Ga naar inhoud

Wendy79 : 11 december 2019 : Dr. Franssen : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ben al een tijdje mee aan het lezen en wil me nu dan toch even voorstellen.

Mijn naam is Wendy en heb 11 december mijn borstvergroting gehad bij kliniek veldhoven. De operatie is uitgevoerd door dr. Franssen. 

Hij heeft ronde mentor implantaten geplaatst van 570 cc, dual plane.

Na de operatie voelde ik me redelijk goed en mocht dan ook snel naar huis, maar toen begon het pas......wat heb ik verschrikkelijk veel pijn gehad, Na 2 weken begon ik pas een beetje op te knappen,  17 dagen rechtop geslapen en kon echt helemaal niks zelf, wat is me dit tegengevallen zeg. Bij de na controle was gelukkig wel alles goed.

Zijn er meer mensen die zoveel pijn hebben gehad of ben ik nou gewoon een watje??

En wanneer mochten jullie de armen weer boven je hoofd voor bijvoorbeeld je haren in een staart te doen of iets uit het  keukenkastje te pakken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendy,

 

Ik weet dat @Peeuwke met je mee kan praten. Ik mocht na een week m’n armen omhoog doen maar niet iets hoog pakken. Dat mag bij mij met 6 weken pas. Ik heb 295 dual plane, trouwens. Succes met je verdere herstel!

 

Groetjes,

 

Marlies

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Wendy79,

Wat herken ik he verhaal erg!

Ik had 17/12 mijn operatie (morgen 2 weken op) en wat heb ik afgezien! Nu nog neem ik al mijn pijnstillers maar eindelijk lukken "normale" dingen weer zonder al te veel pijn (zoals mijn losse broek optrekken bijvoorbeeld).  En ik slaap ook nog steeds rechtop in bed.

Mezelf goed wassen lukt nog niet, daarvoor helpt mijn man me nog steeds.

Wat was jou voor situatie?

Ik kom van een 75A en heb nu 625cc motiva round full gekregen. 

Ik ben door de feestdagen enkel bij mijn huisarts op controle geweest en hij vond toen dat alles er goed uitzag. Morgen mogen de draadjes er uit en dat zal ook bij de huisarts gedaan worden. Bij de chirurg kan ik pas 14/1 terecht. 

Ik ga helemaal niet zeggen dat jij een watje bent maar ik voel me anders wel een behoorlijk watje ?

Ivm met je armen volg ik even mee ?

Ik wens je nog een goed herstel!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Peeuwke,

Ik had een b cup, maar door de zwangerschap en afvallen was er niet veel meer van over. Ze hebben ronde mentor implantaten geplaatst van 570 cc. Ik vond dat al veel,maar jij hebt nog meer.  Misschien dat we daarom zoveel pijn hebben? Hebben ze bij jou ook achter de spier geplaatst ? Waar ik trouwens wel lekker mee rechtop kan slapen is zo'n nekkusssentje wat je voor in het vliegtuig gebruikt?

Ik kan me nu na 3,5 week gelukkig eindelijk zelf douchen, alleen mn rug afdrogen lukt niet en de bh krijg ik alleen niet aan.

Jij ook nog een goed herstel, we hebben het ergste nu gelukkig achter de rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Wendy79 zei:

Hoi @Peeuwke,

Ik had een b cup, maar door de zwangerschap en afvallen was er niet veel meer van over. Ze hebben ronde mentor implantaten geplaatst van 570 cc. Ik vond dat al veel,maar jij hebt nog meer.  Misschien dat we daarom zoveel pijn hebben? Hebben ze bij jou ook achter de spier geplaatst ? Waar ik trouwens wel lekker mee rechtop kan slapen is zo'n nekkusssentje wat je voor in het vliegtuig gebruikt?

Ik kan me nu na 3,5 week gelukkig eindelijk zelf douchen, alleen mn rug afdrogen lukt niet en de bh krijg ik alleen niet aan.

Jij ook nog een goed herstel, we hebben het ergste nu gelukkig achter de rug!

Ja ik heb nu ook wel het vermoeden dat het door de grote implantaten komt. Ze zijn bij mij dual plane geplaatst. 

Heb je zelf gekozen voor grote implantaten?

Ik slaap ook met een nekkussentje! - ik zei al verschillende keren tegen mijne man, tussen mijn pijn tranen door - hoe blij ik ben dat ik dat kussentje heb ? 

Ik kijk er al naar uit mezelf weer te kunnen wassen en aankleden, maar ik zal nog even geduld moeten hebben.

Ben je blij met het resultaat  tot nu toe? Ik echt niet, ik vind ze helemaal niet mooi en hoop dat het snel beter zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Peeuwke,

 

Ik wilde niet persé hele grote borsten, maar gewoon een opvulling van de huid  die over was, maar daar was dus zoveel voor nodig aangezien ik niet ook nog een borstlift wilde.

