Ga naar inhoud

Polyurethaan prothese


B-Cupje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ook deze implantaten. Wordt er een beetje bang van als ik jullie zo hoor..

Ze bevallen me tot nu toe prima, maar ik heb ze ook pas sinds 21 december 2012. Ik lees ook mee, ik kon zelf inderdaad ook weinig vinden op het internet over deze implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Ik vroeg me af... of je borsten inmiddels gelijk zijn geworden? Je dacht in januari dat de ene nog wat meer moest zakken als de andere?

Geen paniek hoor om de prothesen ;)

Het is inderdaad zo dat we er weinig over weten, denk dat dát het een beetje 'eng' maakt. Wat een boer niet kent, vreet hij niet hè ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha piepke,

Ja gelukkig zijn ze nu gelijk. Ben er nu heel tevreden mee, had voor mij wel nog wat groter gemogen maar dat zegt iedereen geloof ik achteraf :P Nee dat klopt. Ach, als ze daar fijn zo blijven zitten, vind ik het prima. Alleen het zacht en soepel worden duurt 9 maanden zei mijn pc, das wel jammer maar verder ben ik tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh fijn dat ze uiteindelijk toch op gelijke hoogte zijn gekomen.

Ik wist niet beter als dat deze implantaten niet meer echt zakken als ze geplaatst zijn, maar dat kunnen ze dus wel :35:

En achja, 9 maanden wachten tot ze zacht worden is idd een hele tijd, maar aan de andere kant lezen we hier ook vaak genoeg dat het 8 maanden duurt bij de 'andere prothesen' dus dat maakt elkaar niet veel uiteindelijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha misschien dat het alleen maar zo lijkt dat ze nu wat beter 'zitten' omdat ik er al zo gewend ben. Geen idee, ik weet alleen dat ik tevreden ben! Wat heb jij trouwens inderdaad big& beautifull boobs! Die zijn wel een aantal cc'tjes meer! Ben je ook tevreden over je boobs? Stomme vraag eigenlijk, ik neem aan van wel! Hoop dat er bij mij over wat jaartjes ook wat meer in kan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je ook tevreden over je boobs? Stomme vraag eigenlijk, ik neem aan van wel!

Blijf een vrouw hè ;) Nooit tevreden :45:

Ik kan nog wel wat punten van kritiek bedenken hoor. Maarre.. ze blijven de komende jaaaaren zoals ze nu zijn, geen plannen om eraan te sleutelen voorlopig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Het is goed om de diverse meningen en gedachten van verschillende personen te lezen. Deze website is denk ik bedoeld om een ieder zo breed mogelijk te informeren over de verschillende mogelijkheden als het gaat om een borstvergrotende operatie. Na het lezen van de versschillende informatie bronnen, maakt ieder voor zich een keuze voor een bepaalde arts, kliniek en implantaat. Ook volgens de richtlijnen van de NVPC is het de taak van artsen, fabrikanten en distributeurs om weloverwogen en up-to-date informatie te geven aan vrouwen die overwegen om borstimplantaten te plaatsen. Dat de populariteit van deze polyurethaan implantaten in Nederland nog minder is dan in omliggende landen zegt, zoals ik elders al las op dit forum, niets over de kwaliteit van deze implantaten. Het gaat altijd om de feiten op basis van onderzoek en wetenschap. Welke keuze dan wordt gemaakt is ieders eigen verantwoordlijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Polyurethaan prothese.

Wie heeft er toevallig ervaring met deze prothese?

Ik moet heel waarschijnlijk opnieuw mijn borsten laten doen

Omdat er een steeds achterste voren draait.

Ik heb nu ronde prothese en aan een kant gaat steeds

De platte achterkant voor zitten. Dus als ik het opnieuw

Laat doen heeft de pc mij geadviseerd om die Polyurethaan prothese

Te nemen. Alleen zei hij wel dat deze hoger gaan zitten

Dan andere prothese. En ook dat de prothese niet meer zakt

Maar je huid kan er wel overheen gaan zakken naarmate je ouder word.

Heeft iemand hier ervaring mee of eventueel een foto om te kijken

Of ze ook echt hoger zitten . Alvast super bedankt

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Of misschien heeft iemand foto's waarom vraag ik dit? Ik heb jaren terug een borstvergroting gehad en ben toen in die tijd 40 kg afgevallen dus mijn huid is dun wel nog stevig maar niet zo stevig als bij de meesten mij zijn dan ook de polyurethaan protheses aangeraden maar ben bang dat ze niet meer zakken en ik dadelijk 2 veel te hoge ballonnen heb wie kan helpen of heeft raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zouden me echt helpen ik heb gevraagd of de pc me maandag nog kan bellen en ik dan kan langsgaan ben erg onzeker dat ze niet zo mooi als eerst worden ik heb nu 325 low profile maar geen polyurethaan protheses en krijg nu 425cc high profile polyurethaan protheses hoop dat iemand me kan helpen Gr. Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het gewoon niet meer echt niet huil alleen maar nog het is niet dat ik grotere borsten persen wil maar was toe aan een wissel en heb dan voor maatje groter gekozen wie o wie heeft ervaring met deze protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.