Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Ld1234 zei:

Je bedoelt bralettes denk ik. Ik heb er van de h&m..zal straks ff kijken welke maat ik daarin heb en ik heb er 1 van passionata in maat medium. Die zit heel mooi!!

 

Inderdaad gewoon vertrouwen hebben in je pc..hij weet wat hij doet en chill dat je nu wel de sportbh mag dragen, is toch een wat fijner gevoel dan zonder.

 

Xxx


O graag!! En h&m nooitAan gedacht! Kom ik ook al jaren niet meer omdat ze maar tot D gingen vroeger. 
Maar welke confectie maat heb jij normaal?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bent001 zei:


O graag!! En h&m nooitAan gedacht! Kom ik ook al jaren niet meer omdat ze maar tot D gingen vroeger. 
Maar welke confectie maat heb jij normaal?

 

Maat 36 (soms 38 als de maten klein uitvallen). Normale bh's van de h&m passen mij inderdaad ook niet, maar bikini's en bralettes gaan wel.?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, bent001 zei:

Zo kleine update.. vandaag op controle geweest bij dr Nio.

Mijn linker borst is nog steeds niet ingedaald, dus nu nog strakker de band erom heen au...?

 Het kan ook vocht of een hematoom zijn maar nu eerst afwachten wat het de aankomende weken gaat doen, aangezien ik nog maar 15 dagen po ben.  

Dr Nio heeft een foto gemaakt zodat ik de band nu ook op de juiste manier kan dragen , hierop is het verschil vreselijk groot ( ga deze ook niet delen) 

moet met 4 weken terug komen maar dat worden er 5 omdat die dag met mijn jongens zit. 

Mag gelukkig nu wel mijn sport bh dragen en dat voelt heel comfortabel moet ik zeggen. Wel zit het bandje van mijn linker kant helemaal los zodat het goed de ruimte heeft om in te dalen. 

Verder ook nog een voor foto gezien en zie wel dat er altijd al een verschil tussen de hoogte van mijn borsten heeft gezeten dus dat zal nu niet veranderen maar het verschil is nu wel extreem zeker met de band om. 
Nu nog steeds rustig aan doen mijn armen lekker laag houden. Word wel steeds met mijn armen omhoog wakker ? maar goed daar kan ik niet zoveel aan veranderen.

 

Inderdaad weer een kwestie van geduld hebben, lastig hè ? Ik herken t en besef echt dat ik als vrouw niet gemaakt ben voor geduld hebben ! Waarschijnlijk delen heel veel andere vrouwen dit gevoel haha. Ook bij mij is t verschil groter met band om, heb m ondertussen ook wat strakker aan getrokken. Volgens de kliniek moet t helemaal goed komen. Heerlijk dat je nu een bh aan mag, zal vast een stukje meer steun geven. Hopelijk gaat t dagje werken pijnloos, gelukkig erna weer lekker weekend !

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Ld1234 zei:

Maat 36 (soms 38 als de maten klein uitvallen). Normale bh's van de h&m passen mij inderdaad ook niet, maar bikini's en bralettes gaan wel.?

 

Top heb normaal maat 38/40 van boven zeker door mijn borsten dus ga zeker binnen kort is even langs de h&m ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, cdh1203 zei:

Inderdaad weer een kwestie van geduld hebben, lastig hè ? Ik herken t en besef echt dat ik als vrouw niet gemaakt ben voor geduld hebben ! Waarschijnlijk delen heel veel andere vrouwen dit gevoel haha. Ook bij mij is t verschil groter met band om, heb m ondertussen ook wat strakker aan getrokken. Volgens de kliniek moet t helemaal goed komen. Heerlijk dat je nu een bh aan mag, zal vast een stukje meer steun geven. Hopelijk gaat t dagje werken pijnloos, gelukkig erna weer lekker weekend !


Ohh ja jij zit ook met het martel ding om?

en inderdaad heb gewoon ook geen geduld daarbij ook iets teveel mijn vorige ervaring bv meegenomen, dat liep heel anders veel relaxter. 
Heb jij nu al wat verbetering? Moet je binnenkort ook terug naar de kliniek?

