Ga naar inhoud

Dr plovier lift+ vergroting


Roumy

Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames,

 

ik heb nu bijna 1,5jaar geleden een borstlift en vergroting laten uitvoeren door dr plovier. Ik heb 650cc demi motiva implants gekregen. Als ik naar voren buk heb ik heel veel rimpeling onderaan de borst en je ziet de prothese letterlijk zitten. Ook als ik plat ga liggen schuiven de borsten zeg maar helemaal uit mekaar. Ik ben eerder op consult geweest en hij heeft hiernaar gekeken en volgens hem is dit normaal. Alleen zit dit me totaal niet lekker en voelt het voor mij niet echt als normaal. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben of mij kunnen zeggen of dit degelijk zo normaal is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste @Roumy, rimpeling onderaan de borst en het implantaat zien, lijkt me idd niet normaal. 

Heb je de implantaten voor de spier of dual plane? Maar ja, denk dat in jouw geval de manier van plaatsing niet veel uitmaakt, aangezien bij dual plane plaatsing de borstspier alleen de bovenkant van de borst, tot ongeveer de tepel, bedekt, en bij jou het probleem onderaan de borst zit...

Heb je een dunne huid van jezelf?

Dan zou er wel rimpeling kunnen optreden..

Ik zou als ik jou was een second opinion aanvragen bij een andere arts.... Bijvoorbeeld bij dr Nio, Parkkliniek in Rotterdam, die ook vaak grotere implantaten plaatst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy, hartstikke bedankt voor je reactie!!!

ik heb ze idd dual plane. Het klopt inderdaad dat ik vrij dunne huid heb alleen zegt mijn gevoel dat zelfs voor mijn huid de rimpeling toch wel vrij extreem is. Als ik naar voren buk nemen mijn borsten ook een vreemde vorm aan vind ik. 
ik dacht er inderdaad zelf ook aan om een second opinion te vragen bij iemand. Jij raadt me dus dr Nio aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Roumy zei:

Heyyyy, hartstikke bedankt voor je reactie!!!

ik heb ze idd dual plane. Het klopt inderdaad dat ik vrij dunne huid heb alleen zegt mijn gevoel dat zelfs voor mijn huid de rimpeling toch wel vrij extreem is. Als ik naar voren buk nemen mijn borsten ook een vreemde vorm aan vind ik. 
ik dacht er inderdaad zelf ook aan om een second opinion te vragen bij iemand. Jij raadt me dus dr Nio aan. 


Ik zou ook een tweede opinie vragen. Dr. Nio kan echt heel veel. 
Ook vele goede verhalen gelezen van wissels en reconstructies van hem. 
 

Je kan hem ook al eens opzoeken via de zoekfunctie. (Vergrootglas bovenaan) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Aardbeitje zei:

Zou zeker nog een volgende optie bekijken, ook ik adviseer nio aan.

 

Ben zelf ook vroeger bij plovier geweest onder het mes en ben heel blij ditmaal voor nio gekozen te hebben 😍


mag ik vragen welke operatie je bij plovier en nio hebt gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Aardbeitje zei:

 

Borstvergroting 

Daarna wissel met tepellift ivm ontevreden resultaat.

 

Helaas ook daarna was het niet mooi, toen besloten na het krijgen van kinderen naar nio te gaan en suuuuper blij ermee 🥰😍

 

Plovier heeft ook mooie operaties uitgevoerd hoor, alleen ik zelf was niet tevreden.

Verschild voor ieder

 

Morgen 6 weken po van nio


ik ging ook naar plovier omdat ik enkel goede verhalen hoorde, helaas ben ik niet helemaal tevreden. Het verschilt ook per persoon natuurlijk denk ik dan. Hoeveel cc had je en hoeveel heb je nu? Ik overweeg om ineens voor groter te gaan en met meer projectie. Ik heb nu motiva demi en vind ze toch “platjes” zeg maar. 
sorry voor de vele vragen🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Roumy zei:


ik ging ook naar plovier omdat ik enkel goede verhalen hoorde, helaas ben ik niet helemaal tevreden. Het verschilt ook per persoon natuurlijk denk ik dan. Hoeveel cc had je en hoeveel heb je nu? Ik overweeg om ineens voor groter te gaan en met meer projectie. Ik heb nu motiva demi en vind ze toch “platjes” zeg maar. 
sorry voor de vele vragen🙈

 
ik vind trouwens mijn tepel ook te hoog geplaatst. Dus hopelijk kan nio hier ook wat aan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.