Ik heb ze pas goed bekeken toen ik bij de na controle was, had zoveel pijn dat het me niet interesseerde ?

Maar vond ze er inderdaad ook nog niet heel mooi uitzien, maar ze zeggen dat het wel even duurt voordat je het echte resultaat ziet, dus we moeten maar gewoon even geduld hebben denk ik.

Heb jij wel zelf voor het aantal cc gekozen of ook op advies van de chirurg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al "blij" te lezen dat het bij sommige ook niet meteen mooi is ?

En jaaaa... Ik heb er zelf voor gekozen en heb daar al dik spijt van om eerlijk te zijn. Ik vind grote borsten mooi, echt heel mooi. Niet overdreven, maar wel groot. Dusss na dat ik bijna altijd overal waar ik zocht verhalen las van dames dat ze toch spijt hadden niet groter te hebben gekozen heb ik dus voor 625cc zelf gekozen. Achteraf bekeken echt niet mijn beste beslissing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijt om beide reden eigenlijk. 

Het heeft me emotioneel ook flink geraakt en daar had ik me ook helemaal niet aan verwacht eigenlijk.

Ik ben nog wel thuis tot maart met loopbaanonderbreking, gelukkig! Ik zou me echt nog niet zien gaan werken.

Gaat dat lukken voor jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je er anders over denkt over een paar weken, zou toch zonde zijn als je spijt blijft houden. 

Wel fijn dat je het nog rustig aan kan doen. Weet niet of het gaat lukken, zoals ik me nu voel eigenlijk niet maar er kan een hoop veranderen in een week

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Loesje3

 

Oeh dus het word nu spannend voor jou. 

Mijn ervaringen met de kliniek en chirurg waren goed hoor, alle medewerkers zijn ontzettend lief en na de operatie kwam de chirurg nog even kijken hoe het met me ging en om te zeggen dat alles goed was gegaan, je bent in goede handen daar!!

Hoeveel laat je plaatsen en met welke methode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Peeuwke

Ik lees een beetje mee en ik zie dat jullie best wel grote protheses hebben . 
Ik ben over 2,5 week aan de beurt .ik lees dat jij achteraf misschien groter gewild hadden . 
Ik krijg 425 Cc en 475 Cc vanwege ongelijke borsten . Ben ook bang dat ik straks spijt krijg over de grootte. Ik vind dat ik ook wel veel huid over heb. 
Heb jij een album met foto’s voor en na?

 
gr. Lindan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan

Voorlopig wil ik niet groter, ze zijn meer dan groot genoeg nu ?

Mijn herstel verloopt nog niet hoe het moet zijn en zal pas later, als ik me er comfortabeler bij voel foto's delen. Want ik schaam me om eerlijk te zijn nog wat.

Je bent bang dat ze te klein gaan zijn?

Welke bh maat heb je nu? En wat is je gewicht en lengte?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peeuwke

 

Bij mij ook nog steeds niet zoals het zijn moet, kan in principe wel al veel zelf maar alles moet langzaam en heb er meteen spierpijn van. Zag vanmorgen dat mn wondje ook nog niet helemaal dicht is maar doet geen pijn en is niet warm, weet ook niet of dit normaal is?? Zijn jouw  wondjes al helemaal dicht?

 

X wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy79

Ik doe ook alles nog rustig aan. Neem ook nog genoeg pijnstillers en slaap nog half zittend in bed. Ik kan ook al veel meer terug maar zoals mijn haren deftig borstelen ofzo lukt nog niet goed. 

Er staan korstjes op bij mij. Maar er hebben bij mij wel plakkers op gezeten tot vrijdag. Zaterdag zag ik dat er een klein plekje bloed was. Ik denk dat dat allemaal nog wel "normaal" is. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Peeuwke

even een korte uitleg.  Ik ben  1.55 en weeg 50 kilo. Echter meer dan 10 jaar geleden de borsten verkleind / gelift. Maat F hangende naar een mooie D. Na de zwangerschap zijn ze gekrompen en met iets teveel huid en ongelijke borsten. 
Een B en lege C, vandaar 425cc en 475cc.

Ik heb altijd wel ongelijke borsten gehad . Nu valt het alleen iets meer op. 

en ja ik ben bang dat ik spijt krijg als ik lees dat mensen het achteraf Toch groter wilde.

zoals ik al aangaf , ik heb wel een beetje extra huid....

 
Begrijpelijk dat je nog geen foto’s wilt plaatsen . Vooral als het herstel ook nog niet zo lekker loopt. 
 

Gr. Linda

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindan

Ben je bij verschillende chirurgen geweest voor advies? Sommige chirurgen werken bv gewoon niet met grotere implantaten. Verdonck zei me bv zelf dat hij geen implantaten groter dan 475cc (Of 450 weet het niet meer juist) zet. 

