Ga naar inhoud

Even voorstellen; nog in twijfel wel/niet + vraag lipofilling


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! 
 

Ik zal me even voorstellen, ik ben 28 jaar en werk parttime als onderzoeksmedewerker en daarnaast heb ik mijn eigen praktijk als gewichtsconsulent. 
Al zolang dat mijn borsten zijn uitgegroeid, dus zon 10 jaar, ben ik ontevreden over mijn borsten. Ik pas een cup 70b, maar beter passen de 75a en ik draag altijd push up met vulling. Bikini’s zijn ook drama. Ik ben slank, 171 lang en 56 kilo, maar mijn “vet” centreert zich als een soort zwembandrand. Ik ben wel vijf kilo zwaarder geweest, maar nul verandering in mijn borsten. 
 

Ik zie overigens wel eens meiden met ook kleine borsten, en vind dat vaak helemaal niet lelijk. Ik vind gewoon mijn vorm niet mooi, niet mooi rond, tever uit elkaar, tepels tegroot tov wat er voor vulling achter zit haha. 
 

Nu eindelijk durf ik de stap te zetten voor een consult. De enige twijfel die er bij mij eigenlijk nog is is de veiligheid. Er is een ander forum over borstimplantaten waar vooral de negatieve kant wordt belicht. Als ik al die horrorverhalen leest begin ik toch te twijfelen. Daar staat dat siliconen altijd “zweten”, ook zonder scheuren, en de deeltjes vroeg Of laat door je lichaam gaan wat allemaal vage klachten geeft. Dus naast de ASIA en bekendere bijwerkingen, ook allerlei andere klachten en ontstekingen. 

 

Ik ben daarom erg pro lipofilling, maar daar heb ik waarschijnlijk te weinig vet voor ;’) 

 

Ik ben wel benieuwd; zijn er slanke dames hier die lipofilling hebben gedaan? 
en ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die al een poos terug (>5 jaar) een borstvergroting hebben gedaan, heb je bepaalde klachten ervaren?

 

Mijn eerste consult staat gepland op 16 oktober bij dr Bruekers in het Diak!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me in eerste instantie ook verdiept in de lipofilling. Nu heb ik zelf genoeg donorvet, maar wat je toch leest is dat je meerdere operaties nodig hebt om een beetje resultaat te krijgen. En net als mijn arts zegt met vet kun je heuveltjes creeeren en geen bergen (waar soms heuveltjes genoeg is hoor). Maar er verdwijnt heel veel vet binnnen 3 maanden na de ingreep.

Maar laat je vooral voorlichten voor de mensen die er voor hebben geleerd. 

In mijn geval had ik mild tubulaire borsten en was voor het herstel van de vorm een prothese die de vorm erin drukt echt een must. Ik ben nu superblij met mijn resultaat. Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten dankjewel! 
Ik had jouw operatieverslag(en) al gelezen. Heftig traject hebt je gehad maar hopelijk alles goed nu! 
Ik had ook al bij blooming gekeken en zag supermooie resultaten voorbij komen (met protheses dan wel) maar blooming is wel de allerduurste volgens mij 😅 

Ik wacht mijn gesprek met bruekers bij het diak even af en als het toch prothesen worden dan misschien ook maar consult bij Vd Pot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja blooming is niet goedkoop (understatement), maar het is er echt top. Alles is goed geregeld en de nazorg is ook superm Je blijft ook standaard een nacht overnachten wat ik heel fijn vond.

En ik kreeg idd 3 operaties voor de prijs van 1, al had ik liever geopteerd voor 1 operatie hoor 😊. Gister op 3 maanden controle geweest en zowel de arts als ik zijn zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Weer even een update. Ik ben inmiddels op consult geweest bij dr bruekers in het diakonessenhuis. Ondanks dat in de mail stond dat de afspraak maar 20 minuten zou zijn, heb ik er zeker 45 minuten gezeten. Hij heeft heel veel uitgelegd, ook over de mogelijke risico’s. 
Ze werken alleen met mentor siliconen, en advies voor mij is 200-225 cc gladde ronde moderate plus protheses achter de spier.  Heb al wat rondgekeken in openbare albums op dit forum, maar als er nog meer   Met soortgelijke prothese zijn kijk ik graag mee 🙂
 

Hoewel dr bruekers aangaf dat er op basis van huidige wetenschap geen verschil is tussen hydrogel/saline/siliconen op risicos, neig ik toch naar het idee dat hydrogel minder kans geeft op klachten?  
 

