Ga naar inhoud

Ik heb jullie hulp/ervaringen nodig :)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)
Dit is voor het eerst dat ik hier een berichtje plaats dus hopelijk doe ik het goed ^_^

Ik ben 23 jaar en ben eigenlijk nooit echt tevreden geweest met mijn ''Borsten". Ik heb cup 70AA en ben heel slank van mezelf. 

Ik ben altijd erg bang geweest door de negatieve verhalen die je wel eens hoort over een borstvergroting en heb daarom nooit een vergroting durven laten doen. 
Sinds een tijdje heb ik hier weer meer vertrouwen ingekregen en heb ik afspraken gemaakt bij verschillende Klinieken. 
Ik ben bij Global Care Clinic in Belgie, Velthuiskliniek en Blooming plastische chirurgie geweest.

Over Global Care Clinic ben ik zeker niet positief, dus dat gaat het al niet worden.
Velthuiskliniek was wel prima maar ik was niet helemaal overtuigd.  Nu ben ik bij Blooming geweest en heb hier een heel fijn gesprek gehad met Wouter van der Pot,

Hij werkt ook met de Motiva implantaten in tegenstelling tot de Mentor implantaten die Velthuiskliniek gebruikt. Ik heb persoonlijk liever de Motiva ronde implantaten. Bij Velthuiskliniek hebben ze me de druppel aangeraden, dit wil ik zelf eigenlijk liever niet ivm draaien.  Dus kortom: Ik had een heel goed gevoel bij Blooming + Goede arts +  Motiva implantaten, maakt voor mij dat ik voor deze kliniek en arts zou kiezen.

Hopelijk wordt dit bericht niet te lang voor jullie:67: maar het is nog best lastig om te omschrijven wat ik eigenlijk wil zeggen/vragen haha. 

Ik heb een beetje ingedeukte borstkast (pectus) hierdoor heb ik een keultje in het midden en staat de rechter borst wat meer naar achter staat dan de linker kant.
Dit betekend dus dat ik links minder CC krijg dan rechts. 
Wouter heeft me 285CC links (Demi) en Rechts 335 CC (Full) aangeraden, achter de spier. Ik vind het zelf belangrijk dat het er wel natuurlijk uitziet en niet te groot is.
De 335CC Full maakt me ook wel een beetje bang omdat dit voor mijn gevoel zo groot lijkt/klinkt. Ook het feit dat het 2 verschillende ''soorten'' zijn schrikt me best wel af. 

Ik zou heel graag wat ervaringen willen horen van mensen die dit hebben:
- Ervaringen met (licht) ingedeukte borstkast (pectus)
- Voorbeeld fotos van hoe 285CC (demi) er ongeveer uitziet (ik weet dat dit bij iedereen anders is maar ik zou het wel fijn vinden om een beetje een beeld te hebben)
- Voorbeelden van de Demi gecombineerd met Full
- Ervaringen/ fotos van vrouwen die ook heel slank zijn uit zichzelf en een AA cup hebben
- En ik ben heel benieuwd naar de ervaring van andere mensen met Dr. Van der Pot. /Blooming 

Ik vind het heel eng om mijn lichaam in handen van een chirurg te geven, vandaar dat ik zoveel vragen stel hopelijk krijg ik dan een beter beeld
en durf ik uiteindelijk de knoop door te hakken. 

Alvast heel erg bedankt voor het lezen, en hopelijk kan iemand mij helpen! ❤️

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey! Wat leuk, dat je hebt besloten om een bv te nemen. 

 

Ik heb inderdaad door mijn borstkas asymmetrische borsten en ben ook bij drie verschillende chirurgen op consultatie geweest en uiteindelijk bij dr. van der Weij bij Boerhaave in Amsterdam terecht gekomen (terwijl ik in het diepste Zuiden van Limburg zit). 

 

Hij heeft mij de angst voor anatomische protheses genomen. Ik krijg nu zelf begin februari Mentor CPG 331 (medium profile, tall height) 265 cc anatomisch, aan beide kanten, terwijl mijn borsten asymmetrisch zijn. Ik vertrouw hem voor 100 % in zijn aanbeveling, door zijn ervaring en de foto‘s die ik allemaal heb gezien, ook hier op de forum. 

 

Dr. van der Weij is zeker een aanrader als je natuurlijke neppe borsten wilt! ?

 

Groetjes,

Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, nog geen eindresultaat ervaring met vd Pot, maar ik word begin maart door hem geopereerd. Ik heb mild tubureuze borsten en ben best breed en krijg dus ook echt wel een flink aantal cc (550 of 625 ergonomix full). Aanstaande vrijdag nog een mini consult bij de arts en passessie bij de assistentes, maar alle vertrouwen in de arts om me door hem te laten opereren. Persoonlijk vind ik dat de arts echt oog heeft voor je vóór situatie, wat er moet gebeuren om het te krijgen zoals jij zou willen. 

