Ga naar inhoud

Diellenz : 13 april 2021 : Dr. Nio : Parkkliniek


Diellenz

Aanbevolen berichten

Het is nu 10 jaar geleden dat ik een BV heb gehad, Mentor High Profile Cohesive II 450 cc, Dual Plane, Veldhuis kliniek, dr. Hoogbergen. 

 

Ik heb na de BV nog 3 kinderen gekregen. 

Na de 4e vond ik mijn borsten nog kunnen, maar na de 5e, hangen ze toch teveel naar mijn zin. 

 

Ik wil dus voor een wissel gaan. Ik lees veel goeds over dr.Nio. Ik wil tevens voor een bwc gaan. Ik heb een flinke diastase overgehouden van de zwangerschap. Het wordt dus een mommy makeover 

 

Ik ben eens benieuwd naar ervaringen en foto's van het werk van dr. Nio. 

 

Planning is eind dit jaar consult (jongste is net 4,5 mnd dus nog even ontzwangeren)

En dan hopelijk ergens april operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Diellenz zei:

Het is nu 10 jaar geleden dat ik een BV heb gehad, Mentor High Profile Cohesive II 450 cc, Dual Plane, Veldhuis kliniek, dr. Hoogbergen. 

 

Ik heb na de BV nog 3 kinderen gekregen. 

Na de 4e vond ik mijn borsten nog kunnen, maar na de 5e, hangen ze toch teveel naar mijn zin. 

 

Ik wil dus voor een wissel gaan. Ik lees veel goeds over dr.Nio. Ik wil tevens voor een bwc gaan. Ik heb een flinke diastase overgehouden van de zwangerschap. Het wordt dus een mommy makeover 

 

Ik ben eens benieuwd naar ervaringen en foto's van het werk van dr. Nio. 

 

Planning is eind dit jaar consult (jongste is net 4,5 mnd dus nog even ontzwangeren)

En dan hopelijk ergens april operatie. 


Ik heb enkel een vergroting bij Nio laten doen. Zoals je misschien gelezen hebt een drukke chirurg, en ik heb geen idee of de planning voor volgend jaar er al is. 
 

Maar ik ben HEEL tevreden van mijn vergroting! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Special-Me zei:


Ik heb enkel een vergroting bij Nio laten doen. Zoals je misschien gelezen hebt een drukke chirurg, en ik heb geen idee of de planning voor volgend jaar er al is. 
 

Maar ik ben HEEL tevreden van mijn vergroting! 

Ja ik las het al...op de website van de PMC staat 28 dagen wachttijd. Maar lees zo hier en daar maanden wachttijd?  Ik zal morgen eens bellen om te informeren en een afspraak te plannen. 

Had hem al online aangevraagd maar nog geen belletje gehad. 

 

Hoeveel cc heb je gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Diellenz zei:

Ja ik las het al...op de website van de PMC staat 28 dagen wachttijd. Maar lees zo hier en daar maanden wachttijd?  Ik zal morgen eens bellen om te informeren en een afspraak te plannen. 

Had hem al online aangevraagd maar nog geen belletje gehad. 

 

Hoeveel cc heb je gekregen? 


Ik kreeg 750cc (ik wou groot!) dual plane. 
Bel maar voor de zekerheid, Nio heeft het echt heel druk. 
750cc lijkt heel groot, maar het valt echt goed mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik kreeg 750cc (ik wou groot!) dual plane. 
Bel maar voor de zekerheid, Nio heeft het echt heel druk. 
750cc lijkt heel groot, maar het valt echt goed mee. 

Ik denk dat ik ook richting dat aantal cc ga. Heb er al 450cc inzitten en moet waarschijnlijk goed opgevuld worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 21-9-2020 om 20:51, Special-Me zei:


Ik kreeg 750cc (ik wou groot!) dual plane. 
Bel maar voor de zekerheid, Nio heeft het echt heel druk. 
750cc lijkt heel groot, maar het valt echt goed mee. 

Heb jij een album? Waar ik evt even in mag kijken? 

Ik wil graag Mentor protheses. Die gaan tot 800cc. Dus als ik bij dat merk blijf zou er niet meer in kunnen dan 800cc. Heb jij ook Mentor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou vandaag eindelijk mijn lang verwachte consult gehad. 

Nio adviseerde Motiva 925cc. Ik heb ook 1050cc gepast maar dat vond ik een beetje TE bij mij. 

Mijn ervaring is wel als het er eenmaal inzit dat het toch kleiner uitvalt dan tijdens het passen dus nog ff dilemma wat te doen. Op zich is het "maar" 125cc meer. 

 

Verder kon hij mijn diastase verhelpen en me blij maken met een strakke buik. Yes wie weet kan ik dit jaar weer in bikini. 😁

Ik vroeg nog of lipo van de lovehandles nodig was. Hij zei dat ik niet veel vet had zitten, maar dat hij het wel kon doen. Alle beetjes helpen zei hij. Nu weet ik dus niet of het wel echt nodig is. Zonde van het geld als er toch weinig verschil zal zijn.

 

Nu wachten op de offerte. Heb al een idee vd prijs. (Kreeg een indicatie) ik dacht dat ze een beetje korting gaven bij meerdere behandelingen tegelijk? Ben benieuwd. 