Vrijdag 5 november heb ik nog een afspraak bij blooming, die werken volgens mij ook met hydrogel protheses. Maar las ook dat ze niet leverbaar zijn op dit moment, ben benieuwd waarom en wat de levertijd is. 

Want ja, nu ik me er zo mee bezig houdt heb ik toch liever vandaag dan morgen grote borsten 😂 alleen de mogelijke risicos zitten me nog wat in de weg. 
 

en de kosten enigszins, kosten bij dr bruekrs in het diak zijn €3055, bij bloomimg €4000+ ? Mijn cv ketel is kapot gegaan en moet vervangen worden, a €2000 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goow heb je nog navraag gedaan voor lipofilling? Ik ben bij verschillende artsen op consult geweest ook omdat ik de horror verhalen had gelezen. Ik heb nog genoeg vetjes op de heupen en dacht..... 2 vliegen in 1 klap dus hup ik laat het op mijn kont weghalen en waar ik te weinig vet heb en ontevreden ben plaatsen. alle 3 de artsen waar ik op consult ben geweest zeiden hetzelfde. Wil je met liposculptuur/lipofilling het effect van borsten gaan creëren dan ga je dat niet redden met lipofilling. Het heeft inderdaad net zoals @Nog even wachten zegt je kunt daar kleine heuveltjes mee creëren maar geen hele cupmaat (ten) mee creëren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Goow zei:

@Boobcar Owja vergeten te melden, maar heb te weinig vet 😬 
 

Wat ga jij doen? 

Ok. Ik heb woensdag mijn 2e pas sessie maar de vorige keer adviseerde hij mij 380 cc anatomisch voor de borstspier . Om deze vulling te kunnen creëren met lipo had ik geloof wel 6 operaties nodig en zou je nooit het resultaat gaan behalen als met een prothese .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag op consult geweest bij dr. van de Pot in blooming! Een heel ander consult, iets minder "persoonlijk" denk ik ofzo? Ik gaf in het begin aan dat ik nog twijfels heb, daar ging hij niet direct op in. Hij begon met een powerpoint presentatie met de technieken van borstvergroting/juiste grootte en voorbeelden etc. Wat overigens wel heel interessant was! Daarna toch nog gevraagd naar risico's, soorten implantaten. Hij raadde de saline en hydrogel af omdat dit veel minder natuurlijk voelt en eruitziet + kans op rimpels. Hij plaatst ze wel bij uitzondering. Hij was vooral fan van de Motiva ergonomix en die lijken de minste klachten te veroorzaken. Ik heb ze gevoeld moet zeggen, ze voelen echt geweldig! Zo soepel!! Dat doet me toch twijfelen aan hydrogel, maar ik heb nog geen hydrogel kunnen voelen ergens. Hopelijk volgende week bij dr. Niessen. 

 

Daarna ging hij mij opmeten, dat ging prettig voor de spiegel en hij legde het goed uit. Daarna keek hij in de tabel welke maat goed was, en we kwamen uit op 360/310 mini. Toen kreeg ik de pasprothese in die bij de 360 zou passen, maar mijn hemel, dat was echt wel heeeeeel groot! Ik kreeg toen de pasprothese voor de 310 maar vond dit nog steeds heel groot. Hij gaf aan dat het altijd lastig inschatten is met de pasprothese, hoe het er daadwerkelijk uitziet, en dat ik wel de volle breedte moest benutten, ook omdat ik een ronde borstkas heb.

 

Bij Bruekers ging het andersom; die vroeg welke cup zou je graag willen. Vervolgens passen, en daarna in de tabel kijken welke dan matchen. Dat waren mentor rond glad moderate plus 225 cc. 

