vriendelijk, persoonlijk en eerlijk. 
Ik was ook benieuwd naar lipofilling, maar slechts 1 van de 3 artsen waar ik ben geweest raadde dat aan ivm weinig vet.  Het zou maar 100cc per borst zijn en er verdwijnt altijd wat dus ik vond dat teveel moeite & geld voor (zeer wrs) te weinig resultaat. 
 

Ik heb nu ook 75A, en weeg 56 kg en ben 170 lang. Breedte van mn borst is verschillend tussen de 12-13cm. 
 

Mijn eerste consult was bij dr bruekers en toen had ik nog de instelling graag van “niets” naar “iets” te willen, oftewel minimale vergroting en kwamen toen op 225 cc uit. Maar na de 2 andere consulten en veel rondkijken op dit forum wil ik nu toch voor wat meer gaan. 😅

 

Ik heb nu in gedachte de mentor smooth round moderate classic 255-275-300 cc of de mentor smooth round moderate plus 300-325 cc. Die zitten kwa borstbreedtes allemaal tussen de 12.0-12.8 cm. 


Volgende week wil ik bij mijn 2e afspraak hier het besluit overnemen 🙂 

 

Waar zit jouw twijfel m in? Vooral bij wie of ook wat (lipofilling/protheses)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Goow zei:

Wat toevallig! Ja ik vond hem heel vriendelijk, persoonlijk en eerlijk. 
Ik was ook benieuwd naar lipofilling, maar slechts 1 van de 3 artsen waar ik ben geweest raadde dat aan ivm weinig vet.  Het zou maar 100cc per borst zijn en er verdwijnt altijd wat dus ik vond dat teveel moeite & geld voor (zeer wrs) te weinig resultaat. 
 

Ik heb nu ook 75A, en weeg 56 kg en ben 170 lang. Breedte van mn borst is verschillend tussen de 12-13cm. 
 

Mijn eerste consult was bij dr bruekers en toen had ik nog de instelling graag van “niets” naar “iets” te willen, oftewel minimale vergroting en kwamen toen op 225 cc uit. Maar na de 2 andere consulten en veel rondkijken op dit forum wil ik nu toch voor wat meer gaan. 😅

 

Ik heb nu in gedachte de mentor smooth round moderate classic 255-275-300 cc of de mentor smooth round moderate plus 300-325 cc. Die zitten kwa borstbreedtes allemaal tussen de 12.0-12.8 cm. 


Volgende week wil ik bij mijn 2e afspraak hier het besluit overnemen 🙂 

 

Waar zit jouw twijfel m in? Vooral bij wie of ook wat (lipofilling/protheses)?

Hi! De keer dat ik bij Bergman ben geweest kwam ik ook uit op 300cc-325 cc. Ik zou ook de round silk moderate nemen. Ergonomische heb ik wel wat wisselende berichten over gelezen. Mijn twijfel zit voornamelijk in de verhalen rondom implantaten. Ben hypochonder dus dat werkt ook niet mee. Ik ben dan bang dat wanneer ik ze zal hebe n en ik heb fysiek last ik continue onrust zou hebben. Maar dat zit ook in mijn persoon hoor dat weet ik. Ik hoop dat Lipofilling iets zou kunnen. Ik was bij dr bruekers en die dacht zeker 200cc per kant te kunnen doen. Aangezien ik nu niks heb zou dat al een wezenlijk verschil maken gaf hij aan. Ik vind het vooral heel lelijk dat mijn bovenkant HelemAal plat is ( na drie zwangerschappen en drie keer borstvoeding). Pfff als ik jouw verhaal lees dan denk ik ; ik wou dat ik het ook durfde. Gelijk in één keer volume

en mooie vorm ( alleen maar Bradley yes en zonder bh’s wat een droom haha) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Annem1985 ik heb even je item meegelezen en het i alsof ik het zelf geschreven heb vorig jaar.
Ik heb afgelopen mei (stond eigenlijk voor maart maar werd uitgesteld) onder het mes geweest voor lipofilling. Bij mij is er uiteindelijk ruim 150 cc terug geplaatst per borst, terwijl er op 3 plekken vet weggehaald is en er dus best wat was (al viel dat achteraf na dat soort spoeling wat ze dan doen ook wel weer mee). Al met al als resultaat dat vooral de liposuctie geholpen heeft maar de lipofilling echt minimaal! Terwijl de arts aangaf dat mijn voor situatie wel optimaal zou zijn. 
ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb achteraf echt spijt van de investering in de lipofilling (niet de liposuctie) en heb daarom besloten alsnog m’n borstvergroting via een prothese te doen. En ga 12 januari bij Van der Weij onder het mes. 
ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Annem1985

Het blijft lastig, als je echt hypochonder bent is het wel een risico met implantaten. Je gedachtes kunnen supersterk zijn. Als je denkt dat je bepaalde klachten hebt, dan kan je die pijn/klachten ook echt voelen terwijl het er feitelijk helemaal niet is. 
Als je bang bent dat te ervaren zou ik inderdaad kiezen voor iets waar je niet bang voor bent klachten te krijgen. 
 

zelf ben ik vrij nuchter dus verwacht ik daar niet zo snel last van te hebben. 
 

succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.