Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Nog even wachten ik heb na mijn bv bijna nooit meer een push up gedragen. Deed echt pijn. Benieuwd of het na een jaar kan maar als het zo blijft zoals op de foto wil ik alleen een plunge model proberen. Staan jouw borsten ook wat uit elkaar nu?

 

@lindan geen idee maar zie nu wel op de foto dan het volume ook heel erg boven zit is nu meer verdeeld denk ik. Dat maakt het verschil. Net een strak truitje met bh aangedaan en dan zijn ze wel echt veel voller. Mag van mijn man niet zeuren omdat ze al groot zijn?hier volgen de foto’s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wat een prachtig figuurtje heb je. Snap nu wat je bedoelt. In je nieuwe bh echt veel mooier. En dan heb je ook helemaal geen push up nodig. Maar plunge wel mooi met mooi decolleté.

 

Ik heb mild tubulaire borsten. Nu heel puntig, maar de basis is wel dicht bij elkaar. Dus de verwachting is wel dat er een goed decolleté te vormen valt. Als het goed is krijg ik dinsdag mijn vóór  foto's, dan zal ik wat plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Allereerst wat een prachtig figuurtje heb je. Snap nu wat je bedoelt. In je nieuwe bh echt veel mooier. En dan heb je ook helemaal geen push up nodig. Maar plunge wel mooi met mooi decolleté.

 

Ik heb mild tubulaire borsten. Nu heel puntig, maar de basis is wel dicht bij elkaar. Dus de verwachting is wel dat er een goed decolleté te vormen valt. Als het goed is krijg ik dinsdag mijn vóór  foto's, dan zal ik wat plaatsen.


Dank je wel☺️☺️ hier heeft kinderen krijgen ervoor gezorgd dat mijn lijf positief veranderde ?

 

Ja in die nieuwe vormt het ook echt veel beter hoor, maar toch dezelfde maat ??‍♀️ Maar wel met een behoorlijke bolling boven op en dat had ik echt niet. 
Man heeft aan dat ik moet stoppen met zeuren en dat ze echt groot zat zijn zo?


Ben heel benieuwd! Jij word gewoon in het RKZ geopereerd toch? Wij wonen volgens mij in dezelfde omgeving las dat het voor jou maar 15 min rijden is. Ik woon ook zo’n 15 min rijden er vandaan maar hoef geen snelweg op Hahhaa lekker vaag zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Positief veranderd door zwangerschappen. Dat hoor je ook niet heel vaak.

Haha mannen ook. Maar soms kunnen wij vrouwen ook wel echt door gaan met zeuren hoor. 

Maar zeker mooie bolling nu. 

Dus geen snelweg ?. Wij gaan wel via de snelweg naar het rkz, maar is niet perse nodig. Mijn plaatsnaam begint met een L. Wonen wij in de dezelfde gemeente? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja geen idee maar na ieder kind was ik een paar kilo lichter en daar behoorlijk wat stres vorig jaar op een gewicht waar ik vroeger van droomde en kom niet meer bij??‍♀️ 
Hahaa ja we blijven vrouwen he! Maar goed als zij iets van een paar duizend euro kopen zijn ze er ook de hele dag mee bezig toch ?

 

Hahahaha denk dat wij net niet in de zelfde gemeente wonen, jij woont dan tussen C. En H. in? Ik woon in Heemskerk denk niet dat er veel mensen uit die buurt hier lezen en zowel zitten we toch in het zelfde schuitje ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Haha ja goed geraden. Ah dan wonen we inderdaad dicht bij elkaar. Grappig.

 

Toch bijzonder dat de ene vrouw van stress afvalt en de ander de kilo's erbij eet. Ik hoor tot de laatste categorie ?


Hahahaha wonen we echt bij elkaar in de buurt! Heerlijk voor jou je bent zo in het ziekenhuis, geen hele stukken rijden.

 

Ja als ik echt stress heb kan ik niet eten, mijn gevaar zijn dan het roken, zeker als ik gestopt ben en shoppen ben echt een emotie koper. Daarbij heb ik twee kleine jongetjes van 3 en bijna 5 dus echt stil zitten is er ook niet bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Lindan zei:

@bent001 oeh lala Prachtig die nieuwe bh zit mooi zeg! ?Je borsten komen echt tot z’n recht ! 
Misschien moet je toch maar niet richten op de maat maar om de vorm!


?? ja ze zijn gewoon veel voller, ja hij is echt mooi hè! Kon het niet laten hoor! 
Ook een shirtje gepast met bh en dan zijn ze ook wel groter hoor. Dan zie je toch wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, bent001 zei:


Hahahaha wonen we echt bij elkaar in de buurt! Heerlijk voor jou je bent zo in het ziekenhuis, geen hele stukken rijden.

 

Ja als ik echt stress heb kan ik niet eten, mijn gevaar zijn dan het roken, zeker als ik gestopt ben en shoppen ben echt een emotie koper. Daarbij heb ik twee kleine jongetjes van 3 en bijna 5 dus echt stil zitten is er ook niet bij. 

Ja zeker dicht bij, al heb ik echt voor de chirurg gekozen en niet voor de afstand. Maar is wel lekker makkelijk hoor. Als ik beetje vroeg geopereerd word kan wellicht mijn moeder sAmen met mijn zoon in de middag nog even op bezoek komen.

 

Zo heeft iedereen zijn valkuilen he. Leuk hoor 2 jongens, maar ik snap je opmerking over niet stil zitten met die 2 boys 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ja snap ik daarom ben ik nu ook in Rotterdam geopereerd het voelde bij dr Nio gelijk goed in tegen stelling tot de rest. Maar dat is echt een voordeel persoonlijk vind ik het ook een fijn ziekenhuis verpleging en eten is echt prima. Laatste jaren daar met regelmaat gezeten voor een aantal dagen dus spreek uit ervaring. 
Mijn eerste bv was in Haarlem daar woonde ik toen ook nog was ook zo fijn! Konden ook gewoon mensen s’avonds langs komen en jij kan gewoon goed rusten. 
 

Ja jongens zijn heftig altijd gedacht dat ik meisjes zou krijgen ? nee ze zijn ook echt mama’s kindjes maar dat weet je maar twee is pittig hoor stoeien, vechten, ruziën maken, schreeuwen ect ect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee inderdaad fijn zo’n vertrouwd ziekenhuis.

Hahah ja meisjes hoeven ook niet heel rustig of meisjes achtig te zijn hahhaha 

Nee hoor zou mijn kleine mannen voor geen goud omruilen. ?

 

Rotterdam valt inderdaad mee uurtje rijden  is wel te doen. Verder was ik ook niet gegaan hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.