Ga naar inhoud

Mm7 : 2 december 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi,

 

Morgen ochtend om 7.30 uur mag ik mij melden bij de Boerhaave kliniek, om 08.00 krijg ik mijn operatie door dr van der Weij. 

305cc van mentor, voor de spier. Voorsituatie is 75a/75b, afhankelijk van mijn gewicht. Ik ben echt enorm zenuwachtig, 100x gedacht om het af te zeggen. Maar ik ga het doen!

 

Morgen hopelijk een update dat het onwijs is mee gevallen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Mm7 zei:

Hi,

 

Morgen ochtend om 7.30 uur mag ik mij melden bij de Boerhaave kliniek, om 08.00 krijg ik mijn operatie door dr van der Weij. 

305cc van mentor, voor de spier. Voorsituatie is 75a/75b, afhankelijk van mijn gewicht. Ik ben echt enorm zenuwachtig, 100x gedacht om het af te zeggen. Maar ik ga het doen!

 

Morgen hopelijk een update dat het onwijs is mee gevallen ?

Hoi hoi

Heel veel succes vandaag! Alhoewel.. je zult ze al wel hebben :P 
Ben benieuwd hoe alles gegaan is!

Ik pas even je titel aan, zodat je dit topic kunt blijven gebruiken en het overzichtelijk blijft.

Een heel goed herstel gewenst!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor het aanpassen.

 

Alles is goed gegaan, inmiddels ook alweer lekker thuis, linkerborst voel ik heel erg, is ook ook wat zwelling. Rechterborst geen pijn.

 

Enorm over gegeven toen ik thuis kwam, maar daarna voelde ik mij zo goed. Was al misselijk vanaf het moment dat ik wakker was.

 

Nu voel ik mij prima, lekker herstellen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Succes met het herstel. Fijn dat je niet al te veel pijn hebt. Hoe is je eerste indruk van je nieuwe boobs? Mooie maat? 

Tot nu toe erg blij met de maat. Inmiddels wel overal vocht, en ik ben verkouden en hoest onwijs. Dat doet echt zeer. Begin van de avond een uurtje geslapen en zie nu een beetje op tegen de nacht, ik werd echt wakker met pijn. Zo toch maar proberen. Wat namen jullie als pijnstiller? Ik heb alleen paracetamol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2019 om 00:30, Mm7 zei:

Tot nu toe erg blij met de maat. Inmiddels wel overal vocht, en ik ben verkouden en hoest onwijs. Dat doet echt zeer. Begin van de avond een uurtje geslapen en zie nu een beetje op tegen de nacht, ik werd echt wakker met pijn. Zo toch maar proberen. Wat namen jullie als pijnstiller? Ik heb alleen paracetamol.

Hier hetzelfde probleem hoesten en super verkouden. Nu 1 week po. Ik hoop dat dit geen effect heeft op het resultaat. Ik had paracetamol en tramadol gekregen. Tramadol heb ik 2 dagen geslikt omdat er bij mij aan m'n ribweefsel is gehecht (ik heb een prothese wissel gehad). Kan je zeggen de eerste twee dagen zijn het ergste..daarna gaat het steeds beter. Hoe gaat het slapen op je rug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2019 om 01:27, Ld1234 zei:

Hier hetzelfde probleem hoesten en super verkouden. Nu 1 week po. Ik hoop dat dit geen effect heeft op het resultaat. Ik had paracetamol en tramadol gekregen. Tramadol heb ik 2 dagen geslikt omdat er bij mij aan m'n ribweefsel is gehecht (ik heb een prothese wissel gehad). Kan je zeggen de eerste twee dagen zijn het ergste..daarna gaat het steeds beter. Hoe gaat het slapen op je rug?

Heftig zeg, heb even opgezocht en zag dat jij een wissel hebt gehad, nog steeds blij?

 

Slapen op mijn rug gaat goed, alleen eerste twee nachten erg rugpijn gehad. 

Qua herstel alles prima. Linkerborst is nog iets harder en ik voel daar af en toe echt een soort verschuiving als ik op sta etc. Ook voel ik aan de linkerborst erg het knoopje van de hechting, heb een beetje het gevoel alsof links mij enorm in de weg zit en nog niet zo lekker mee doet qua herstel, steekt ook regelmatig scherp enzo. Rechts nergens last van, al aardig zacht etc. 

 

Mijn buik zwelt in de loop van de dag echt op, en staat dan enorm gespannen. Meer mensen hier last van gehad?

 

Al met al valt het mij enorm mee, alleen knelt de bh van de kliniek erg ik omvang als mijn buik zo opzwelt in de loop van de dag.

 

Ik zal morgen eens proberen foto’s te plaatsen.

Maandag heb ik controle, weet iemand of de pleisters er dan af mogen?

 

ik heb oplosbare hechtingen, alleen bij de linkerkant voel ik het knoopje erg hard, lost dit ook vanzelf op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Mm7 zei:

Heftig zeg, heb even opgezocht en zag dat jij een wissel hebt gehad, nog steeds blij?

 

Slapen op mijn rug gaat goed, alleen eerste twee nachten erg rugpijn gehad. 

Qua herstel alles prima. Linkerborst is nog iets harder en ik voel daar af en toe echt een soort verschuiving als ik op sta etc. Ook voel ik aan de linkerborst erg het knoopje van de hechting, heb een beetje het gevoel alsof links mij enorm in de weg zit en nog niet zo lekker mee doet qua herstel, steekt ook regelmatig scherp enzo. Rechts nergens last van, al aardig zacht etc. 

 

Mijn buik zwelt in de loop van de dag echt op, en staat dan enorm gespannen. Meer mensen hier last van gehad?

 

Al met al valt het mij enorm mee, alleen knelt de bh van de kliniek erg ik omvang als mijn buik zo opzwelt in de loop van de dag.

 

Ik zal morgen eens proberen foto’s te plaatsen.

Maandag heb ik controle, weet iemand of de pleisters er dan af mogen?

 

ik heb oplosbare hechtingen, alleen bij de linkerkant voel ik het knoopje erg hard, lost dit ook vanzelf op?

Knoopje knippen ze af en de rest lost dan vanzelf op?. Ik ben heel blij met m'n wissel. Ben blij dat ik nu voor rond ben gegaan. Zo wilde ik ze dus al 11 jaar geleden hebben.

 

Zwellen van je buik is normaal. Ik had dat ook echt enorm. Kun je wel fatsoenlijk naar de wc?

Ik heb echt zakjes macrogol moeten krijgen om naar de wc te kunnen.

 

Bij mij is het trouwens precies andersom mijn rechterborst is nog wat harder en loopt iets achter op links.

 

Xx LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het enkel vocht is in mijn buik. Vandaag trouwens ook minder last van.

 

Zouden ze die knoopjes morgen al afknippen? 

 

Hoe gaat het verder met jou nu?

 

Vanaf wanneer deden jullie het huishouden etc weer? Zoals stofzuigen enzo. Ik verveel mij ontzettend.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.