Ga naar inhoud

Vandaag consult gehad resultaten gezocht


Aanbevolen berichten

Hoihoi ladies!

 

ik ben mama van 3 prachtige kiddies❤️ En nu besloten om mijn bv eindelijk uit te laten voeren. 
 

ik ben mijn volume kwijtgeraakt en ben daar zo onzeker over geworden dat ik de stap gezet heb. 
 

6 mei staat mijn operatie gepland bij velthuis kliniek. Vandaag protheses wezen passen en het grootste wat kon was 350cc rond mentor xtra. 
 

ik ben erg benieuwd hoe dit er ongeveer uitziet. Vond dat in zo een bh moeilijk te zien. 
 

ik heb nu een b cupje en wil eigenlijk echt een D cup. Maar zo werkt het niet met de protheses merkte ik haha. 
 

hopelijk kunnen jullie mij wat meer informatie geven. Het is allemaal zo spannend

 

groetjes sanniee

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Sannnieee zei:

Hoihoi ladies!

 

ik ben mama van 3 prachtige kiddies❤️ En nu besloten om mijn bv eindelijk uit te laten voeren. 
 

ik ben mijn volume kwijtgeraakt en ben daar zo onzeker over geworden dat ik de stap gezet heb. 
 

6 mei staat mijn operatie gepland bij velthuis kliniek. Vandaag protheses wezen passen en het grootste wat kon was 350cc rond mentor xtra. 
 

ik ben erg benieuwd hoe dit er ongeveer uitziet. Vond dat in zo een bh moeilijk te zien. 
 

ik heb nu een b cupje en wil eigenlijk echt een D cup. Maar zo werkt het niet met de protheses merkte ik haha. 
 

hopelijk kunnen jullie mij wat meer informatie geven. Het is allemaal zo spannend

 

groetjes sanniee

Hoi 

Sannie 

 

wat leuk voor je dat eindelijk je operatie gepland staat na 3 kids. Ik heb ook 2 kinderen en daardoor een slappe c aan over gehouden. 
 

ik word 25 maart geholpen en ga as donderdag nog even op consult coor de definitieve cc te bepalen. Idd met passen is t heel lastig te zien.

 

wat voor info zou je precies willen weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.