Ga naar inhoud

Hellup, slaaptips nodig !...


Aanbevolen berichten

Hallo ladies 

mij ben gisteren geopereerd voor mijn bv. Maar de pijn valt tegen. In zhuis viel t mee (door de pijnstilling denk ik) maar thuis savonds ...☹️ 

Nu heb ik ook grote protheses gekregen (825cc), ondat ik ook groot en grof ben. Dus daar kan t ook aan liggen. 

En ja, het is nog vers allemaal.... is er nog hoop🥴 

ik las ook veel over voedingskussen. Dat heb ik dus. Maar dat dat zo comfortabel ligt?! Het schuift naast me weg,heb er een kussen in. Hoe liggen jullie erop. Bed staat al omhoog... 

als ik me niet beweeg gaat t “redelijk” met pijn, maar opstaan in ramp.... 

 

liefs van iemand die niet kan slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @me82  nog beter dan een voedingskussen is een zwangerschapskussen, vond ik dan. Deze is veel langer; daar lig je echt lekker in, niet alleen met je hoofd, maar ook met je lichaam. Kun je online aanschaffen.

Ik had er een sjaal omheen geknoopt, zodat de zijkanten niet verder naar buiten kunnen gaan. En dan 1 of 2 hoofdkussens erin voor je hoofd.

Sterkte met slapen; de eerste dagen zijn het ergst; daarna wen je er langzaam aan..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hoi @me82  nog beter dan een voedingskussen is een zwangerschapskussen, vond ik dan. Deze is veel langer; daar lig je echt lekker in, niet alleen met je hoofd, maar ook met je lichaam. Kun je online aanschaffen.

Ik had er een sjaal omheen geknoopt, zodat de zijkanten niet verder naar buiten kunnen gaan. En dan 1 of 2 hoofdkussens erin voor je hoofd.

Sterkte met slapen; de eerste dagen zijn het ergst; daarna wen je er langzaam aan..

 

 

Oh dankjewel voor tip!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minutes ago, Robijntje02 said:

Hoi @me82  nog beter dan een voedingskussen is een zwangerschapskussen, vond ik dan. Deze is veel langer; daar lig je echt lekker in, niet alleen met je hoofd, maar ook met je lichaam. Kun je online aanschaffen.

Ik had er een sjaal omheen geknoopt, zodat de zijkanten niet verder naar buiten kunnen gaan. En dan 1 of 2 hoofdkussens erin voor je hoofd.

Sterkte met slapen; de eerste dagen zijn het ergst; daarna wen je er langzaam aan..

 

 

Goedemorgen! Ik lees even mee haha. Waar heb jij het zwangerschapskussen gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, lauralaura zei:

Hi @me82

Hoe lig je in het kussen? Ik ging erin zitten met mn armen oo de zijkanten als leuningen. Aan de bovenkant over de rand legde ik mijn hoofdkussen en die trok ik in mn nek zegmaar. Zo kon ik ook niet opzij rollen en mn armen hielden het kussen bij elkaar. Sterkte!! Goed herstel!

Ik lig er lager in. Heb het kussen omgevouwen boven mijn hoofd en daar kussen in. Zijkanten wil ik meer Mn armen op als dat lukt aangezien ik lang ben.. 

maar zal jouw houding es proberen. Thanx 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed kussen, daarop het zwangerschapskussen en dan nog een kussen er half in. In je knieholtes kun je nog een kussen doen (of als je elektrisch bed heb iets de onderkant omhoog) tegen het naar beneden schuiven.

Verder is het de eerste dagen even beholpen, maar gaat het steeds beter.

Het kussen eronder haalde ik na 2 weken ofzo weg.

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, lauralaura zei:

@me82 ik ben zelf ook lang. 1,84 Had er een opgevouwen dekbed nog onder als schuine ophoging maar jij hebt een electrisch bed. Zou je ook nog kunnen proberen zodat de overgang naar het voedingskussen beter is. Door het dekbed had ik lekker veel steun in mn rug. Hierdoor totaal geen rugpijn gehad.

Ik krijg idd ook al wat last van mijn rug.. ☹️ Hoe lang geleden ben jij geopereerd en hoeveel cc heb jij gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, lauralaura zei:

@me82 ik heb 340cc anatomisch voor de spier. 7 weken geleden ben ik geopereerd. Heb echt zo goed als geen pijn gehad. Wel heb ik de 1e week echt mn 2 x 500 paracetamol elke 5 uur genomen en zoveel mogelijk rust gehouden. Zeker de 1e 2 dagen bijna alleen op bed netflix gekeken haha

Wat fijn dat je geen pijn hebt gehad! Ik toch wel hoor. Dat valt me tegen,.. lig ook alleen op bed. Als ik niet beweeg gaat het. Maar als ik eruit moet 😩 

alsof er een heeel grote olifant op mij zit die alles bij elkaar duwt (en ik ben normaal niet kleinzerig) Maar het scheelt geloof ik wel veel qua pijn of ze voor of achter spier zitten... en misschien ook de grootte van implantaat 🤔 

maar goed, wie mooi wil zijn... 

ben je tevreden en Kun je weer alles? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@me82 ja achter de spier is pijnlijker. Logisch ook want ze snijden je spier stuk. De 1e 4 dagen zijn het ergste hoor ik overal. Je bent er bijna! Idd goed je rust houden, ook als je straks je weer goed voelt anders loop je jezelf voorbij.

Ik ben zeker tevreden, echt heel mooi is het gedaan. Achteraf denk ik wel dat ik voor mijn gevoel de kleinere 300 cc had kunnen doen. Vind ze nog steeds best groot maarja zal nog wennen zijn misschien ook. Ik ben altijd vd kleine borsten geweest wel en wilde eigenlijk wat ik met bh had maar dan van mezelf. Mini boobjob. Maar qua metingen zou deze maat het mooiste worden wat betreft breedte opvullen etc. Het staat ook mooi alleen ben ik het niet gewend denk ik 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, lauralaura zei:

@me82 ja achter de spier is pijnlijker. Logisch ook want ze snijden je spier stuk. De 1e 4 dagen zijn het ergste hoor ik overal. Je bent er bijna! Idd goed je rust houden, ook als je straks je weer goed voelt anders loop je jezelf voorbij.

Ik ben zeker tevreden, echt heel mooi is het gedaan. Achteraf denk ik wel dat ik voor mijn gevoel de kleinere 300 cc had kunnen doen. Vind ze nog steeds best groot maarja zal nog wennen zijn misschien ook. Ik ben altijd vd kleine borsten geweest wel en wilde eigenlijk wat ik met bh had maar dan van mezelf. Mini boobjob. Maar qua metingen zou deze maat het mooiste worden wat betreft breedte opvullen etc. Het staat ook mooi alleen ben ik het niet gewend denk ik 😅

Het is zeker wennen. Heb ik ook hoor! Zou niet goed zijn als je denkt “ik zie geen verschil” 😉 en t duurt half tot jaar voor definitieve resultaat he.... 

ik kruip ook weer achter Netflix 🙈 

geniet v je boobies 💗

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.