Ga naar inhoud

Even voorstellen; nog in twijfel wel/niet + vraag lipofilling


Aanbevolen berichten

Op 17-2-2021 om 22:06, Goow zei:

Ah ja jij bent ook bij beiden geweest :-)! 
 

In het 1e gesprek bij bruekers kwamen we op 200-225cc uit omdat ik begon met passen met 200cc en dat al geweldig vond. Toen ik 250cc aan trok dacht ik dit is tooo much haha. Vervolgens pakte hij de tabel erbij en kwamen we dan uit op de moderate (bij mentor de laagste profiel, meest brede) maar dat was dus maar een base with van 10.5 -(200cc)  10.9 (225cc). Hij had overigens 12.5cm gemeten (nagevraagd bij 2e consult). Hij heeft niet gezegd dat dit niet mooi zou staan, wel dat ik groter zou kunnen hebben en dat de meesten achteraf spijt hebben niet voor groter te zijn gegaan. 
 

Maargoed het was mijn 1e pas consult en wilde van niets naar iets dus voor mij klonk die 225cc als genoeg.. tot ik bij vd pot ging. Die gaf me nav een base width van 12.5-13.0 cm meteen protheses voor 340/360cc demi en toen dacht ik natuurlijk no way!! toen degene voor 310 mini gepast en nog steeds vond ik het groot. Maarja was ook niks gewend natuurlijk haha. 
 

vervolgens veel voor-na fotos bekeken, dit forum uitgespit en langzaam begon mijn mening te veranderen.. dat ik toch beter voor wat meer kan gaan omdat het anders juist onnatuurlijker kan ogen, aka 2 opgeplakte sinaasappels. 
 

2e consult met bruekers hier dus over gehad en hij zei dat het voor mijn bouw beter zou zijn iers breder te gaan, maar dat mijn wens natuurlijk voorop staat. Toen protheses 250-275-300cc gepast en 275 voelde opeens helemaal perfect!! Dus inmiddels ben ik erover uit dat ik, in geval van mentor voor 275cc moderate wil gaan. Mocht ik voor blooming kiezen dan ga ik nog een keer passen.

 

ga jii nu voor vd pot? 
 

Ben je er al uit bij wie je gaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het vragen 🙂 

 

Ik had Bergman gebeld en heb de situatie eerlijk uitgelegd en ze zouden overleggen met de arts of het mogelijk was meteen een operatie in te plannen, omdat ik al bij dezelfde arts in het diak alles besproken & besloten had en bij de anesthesie was geweest. Helaas kreeg ik een week later de reactie dat ik toch alsnog op consult zou moeten komen (zal wellicht ook met wet- en regelgeving of aansprakelijkheid te maken hebben).
 

Ze gaven toen (inmiddels 2 weken geleden) wel aan nog diverse operatieplekken in april te hebben, maar het mag dus pas ingepland worden na consult met de arts & anesthesist. 

Ik heb besloten daar ook op consult te gaan (bij dezelfde arts) en dan dus op “2 paarden” te wedden: diak en bergman, en kijken waar ik het eerste terecht kan 🙂 Blooming laat ik dan toch voorbij schieten. 

Helaas is de arts ook in Bergman druk en heb ik mijn consult daar nu ingepland over 2 weken. Dus het is even afwachten nog. 
 

Ik hoop uiterlijk ergens in mei geopereerd te worden zodat ik er in de zomer al een beetje van kan genieten 👙

 

Wellicht wordt ik alsnog gebeld door het diak voor een plek, maar anders plan ik een datum in bij bergman na het consult. Ik vind het toch ook wel fijn om het wat langer dan een week van te voren te weten zodat ik er beter rekening mee kan houden met werk etc.🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Goow zei:

Thanks voor het vragen 🙂 

 

Ik had Bergman gebeld en heb de situatie eerlijk uitgelegd en ze zouden overleggen met de arts of het mogelijk was meteen een operatie in te plannen, omdat ik al bij dezelfde arts in het diak alles besproken & besloten had en bij de anesthesie was geweest. Helaas kreeg ik een week later de reactie dat ik toch alsnog op consult zou moeten komen (zal wellicht ook met wet- en regelgeving of aansprakelijkheid te maken hebben).
 

Ze gaven toen (inmiddels 2 weken geleden) wel aan nog diverse operatieplekken in april te hebben, maar het mag dus pas ingepland worden na consult met de arts & anesthesist. 

Ik heb besloten daar ook op consult te gaan (bij dezelfde arts) en dan dus op “2 paarden” te wedden: diak en bergman, en kijken waar ik het eerste terecht kan 🙂 Blooming laat ik dan toch voorbij schieten. 

Helaas is de arts ook in Bergman druk en heb ik mijn consult daar nu ingepland over 2 weken. Dus het is even afwachten nog. 
 

Ik hoop uiterlijk ergens in mei geopereerd te worden zodat ik er in de zomer al een beetje van kan genieten 👙

 

Wellicht wordt ik alsnog gebeld door het diak voor een plek, maar anders plan ik een datum in bij bergman na het consult. Ik vind het toch ook wel fijn om het wat langer dan een week van te voren te weten zodat ik er beter rekening mee kan houden met werk etc.🤗

Spannend. Hopelijk kun je snel een datum prikken. Snap dat je het liefst langer dan een week van tevoren wil weten qua planning

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.