Mm7

Mm7 : 2 december 2019 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Hi,

Morgen ochtend om 7.30 uur mag ik mij melden bij de Boerhaave kliniek, om 08.00 krijg ik mijn operatie door dr van der Weij. 

305cc van mentor, voor de spier. Voorsituatie is 75a/75b, afhankelijk van mijn gewicht. Ik ben echt enorm zenuwachtig, 100x gedacht om het af te zeggen. Maar ik ga het doen!

Morgen hopelijk een update dat het onwijs is mee gevallen 😉

Hoi hoi

Heel veel succes vandaag! Alhoewel.. je zult ze al wel hebben :P 
Ben benieuwd hoe alles gegaan is!

Ik pas even je titel aan, zodat je dit topic kunt blijven gebruiken en het overzichtelijk blijft.

Een heel goed herstel gewenst!
xx BB

Dankjewel voor het aanpassen.

Alles is goed gegaan, inmiddels ook alweer lekker thuis, linkerborst voel ik heel erg, is ook ook wat zwelling. Rechterborst geen pijn.

Enorm over gegeven toen ik thuis kwam, maar daarna voelde ik mij zo goed. Was al misselijk vanaf het moment dat ik wakker was.

Nu voel ik mij prima, lekker herstellen!

• Like 1

Tot nu toe erg blij met de maat. Inmiddels wel overal vocht, en ik ben verkouden en hoest onwijs. Dat doet echt zeer. Begin van de avond een uurtje geslapen en zie nu een beetje op tegen de nacht, ik werd echt wakker met pijn. Zo toch maar proberen. Wat namen jullie als pijnstiller? Ik heb alleen paracetamol.

Hier hetzelfde probleem hoesten en super verkouden. Nu 1 week po. Ik hoop dat dit geen effect heeft op het resultaat. Ik had paracetamol en tramadol gekregen. Tramadol heb ik 2 dagen geslikt omdat er bij mij aan m'n ribweefsel is gehecht (ik heb een prothese wissel gehad). Kan je zeggen de eerste twee dagen zijn het ergste..daarna gaat het steeds beter. Hoe gaat het slapen op je rug?