En dan nu wachten op een datum. Hopelijk zsm. 

 

Twijfel nog om elders naar een consult te gaan. Heb ik iets te vergelijken. 

Iemand nog tips. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Bridgett zei:

wordt zo'n buikwandcorrectie voor een diastade niet vergoed door de zorgverzekering?

 

Nio is top he!

Nee helaas. Diastase wordt nooit vergoed. 

En ik heb nou ook niet echt een buik met veel vel of vet hihi. Door de diastase wel een ietswat bolleke buik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, best_boobie zei:

Jouw forumnaam zegt me trouwens iets.... 🤔

Had jij 10 jaar geleden ook een account hier met ongeveer dezelfde naam? 🤔 

Heb wel 10 jaar geleden hier een account gehad maar denk niet onder deze naam want zijn allemaal letters van mijn kids. 

En 10 jaar geleden had ik 2 kids, nu 5 hihi  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

13 april wordt de dag 🥳

Bwc+ reven spieren, liposuctie heupen, protesewissel en een bovenooglidcorrectie. 

 

In mrt nog een pasconsult om definitieve aantal cc te bepalen voor de wissel. 

Heb twijfels over de 925cc of dat niet te groot wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8-1-2021 om 12:30, Diellenz zei:

Heb wel 10 jaar geleden hier een account gehad maar denk niet onder deze naam want zijn allemaal letters van mijn kids. 

En 10 jaar geleden had ik 2 kids, nu 5 hihi  

haha, dan heb ik misschien iemand anders in gedachten :P 
 

Op 21-1-2021 om 19:01, Diellenz zei:

13 april wordt de dag 🥳

Bwc+ reven spieren, liposuctie heupen, protesewissel en een bovenooglidcorrectie. 

 

In mrt nog een pasconsult om definitieve aantal cc te bepalen voor de wissel. 

Heb twijfels over de 925cc of dat niet te groot wordt. 


Oh je hebt een datum!!
(zie ik nu pas.....)
Ik heb je titel aangepast en heb je topic tussen de mommy makeover gezet.. Ik denk dat ie daar het best staat....

Ben ook erg benieuwd naar je ooglidcorrectie trouwens!
Ik heb enkele jaren geleden een ooglidcorrectie laten doen, maar over de linker kant nooit helemaal tevreden geweest (net ietsje te weinig weggehaald (andere arts hoor, geen paniek :P ) en wil bij mijn wissel ook mijn ogen weer laten doen....
Dus als je me prive een keer zou willen laten zien hoe Nio je ogen gedaan heeft, zou ik dat erg waarderen!!

Nio is een goeie pc trouwens hoor, je bent echt in goede handen bij hem, zeker met dit soort grotere operaties!!!

 

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, best_boobie zei:

haha, dan heb ik misschien iemand anders in gedachten :P 
 


Oh je hebt een datum!!
(zie ik nu pas.....)
Ik heb je titel aangepast en heb je topic tussen de mommy makeover gezet.. Ik denk dat ie daar het best staat....

Ben ook erg benieuwd naar je ooglidcorrectie trouwens!
Ik heb enkele jaren geleden een ooglidcorrectie laten doen, maar over de linker kant nooit helemaal tevreden geweest (net ietsje te weinig weggehaald (andere arts hoor, geen paniek :P ) en wil bij mijn wissel ook mijn ogen weer laten doen....
Dus als je me prive een keer zou willen laten zien hoe Nio je ogen gedaan heeft, zou ik dat erg waarderen!!

Nio is een goeie pc trouwens hoor, je bent echt in goede handen bij hem, zeker met dit soort grotere operaties!!!

 

xxx BB
 

Ik zal je tegen die tijd wel wat foto's sturen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoeoeoeoe @Diellenz jij bent gisteren geopereerd, hoe gaat het nu met je? Jouw ingreep is heel wat pittiger dan die van mij geweest als ik het zo lees... Is het pittig of valt het je mee? Ik hoop op het laatste. Ik ben benieuwd naar hoe je je ingrepen hebt ervaren. Sterkte met je herstel! 🌸🌸🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Salander zei:

Hoeoeoeoe @Diellenz jij bent gisteren geopereerd, hoe gaat het nu met je? Jouw ingreep is heel wat pittiger dan die van mij geweest als ik het zo lees... Is het pittig of valt het je mee? Ik hoop op het laatste. Ik ben benieuwd naar hoe je je ingrepen hebt ervaren. Sterkte met je herstel! 🌸🌸🌸

Helaas moeten uitstellen 🤔.  Baalde gruwelijk. Alles was geregeld. Man had al verlof gekregen enz. 

De centen maar apart gezet en hopelijk kunnen we ze eind dit jaar alsnog uitgeven aan de Mommy Make over 🙃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

@Diellenz ik weet niet of je nog actief bent op dit forum, maar is je mommy make over uiteindelijk doorgegaan en goed bevallen? Ik heb 13 jaar geleden al eens een bv gehad 500 cc eurosiliconen rond en daarna nog 3 x zwanger , het is dus niet meer wat het is geweest en hoogtijd voor onderhoud 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.