Heb ook wel echt weer zin om te gaan werken hoor zit op kantoor dus verwacht dat ik mijn dagje wel goed ga doorkomen ?

jij alweer aan het werk of nog even vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, bent001 zei:

Top heb normaal maat 38/40 van boven zeker door mijn borsten dus ga zeker binnen kort is even langs de h&m ?

Kunt alvast eens kijken in de h&m app. Of ze wat leuks hebben. Ze hebben daar vaker meer dan in de winkels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 ik heb deze week een hele lading nieuwe bikini's binnen gekregen??. Heerlijk dat passen nu ?

Allemaal van de h&m?

Vind die roze op een van je foto’s ook super leuk! Is alleen een laag decolleté dus geen idee of dat bij mij mooi is omdat ze bij mij wel iets verder uit elkaar staan.. 

Primarkt heeft btw soms ook super leuke bikini’s!!

Nou ik ga slapen morgen weer terug naar het normale leven met de wekker om 5.40??

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 nee niet allemaal van de h&m. Die roze is van plumeria swimwear..krijg deze ook nog in een roodachtige (cherry) kleur en heb er bij shein besteld die zaten ook goed.?

Ik ga ook zo slapen. Morgen gaat mijn wekkertje om 6:40 en vrijdag om 4:30 (dan mag ik weer naar de snuifas in Amsterdam toe?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Ld1234 zei:

@bent001 nee niet allemaal van de h&m. Die roze is van plumeria swimwear..krijg deze ook nog in een roodachtige (cherry) kleur en heb er bij shein besteld die zaten ook goed.?

Ik ga ook zo slapen. Morgen gaat mijn wekkertje om 6:40 en vrijdag om 4:30 (dan mag ik weer naar de snuifas in Amsterdam toe?)


Was van de week ook al bij Shein aan het kijken is de kwaliteit ook een beetje oké? Is zo goedkoop.


O even klagen hoor die band is echt de hel! Werd vannacht om 2.30 wakker en heb een aardig tijdje wakker gelegen van de pijn... super fijn ook zo voor mijn eerste werk dag ?

Slaap jij nu weer normaal? Ben een buik slaper maar zou nu al blij zijn om op mijn zij te kunnen liggen maar durf het niet helemaal... vergeten te vragen gister.

 

Hahhaa jij morgen lekker naar het mooie Amsterdamse, pittig op de vrijdag zo vlak voor je weekend! Al kan je dan wel aardig doorrijden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:


Was van de week ook al bij Shein aan het kijken is de kwaliteit ook een beetje oké? Is zo goedkoop.


O even klagen hoor die band is echt de hel! Werd vannacht om 2.30 wakker en heb een aardig tijdje wakker gelegen van de pijn... super fijn ook zo voor mijn eerste werk dag ?

Slaap jij nu weer normaal? Ben een buik slaper maar zou nu al blij zijn om op mijn zij te kunnen liggen maar durf het niet helemaal... vergeten te vragen gister.

 

Hahhaa jij morgen lekker naar het mooie Amsterdamse, pittig op de vrijdag zo vlak voor je weekend! Al kan je dan wel aardig doorrijden! 

Ik ben na 6 weken pas op mijn zij gaan slapen. Heb me netjes aan het advies van mijn pc gehouden. Buik durf ik niet te zeggen..ik ben geen buikslaper.

Ja morgen naar het mooie Amsterdam..alles beter dan het lelijke Heerlen?.

Het reizen vind ik niet zo erg..lekker muziekje op en gaan?

Hoe gaat het nu? Nog pijn?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik ben na 6 weken pas op mijn zij gaan slapen. Heb me netjes aan het advies van mijn pc gehouden. Buik durf ik niet te zeggen..ik ben geen buikslaper.

Ja morgen naar het mooie Amsterdam..alles beter dan het lelijke Heerlen?.

Het reizen vind ik niet zo erg..lekker muziekje op en gaan?

Hoe gaat het nu? Nog pijn?

 

Xxx


O beter ja blijf ook echt nog wel even plat liggen hahaha vreselijk maar goed gelukkig heb ik inslaap medicatie ( slechte slaper ) dus nog even doorzetten... nog een paar dagen en dan zit ik alweer op de helft?

