Ga naar inhoud

Dual plane opgezette spier prothese


Aanbevolen berichten

Ik ben 21 Jan geopereerd aan een prothese wissel nu dual plane. Nu is mijn linker borst niet ingedaald en draag ik dus alleen een band. Sinds gisteren begon de spier te irriteren en vanmorgen was deze behoorlijk opgezet. Nu op advies van De Nio de band echt op de spier geplaatst en mag zo min mogelijk mijn linker arm gebruiken en veel rusten. 
Nu zijn de afgelopen dagen wel heftig geweest, mijn opa is heel slecht komen te liggen en de vooruitzichten zijn ook niet super dus wellicht dat deze stres ook niet heel bevorderlijk zijn.? plus dat ik toch ook wel iedere dag naar het zkh wil nu( rij nog geen auto hoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel, heb zelf wat diclofenac genomen ( heb dit in huis

ivm mijn nek migraine) en ben even gaan slapen. Zo weer richting het zkh

en daarna weer rusten.
Baal wel moet maandag ook weer aan het werk dus hoop dat de rust dit weekend wat helpt. Als dit niet over gaat moet ik maandag lang Dr Nio komen.  

Mijn rechter borst gaat zo onwijs goed, zo jammer dat dat met deze weer anders loopt. hopen dat de rust gaat helpen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.