 

Ik ben nu wel erg in twijfel?! Enige wat ik nu weet; rond en dual plane. Geen lipofilling. Maar de maat? Bij bruekers kwamen we op 225 cc uit. Overigens, bedacht ik me vanavond, dat dr bruekers aangaf dat mijn base 12cm is, maar vd pt dus tussen 12.5-13.0. Hoe kan dat ook zo veel schelen denk ik dan? 

Kortom; meer vragen dan antwoorden nu haha. 

Ik zal een foto uploaden van mijn pasprothese bij dr vd Pot, helaas had ik geen foto gemaakt bij dr bruekers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zat er zelfs nog meer verschil in base cm als ik de tabel van mentor bekijk. Als ik de 225cc moderate plus bekijk dan is de base 10.9cm. Maar heb inmiddels zoveel cijfers gezien/gehoord/gelezen dat ik niet meer exact helder heb wat bruekers meeste als base.  Maar heb het idd dat vd pot echt tot de middellijn meet tussen mijn borsten, en bruekers de base van mijn huidige borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik reageer af en toe in andere posts, maar zal mijn eigen post ook even updaten :)

 

Inmiddels 3 consulten erop zitten; dr Bruekers (diakonessenhuis), dr vd Pot (blooming) en de Niessen (mittsu). 

Ben blij dat ik bij alle 3 ben geweest, overal wat opgestoken en goed om de verschillende meningen en visies te horen. 

 

Volgens dr Niessen was lipofilling wel mogelijk, maar slechts 100cc per borst. Hij raadde mij overigens protheses helemaal af, ik heb dan ook niet de hydrogel gevoeld waar ik naar opzoek was. Maar de hydrogel zijn ook tijdelijk niet leverbaar (niet omdat ze overigens niet in orde zijn, ze wachten gewoon weer op een nieuwe CE markering). Verwachting is dat het volgend jaar wel weer leverbaar is. 

 

Maar mijn hele "help-moet-ik-wel-siliconen-nemen" vraagstuk is wel helder :'). Mijn conclusie (n.a.v. de consulten) is dat als je gevoelig bent voor siliconendeeltjes, je vroeg of laat klachten zal krijgen, ook bij hydrogel implantaten. Dit is nooit van t voren te zeggen, maar ik heb zelf verder geen allergieën of andere aandoeningen, ook niet in mijn direct familie. En ik heb dus besloten het te gaan doen!! :43:Gewoon siliconen inmplatanten, van Mentor of Motiva. 

Mocht ik toch de pechvogel zijn die enorme klachten krijgt, dan besef ik me dat ze er weer uitmoeten. Omdat ik er toch al lang van droom grotere borsten te hebben ga ik ervoor, en gewoon voor siliconen. 

 

Omdat de adviezen kwa cc nogal uiteen lagen ga ik nog een keer passen bij dr Bruekers in het Diak. Ik had daar mijn eerst consult en gaf toen duidelijk aan mar een kleine vergroting te worden en vond het al snel te veel cc klinken. Maar na mijn 2e passessie en nu ik zoveel voorbeelden heb gelezen en gezien denk ik dat ook weer niet te klein moet gaan (zoals iedereen hier al aangeeft haha). Ik denk dat ik rond de 255-300cc uit ga komen. 

 

Nu dus wachten op mijn 2e passessie (over 2 weken), gesprek met anesthesist (over 3 weken) en dan wachten op de operatiedatum!! Kan me nu niet snel genoeg gebeuren haha 😇

 

Ondertussen blijf ik het forum lekker volgen!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2020 om 21:02, Goow zei:

Ow huh, mijn tekst is dubbel in mijn bericht gekomen.  @best_boobie kan jij dit eventueel aanpassen? Sorry! 