 

Hahahaha ja geloof wel dat Amsterdam een stuk mooier is, ben niet bekent in Heerlen is ook niet echt een plaats waar je even heen gaat. 

Ga je met de trein of met de auto?

 

Ja vandaag toch wel weer wat pijn, zijn toch wel weer wat andere bewegingen en de hele dag stil zitten achter mijn bureau.
Daarbij ook wat grieperig zoals de rest van NL en gaat van afgelopen nacht.

Maar goed morgen weekend  ? of wat thuis werken even afhankelijk of mijn collega beter is. Dus helemaal prima zo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 fijn dat je weekend morgen al begint...heerlijk. Heerlen wil je ook echt niet vrijwillig heen..maja moeten toch centjes verdiend worden. Voordeel dus dat we nog 2 vestigingen in Amsterdam hebben..1 op de zuidas en 1 op de basisweg bij Sloterdijk.

Ga lekker met de auto..heb ik van niemand last?

Echt veel mensen hebben de griep nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ld1234 zei:

@bent001 fijn dat je weekend morgen al begint...heerlijk. Heerlen wil je ook echt niet vrijwillig heen..maja moeten toch centjes verdiend worden. Voordeel dus dat we nog 2 vestigingen in Amsterdam hebben..1 op de zuidas en 1 op de basisweg bij Sloterdijk.

Ga lekker met de auto..heb ik van niemand last?

Echt veel mensen hebben de griep nu?


Gelijk heb je! Ga ook echt nooit met het OV hoor Hahhaa vreselijk en ook lekker een bacteriebron.  Prima te doen ook mits je ook normaal kan parkeren.

En inderdaad nu weekend had net wel echt twee ballonnen puff merk toch dat je ineens wat anders doet weer, vanavond maar weer even rustig aan zoals gewoonlijk de laatste tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bent001 zei:


Gelijk heb je! Ga ook echt nooit met het OV hoor Hahhaa vreselijk en ook lekker een bacteriebron.  Prima te doen ook mits je ook normaal kan parkeren.

En inderdaad nu weekend had net wel echt twee ballonnen puff merk toch dat je ineens wat anders doet weer, vanavond maar weer even rustig aan zoals gewoonlijk de laatste tijd?

Ja is weer even wennen voor je lichaam. De bikini's van Shein zijn verrassend goed van kwaliteit voor de prijs! Was echt verbaasd..dacht probeer het maar eens. 

Ja ik heb ook echt een hekel aan het openbaar vervoer! Parkeren kan onder het kantoor met een uitrijkaartje?. Als je dat niet hebt kost het 80 eurie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja is weer even wennen voor je lichaam. De bikini's van Shein zijn verrassend goed van kwaliteit voor de prijs! Was echt verbaasd..dacht probeer het maar eens. 

Ja ik heb ook echt een hekel aan het openbaar vervoer! Parkeren kan onder het kantoor met een uitrijkaartje?. Als je dat niet hebt kost het 80 eurie?


Ohh echt! Ga vanavond toch is even neuzen op die site van Shein!!

Ja dat is het zeker blijft opgeblazen maar heb ook serieus last van deze band...  voor de operatie had ik hier nog nooit van gehoord? martel tuig!

Hahha echt he Amsterdam is echt niet te doen qua parkeren kosten zijn abnormaal duur! Fijn dat je dan wel de mogelijkheid hebt om met de auto te komen!

Ben blij dat ik gewoon met mijn auto naar het werk kan, werk op Schiphol-rijk, voordeel is dat ik dus gratis kan parkeren met vakantie’s 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, bent001 zei:


Ohh echt! Ga vanavond toch is even neuzen op die site van Shein!!

Ja dat is het zeker blijft opgeblazen maar heb ook serieus last van deze band...  voor de operatie had ik hier nog nooit van gehoord? martel tuig!

Hahha echt he Amsterdam is echt niet te doen qua parkeren kosten zijn abnormaal duur! Fijn dat je dan wel de mogelijkheid hebt om met de auto te komen!

Ben blij dat ik gewoon met mijn auto naar het werk kan, werk op Schiphol-rijk, voordeel is dat ik dus gratis kan parkeren met vakantie’s 

Geloof helemaal dat die band een marteltuig is! Gelukkig niet hoeven te ervaren.?