 

En ik begrijp je twijfel wel! Maar je bent niet al te groot en een laag gewicht. Dus ik denk wel dat het goed zal zijn. Want je moet denken dat die 425 en 475cc bij je echte borsten komt. 

Ik heb me ergens laten vertellen dat je ongeveer 125 à 150cc moet tellen voor 1 cup maat . Dus zou jij ongeveer 3 cup maten groter gaan dan nu, dus E/F. (Hoewel het geen exacte wetenschap is natuurlijk).

 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Wendy79 zei:

@Peeuwke

 

Bij mij ook nog steeds niet zoals het zijn moet, kan in principe wel al veel zelf maar alles moet langzaam en heb er meteen spierpijn van. Zag vanmorgen dat mn wondje ook nog niet helemaal dicht is maar doet geen pijn en is niet warm, weet ook niet of dit normaal is?? Zijn jouw  wondjes al helemaal dicht?

 

X wendy

Hi @Wendy79,

 

Ik heb ook een klein gaatje waar je beetje door naar binnen kunt kijken. Kliniek gebeld en @best_boobie gevraagd; beide advies elke 12 uur gaasje erop en in de gaten houden. Bb voegde er nog aan toe om het schoon te houden met betadine. Het schijnt veel voor te komen en zolang het niet rood is en je geen koorts hebt is er weinig aan de hand. 
 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@

56 minuten geleden, Peeuwke zei:

@Lindan

Ben je bij verschillende chirurgen geweest voor advies? Sommige chirurgen werken bv gewoon niet met grotere implantaten. Verdonck zei me bv zelf dat hij geen implantaten groter dan 475cc (Of 450 weet het niet meer juist) zet. 

 

En ik begrijp je twijfel wel! Maar je bent niet al te groot en een laag gewicht. Dus ik denk wel dat het goed zal zijn. Want je moet denken dat die 425 en 475cc bij je echte borsten komt. 

Ik heb me ergens laten vertellen dat je ongeveer 125 à 150cc moet tellen voor 1 cup maat . Dus zou jij ongeveer 3 cup maten groter gaan dan nu, dus E/F. (Hoewel het geen exacte wetenschap is natuurlijk).

 

Veel succes!

@Peeuwke
dat is misschien wel een spijt dat ik heb. Ik ben niet zoals alle dames naar verschillende PC geweest . Ik heb 1 advies gehad.
Ik heb Puur gekeken naar beoordelingen op het internet en daarop vertrouwd.
Ik had ook een foto meegenomen wat ik mooi vind Het is ook niet ter sprake geweest wat maximaal qua maat Cc kan.

uiteindelijk Als het resultaat prachtig Is dan maak het ook niet meer uit dat ik maar 1 arts heb bezocht.

 Maar ik kan niet ontkennen dat ik er een klein beetje van baal . 

 

Ben jij al aan het werk terwijl je nog niet goed hersteld Bent? 

misschien een rare vraag maar heeft de grootte van prothese invloed op de pijn en herstel?

gr.

linda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Wendy79 zei:

@Marlies84

 

Was vanmorgen voor iets anders bij de huisarts en hij zei idd ook dat het niet zo erg was, zolang ik geen pijn en koorts had en dat heb ik gelukkig niet. 

Hoelang ben jij nu po??

Ik ben nu 3 weken po (16 dec) en het gaatje zit er sinds 3 dagen. Geen idee hoe het er opeens gekomen is! Jij?
Ik volg het advies op en dat gaat goed. Aanvullend kan ik aanraden om het na het douchen even aan de lucht te laten drogen, zolang je stil blijft zitten. 
Heb wel last van nachtelijke zweetaanvallen opeens maar wijt dat aan m’n ongesteldheid want overdag geen koorts en ook geen bijzonderheden in of rondom het gaatje.

7 uur geleden, Marlies84 zei:

Hi @Wendy79,

 

Ik heb ook een klein gaatje waar je beetje door naar binnen kunt kijken. Kliniek gebeld en @best_boobie gevraagd; beide advies elke 12 uur gaasje erop en in de gaten houden. Bb voegde er nog aan toe om het schoon te houden met betadine. Het schijnt veel voor te komen en zolang het niet rood is en je geen koorts hebt is er weinig aan de hand. 
 

Succes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84

 

Nee geen idee, mn huisarts zei wel dat een kleine ontstekingsreactie normaal zou zijn, zo werkt het lichaam de hechting uit je lijf die niet oplossen, weet niet of dit het is. Hij heeft ook niet gekeken omdat ik voor iets anders daar was. Maar ga zeker met je tips aan de slag. Toevallig ook nog tips voor spierpijn??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.