 

gefixt ;) 

 

 

Goed besluit trouwens!! En het is precies wat je zegt: Zou je tot de ongelukkigen horen die klachten krijgen: twijfel dan niet te lang, maar laat ze eruit halen. Als het mij overkomt, doe ik dat ook.. Heb ze nu haast 9 jaar en ben klachtenvrij. Maar mocht het ervan komen, dan gaan de krengen eruit haha. 
Ik ga er wel voor zorgen dat ik op tijd wissel, niet dat ik zelf schuld heb aan eventuele problemen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik zit in dubio 😬 

 

Na een goede tweede passessie bij dr Bruekers had ik besloten daarvoor te gaan. Ik vond hem heel vriendelijk, persoonlijk, kundig en het ziekenhuis is dichtbij en de prijs gunstig (€3050). 

maar nu.. het ellenlange wachten gaat me frustreren 😬 

De wachttijd was 3-5 maanden. Dit liep vanaf mijn eerste consult, wat in oktober was. Helaas gooit covid roet in het eten en hang ik elke maand aan de telefoon voor een update 🤪 ze hebben een hele poos geen operaties mogen uitvoeren dus wachttijd loopt op en op..

 

Net weer gebeld maar ze kunnen nog steeds niets zeggen. Ze krijgen vanuit t bestuur elke week te horen hoeveel operaties er de week erop gepland mogen worden. En dat is maar mondjesmaat en bovendien gaat reconstructieve plastische chirurgie/medische aandoeningen voor. 
Enige kans is dus dat als daar geen personen voor in aanmerking komen in dir week, of omdat die mensen bijv zelf niet zo kort dag kunnen, dat ze dan mij oproepen. Ze zetten me daarvoor nu op de oproeplijst vanaf half maart, eerder zou voor mij niet lukken. Maar sowieso zal het een uitdaging zijn, als ze bellen met de mededling dat ik paar dagen later geopereeerd ga worden. Dan moet ik heel snel schakelen met werk, eigen bedrijf en kan ik niet de optimale voorbereidingen treffen  (vitaminen, cremes, geen caffeine etc )


En het kan dus zomaar nog eens maanden gaan duren. 
 

Dus nu enorm aan t twijfelen of ik toch voor prive kliniek (blooming) ga. Daar kan je gewoon zelf een datum plannen volgens mij? Dus kan ik een voor mij handige datum uitkiezen. En kan ik me daar op voorbereiden en rekening mee houden met werk en eigen bedrijf. 

Maarja daar kost het wel €2000 meer plus hoop kilometers ivm ligging en 2x heen en weer rijden ivm hun overnachtingsbeleid. 
 

Ik vind her zo lastig!! Zo twijfel je 10 jaar over het wel of niet doen, en zo wil je het binnen 1 maand gefixt hebben 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Goow zei:

Ik zit in dubio 😬 

 

Na een goede tweede passessie bij dr Bruekers had ik besloten daarvoor te gaan. Ik vond hem heel vriendelijk, persoonlijk, kundig en het ziekenhuis is dichtbij en de prijs gunstig (€3050). 

maar nu.. het ellenlange wachten gaat me frustreren 😬 

De wachttijd was 3-5 maanden. Dit liep vanaf mijn eerste consult, wat in oktober was. Helaas gooit covid roet in het eten en hang ik elke maand aan de telefoon voor een update 🤪 ze hebben een hele poos geen operaties mogen uitvoeren dus wachttijd loopt op en op..

 

Net weer gebeld maar ze kunnen nog steeds niets zeggen. Ze krijgen vanuit t bestuur elke week te horen hoeveel operaties er de week erop gepland mogen worden. En dat is maar mondjesmaat en bovendien gaat reconstructieve plastische chirurgie/medische aandoeningen voor. 
Enige kans is dus dat als daar geen personen voor in aanmerking komen in dir week, of omdat die mensen bijv zelf niet zo kort dag kunnen, dat ze dan mij oproepen. Ze zetten me daarvoor nu op de oproeplijst vanaf half maart, eerder zou voor mij niet lukken. Maar sowieso zal het een uitdaging zijn, als ze bellen met de mededling dat ik paar dagen later geopereeerd ga worden. Dan moet ik heel snel schakelen met werk, eigen bedrijf en kan ik niet de optimale voorbereidingen treffen  (vitaminen, cremes, geen caffeine etc )


En het kan dus zomaar nog eens maanden gaan duren. 
 