 

Ik vind het best logisch klinken dat wanneer je borstkas een kuiltje heeft dat hij die kant opvult met een full projectie en de andere borst een demi projectie geeft. Het lijkt mij een beter resultaat geven dan wanneer je kiest voor beide demi projecties en dan de borst aan de kant van het kuiltje een breder implantaat geeft waardoor het meer cc's geeft. het lijkt mij logischer om het verschil in prothese in hoogte (en dus projectie) te laten zijn. En ja wellicht zal het niet helemaal gelijk zijn, maar dat zijn je borsten nu (vermoed ik) ook niet. 

 

Zou je de ronde of de ergonimix krijgen?

Succes in je keuze. Volg je gevoel. Aanvullende vragen stellen mag altijd en ik ga dus ook nog een keertje extra langs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy
Hey! 
Wat fijn dat je een chirurg hebt gevonden die je dat gevoel heeft afgenomen, en je nu een achter je keuze staat!
Anatomische implantaten zijn ook prima natuurlijk, alleen vindt ik zelf het idee dat ze kunnen draaien niet zo prettig, omdat ik zelf ook regelmatig sport enz.


Wanneer heb je de operatie gepland staan??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten
Hoi! 
Fijn dat je door hem geopereerd wordt en al over 2 maanden de operatie hebt,  ik vertrouw de arts ook maar het blijft voor mij nog altijd spannend om mijn lichaam aan iemand anders over te laten ? Maar het scheelt wel dat het een hele goede arts is met veel ervaring. 

Het is ook fijn dat je voor jezelf nog een extra consult hebt ingepland, ik denk dat ik dit ook ga doen voor mijn eigen gevoel, want er zal waarschijnlijk niet een andere uitkomst uit komen.

Ja klopt indd! Het kuiltje zit in het midden tussen de borsten maar mijn rechterkant loopt een klein beetje meer naar binnen daar zit dus geen kuiltje om op te vullen, maar het is meer dat mijn borstkast daar een beetje naar achteren staat. Maar dat maakt het alsnog logisch om daar een voller implantaat in te zetten, ook al vraag ik me af hoe ze het er in gaan krijgen omdat mijn huid zo dun is:19:

De implantaten die ik krijg zijn de Ergonomix, dus dit is rond maar wel natuurlijk rond. ?

 

Ohja, dat klinkt inderdaad als best veel maar als je al iets breder gebouwd bent dan is het ook normaal dat het aantal CC hogere is. Was je wel tevreden hoe het eruit zag toen je het aan het passen was? Bij mezelf vond ik het er best wel groot uit zien namelijk (vooral van de zijkant). 

Ja precies! ik ga zeker mijn gevoel volgen en tot nu toe heb ik wel echt een goed gevoel bij hem
 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is lastig kiezen maar als jij denkt dat de 550 beter is dan zou ik daar voor gaan. En September is natuurlijk ook al weer een tijdje geleden dan is het wel fijn om nog een keer langs te gaan. En begrijpelijk dat je het pas na je wintersport wilt doen, zou zonde zijn als dat niet zo doorgaan. 

Ik heb niet zoveel huid en ondanks dat het achter de spier wordt geplaatst is het voor mijn gevoel wel veel wat ze er in moeten krijgen. Maar als ik kijk naar andere hoeveelheden hier op het forum van vrouwen die ook zo slank zijn, dan valt het volgensmij nog best wel mee. 

Ik ga nu eerst afwachten wat de eerst mogelijke operatie datum is, ik wil het voor de zomer uiterlijk midden april laten doen, i.v.m. herstel etc. en anders wordt het pas in september na de zomer. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Brunette, 

 

Ik ben slank, droeg een 65b en heb motiva round demi (245cc en 265cc). Ik ben alleen nog herstellende en door een complicatie (tweede operatie aan rechterborst) heb ik nu twee verschillende borsten die nog gelijk moeten trekken haha. Als je mij even een pb stuurt kan ik je wel wat foto’s sturen. Let wel; ze zijn dus niet zoals ze moeten maar dan heb je een idee

voor nu. Ik kan je ook wat sturen als ze wat meer hersteld zijn. 
 

Je kunt ook op realself.com kijken. Daar delen mensen fotos met info over welke implantaten enzo ze hebben! 
 

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1/15/2020 at 9:47 AM, Brunette1996 said:

@polemommy
Hey! 
Wat fijn dat je een chirurg hebt gevonden die je dat gevoel heeft afgenomen, en je nu een achter je keuze staat!
Anatomische implantaten zijn ook prima natuurlijk, alleen vindt ik zelf het idee dat ze kunnen draaien niet zo prettig, omdat ik zelf ook regelmatig sport enz.


Wanneer heb je de operatie gepland staan??

x

Ik wordt op 10 februari geholpen. ?

 

Ik sport ook super veel, ik paaldans op wedstrijdniveau. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.