Ga naar inhoud

Polyurethaan prothese


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Hey Wendy,

Als je echt zo onzeker bent meid, ga dan zeker nog eens langs bij je pc en stel hem gerust al je vragen. Zover als ik weet, moeten deze prothesen meteen al op de juiste plaats worden ingebracht omdat ze dus niet meer zakken nadien, dus als jouw pc veel ervaring heeft met deze prothesen zal hij dat ook wel weten.

Maar nogmaals, ga nog eens langs, laat je goed informeren en als je blijft twijfelen, ga dan nog bij een andere pc langs voor een tweede opinie. Niets laten doen waar je je niet 100% goed bij voelt!

Veel succes met je keuze meid!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja inderdaad even een consulten gaan plannen bij verschillende pc's. Zo krijg je denk ik een duidelijker beeld en zal je ook merken bij welke pc jij je het beste voelt.

Je mag best alles in 1 post zetten hoor ipv 5 direct achter elkaar :4:

succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 19 februari 2013 om 13:32 zei lisa.t:

Ha piepke,

Ja gelukkig zijn ze nu gelijk. Ben er nu heel tevreden mee, had voor mij wel nog wat groter gemogen maar dat zegt iedereen geloof ik achteraf

Nee dat klopt. Ach, als ze daar fijn zo blijven zitten, vind ik het prima. Alleen het zacht en soepel worden duurt 9 maanden zei mijn pc, das wel jammer maar verder ben ik tevreden!

Hoe bevallen je borsten nu @Piepke? Ik twijfel nog erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.