Dus nu enorm aan t twijfelen of ik toch voor prive kliniek (blooming) ga. Daar kan je gewoon zelf een datum plannen volgens mij? Dus kan ik een voor mij handige datum uitkiezen. En kan ik me daar op voorbereiden en rekening mee houden met werk en eigen bedrijf. 

Maarja daar kost het wel €2000 meer plus hoop kilometers ivm ligging en 2x heen en weer rijden ivm hun overnachtingsbeleid. 
 

Ik vind her zo lastig!! Zo twijfel je 10 jaar over het wel of niet doen, en zo wil je het binnen 1 maand gefixt hebben 😅

Opereert bruekers niet ook bij bergman? 

Om je even uit de illusie te halen,  zeker als je bij vd Pot wil, ze mogen opereren omdat ze in medisch kliniek Velsen opereren,  maar het is niet dat je een datum kunt kiezen ofzo,  er is ook een wachtlijst, je zou even kunnen bellen hoe lang dat is op dit moment.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nog even wachten zei:

Ah super. Welke arts? 

Van der Pot! :D Bij hem ben ik ook op consult geweest.

 

Bij Bergman hebben ze een wachttijd van +/- 6 weken. Ze bellen me morgen even terug als ze de arts hebben gesproken. De kosten daar bedragen 4150,- dus dat zou nog een mooie middenweg zijn. Voel me wel enigszins schuldig naar het ziekenhuis toe, zij kunnen er ook niet veel aan doen. Maar het maakt het gewoon zo lastig dat ze helemaal niks kunnen zeggen over wanneer, en dat je het pas een week van te voren hoort als het zo ver is.  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Goow zei:

Van der Pot! :D Bij hem ben ik ook op consult geweest.

 

Bij Bergman hebben ze een wachttijd van +/- 6 weken. Ze bellen me morgen even terug als ze de arts hebben gesproken. De kosten daar bedragen 4150,- dus dat zou nog een mooie middenweg zijn. Voel me wel enigszins schuldig naar het ziekenhuis toe, zij kunnen er ook niet veel aan doen. Maar het maakt het gewoon zo lastig dat ze helemaal niks kunnen zeggen over wanneer, en dat je het pas een week van te voren hoort als het zo ver is.  

 

 

Je hebt inderdaad wel wat voorbereiding nodig ivm werk ed. Ik had ook de enorme drang om heel het huis te kuisen en de diepvriezer vol te steken.

 

Nu meid, je moet kiezen waar en bij wie je je goed voelt, maar eerlijk, ik vind 1000 of 2000 euro veel geld, zeker als het enkel om de termijn gaat waarbinnen je geopereerd wordt en niet over de arts... 

 

Maar ik ken het gevoel. Eens je beslist hebt, moet het NU gebeuren. 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Goow zei:

Van der Pot! :D Bij hem ben ik ook op consult geweest.

 

Bij Bergman hebben ze een wachttijd van +/- 6 weken. Ze bellen me morgen even terug als ze de arts hebben gesproken. De kosten daar bedragen 4150,- dus dat zou nog een mooie middenweg zijn. Voel me wel enigszins schuldig naar het ziekenhuis toe, zij kunnen er ook niet veel aan doen. Maar het maakt het gewoon zo lastig dat ze helemaal niks kunnen zeggen over wanneer, en dat je het pas een week van te voren hoort als het zo ver is.  

 

 

Oh ja je bent daar al op consult geweest.

Ik snap je schuldgevoel naar het ziekenhuis toe, maar denk dat je in dit geval voor jezelf moet kiezen, dat snappen ze vast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat het gaat worden :) Wel een voordeel dat je meerdere consulten gehad hebt en je verschillende klinieken 'kent' 

Lijkt me heel vervelend om zo kort van te voren te horen wanneer je mag komen. Het is niet even een dagje ertussen uit voor deze ingreep. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2020 om 23:35, Goow zei:

Volgens mij zat er zelfs nog meer verschil in base cm als ik de tabel van mentor bekijk. Als ik de 225cc moderate plus bekijk dan is de base 10.9cm. Maar heb inmiddels zoveel cijfers gezien/gehoord/gelezen dat ik niet meer exact helder heb wat bruekers meeste als base.  Maar heb het idd dat vd pot echt tot de middellijn meet tussen mijn borsten, en bruekers de base van mijn huidige borst?