Oh hoe chill is dat dan gratis kunnen parkeren op Schiphol! Dat is ook altijd zo duur. Ik heb dat geluk dus op de zuidas.?

Maastricht zijn ze ook al gek geworden met parkeertarieven..5 euro per uur in qpark..gaat nergens over.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahha dat is hier normaal.. tenniste in de grote steden dan. Ik woon gelukkig gewoon in een dorp en is alles vrij parkeren. 
Maar ja is inderdaad super chill zit een bus halte tussen Schiphol plaza en mijn werk was zo handig afgelopen zomer

Lekker onafhankelijk op vakantie super! 
Kan jij ook gewoon op de Zuidas en Sloterdijk parkeren op niet-werkdagen zeg maar? Zou ook ideaal zijn kan je lekker dagje Amsterdam met de auto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 ik verplaats ons gesprek even naar mijn topic hoor ?

Maar ja lastige keuze he! 
Hoeveel kindjes heb je en wil je er nog meer? Als dat natuurlijk ook gegund is.

Ik ben wel eerlijk dat voor de prothese voor de spier na zwangerschap en borstvoeding niet mooier worden, daarbij natuurlijk ook van belang wat voor huis type je hebt.  Tuurlijk is dit per persoon verschillend maar dit is mijn ervaring. 
Mijn borsten waren door de protheses en melk mega groot denk serieus zoals mijn laatste operatie foto’s, was altijd zo overtuigd dat ik geen bv zou geven totdat ze er waren Hahhaa. Heb echt slappere borsten ( vooral huid) en striae overgehouden maar goed is nu wel weer mooi vol. 
Beide super mooi dus snap dat je keuze lastig is, heb ook meerdere consulten gehad en uit eindelijk echt op mijn gevoel af gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, bent001 zei:

Hahha dat is hier normaal.. tenniste in de grote steden dan. Ik woon gelukkig gewoon in een dorp en is alles vrij parkeren. 
Maar ja is inderdaad super chill zit een bus halte tussen Schiphol plaza en mijn werk was zo handig afgelopen zomer

Lekker onafhankelijk op vakantie super! 
Kan jij ook gewoon op de Zuidas en Sloterdijk parkeren op niet-werkdagen zeg maar? Zou ook ideaal zijn kan je lekker dagje Amsterdam met de auto!

Helaas niet in het weekend ?. Ja ok grote steden begrijp ik maar waarom moet Maastricht ook zo duur zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ld1234 zei:

Helaas niet in het weekend ?. Ja ok grote steden begrijp ik maar waarom moet Maastricht ook zo duur zijn???

Is toch ook wel een grote stad? Met veel toeristen uit eigen land? Snap dat dan ook daarvan willen profiteren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, bent001 zei:

@Silly23 ik verplaats ons gesprek even naar mijn topic hoor ?

Maar ja lastige keuze he! 
Hoeveel kindjes heb je en wil je er nog meer? Als dat natuurlijk ook gegund is.

Ik ben wel eerlijk dat voor de prothese voor de spier na zwangerschap en borstvoeding niet mooier worden, daarbij natuurlijk ook van belang wat voor huis type je hebt.  Tuurlijk is dit per persoon verschillend maar dit is mijn ervaring. 
Mijn borsten waren door de protheses en melk mega groot denk serieus zoals mijn laatste operatie foto’s, was altijd zo overtuigd dat ik geen bv zou geven totdat ze er waren Hahhaa. Heb echt slappere borsten ( vooral huid) en striae overgehouden maar goed is nu wel weer mooi vol. 
Beide super mooi dus snap dat je keuze lastig is, heb ook meerdere consulten gehad en uit eindelijk echt op mijn gevoel af gegaan. 

Oooh oeps....ik zag je naam en dr Nio, hahaha.

 

Ik heb 2 kinderen maar die zijn volwassen, bijna 19 en 21 jaar. Ik word over 2 weken 50 ? dus geen kinderwens meer

Ik ben afgelopen jaar 45 kilo afgevallen. Nooit grote borsten gehad maar het zijn nu theezakjes. En heb besloten mezelf mooie borsten kado te doen ?

 

Ik heb ook een kantoorbaan en hoop na zo'n 2 weken weer te starten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.