Ga naar inhoud

Even voorstellen!!


m70

Aanbevolen berichten

Hoi even voorstellen.

Ik ben 45 jaar ben 1.62 en weeg 55 kilo. Momenteel heb ik een 70B of 75A, ligt een beetje aan de bh.

Na jaren lang twijfelen nu toch de stap genomen om een afspraak te maken bij Mooi-kliniek, bij Dr Meesters, 

21 januari kan ik er terecht. Ben benieuwd wat ze me gaat voorstellen.

Ik heb al heel wat foto's gezien hier op het forum..haha stiekem borsten kijken ?, maar weet nog niet echt wat ik wil.

Dus ik ga me nog flink oriënteren de komende weken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook pasgeleden gesprek met haar gehad. Ze is vrij direct in wat ze vindt wat bij je past, maar ik vond dit juist prettig omdat ik het zelf lastig vond om er een voorstelling van te maken. Ik vond het een prettig consult.

Schrijf wat vragen op, want vaak vergeet je ze op dat moment. Ik tenminste wel ;) En maak vooral foto's van het pasmoment. Dan zie je t ook vanuit een ander hoek en kun je er thuis nog eens over nadenken. Succes de 21e! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Whisper zei:

Ik heb ook pasgeleden gesprek met haar gehad. Ze is vrij direct in wat ze vindt wat bij je past, maar ik vond dit juist prettig omdat ik het zelf lastig vond om er een voorstelling van te maken. Ik vond het een prettig consult.

Schrijf wat vragen op, want vaak vergeet je ze op dat moment. Ik tenminste wel ;) En maak vooral foto's van het pasmoment. Dan zie je t ook vanuit een ander hoek en kun je er thuis nog eens over nadenken. Succes de 21e! 

.

Ja dankjewel!! Vind het best spannend, ik heb ook nog geen idee. want bij sommige vind ik rond mooier en bij sommige weer de anatomische. Dus ben benieuwd wat ze voorstelt.

Ik had al begrepen dat Dr. Meesters wat direct was, maar daar houd ik wel van. Ik heb er een goed gevoel bij.

Dus afwachten tot de 21ste!!?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.