haha ik herken me heel erg in jouw verhaal!

ben ook bij Bergman geweest waar er 10.5 cm brede prothese werd geadviseerd en bij Blooming bij het eerste consult 12.5 cm (380 demi) maar omdat ik toch liever Mini heb adviseerde hij tijdens 2e passessie dan de 360 mini, zelfs 13 cm 🙈

Twijfel ook of het niet te breed is, aan de andere kant heb ik dr Vd Pot gekozen juist omdat hij van het mooie decolleté is en daar bredere prothese voor nodig heeft?

En idd hij vanaf de middellijn meet en niet alleen de base van je huidige borst?

heb je het hier nog over gehad met dr bruekers? Ik ben wel benieuwd hoe hij dit ziet.. 😊


ook snap ik wat je bedoelt met je ervaring dat Blooming minder persoonlijk is, Bergman vond ik een fijnere kliniek maar Motiva ergo weer een mooiere prothese waar ze bij Bergman niet mee werken dus dan kies je toch voor het type prothese ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Annemonde zei:


haha ik herken me heel erg in jouw verhaal!

ben ook bij Bergman geweest waar er 10.5 cm brede prothese werd geadviseerd en bij Blooming bij het eerste consult 12.5 cm (380 demi) maar omdat ik toch liever Mini heb adviseerde hij tijdens 2e passessie dan de 360 mini, zelfs 13 cm 🙈

Twijfel ook of het niet te breed is, aan de andere kant heb ik dr Vd Pot gekozen juist omdat hij van het mooie decolleté is en daar bredere prothese voor nodig heeft?

En idd hij vanaf de middellijn meet en niet alleen de base van je huidige borst?

heb je het hier nog over gehad met dr bruekers? Ik ben wel benieuwd hoe hij dit ziet.. 😊


ook snap ik wat je bedoelt met je ervaring dat Blooming minder persoonlijk is, Bergman vond ik een fijnere kliniek maar Motiva ergo weer een mooiere prothese waar ze bij Bergman niet mee werken dus dan kies je toch voor het type prothese ;)

 

Ah ja jij bent ook bij beiden geweest :-)! 
 

In het 1e gesprek bij bruekers kwamen we op 200-225cc uit omdat ik begon met passen met 200cc en dat al geweldig vond. Toen ik 250cc aan trok dacht ik dit is tooo much haha. Vervolgens pakte hij de tabel erbij en kwamen we dan uit op de moderate (bij mentor de laagste profiel, meest brede) maar dat was dus maar een base with van 10.5 -(200cc)  10.9 (225cc). Hij had overigens 12.5cm gemeten (nagevraagd bij 2e consult). Hij heeft niet gezegd dat dit niet mooi zou staan, wel dat ik groter zou kunnen hebben en dat de meesten achteraf spijt hebben niet voor groter te zijn gegaan. 
 

Maargoed het was mijn 1e pas consult en wilde van niets naar iets dus voor mij klonk die 225cc als genoeg.. tot ik bij vd pot ging. Die gaf me nav een base width van 12.5-13.0 cm meteen protheses voor 340/360cc demi en toen dacht ik natuurlijk no way!! toen degene voor 310 mini gepast en nog steeds vond ik het groot. Maarja was ook niks gewend natuurlijk haha. 
 

vervolgens veel voor-na fotos bekeken, dit forum uitgespit en langzaam begon mijn mening te veranderen.. dat ik toch beter voor wat meer kan gaan omdat het anders juist onnatuurlijker kan ogen, aka 2 opgeplakte sinaasappels. 
 

2e consult met bruekers hier dus over gehad en hij zei dat het voor mijn bouw beter zou zijn iers breder te gaan, maar dat mijn wens natuurlijk voorop staat. Toen protheses 250-275-300cc gepast en 275 voelde opeens helemaal perfect!! Dus inmiddels ben ik erover uit dat ik, in geval van mentor voor 275cc moderate wil gaan. Mocht ik voor blooming kiezen dan ga ik nog een keer passen.

 

ga jii nu voor vd pot? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.